Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard Andra (Roemeense) SV



    Andra (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 januari 2018),Hekiii (10 maart 2018),Mr Bluenose ( 4 maart 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ze hebben nieuwe fotos gemaakt:

    andrabpixelilder_436860_b3.jpg

  4. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (11 maart 2018),Hekiii (10 maart 2018),irlando (21 november 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Twee keer had ik een heerlijke sessie met deze prachtige meid Andra. Ik was al gek op haar zonder haar echt gezien te hebben. Op de website van Venus staat een prachtige serie van haar en op een Duits forum staan ook nog ongecensureerde foto's. In het echt is ze echter nog veel mooier. Het was een van de 4 meisjes die er was toen ik binnenkwam. Ik herkende haar meteen. Ze zat aan de bar. Ik liep even naar toe om te vragen of zij Andra was. Ja zei ze, hoe weet je dat? Van de foto's zei ik.
    Na een half uurtje kreeg ik echt zin. En wel in haar. Ik had haar al een tijdje geobserveerd. Wat een juweeltje. Kijk eens naar de tietjes (zie de foto die Cath.leen hierboven heeft geplaatst en die op de site) hoe mooi. En dan die billen, zo uitdagend, rond en sappig.
    Iedere keer dat ik naar haar keek dacht ik: wow wat mooi, wat begeerlijk.
    Ik riep haar bij me en ze kwam naast me zitten. Legde een been over mijn benen en stak een hand op mijn borst onder de badjas.
    We raakten in gesprek. Ik vroeg haar wanneer er in de kooi gedanst zou worden. Ze zei: oh als je wilt: NU. Ze ging naar de barman en die zette ander muziek aan en Andra stapte in de kooi. Ze gaf een wervelende show en liet me alles goed zien. De rook verstoorde af en toe de blik op al het moois, maar dat maakte het wel spannend.
    Na de dans vroeg ze me om met haar te gaan neuken. (ja zo zei ze het: come fuck me). Dat liet ik me geen twee keer zeggen. We gingen naar een kamer, rondom spiegels. Wat heb ik daar genoten. Moest me wel erg inhouden omdat ik bijna knapte.
    Later op de dag hebben we het in de kino nog eens over gedaan.
    Het is een echte topper deze meid. Heerlijk.
    In de loop van de dag had ik nog regelmatig contact met haar: kusje, billen strelen, knipoogjes, tongetje en ga zo maar door.

  6. Onderstaande 3 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (25 maart 2018),jeegee (25 april 2019),Mr Bluenose (24 maart 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Vrijdag avond, 12 oktober 2018. Veel vroeger klaar dan gepland en slechts een uur rijden vanaf Hamminkeln? Op naar Venus waar ik al even niet meer geweest was. Dat was een goede keuze! Na het douchen liep ik bij binnenkomst van de bar ruimte al tegen de uitdagen blikken van Andra aan! En ze bleef me volgen en maar kusjes en ondeugende blikken versturen. Even later kwam er een dame bij mij zitten, terwijl Andra beneden naast de fiets en de sauna naar mij zat te kijken. De dame in kwestie was Antonia, leuke en aantrekkelijke dame alleen had ik inmiddels mijn zinnen gezet op Andra. Dus toen Antonia het bovendek (boven de kino) weer verliet, glimlachte Andra en wist dat het tijd was voor actie. Ik ben naast haar gaan zitten, tien minuten gepraat en gespeeld om daarna naar de kamer te gaan. Ik houd van rustig en ja ik ben lui, ik zie graag dat de dames het werk doen zeg maar . Andra wist daar wel raad mee, naast het pijpen ook zoenen, strelen, lekker teasen op plaatsen waar normaak geen actie is en aansluitend fijn cowgirl!. Na de cowgirl ride over gegaan naar missionaris houding, ik wilde doggy maar zij wilde missionaris. Tijdens het neuken bleef ze maar zo heerlijk zoenen. Dammm! Wat een heerlijke dame is dit! De eerste sessie was ten einde, in de bar ruimte bleef ze nadien maar teasen, toen ik weer naast haar ging zitten begon de aftersales gevolgd door nieuwe presales. Ze wilde wel verder gaan waar we eerder waren gestopt en nu ff beetje gas geven. Ik wilde ook graag een deel 2 en die kwam er dus ook!. Ik had geen tijd meer anders had ik zeker nog een sessie met haar gedaan, Andra verveeld mij in ieder geval niet. HHG voor mij 100%! Fijn om zo een lange dag af te sluiten. Er waren overigens genoeg dames, maar vandaag was het Andra dag! NICE!

  8. Onderstaande 4 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (16 oktober 2018),Mr Bluenose (14 oktober 2018),schoolmeester (14 oktober 2018),Sjeufke (14 oktober 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Zo blij dat Andra na lange afwezigheid weer terug is.

  10. Onderstaande leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 oktober 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

  12. Onderstaande 3 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 oktober 2018),irlando (26 oktober 2018),SAS ( 3 december 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Was wel lekker daar in sauna club Venus met zo'n 8 stuks Venussen.
    Ze hadden een goede doorloop want waren wel de toppers.

    Na 2x een trio gedaan te hebben met Ambra - Nicole en Ambra Deborah nu Ambra alleen
    en wel op banken boven de kino.
    Is een lekker stuk en geeft je een prachtige tijd. Pijpen, standje 69 en later missio
    brengt je in de hemel.

    Buiten wordt het wat frisjes dus ze had geen zin in de Hot Pool buiten.
    Maar drukt de pret niet.

  14. Onderstaande 3 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (18 oktober 2018),Mr Bluenose (18 oktober 2018),SAS ( 3 december 2018)

  15. #8
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Vandaag op de weg terug (Duitsland naar NL) even langs Hamminkeln gereden in de hoop dat Andra er was. Na binnenkomst alle standaard rituelen, daarna ff iets licht eten (er was echt alleen brood en ei, maar prima voor mij. Qua eten ben ik niet veeleisend en naar de lounge gelopen. Andra had mij al gespot en kwam gespeeld hooghartig langs lopen om zich vervolgens snel weer om te draaien en mij vast te pakken. Hoewel dat wederzijds was. FF praten, wat drinken, kwartiertje stoeien en communiceren op de bank naast de fiets om vervolgens een kamertje te doen. Hoewel smaken verschillen, vind ik Andra op dit moment echt de lekkerste die er tussenzit. Lieve lach, lekker lijf en service top. Ik hoor dat er ook ijsberen zijn die haar arrogant vinden, die moet ik toch echt adviseren om haar een keer aan te spreken en het tegendeel zal zich bewijzen. Persoonlijk stoorde ik me in het verleden aan ijsberen die een bepaalde dame (zeker als het qua dames rustig in een club is) pannenkoeken. Mijn god, wat moet je anderhalf a twee uur op een kamer?? Maar goed, de tijd laat ook mijn issues veranderen en dus vandaag heb ik anderhalf uur met Andra doorgebracht, ik voel me daardoor (terecht of onterecht) een beetje een pannenkoek(er), iets wat ik eerder zeker niet gedacht had. Ik moet wel zeggen dat er in dit specifieke geval veel meer dames (Catalea, Alexandra, Mira, en nog drie waarvan ik de naam vergeten ben en een nieuwe lange blonde magere dame (niet Pamela), die ik in de toekomst toch ook een keer hoop te verkennen) dan ijsberen. Ik denk voor iedere ijsbeer waren er zeker twee dames beschikbaar. Die kamer met Andra was voor mij weer geweldig, wat een heerlijke dame vind ik het. Hoewel ik met de feestdagen in US en deels in UK verwacht wordt, hoop ik toch nog tijd te vinden om nog een keer in 2018 met Andra te kameren. Maar goed, dit was een goede dag, Venus is een fijne club waar ik me thuis voel.
    Calvin

  16. Onderstaande 2 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (18 november 2018),SAS ( 3 december 2018)

  17. #9
    Geregistreerd
    25 november 2018
    Last Online
    17 februari 2023 @ 09:06
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    34 in 8 posts

    Standaard

    Andra doet lekker haar best, heeft een lekker lijf en de seks was prima... het haar even lekker opgetild en in mijn armen gebeukt.. dat kon ze wel waarderen haha.. het was leuk maar geen herhalingsgevaar..

  18. #10
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Andra is inderdaad een geweldige meid. Ze wordt door sommige beren ook wel het kleine duveltje genoemd, en dat klopt wel. Ze is ondeugend en uitdagend. Op de kamer gaf ik aan dat ik het pijpen graag slow wilde, en dat heb ik geweten. Ik moest meteen verlengen naar een uur en dat was heerlijk. Na 50 minuten pijpen heerlijk diep gekomen. Een aanrader !

  19. Onderstaande 4 leden hebben Piccolino bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (29 november 2018),Husky (29 november 2018),Mr Bluenose (29 november 2018),SAS ( 3 december 2018)

  20. #11
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

  21. #12
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:00
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Een rustig dagje in Venus met weinig gasten en even weinig dames die dan ook nog eens weinig interesse toonden. Okay het was prachtig weer en dus goed toeven in de tuin. Maar we komen niet naar een club om alleen maar in de zon te liggen bakken. Een meisje dat me fysiek wel aansprak lag een beetje lusteloos naar het scheen, op een van de banken gedrapeerd. Ik schoof bij haar aan en kreeg meteen de kamervraag. Meestal een slecht teken. Ho, we kennen elkaar nog helemaal niet. Laten we daar eerst wat aan gaan doen.

    Of het mijn patriarchale uitstraling was, mijn onweerstaanbare charme, of de terugkerende realiteitszin (iets met presales) was, zullen we nooit weten, maar vermoedelijk het laatste. In ieder geval kwam er een aardige introductie babbel op gang, op haar verzoek in het Engels. En de vraag wat ik graag doe op de kamer. Allereerst goed zoenen en pijpen, anders no deal. Verder niks extreems met vingers en zo, ik ben meer van de soft way. Andra had hem door, begon uit zichzelf te tongen, en dat was overtuigend genoeg.

    Op de kamer werd het zoenen langzaam aan intiemer, tot het juiste niveau. De blowjob was perfect, zacht, nat en diep, langzaam opbouwend tot vlak voor het point of no return. Onder de beurt werd er ook volop innig door gezoend en kwam de explosie netjes op tijd. Hoewel ik er bij minuut een weinig fiducie in had, toch een uitstekende date met een meisje dat van wanten weet. Bij deze nlnu approved.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. Onderstaande 10 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 april 2019),CVARIA (24 april 2019),firstme (26 april 2019),forgetskinnyletsgetfatty (24 april 2019),gustave_dekker (24 april 2019),jeegee (25 april 2019),mentholbear ( 6 mei 2019),Mr Bluenose (24 april 2019),Sjeufke (24 april 2019),Wijze grijze (24 april 2019)

  23. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Bij Venus mogen de dames de heren niet benaderen, dat komt dan misschien als "met weinig interesse" over. Mar ik kan uit eerste hand vertellen dat de service van het hoogste niveau is. En daar worden ze ook op geselecteerd.
    De laatste keer dat ik bij GT was ben ik er zonder zaken te doen weer vertrokken. Er waren met name veel ijsberen, weinig dames en zeker weinig dames die mij bevielen (met net iets meer hersen cellen dan tatoes). En bij Venus bevallen eigenlij kalle dames mij wel. Dus daar kom ik zeker aan mijn trekken.
    Ook is de jacuzzi er bijna klaar. Dus dat wordt genieten van de zomer.
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  24. Onderstaande 5 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 april 2019),firstme (26 april 2019),Husky (26 april 2019),mentholbear ( 6 mei 2019),Sjeufke (27 april 2019)

  25. #14
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 20:58
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Weet iemand waarom sinds kort Andra niet meer met foto en naam op de aanwezigheidslijst te vinden is?
    https://saunaclubgirls.6profis.de/

  26. #15
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smittie Bekijk bericht
    Weet iemand waarom sinds kort Andra niet meer met foto en naam op de aanwezigheidslijst te vinden is?
    Omdat ze niet meer aanwezig is. Ze wil op moment niet meer werken.

  27. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 mei 2019),mentholbear ( 6 mei 2019)

  28. #16
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 20:58
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Duidelijk.
    Dankje Cath.leen

    Hoop dat ze t.z.t. net als Pamela wel weer bij SC Venus terug komt

  29. Onderstaande 2 leden hebben Smittie bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 mei 2019),mrwhite88 ( 8 mei 2019)

  30. #17
    Geregistreerd
    20 augustus 2019
    Last Online
    27 maart 2024 @ 06:32
    Locatie
    Birmingham
    Berichten
    67
    Discussies
    6
    Thanks
    43
    Thanked
    93 in 29 posts

    Standaard

    Ze heeft de liefde gevonden, heeft de baan opgegeven en is teruggekeerd naar Roemenië. Dit onderwerp kan worden verplaatst naar Oude Doos.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

  Babylon 468*60