Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 100
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard Vicky (Roe) (Roemeense)



    Flaviola (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 & 100 euro Tijdsduur : 90 & 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info : Mooie meid die makkelijk te herkennen is aan grote moedervlek op haar buik.





  2. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 7 november 2018),Mr Bluenose (24 oktober 2017),Pierke69 (18 januari 2020),Sjeufke (22 oktober 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik raakte op een bankje aan de praat met Flaviola. Een zeer mooie meid die me bij mijn vorig bezoekje al was opgevallen. Toen ze haar naam vertelde legde ze uit hoe ze tot deze aparte naam was gekomen. Ze nam rustig de tijd voor een gesprekje en al snel werd duidelijk dat ze meer is als just another pretty face. Daarnaast was ze ook nog lekker aan het dollen. Een combi die voor mij levensgevaarlijk is. Ik wist dat ik voor de bijl onherroepelijk voor de bijl zou gaan. Ik vroeg haar leeftijd en gezien haar jeugdige uiterlijk verbaasde het me niets toen ze zei dat ze 21 was. Mijn uitleg waarom ik daar moeite mee had begreep ze volkomen toch bleef ze zitten. Na een tijdje ging ze een rondje lopen om op de ronde bank voor mij te gaan liggen. Haar lichaampje bevallig in alle pracht en praal schouwend. Verleidelijke blikken werden me toegeworpen en langzaam verdwenen al mijn bedenkingen om met haar te kameren.

    Ik gaf haar aan dat ik een sigaretje ging roken en dat we nadien maar eens nader kennis moesten maken op een kamer. Een ondeugende blik en een grote glimlach werden mijn deel. Toen ik terugkwam was ze net op weg om iets te drinken te halen en ik zei haar dat ze maar naar me toe moest komen zodra ze er klaar voor was. Ze kwam na enkele minuten mijn kant uit en zette zich bij mij neer. Wederom zonder sleutelvraag. Ik keek haar aan in haar mooie ogen en quasi spelend zei ze "oh, you want to go to the room". Verder als "haide" kwam ik niet meer. Liefelijk pakte ze mijn hand vast en gezamenlijk liepen we naar voren. Er was een korte wachttijd voor de sleutel en ze verontschuldigde zich daarvoor.

    Op de kamer zag ze mijn flesje massage olie en vroeg of ze mij een massage moest geven. Toen ik haar zei dat ik degene was die de massage zou doen keek ze me verheugd aan. Ze vleide zich neer op het bed en ondertussen praatten we rustig verder met een grapje hier en daar. Ik kreeg een paar heerlijke zoenen als dank je wel en met pretoogjes vroeg ze of ik een blowjob wilde. Nu ben ik de laatste om dat af te wijzen en nadat ze het babydoekje eroverheen gehaald had begon ze. In eerste instantie was het wat monotoon maar met een zuigkracht die er toch voor zorgde dat het heerlijk aanvoelde. Ze bleek echter een dieseltje te zijn. Gaandeweg ging de trukendoos open en alle variaties kwamen aan bod, waarbij ze goed inspeelde op de wijze waarop ik reageerde. Een uur lang bleef ze doorgaan zonder ook maar 1x opnieuw het poetsdoekje erover heen te halen of in een tissue te spugen. Ik wilde de serene toestand waarin ik verkeerde niet verstoren door te neuken en vroeg haar of ze het met de hand en olie wilde afmaken. Ook nu gaf ze blijk dat ze dit onderdeel onder de knie had en een spuitend fontein was het resultaat. Ze keek me glimlachend aan en vroeg of alles naar wens was. mijn gelukzalige blik sprak boekdelen. Ik zei haar dat ik later op de avond nog graag een keer op herhaling zou willen als ze niet bezet was. Ze vroeg wat ik in gedachte had en ik zei haar dat ik zo'n anderhalf uur hersteltijd nodig had en dat ze indien ze vrij was maar naar me toe moest komen. Ze keek op haar horloge en zei lachend dat ze mij om 02.30 zou komen halen.

    Klokslag 02.30 stond ze voor mijn neus met een sigaretje in haar hand en vroeg of ik met haar mee ging roken. Een tweetal beren kwamen bij ons staan en dachten waarschijnlijk dat we gewoon wat aan het praten waren en probeerden haar aandacht te krijgen. Ze negeerde hun volkomen en ze beklaagden zich bij een andere dame die er inmiddels ook bij was komen staan. Zij vroeg Faviola of ze beschikbaar was. Zonder de heren een bleek waardig te gunnen zei ze in het Roemeens dat ze bezet was. De temperaturen waren niet zodanig om lang buiten te vertoeven en we liepen naar binnen. Ze vroeg of ik naar de kamer wilde. Ik had nog niet zolang daarvoor iets gegeten en zei haar dat ik nog een minuut of tien wilde uitbuiken. Dit was voor haar geen enkel probleem en we namen plaats op een bankje waar ze zich tussen mijn benen nestelde en mijn armen om haar heen sloeg. Het bloed begon weer uit mijn hersens weg te stromen en kon nog net "haide" uitbrengen. Wederom leidde ze mij hand in hand door de bar heen. Er waren geen kamers vrij en keek me verontschuldigend aan. Ik zei haar dat het niet echt een straf was om in haar gezelschap daarop te moeten wachten. Ik kreeg een dikke zoen en een dank je wel voor het begrip.

    Na een vijftal minuten was er een sleutel beschikbaar en ronde 2 kon van start gaan. Ditmaal begonnen we met knuffelen en wat zoenen waarbij ook voorzichtig haar tongetje ging meespelen. Ondeugend keek ze me aan en vroeg "blowjob?". Ditmaal hoefde ze niet meer op verkenning uit, maar begon ze gelijk op de wijze waarmee ze me helemaal gek kon maken. Na een half uurtje dit keer toch maar gevraagd om ook de daad zelf eens te proberen. Of het de gel of mijn vermoeidheidheid was, geen idee maar mijn kleine vriendje verloor aan kracht. Zij merkte dit ook en vroeg of ik wilde dat ze me weer pijpte vergezeld door "i think your dick like my mouth more as my pussy". In no time was hij weer op oorlogssterkte. Een vijftal minuten voor het uurtje voorbij was schakelde ze over op haar handje met een spuitend fontein als einde. Na de financiële plichtpleging afscheid genomen aangezien het inmiddels al 04.15 was en ik niet veel later zou vertrekken.

    Flaviola is een heerlijke meid. Mooi, intelligent en zeker geen leeghoofdige party girl. Herhalingen zullen zeker volgen. Als ze zich nog verder ontwikkeld kan dit wel eens uitgroeien tot een absoluut toppertje in mijn beleving.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (22 oktober 2017),Giodude ( 7 november 2018),Mr Bluenose (24 oktober 2017),Pierke69 (18 januari 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Vicky (Roe) (Roemeense)



    Vicky (Roe) (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Ultra-slank GMC meisje met een guitig gezicht, a-cup pvv, lekker kontje, knuffelig, moedervlek op buik, familie relatie met Emma, liep topless rond met haar zeer kleine borstjes met lekker reagerende tepels op aanrakingen “all over her body”





  6. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 4 februari 2018),biged (26 januari 2018),hasta la pasta (27 januari 2018),le_belge (26 januari 2018),Manureva (27 januari 2018),Mr Bluenose (26 januari 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Vicky (Roe), een waardig opvolgster van Vicky (Bul)

    Meestal zijn anderen mij wel voor met het aanmaken van een paspoortje, maar ik kon echt niets van haar vinden. Bachatero was kennelijk nog niet in de club geweest deze week!
    Den docteur wees haar aan terwijl ze onderuit op een bank op het terras zat. Mooi guitig gezichtje met mooi lang haar en prachtige benen. Den docteur was eerder deze week met haar geweest en was erg tevreden. Hij zou deze dag opnieuw met haar gaan en was opnieuw tevreden. Nu realiseer ik mij als geen ander dat de ervaring van de één nooit dezelfde ervaring bij de ander hoeft te zijn, maar mijn interesse was gewekt.
    De term GMC zou voor haar bedacht kunnen zijn en toch voelt zij niet mager aan, het is de combi van slank icm met haar geringe lengte en ca 45 kilo dat haar een lolita uitstraling geeft. Nog niet zo lang in het vak en duidelijk zoekende naar haar plekje in de club en naar de houding waarmee zij zich presenteert.

    Na het avondeten zat zij opnieuw op het terras en kwam ik op een bank naast haar te zitten, waar we allebei wat op onze phone zaten te zoeken. Op haar vraag om wat lokale informatie samen gegoogled en vervolgens in gesprek gekomen.
    Vicky is het type vrouw waar ik erg op gesteld ben: leuk uiterlijk met gevoel voor humor, heerlijk kontje, merkbaar sensitief op intieme plekjes en zeer actief in bed. Dat haar borstjes een minimale A omvang hebben boeit mij niet. Haar figuurtje is mooi en met haar ingetogen houding komt zij sympathiek over.
    Echt een meisje voor de mannen die een hekel aan de jaagsters hebben, rustig en afwachtend.
    Wat je geeft krijg je terug: vriendelijk, geil en passievol.

    Door het tijdstip kwam het ons beiden beter uit om het tot 30 minuten te beperken, maar het werd mij al snel duidelijk dat ik een volgende keer zeker wel een uurtje met haar zou willen rollebollen. Het hele gremium kwam voorbij, van GFE tot bijna PSE in alle hoeken en gaten (van de kamer) en in diverse standjes.
    Verdere details laat ik aan uw fantasie over, maar Sixsens heeft er weer een top-dame bij.
    En Garde

  8. Onderstaande 14 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2018),Bachatero (27 januari 2018),Befke (26 januari 2018),biged (26 januari 2018),dennisw (28 januari 2018),firstme (26 januari 2018),hasta la pasta (27 januari 2018),Hooker lover1 (27 januari 2018),jansenroy (26 januari 2018),le_belge (26 januari 2018),Mr Bluenose (26 januari 2018),Patjax (27 januari 2018),pret (26 januari 2018),Ryuhayabusa ( 3 februari 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Gisteren ook ff met haar gebabbeld. Echt leuke meid, nieuw in het vak, voorheen naar eigen zeggen in Rotterdam als danseres gewerkt. Nicht van Emma.

  10. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (27 januari 2018),Mr Bluenose (26 januari 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:09
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Verdere details laat ik aan uw fantasie over, maar Sixsens heeft er weer een top-dame bij.
    Ik heb vandaag niet alleen met haar gebabbelt... Ik kan het maar bevestigen: Een TOP-DAME!

    Is niet helemaal nieuw in het vak. Heeft een tijd in Samya gewerkt en in duitse privé-huizen. Naar Nederland getrokken omwille van de nieuwe duitse wet. In SS heeft ze het blijkbaar naar haar zin. Blijft tot 14/2, dan voor een paar weken naar huis.

  12. Onderstaande 4 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2018),Eddy_V (26 januari 2018),Hooker lover1 (27 januari 2018),Mr Bluenose (26 januari 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Gezien de typische moedervlek en zij mij destijds ook vertelde dat ze in Rotterdam had gewerkt kon het wel eens Flaviola uit Samya zijn.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...990#post579990

    Is dit het geval dan moet ik spoedig weer eens afzakken naar het diepste zuiden.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 januari 2018),Giodude ( 4 januari 2020),Mr Bluenose (27 januari 2018),Pierke69 (15 november 2020)

  15. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Is dit het geval dan moet ik spoedig weer eens afzakken naar het diepste zuiden.
    Blijf jij maar lekker in het noorden in je DKC clubje

    Deze kleine GMC dame heeft in Sixsens al genoeg liefhebbers
    En Garde

  16. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (27 januari 2018),Hooker lover1 ( 3 februari 2018)

  17. #9
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Na de geweldige sessies met deze Roemeense beauty van twee weken geleden ben ik vandaag vanzelfsprekend op herhaling geweest met deze topper.

    Wederom was het in een woord GEWELDIG.

    Herhalingsgevaar: absoluut, de volgende week

  18. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 4 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018)

  19. #10
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    @ SixSens alwaar ze rondloopt als Vicky en dus samengevoegd kan worden met het volgende paspoortje

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...029#post596029

  20. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag visueel en fysiek vastgesteld dat het idd Flaviola uit Samya is.

    Mods kunnen topics samenvoegen
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...990#post579990

  21. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    eikels (16 maart 2018),Giodude ( 4 januari 2020),Husky ( 5 februari 2018),Manureva ( 7 februari 2018),Mr Bluenose ( 5 februari 2018),Pierke69 (15 november 2020)

  22. #12
    Geregistreerd
    18 september 2015
    Last Online
    5 oktober 2020 @ 15:26
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    14 in 4 posts

    Böse Vicky (Roe)

    Toen ik na een lange afwezigheid terugkeerde naar Sixsens, een nieuw meisje genaamd Vicky ze trok mijn aandacht, glimlachend, elk uur de hele dag. Maar elke keer als ik naar haar toe wilde, sleepte een andere mooie vrouw me naar een kamer.

    De volgende dag heb ik eindelijk Vicky gepakt. Ze is Roemeens, erg slank, met platte borsten en een grote ronde moedervlek op haar buik. We praatten wat meer en ze nodigde me uit om naar een kamer te komen, wat ik heel graag deed.

    Toen we echter in de kamer waren, werd ze plotseling koud en zei ze dat ze geen PzC zou doen zonder een extra € 20. Ik heb voorzichtig met haar geruzied, omdat ik weet dat dat ongebruikelijk is. Ze was koppig. Pas toen ik voorstelde dat we het met de receptie zouden bespreken, veranderde ze van gedachten. In feite viel ze snel op haar knieën en klampte zich vast aan mijn blote lul, zoog als de Noordelijke Napdrager, alles om te voorkomen dat ik de kamer zou verlaten!

    Ik had toch moeten vertrekken, omdat de rest van de sessie erg slecht was. Ze was boos dat ik haar speciale tarieven had geweigerd en gedroeg zich als een ijskegel. "Raak me hier niet aan, raak me daar niet aan." Het was moeilijk om een erectie te behouden, en ze stopte veel gel in haar kut, zodat ik niets kon voelen. Enzovoort. Het is pijnlijk om erover te praten. Het was allemaal verwend.

    Ik heb haar de normale € 50 betaald. Later heb ik een klacht ingediend bij de receptie. Een meisje dat probeert € 70 in rekening te brengen voor een sessie van € 50, is niet beter dan een meisje dat € 20 uit je portemonnee haalt als je niet kijkt. Het is dezelfde mentaliteit. Ik raad aan dat ijsberen erg op hun hoede zijn voor Vicky, zelfs als ze vriendelijk lijkt aan de bar.

    Zolang Vicky bij Sixsens werkt, ga ik daar niet heen. Ik zal mijn geld aan Yin Yang besteden.

  23. Onderstaande leden hebben minnaar bedankt voor deze bijdrage:

    pret (12 februari 2018)

  24. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Bij mij en andere mannen die ik over Vicky sprak was zij een spontane tongzoenster en pzc was normaal, sterker nog ze vertelde aan JeanK zelfs dat ze dat erg graag doet! Hygiëne wordt wel sterk door haar op prijs gesteld, maar dat is logisch (vinden wij dan, misschien dat andere mannen uit andere culturen daar anders over denken).
    Berichtje van minnaar staat dus haaks op hetgeen anderen ervaren, maar het kan natuurlijk wel zo gegaan zijn.
    minnaar heeft tenslotte ervaring met dames die bij anderen goede service verlenen, maar uitgerekend bij hem niet... zegt wellicht meer of zijn minnaars kwaliteiten dan over de dames
    Waar blijven de stukjes over de eerste dag, over alle dames die hem steeds naar de kamer sleurden of .... eh... ?

    Om de club niet meer te bezoeken vanwege 1 dame is nog het beste signaal om te twijfelen aan zijn motieven om dit stukje te schrijven. Voordeel daarvan is wel dat men hem in ieder geval voorlopig niet tegen zal komen.
    Bij YY komt hetgeen hij beschreef wel vaker voor, dus vanaf nu zal hij vast veel berichten gaan plaatsen
    En Garde

  25. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 februari 2018),firstme (12 februari 2018),Hooker lover1 (12 februari 2018),Jack42 (12 februari 2018),jansenroy (12 februari 2018),Mr Bluenose (12 februari 2018),Patjax (12 februari 2018),swazontneuf (12 februari 2018)

  26. #14
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Bij mij en andere mannen die ik over Vicky sprak was zij een spontane tongzoenster en pzc was normaal, sterker nog ze vertelde aan JeanK zelfs dat ze dat erg graag doet! Hygiëne wordt wel sterk door haar op prijs gesteld, maar dat is logisch (vinden wij dan, misschien dat andere mannen uit andere culturen daar anders over denken).
    Berichtje van minnaar staat dus haaks op hetgeen anderen ervaren, maar het kan natuurlijk wel zo gegaan zijn.
    minnaar heeft tenslotte ervaring met dames die bij anderen goede service verlenen, maar uitgerekend bij hem niet... zegt wellicht meer of zijn minnaars kwaliteiten dan over de dames
    Waar blijven de stukjes over de eerste dag, over alle dames die hem steeds naar de kamer sleurden of .... eh... ?

    Om de club niet meer te bezoeken vanwege 1 dame is nog het beste signaal om te twijfelen aan zijn motieven om dit stukje te schrijven. Voordeel daarvan is wel dat men hem in ieder geval voorlopig niet tegen zal komen.
    Bij YY komt hetgeen hij beschreef wel vaker voor, dus vanaf nu zal hij vast veel berichten gaan plaatsen
    Ja ik vind het ook een hoogst dubieus stukje tekst .

  27. Onderstaande 3 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Hardone (14 februari 2018),Hooker lover1 (12 februari 2018),Mr Bluenose (12 februari 2018)

  28. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Ja ik vind het ook een hoogst dubieus stukje tekst .
    Er bestaat een licht vermoeden dat dat stukje tekst een dubieuze ondertoon heeft
    We weten het natuurlijk niet zeker,maar dat een meid met een correcte reputatie plots door de mand zou vallen voor 20 euro lijkt bizar.
    We kunnen natuurlijk eens verifiëren bij Vicky zelf,of ze zich iets zou herinneren van een mindere recente ervaring.

    Een club niet meer bezoeken vanwege 1 zogenaamde mindere ervaring met een meid,is al helemaal absurd
    Het lijkt me dan ook meer op anti sixsens propaganda,alsof er 1 club zou bestaan waar elke dame exact aan jou verwachtingen zal voldoen
    Sixsens zelf staat hier trouwens geheel buiten,en zoals we allen weten....is sixsens gewoon een erg goede club!

    Van zodra ik mij terug onder de levenden bevindt,zal ik er mijn centjes wel gaan uitgeven
    Ik lig er helaas even tussenuit,het griep virus heeft me goed te pakken

  29. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Hardone (14 februari 2018),Mr Bluenose (12 februari 2018)

  30. #16
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Ik wil niet de advocaat van de duivel zijn, maar Minnaaar heeft zijn ervaring beschreven, zoals hij dat beleefd heeft. Ik vind het dan ook niet terecht dat hij hierover aangevallen wordt omdat enkele ijsberen (wat overigens niet veel zijn) wel goede ervaringen mee hebben. Helemaal belachelijk om dit geverifieerd te hebben bij de dame in kwestie. Retorisch: sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan het woord van een dvp?

  31. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    minnaar (13 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018)

  32. #17
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik wil niet de advocaat van de duivel zijn, maar Minnaaar heeft zijn ervaring beschreven, zoals hij dat beleefd heeft. Ik vind het dan ook niet terecht dat hij hierover aangevallen wordt omdat enkele ijsberen (wat overigens niet veel zijn) wel goede ervaringen mee hebben. Helemaal belachelijk om dit geverifieerd te hebben bij de dame in kwestie. Retorisch: sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan het woord van een dvp?
    Zijn andere berichten op het forum al gelezen?
    Het is jouw goed recht als als jij meer geloof hecht aan zo’n totaal afwijkend stukje tov ervaring van een stuk of 7 schrijvende en een aantal niet of elders schrijvende personen...landgenoot van je ?

    Er zijn echt botte smeerkezen die verwachten dat alle dames maar alles behoren te doen zonder zich eerst eens even op te frissen, danwel teleurgesteld (en daardoor gefrustreerd) zijn dat extra diensten niet geleverd worden. In zijn stukje en met zijn schrijfstijl doet hij weinig moeite om een andere indruk te wekken.
    Maar je hebt gelijk, alles kan, alleen zal jij het nooit gaan checken want Vicky is geen lid van de DKC en daarbij pvv
    En Garde

  33. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (12 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018),Patjax (12 februari 2018)

  34. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Ik wil ook geen advocaatje spelen maar ik weet wel dat het een raar geschreven recensie is van minnaar en dat zijn beschreven ervaring niet geloofwaardig overkomt en haaks op mijn ervaring staat.
    Het was voor mij een positieve ervaring en van upsellen heb ik niks gemerkt. Ik raad Vicky wel aan! Goed en lang PZC, volop tongzoenen en geen klokkijkster.
    Het feit dat hij zijn centjes voortaan in YY gaat spenderen ipv Sixsens zolang Vicky nog in Sixsens is raakt kant noch wal.
    Het lijkt er meer op, zoals ik het interpreteer, dat hij graag wat extra reclame voor YY wil maken ten koste van Sixsens.
    Maar goed een ieder moet het voor zich maar uitmaken hoe geloofwaardig hij de recensie van minnaar vind.
    Trouwens minnaar kan komende weken gewoon naar Sixsens want Vicky vertelde me een 1,5 week geleden dat ze vanaf 14.02 voor 1,5- 2 maanden in haar thuisland vertoeft.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (12 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018),Patjax (12 februari 2018)

  36. #19
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Inmiddels heb ik 5 maal de kamer gedeeld met Vicky, en ik kan me totaal niet vinden in de recensie van Minnaar.

    Als er een dvp correct en super op kamer is, dan is het Vicky wel.

    Uit de gesprekken die ik in en buiten de kamer met haar heb gehad ken ik haar als een uiterst correcte dvp en kan me daarom niet aan de indruk onttrekken dat Minnaar niet het volledige verhaal verteld.

    Hoe dan ook hoop ik dat Vicky nog heel lang in SS zal verblijven, en zal ik er heel vaak mee kameren.

    komende 4-6 weken is ze niet aanwezig in SS, dus kan minnaar zonder problemen naar SS

  37. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (12 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018),Patjax (12 februari 2018)

  38. #20
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik wil niet de advocaat van de duivel zijn, maar Minnaaar heeft zijn ervaring beschreven, zoals hij dat beleefd heeft. Ik vind het dan ook niet terecht dat hij hierover aangevallen wordt omdat enkele ijsberen (wat overigens niet veel zijn) wel goede ervaringen mee hebben. Helemaal belachelijk om dit geverifieerd te hebben bij de dame in kwestie. Retorisch: sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan het woord van een dvp?
    Het woord aanvallen lijkt me hier geheel ongepast,we zitten hier op een forum waar we meningen uitwisselen.
    Net zoals iedereen heeft ook minnaar het recht op een eigen mening,en mag hij neerschrijven hoe hij de zaken beleefde.
    Andere beren genieten uiteraard van dezelfde vrijheid van meningsuiting,en mogen dus toch inpikken op de contrasten tussen wat ze zelf ervaarden.....en wat minnaar schreef.
    De contradictie is dermate groot,dat er bij nogal wat beren het gevoel bestaat dat er hier iets niet klopt.

    Indien dit stukje zou gebaseerd zijn op waarheid,lijkt het me helemaal niet belachelijk de betroffen dame haar versie te horen.
    Het is gewoon een kwestie van respect naar Vicky toe.
    In een conflict zijn er steeds 2 partijen,dus om enige objectiviteit te bekomen lijkt het me niet meer dan normaal om te verifiëren.

    Verder is het best merkwaardig dat je bij voorbaat het woord van een dvp als waardeloos en ongeloofwaardig wil afschilderen.
    Ik ken nogal wat dvp,die best weten wat ze vertellen en met wie ik erg diepgaande gesprekken kan voeren.
    Met zekerheid ben ik niet de enige beer die het zo ervaart,talrijke mede beren spenderen uren met hun favourite dame en dat is echt niet enkel en alleen voor de sex.
    Ik zou het intelligentie niveau van de doorsnee dvp toch maar niet onderschatten!

  39. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (13 februari 2018)

  40. #21
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minnaar Bekijk bericht
    Zolang Vicky bij Sixsens werkt, ga ik daar niet heen. Ik zal mijn geld aan Yin Yang besteden.
    En ik maar denken dat we met zelfstandige onderneemsters te maken hebben.
    Pluk de dag of een bloemetje

  41. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (12 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018),Sjeufke (12 februari 2018)

  42. #22
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Zo te merken wederom een post van mij die wat teweeg heeft gebracht.

    @ Eddy: nope ken Minnaar totaal niet. Wat er zich daadwerkelijk heeft afgespeeld zullen we nooit zeker weten. Een en ander is afhankelijk van de klik, wederzijdse verwachtingen en bui. Dat Minaar mede door zijn frustratie de club afkraakt kan ik mij voorstellen. Hoe vaak zeggen er beren niet dat ze niet meer een bepaalde club meer gaan bezoeken, vanwege slechte ervaring met dames. Laatst had Sjeufke ook gemeld dat hij mindere belevingen had met Tamara en Sonia, terwijl overige beren vol lof waren over deze dames. Ik had zelf de proef op de som willen nemen, maar ze is totaal niet mijn type. Val nu eenmaal niet op zigeunerinnen met Plat Van Voren.

    @ HL1: met je laatste zin geef je aan waarom je de dvps juist niet moet geloven. Ze zijn zodanig slim dat ze je alles kunnen laten geloven.

    @ Boy69: weet je nog die ene dame in LR die ik totaal had afgekraakt, waarop jij vervolgens had aangegeven dat je dik tevreden mee was? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.

  43. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (13 februari 2018)

  44. #23
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zo te merken wederom een post van mij die wat teweeg heeft gebracht.
    Ow pret en minnaar zijn dezelfde persoon...

  45. #24
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    @ Boy69: weet je nog die ene dame in LR die ik totaal had afgekraakt, waarop jij vervolgens had aangegeven dat je dik tevreden mee was? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
    Absoluut, kleine Alexandra

    En ja, zulke dingen kunnen gebeuren, maar dat hoeft niet altijd aan de DVP te liggen, waar dat wel vaak wordt gesuggereerd.

    Ik blijf bij mijn mening dat Minaar niet het volledige verhaal heeft verteld, tot het tegendeel bewezen is.

  46. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (13 februari 2018)

  47. #25
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Ow pret en minnaar zijn dezelfde persoon...
    Ik ben zeker een prettige minnaar maar zeker niet één en dezelfde persoon.

  48. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 februari 2018)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

FKK Artemis 468*60