Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 333
  1. #26
    Geregistreerd
    23 augustus 2016
    Last Online
    6 februari 2024 @ 13:05
    Locatie
    bui
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    14
    Thanked
    56 in 28 posts

    Standaard

    tja tja....... het is bijna eind Januari.......volgens mij kunnen wij niet meer over "vakantie periode" schrijven.....

    overkant de grens is het aan het bloeien

  2. Onderstaande leden hebben mejicano bedankt voor deze bijdrage:

    Hardone (21 januari 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Als ik het zo hoor komen ze alleen door de week en nemen ze in januari het weekend vrij....overigens hebben sommige dames wel de overstap gemaakt naar NL maar het lijkt zich te beperken tot enkele dames.
    enkele dames sixsens scheind veel dames te herbergen die voorheen werkzaam waren in de duitse sauna clubs

  4. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (21 januari 2018)

  5. #28
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Last Online
    11 maart 2018 @ 14:04
    Berichten
    147
    Discussies
    3
    Thanks
    147
    Thanked
    201 in 56 posts

    Standaard

    We zitten nu al bijna eind januari en als ik de verhalen lees op diverse fora denk ik dat we onderhand rustig een streep kunnen trekken door de Duitse pay6.
    Andere jaren zaten rond deze tijd de clubs en de ramen al weer vol met dames. Op dit moment is het overal nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg om een neukbare dame te vinden.

    Schade Deutschland, alles ist vorbei

  6. #29
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hardone Bekijk bericht
    We zitten nu al bijna eind januari en als ik de verhalen lees op diverse fora denk ik dat we onderhand rustig een streep kunnen trekken door de Duitse pay6.
    Andere jaren zaten rond deze tijd de clubs en de ramen al weer vol met dames. Op dit moment is het overal nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg om een neukbare dame te vinden.

    Schade Deutschland, alles ist vorbei
    Hoeveel moet je er hebben?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  7. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hardone Bekijk bericht
    We zitten nu al bijna eind januari en als ik de verhalen lees op diverse fora denk ik dat we onderhand rustig een streep kunnen trekken door de Duitse pay6.
    Andere jaren zaten rond deze tijd de clubs en de ramen al weer vol met dames. Op dit moment is het overal nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg om een neukbare dame te vinden.

    Schade Deutschland, alles ist vorbei
    Mijn subjectieve inschatting/waarneming de afgelopen 1 a 2 weken:
    YY: 35-40 dames
    GT: 30
    PSR: 20-25
    Magnum: 30
    Sharks: 40-45
    Oceans: 60

  8. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    envert (21 januari 2018),Hooker lover1 (22 januari 2018),Partycrasher (22 januari 2018),pret (21 januari 2018),stimpy3 (23 januari 2018),Uit-Drenthe (22 januari 2018)

  9. #31
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hardone Bekijk bericht
    Andere jaren zaten rond deze tijd de clubs en de ramen al weer vol met dames. Op dit moment is het overal nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg om een neukbare dame te vinden.

    :
    Misschien moet je dan eens een afspraak maken bij een goeie oogarts. Kan vaak al heel veel helpen. In SixSens komt af en toe een hele goeie, maar ik heb niet het idee dat die goedkoop is.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 januari 2018)

  11. #32
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Het voordeel is voor de Ocean. Maar ik wil daar niet heen gaan. Ik kan niet goed zwemmen.

  12. Onderstaande leden hebben billclinton bedankt voor deze bijdrage:

    pret (21 januari 2018)

  13. #33
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Hardone heeft gelijk in die zin dat normaliter rond deze tijd de line ups alweer veel meer aangetrokken waren en het op dit moment slap is. Kunnen mensen wel met simpele opmerkingen komen hoeveel je er nodig hebt maar het gaat om de relatieve aantallen tov vorige jaren rond deze tijd. En het is niet zo dat dit specifiek in Duitsland zo is, dus geen idee of dit al dan niet door de pas komt... denk het niet eigenlijk.

  14. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (21 januari 2018)

  15. #34
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Hardone heeft gelijk in die zin dat normaliter rond deze tijd de line ups alweer veel meer aangetrokken waren en het op dit moment slap is. Kunnen mensen wel met simpele opmerkingen komen hoeveel je er nodig hebt maar het gaat om de relatieve aantallen tov vorige jaren rond deze tijd. En het is niet zo dat dit specifiek in Duitsland zo is, dus geen idee of dit al dan niet door de pas komt... denk het niet eigenlijk.
    Het ligt aan het pasje. Let maar op.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  16. #35
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    28 maart 2024 @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Kennen jullie nou niet is gewoon ff kappen met die zinloze discussies hier?

    Een half jaar geleden kwam het door de pmc wet. Nu is het die pas en die kaart die erbij zit. Dat het ’’stil’’ is….

    Wanneer drinkt het nou is door bij jullie dat er altijd een reden is dat sommige meiden er niet zijn? Deze maand is het de pas, volgende maand is het valentijn, dan komen pasen, pinksteren, vaderdag, bogdandag, moederdag. Zomervakantie en dan is het voor je het weet weer kerst. En dan kennen ze ook nog eens gewoon vrij zijn of een rooie kut hebben. Of gunnen jullie hun geen vrije tijd en gaat dat ten koste van de tankzegels?

    We hebben net kerst gehad en dat van die drie koningen dus ze komen wel weer en uiteraard zijn er van die domme wichten bij die niet vorig jaar zich al hebben laten registreren.

    Daarbij heb ik ook al een paar keer gelezen dat er meiden naar de clubs in nl gegaan zijn maar ze vertellen er niet bij wie dus dat moet dan met een flinke korrel zout genomen worden.
    I love Romanian girls 😍

  17. Onderstaande 4 leden hebben Johnny Stromple bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 januari 2018),Hooker lover1 (22 januari 2018),Nulnulzeseneenhalf (21 januari 2018),stimpy3 (23 januari 2018)

  18. #36
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Kennen jullie nou niet is gewoon ff kappen met die zinloze discussies hier?

    Een half jaar geleden kwam het door de pmc wet. Nu is het die pas en die kaart die erbij zit. Dat het ’’stil’’ is….

    Wanneer drinkt het nou is door bij jullie dat er altijd een reden is dat sommige meiden er niet zijn? Deze maand is het de pas, volgende maand is het valentijn, dan komen pasen, pinksteren, vaderdag, bogdandag, moederdag. Zomervakantie en dan is het voor je het weet weer kerst. En dan kennen ze ook nog eens gewoon vrij zijn of een rooie kut hebben. Of gunnen jullie hun geen vrije tijd en gaat dat ten koste van de tankzegels?

    We hebben net kerst gehad en dat van die drie koningen dus ze komen wel weer en uiteraard zijn er van die domme wichten bij die niet vorig jaar zich al hebben laten registreren.
    Vergeet de dag van de arbeid niet en de patroonsdag van den heiligen Christoffel.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (22 januari 2018),Picasso 1 (21 januari 2018)

  20. #37
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Was vandaag in zusterfiliaal LR.Daar was na een rustige start de line up tegen de avond prima.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  21. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 januari 2018),Hooker lover1 (22 januari 2018)

  22. #38
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ook in GT zijn de aantallen bij mijn bezoeken dit jaar nog een stuk onder die in de gelijke periode in vorige jaren.
    En voor alle clubs geldt dat het juist vooral het 'A materiaal' is dat vooralsnog afwezig is.
    Russinnen mogen niet meer in DE werken als niet EU ingezetene, alle NL dames die ik kende en gewoon lekker zwart bijbeunden naast hun uitkering in NL, durven nu ook al niet meer te werken uit angst voor gegevensuitwisseling na verplichte registratie.
    Blijft alleen over de RumBul sectie waar ik bijna nooit mee weg ging.
    Gelukkig heeft de kok in elke club geen registratiedocument nodig, dus we blijven tegen beter weten in gewoon komen en houden geld over voor andere leuke dingen zoals uit eten gaan

  23. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (22 januari 2018)

  24. #39
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Vergeet de dag van de arbeid niet en de patroonsdag van den heiligen Christoffel.
    Dacht dat die alleen van belang was bij YY...

  25. Onderstaande leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 januari 2018)

  26. #40
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Vergeet de dag van de arbeid niet en de patroonsdag van den heiligen Christoffel.
    De landen uit die contreien hebben ook weer feestdagen die wij niet kennen, op dagen dat wij niet weten. Onlangs over bij gepraat, maar het was zoveel dat ik het niet allemaal onthouden heb. Allemaal redenen voor de dames om naar huis te gaan.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  27. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (22 januari 2018)

  28. #41
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hardone Bekijk bericht
    We zitten nu al bijna eind januari en als ik de verhalen lees op diverse fora denk ik dat we onderhand rustig een streep kunnen trekken door de Duitse pay6.
    Andere jaren zaten rond deze tijd de clubs en de ramen al weer vol met dames. Op dit moment is het overal nog steeds zoeken naar een speld in een hooiberg om een neukbare dame te vinden.

    Schade Deutschland, alles ist vorbei
    Blijf bij de feiten zou ik zeggen,en fixeer u niet op een moment opname!
    Nu ja,ook wat die moment opname betreft,ik heb me dit jaar al uitmuntend geamuseerd(zie mijn bijdrages)
    Dat het dus zoeken is naar een neukbare dame,is regelrecht onzin!

    De waarheid is echter dat we ondertussen al een kwarteeuw overspoeld worden door oost Europese dvp,leuk voor ons als beer.
    En nog vele malen leuker voor de clubeigenaars,vitrine verhuurders....etc!
    De sector in zijn geheel,is dus al ruim 25 jaar bedorven.....men hoeft al jaar en dag geen dames meer te zoeken,ze komen automatisch.
    Dit is best een uniek tijdperk voor de prostitutie sector geweest,en is het nog steeds!

    Vooral uit Roemenië zullen er de komende jaren nog massa's dames onze kant opkomen.
    Maar ooit komt ook daar een eind aan...
    Er zal ooit een moment komen,dat de luxe die de sector ondertussen al jaar en dag kent....geschiedenis zal zijn.
    Ik zou zeggen,kom nog eens jammeren over het aanbod....de dag dat de sector zich geheel zal moeten heroriënteren en op zoek moet gaan naar dvp.
    Actueel is de oost Europese inbreng met mooie jonge vrouwen,nog steeds dermate sterk aanwezig....
    Dat het best flauw is deze realiteit te negeren.

    Dat pasje,blijft een thema waarop sommigen blijven op terugkomen.
    Ik zou zeggen,doe eens de moeite om met een duitse dvp in gesprek te gaan,die zichzelf reeds in regel stelde!
    En vraag haar eens wat het inhield het te verkrijgen,en wat nu de nadelige gevolgen zijn...
    Ik heb me die moeite genomen,uit interesse.....en ken het antwoordt dus,er is geen nadeel!

    Ja sixsens herbergt inderdaad enkele ex Babylon dames,die dus Duitsland inruilde voor Nederland.
    Krijg je meteen speculaties en opgeblazen verhalen over de gevolgen van het pasje.
    Ik ken deze dames,en nog enkele ernstige beren hier op het forum kennen deze dames zeer goed.
    Deze dames gingen dus niet lopen vanwege de nieuwe registratie wet,maar wel om andere redenen....die ik hier niet ga toelichten.(vind ik ongepast)

    Dat alles voorbij is in Duitsland,wat een giller
    Zekerheden zijn er niet in het leven zegt men,maar als er nu toch iets zeker is...
    Dan is het wel dat prostitutie ons allen zal overleven,en ja....ook in Duitsland!

    Ik kan niemand tot iets verplichten,maar ik laat dat negatieve gezwam voor wat het is en geniet van mijn uitstapjes
    Kiezen wordt steeds moeilijker,de line ups in de clubs waar ik kom,zijn dermate sterk dat ik niet weet waar te beginnen!
    Er komen steeds nieuwe leuke dames opduiken,en werk onbewust de ene kamer na de andere af vanwege het sublieme aanbod!
    Wie denkt dat de fun in Duitsland voorbij is,blijf gewoon thuis....,en laat mij maar naar Duitsland rijden

  29. Onderstaande 15 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2018),Bluebear (22 januari 2018),duivenmelker (22 januari 2018),Goedemorgenallemaal (22 januari 2018),Graagneuker (28 juli 2018),jansenroy (22 januari 2018),Klatergoud (22 januari 2018),Kwakje (23 januari 2018),lekkersfan (23 januari 2018),Meme Moo (22 januari 2018),Mooiejoke (22 januari 2018),phoenix (22 januari 2018),schoolmeester (22 januari 2018),trickyD (22 januari 2018),yylover (22 januari 2018)

  30. #42
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Kennen jullie nou niet is gewoon ff kappen met die zinloze discussies hier?
    Een half jaar geleden kwam het door de pmc wet. Nu is het die pas en die kaart die erbij zit. Dat het ’’stil’’ is….

    We hebben net kerst gehad en dat van die drie koningen dus ze komen wel weer en uiteraard zijn er van die domme wichten bij die niet vorig jaar zich al hebben laten registreren.
    Precies, een goeie meid is op haar toekomst voorbereid. Zoveel werk is dat niet om die pas en kaart te bemachtigen. Een gesprek plannen bij het gesundheitsambt om je voor te laten lichten en de papieren af te halen. Enige belemmering momenteel is de wachttijd. In Düsseldorf kunnen ze pas eind mei terecht.

    Screenshot 2018-01-22 at 10.42.24.jpg

  31. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 januari 2018)

  32. #43
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Daar zit veel waarheid in badslippers.
    Echter,wie echt voorbereid was maakte reeds een afspraak een hele tijd terug.
    Dan kon je mooi op datum je pasje afhalen,en stelde het in zijn geheel niets voor!

    De laatste meid met wie ik een gesprek voerde over dit thema,zag er trouwens enkel voordelen in...
    Heel die hype over die registratie verplichting,was onzin in het luchtledige.

    Wat de daadwerkelijke impact is op de nieuwe pmc wetgeving,weten we ondertussen allemaal al wel zeker

  33. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Precies, een goeie meid is op haar toekomst voorbereid. Zoveel werk is dat niet om die pas en kaart te bemachtigen. Een gesprek plannen bij het gesundheitsambt om je voor te laten lichten en de papieren af te halen. Enige belemmering momenteel is de wachttijd. In Düsseldorf kunnen ze pas eind mei terecht.
    Dat geldt helaas niet alleen voor Düsseldorf, overigens is het wel zo dacht ik dat men zonder een afspraak met het Gesundheitsamt een tijdelijke registratie kan krijgen mits men natuurlijk de papieren in orde heeft.
    Zie ook het artikel in de RP:
    Für die Durchsetzung der neuen Vorgaben haben viele Kreise und Städte zusätzliches Personal in den Ordnungs- und Gesundheitsämtern eingestellt. In Essen sind beispielsweise 3,5 zusätzliche Stellen entstanden, in ganz NRW sind es insgesamt knapp 60. Magdalena Justs Halbtagsjob im Grevenbroicher Gesundheitsamt läuft seit Mitte August. So viel zu tun wie jetzt, kurz nach dem Jahreswechsel, hatte sie in den ersten Monaten bei weitem nicht. Im Laufe des Gesprächs mit unserer Redaktion klingelt mehrmals das Telefon. "Nein, keine Termine mehr in den nächsten zwei Wochen", antwortet sie jenen, die jetzt noch schnell ihre Anmeldung nachholen wollen.
    Het is nu in een aantal Steden en Kreisen zo dat de capaciteit er simpelweg niet is, er moet nu even bijgeschakeld worden en dat gaat niet overal heel soepel. Uiteindelijk zal het wel goed komen en zullen de wachttijden er niet meer zijn of een kwestie van een paar dagen.
    De Beratung bij het Gesundheitsamt stelt trouwens niet zoveel voor maar formeel moet deze wel gebeuren.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. #45
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Als ik het zo hoor komen ze alleen door de week en nemen ze in januari het weekend vrij....overigens hebben sommige dames wel de overstap gemaakt naar NL maar het lijkt zich te beperken tot enkele dames.
    welke dames zoal ?
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  35. #46
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    welke dames zoal ?
    Emy ...Vietnamees/Duits
    Joana Philipijnse
    En nog een paar Duitse dames waar mij helaas de naam van is ontschoten

  36. #47
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Geldt dat pasje trouwens voor heel Duitsland of moeten ze bij verplaatsing naar een andere regio, ook daar een pas aanvragen? En geldt dan dat ze een vaste adres moeten hebben in de regio zelf waar ze een aanvraag doen? Ben benieuwd met deze vragen naar de mobiliteitsvrijheden van de dames.
    Mogelijk dat het ergens in deze draad of de andere al het antwoord staat maar dit is even makkelijker.

  37. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik dacht dat je vast zat binnen de kommune waar je geregistreerd was.. goeie info. Als ze binnen nrw kunnen werken hebben ze al keus zat.(en wij ook)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    @Flipper
    Clubs hebben dames wijsgemaakt dat ze met die pas niet zo snel van club zouden kunnen veranderen. Dat is een leugen. De nieuwe wet is opgesteld om dames meer te kunnen beschermen en clubs meer te kunnen controleren.
    Dat clubs/dames in het kreis Viersen zo laat zijn met het aanmelden heeft deels te maken met eigen laksheid en het niet op orde hebben van het dienstdoende ambt. Daarna hangt het af hoe er gecontroleerd gaat worden ...
    De wet is (redelijk) helder:

    (1) Wer eine Tätigkeit als Prostituierte oder als Prostituierter ausüben will, hat dies vor Aufnahme der Tätigkeit persönlich bei der Behörde, in deren Zuständigkeitsbereich die Tätigkeit vorwiegend ausgeübt werden soll, anzumelden.

    (2) Soweit ein Land nach § 5 Absatz 3 Satz 1 eine abweichende Regelung zur räumlichen Gültigkeit der Anmeldebescheinigung getroffen hat, ist die Tätigkeit in diesem Land auch bei der dort zuständigen Behörde anzumelden.

    Anmeldung hat auf jeden Fall dort zu erfolgen, wo die Tätigkeit vorwiegend ausgeübt werden soll. Das bedeutet, Ihr müsst JEDEN ORT, wo ihr arbeitet oder plant zu arbeiten, bei der Behörde melden.
    https://www.prostituiertenschutzgese...prostituierte/

    De eerste Anmeldung moet dus in ieder geval plaats vinden in de plaats/kreis waar de dame werkzaam is. Die Anmeldung kan plaats vinden bij het Ordnungsamt maar dat kan per stad/kreis verschillen, het kan ook bij andere dienst zijn die daarvoor verantwoordelijk is. Dat bepaalt de wet niet, dat is aan de uitvoerende instantie om te bepalen.
    De vraag is nu wat er gebeurt als een dame in een andere stad/kreis of zelfs Bundesland gaat werken. Dat is zo begreep ik nog niet helemaal helder als je dat vraagt aan de hiervoor verantwoordelijke dienst. Lijkt niet waarschijnlijk dat je na verhuizing de hele papier kraam opnieuw moet doorlopen maar dat dan een melding dat je ergens anders werkt volstaat.

    Met name in de Kreis Viersen waar veel grote clubs onder vallen loopt de registratie erg moeizaam, te weinig capaciteit al helemaal niet voor de gezondheid "Beratung", regels die niet helder zijn, dit tot frustratie vd dames en clubs. In Düsseldorf loopt het allemaal vrij gladjes.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...018#post592018

    @P1, niet echt helder. De Pas geldt in principe bundesweit, vraag je aan waar je overwegend werkt en bij verplaatsing voor bv een weekend is de vraag wat je dan moet doen. Dat kan weer goed per kreis verschillen.
    Ik begreep dat zelfs als je het navraagt bij de instanties er geen duidelijk antwoord komt.

    Clubs zijn verplicht te checken dat dames die bij hen werken geregisterd staan en die in een lijst te vermelden. Zou zou ook bekend worden dat een dame ergens anders werkt. Zoals ik het lees moet je wel melden dat je ergens anders gaat werken maar hoeft dat niet een nieuwe Anmeldung te betekenen. Ook gehoord dat een mailtje dan voldoende zou zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  38. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (22 januari 2018)

  39. #49
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    . En het is niet zo dat dit specifiek in Duitsland zo is, dus geen idee of dit al dan niet door de pas komt... denk het niet eigenlijk.
    Het is inderdaad niet specifiek Duitsland
    Ik ben vanavond naar het SKW gegaan voor de tweede keer sinds 1januari, vorige keer gooide ik het nog op de feestdagen maar vandaag was met stip de rustigste avond ooit in mijn jarenlange wandelcarriere. Zowel qua dames als irritante aanwezige types als politie als gewone wandelaars. Ook veel donkere panden en veel "vaste bekenden"die nu weg waren met en ander in het raam of het raam op zwart.

    Misschien een gevolg van de wet. Een klein jaar geleden zei een dame me dat ze , als er geen PZC meer was in Duitsland, ze daarheen zou gaan , meer verdienen, geregistreerd in het SKW was ze toch al.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  40. #50
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Het is inderdaad niet specifiek Duitsland
    Ik ben vanavond naar het SKW gegaan voor de tweede keer sinds 1januari, vorige keer gooide ik het nog op de feestdagen maar vandaag was met stip de rustigste avond ooit in mijn jarenlange wandelcarriere. Zowel qua dames als irritante aanwezige types als politie als gewone wandelaars. Ook veel donkere panden en veel "vaste bekenden"die nu weg waren met en ander in het raam of het raam op zwart.

    Misschien een gevolg van de wet. Een klein jaar geleden zei een dame me dat ze , als er geen PZC meer was in Duitsland, ze daarheen zou gaan , meer verdienen, geregistreerd in het SKW was ze toch al.
    Ik vond de LU in SS niet de meest denderende, eerlijk gezegd. En dan waren er dames overgewaaid van de oosterburen, registratievluchtelinges. Misschien een algemene dip? De deprimerende tijden? Zelfs in de pop doen de deprimerende trage nrs het beter en de politiek trekt op niks meer. Must be a sign of the times. Een super-winterdip, zeg maar. Hopelijk trekt alles weer aan later in 't jaar en komen dames met hangende pootjes terug naar Duitsland, zoals een dame in Samya me vorig jaar nog stellig wist te verzekeren: "It's always the money, honey". Gesproken van vluchtelinges, als de Russen Oekraïne en andere regio's ineens binnenvallen, zullen veel Oekraïense dames naar Duitsland vluchten. Die vluchtelingenstroom zal zeer wel warm onthaald worden .
    De zwarte wolf

 

 
Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Living Room 468*60