Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 333
  1. #251
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Flipper vat het goed samen, gezien de wanhopigheid van de mannen heeft echt alleen de onderste paar % van lelijkheid van vrouwen geen macht over al die piemels en gaat helemaal los in mannenhaat.
    Ik heb overigens sinds kort het licht gezien: https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way

  2. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 8 augustus 2018)

  3. #252
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Flipper vat het goed samen, gezien de wanhopigheid van de mannen heeft echt alleen de onderste paar % van lelijkheid van vrouwen geen macht over al die piemels en gaat helemaal los in mannenhaat.
    Ik heb overigens sinds kort het licht gezien: https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way

    Heel goed, zo spaar je (emotionele) energie en geef je alleen geld uit aan een dame als jij het dat ook waard vindt.
    Nog niet zo gek bekeken, die Manosphere!

  4. #253
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Dit is trouwens wat mijn hersens denken en mijn mond niet uitspreekt hahahhaha.

    ik heb bijter al 100x gezegd vrouwen zijn er om te neuken, voor de rest heb je ze niet nodig. Prostitutie is dus ideal je zit niet aan een vrouw vast die alsmaar lelijker wordt, en je kunt mooie een nieuwe nemen als de ouwe niet meer voldoet , zonder dr veel gezeik of kosten van te hebben.

    heb ooit eens tegen een vrouw ik noem geen namen anders wordt dr vriend weer onrustig gezegd.. ze was met me op de kamer in happy en begon over relatie en haar en mij te praten.. ik zeg je snapt het nog steeds niet he..

    ik betaal je niet voor de sex, ik betaal je om juist niet naast je wakker te hoeven worden in de morgen. zij pissig hahaha..

    week later heeft ze een vriend en krijg ik nou laten we het maar niet zon vriendelijke berichtjes noemen hahahaha...

    ze zoeken altijd een zak gel om op te teren en idioot die dom genoeg is erin te geloven. ieder die me kent weet dat een kanppe vrouw maar op een ding uit kan zijn..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 8 augustus 2018 om 10:16

  5. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 8 augustus 2018),pret ( 8 augustus 2018),schoolmeester ( 8 augustus 2018)

  6. #254
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dit is trouwens wat mijn hersens denken en mijn mond niet uitspreekt hahahhaha.

    ik heb bijter al 100x gezegd vrouwen zijn er om te neuken, voor de rest heb je ze niet nodig. Prostitutie is dus ideal je zit niet aan een vrouw vast die alsmaar lelijker wordt, en je kunt mooie een nieuwe nemen als de ouwe niet meer voldoet , zonder dr veel gezeik of kosten van te hebben.
    Aldus de man die er al zeven maanden naar zijn zeggen geen gebruik van maakt, maar ze kennelijk niet uit zijn hoofd weet te krijgen gezien zijn dagelijkse bijdrages op het forum

    Ps mijn motto is al jaren: ik trouw nooit, ik trek wel bij de kinderen in (vrij naar Fons Jansen)
    de mogelijke verblijfplaatsen moeten ondertussen legio zijn met al die ex-verloofdes
    En Garde

  7. #255
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Flipper vat het goed samen, gezien de wanhopigheid van de mannen heeft echt alleen de onderste paar % van lelijkheid van vrouwen geen macht over al die piemels en gaat helemaal los in mannenhaat.
    Ik heb overigens sinds kort het licht gezien: https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way
    Dat licht had ik al jaren eerder ontdekt.
    Google maar eens op 'Marc Rudov', alias 'the no nonsense man'. En bekijk zijn fantastische filmpjes. Hij lijkt een beetje op Louis Ferigno (de hulk / Amerikaanse bodybuilder). Heeft ijzersterke betogen.
    Bijvoorbeeld deze:
    https://m.youtube.com/watch?v=kriJkUvVDpU

    Treurige is alleen wel dat deze man onder grote sociale druk is moeten stoppen met zijn man vrouw en dating betogen, omdat zijn 'gewone' werk (bedrijven consultancy mbt marketing) / imago er teveel onder leed.
    Zo controversieel is het blijkbaar als je de vinger op de zere plekken durft te leggen. Deze man is dus ook al 'monddood' gemaakt. Maar gelukkig zijn zijn filmpjes nog steeds op Internet te vinden.

  8. #256
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    eddy ik ben niet gestopt ik heb een pauze je haalt dingen door elkaar. mijn pauze heeft te maken met een aantal niethoer gerelateerde zaken, het was alleen een opportuun moment door de gewijzigde regelgeving.

    ik denk dat als het niet zo heet was geweest de laatste maanden en samya niet zon kut club in de zomer was, ik al lang weer op bezoek gegaan was.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 augustus 2018),lekkersfan ( 9 augustus 2018)

  10. #257
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dit is trouwens wat mijn hersens denken en mijn mond niet uitspreekt hahahhaha.

    ik heb bijter al 100x gezegd vrouwen zijn er om te neuken, voor de rest heb je ze niet nodig. Prostitutie is dus ideal je zit niet aan een vrouw vast die alsmaar lelijker wordt, en je kunt mooie een nieuwe nemen als de ouwe niet meer voldoet , zonder dr veel gezeik of kosten van te hebben.

    heb ooit eens tegen een vrouw ik noem geen namen anders wordt dr vriend weer onrustig gezegd.. ze was met me op de kamer in happy en begon over relatie en haar en mij te praten.. ik zeg je snapt het nog steeds niet he..

    ik betaal je niet voor de sex, ik betaal je om juist niet naast je wakker te hoeven worden in de morgen. zij pissig hahaha..

    week later heeft ze een vriend en krijg ik nou laten we het maar niet zon vriendelijke berichtjes noemen hahahaha...

    ze zoeken altijd een zak gel om op te teren en idioot die dom genoeg is erin te geloven. ieder die me kent weet dat een kanppe vrouw maar op een ding uit kan zijn..
    Misschien weet je het niet hoor maar saunaclubs en hoerententen zijn niet de enige plaatsen op de wereld waar vrouwen zich bevinden. Genoeg vrouwen die niet in de prostitutie zitten en niet alleen voor geld bij mannen zijn.

  11. #258
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    het heeft met vrouwen te maken niet met hoeren.. tuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel.. zeker als ze jong of niet knap genoeg zijn. zeg maar eens dat je een uitkering heb op een date met een knappe meid of dat je bij mc donalds werkt.. praten we daarna verder. hahha

    heeft allemaal met vraag en aanbod te maken..heeft ook met leeftijd en levensfase te maken. jonge meisjes leven van dag tot dag vrouwen boven de 30 weten dat er huur of hypotheek betaald moet worden en dat kinderen etc geld kosten en dat je alleen van een mooie vent, niet vet wordt en dat die toch vreemd gaat neuken ooit.

    gooi maar eens huwelijkse voorwaarden op tafel als je gaat trouwen en kijk naar die kop terwijl je dat doet.

    de vader moest vroeger niet voor niets een bruidschat meegeven, die vrouwen hadden zelf nix.. Dat is op een enkele vrouw na niet verandert.. alleen betalen we nu een bruidsschat om er later weer vanaf te komen haahha.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 8 augustus 2018 om 11:11

  12. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan ( 9 augustus 2018),Limburger ( 8 augustus 2018),pret ( 8 augustus 2018)

  13. #259
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Gelukkig bestaan er niet alleen feministische Nederlandse vrouwen. Misschien is het in Nederland moeilijk om een vrouw te vinden die niet feministisch is maar er zijn genoeg andere smaken (in andere landen) waar het feminisme nog niet heeft gewonnen.

  14. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper ( 8 augustus 2018)

  15. #260
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Marc Rudoc, women who say I dont have to pay:
    https://m.youtube.com/watch?v=UHoZvnKK4yY

  16. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper ( 8 augustus 2018)

  17. #261
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:41
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    En nou hebben ze alex jones ook al van de buis gehaald.

  18. #262
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Niet zo kortzichtig en in hokjes denken Flipper.
    En ik heb het ook al meermaals tegen andere ijsberen op dit forum geschreven, nooit generaliseren.
    Bv, niet alle Nederlanders zijn gierig.
    Het valt mij ook op dat je nogal gemakkelijk een kunstmatig onderscheid maakt tussen hoeren en in jouw ogen"normale"vrouwen.
    Zou ze de kost niet willen geven, al die vrouwen, die niet in het circuit zitten of zaten maar wel met een rijkere man willen huwen om hun toekomst veilig te stellen. Zijn dat voor jou hoeren of niet? Komt op hetzelfde neer

  19. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan ( 9 augustus 2018)

  20. #263
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    het heeft met vrouwen te maken niet met hoeren.. tuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel.. zeker als ze jong of niet knap genoeg zijn. zeg maar eens dat je een uitkering heb op een date met een knappe meid of dat je bij mc donalds werkt.. praten we daarna verder.

    gooi maar eens huwelijkse voorwaarden op tafel als je gaat trouwen

    de vader moest vroeger niet voor niets een bruidschat meegeven, die vrouwen hadden zelf nix.. Dat is op een enkele vrouw na niet verandert..
    Die vrouwen willen niet meer met jou uit omdat jij geen drive hebt. Of omdat ze in de gaten hebben dat jij alleen maar denkt dat zij aan geld denken.

    Huwelijkse voorwaarden zijn tegenwoordig standaard.

    De gemiddelde vrouw van tegenwoordig heeft vaak een betere opleiding dan de man. Bovendien kunnen ze vaak beter met geld omgaan. Ze investeren misschien veel in kleding en schoenen, maar veel mannen investeren in auto’s en motoren.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  21. #264
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Niet zo kortzichtig en in hokjes denken Flipper.
    En ik heb het ook al meermaals tegen andere ijsberen op dit forum geschreven, nooit generaliseren.
    Bv, niet alle Nederlanders zijn gierig.
    Het valt mij ook op dat je nogal gemakkelijk een kunstmatig onderscheid maakt tussen hoeren en in jouw ogen"normale"vrouwen.
    Zou ze de kost niet willen geven, al die vrouwen, die niet in het circuit zitten of zaten maar wel met een rijkere man willen huwen om hun toekomst veilig te stellen. Zijn dat voor jou hoeren of niet? Komt op hetzelfde neer
    Helemaal waar deket,vrouwen die bij een rijke man gaan zitten zijn evengoed te catalogeren als hoer.
    En wat dat kunstmatige onderscheid tussen gewone vrouwen en hoeren betreft,hoeren zijn ook maar gewoon vrouwen!
    Je wil niet weten hoeveel mannen samen leven met een ex hoer,terwijl ze in de verste verte geen weet hebben van dat hoeren verleden.
    En wat is er mis met een dvp,die beslist om de draad met het gewone leven weer op te pikken??
    Is dat dan plots geen gewone vrouw,omdat ze het ooit eens voor geld deed....
    Op dit forum zou je een liberalere manier van denken tegenover prostitutie verwachten

  22. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 9 augustus 2018),Partycrasher ( 9 augustus 2018)

  23. #265
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Vrouwen zijn nou eenmaal dol op geld. Of misschien beter gezegd 'makkelijk geld'.
    Ik vind ook dat er weinig of geen verschil zit tussen een dvp en een vrouw die bij een rijke kerel gaat zitten voor zn geld. Ik ken er zelfs een die beide tegelijkertijd heeft gedaan

    Toch heeft Flipper wel een punt: als je buiten het clubleven gewoon aan het daten bent, en je zegt dat je van een uitkering leeft, loopt denk ik 90% van de jonge vrouwen weg.
    Of ze doen alsof hen dat niet uitmaakt (om sympathiek over te komen), maar dat maakt ze wel degelijk uit.

    Vrouwen zijn tegenwoordig financieel idd veel minder afhankelijk van een man dan enkele decennia terug. En ook zijn jonge vrouwen (< 30) nu zelfs vaker hoger opgeleid dan mannen.
    Toch zou ik daarbij een kanttekening willen maken dat vrouwen vaak wel een hoge 'soft skills' opleiding hebben gevolgd, waar minder makkelijk werk in is te vinden dan veel typisch mannen banen. Ook worden die 'softe' banen vaak minder goed betaald, en zijn het vaak parttime banen.
    Kijk bijv. In een ziekenhuis: de meeste verplegers / verpleegsters zijn vrouwen. Maar bijna alle chirurgen zijn mannen. In het bedrijfsleven zie je vaak vrouwen in functies als: secretaresse, hr adviseur, communicatie adviseur, coach, manager, marketing, recruiters etc. Typische softskills banen.
    Je komt maar weinig vrouwen tegen die bouwvakker zijn, rij instructeur, computerprogrammeur of natuurkundige.

    Dat vrouwen beter met geld zouden kunnen omgaan dan mannen geloof ik niet. Eerder omgekeerd. Vrouwen kopen veel luxe onzin: kleding, makeup, vakanties. En ook veel vrouwen houden van luxe autos. Vrouwen zijn hooguit wat voorzichtiger ingesteld. Mannen zijn meer gokkers, nemen meer risico.
    Mannen zijn ook extremer: ze kunnen superrijk maar ook superarm zijn. Of superslim en superdom. De 500 slimste mensen hier op aarde zijn bijna allemaal mannen.
    Maar de 500 domste zijn ook bijna allemaal mannen.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 9 augustus 2018 om 10:27

  24. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 9 augustus 2018)

  25. #266
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Berichten
    5.063
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.584 in 2.510 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Maar de 500 domste zijn ook bijna allemaal mannen.
    Ben blij dat ik tenminste ergens bij hoor!!!

  26. #267
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    De 500 slimste mensen hier op aarde zijn bijna allemaal mannen.
    Maar de 500 domste zijn ook bijna allemaal mannen.
    leuk om even over na te denken:
    bij de 40 slimste all time zitten 5 vrouwen...
    https://www.businessinsider.com/the-...true&r=US&IR=T

    over de domste vind ik weinig, behalve dat Brad Clitt daarbij is

    maar mannen blijken toch dommer dan vrouwen te zijn:
    https://www.telegraph.co.uk/news/sci...rch-shows.html

  27. Onderstaande leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 9 augustus 2018)

  28. #268
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Vrouwen hebben over het algemeen meer een talenknobbel terwijl mannen doorgaans over een betere wiskundige geest beschikken.
    Dat zijn geen vooroordelen of sexisme maar wetenschappelijk bepaald
    Let op : doorgaans, dus NIET ALTIJD ZO

  29. #269
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Niet zo kortzichtig en in hokjes denken Flipper.
    En ik heb het ook al meermaals tegen andere ijsberen op dit forum geschreven, nooit generaliseren.
    Bv, niet alle Nederlanders zijn gierig.
    Het valt mij ook op dat je nogal gemakkelijk een kunstmatig onderscheid maakt tussen hoeren en in jouw ogen"normale"vrouwen.
    Zou ze de kost niet willen geven, al die vrouwen, die niet in het circuit zitten of zaten maar wel met een rijkere man willen huwen om hun toekomst veilig te stellen. Zijn dat voor jou hoeren of niet? Komt op hetzelfde neer
    ik ben heel makkelijk deket alle vrouwen zijn hoeren behalve mn moeder dat is een engel..
    Ik zie hoer niet als een stigma of vrouw die sex voor geld aanbied, ik zie het meer als een levensfase van de vrouw, net als pubertijd.
    En de een is er door leefomgeving en situatie gevoeliger voor de kant van sex voor geld op te gaan dan de ander mijn mening is dat de potentie om dit te doen, zo oud als het begin der tijden, sterker nog ik ben zelfs van mening dat het keihard geprogrammeerd zit in het vrouwelijke brein. in hun limbic system,
    when hungry, fuck men..

    Een ex van me schold altijd op de hoeren die waren maar vies, ze heeft zelf meer dan 500 mannen geneukt en heeft een voorliefde voor knappe mannen maar voorel mannen met geld.

    Nou mag ze dan officieel geen hoer zijn, maar ik weet dat de gemiddelde hoer een stuk minder vaak met een SOA bij de doktor zit.. Dus ja wat noem je hoer Deket..
    Jou definitie van is gewoon anders dan de mijne..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 9 augustus 2018 om 12:52

  30. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 9 augustus 2018)

  31. #270
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ik ben heel makkelijk deket alle vrouwen zijn hoeren behalve mn moeder dat is een engel..
    De natuur heeft nu eenmaal bepaald dat het vrouwelijke hoer is,omdat mannen nu eenmaal hoerenlopers zijn.
    Het ene vult het andere gewoon aan,het is als een weegschaal in balans
    Waar ik het wel mee eens ben is,dat vrouwen weldegelijk naar de beurs van een potentiële partner kijker.
    Je mag er uitzien als de hel,maar als er voldoende financiën zijn....maakt het allemaal plots niet zoveel uit,integendeel zelfs

  32. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper ( 9 augustus 2018),Partycrasher ( 9 augustus 2018)

  33. #271
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    De natuur heeft nu eenmaal bepaald dat het vrouwelijke hoer is,omdat mannen nu eenmaal hoerenlopers zijn.
    Het ene vult het andere gewoon aan,het is als een weegschaal in balans
    Waar ik het wel mee eens ben is,dat vrouwen weldegelijk naar de beurs van een potentiële partner kijker.
    Je mag er uitzien als de hel,maar als er voldoende financiën zijn....maakt het allemaal plots niet zoveel uit,integendeel zelfs
    Juist..Zo denk ik er ook over.. sociale status & geld zijn voor vele nog belangrijker dan uiterlijk.
    Kijk maar naar trump, je kunt moeilijk zeggen dat Melania dacht, wat een hot babe..

    Daarom slaat dat #MEtoo ook nergens op, die wijven waren knap toen ze zich omhoog wilde neuken,
    en hebben nu spijt ervan nu ze oud en lelijk zijn..

  34. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 9 augustus 2018),pietpotent44 ( 9 augustus 2018)

  35. #272
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht

    Daarom slaat dat #MEtoo ook nergens op, die wijven waren knap toen ze zich omhoog wilde neuken,
    en hebben nu spijt ervan nu ze oud en lelijk zijn..
    Dat is nu eenmaal de tragedie van vrouw zijn.
    Als je jong en mooi bent,wil alles en iedereen je binnen doen.
    Enkele jaren nadien,ben je plots te oud en staat er een nieuwe generatie om te cashen.
    En zelfs de aller mooiste meiden,worden zo lelijk op latere leeftijd....dat geen man ze nog wil.

  36. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 9 augustus 2018)

  37. #273
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Gelukkig zijn alle hoerenlopers, oh zo knap, tot ze onder de zoden liggen!

  38. #274
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Zo is dat, hoerenlopers blijven altijd en onveranderlijk hun charme en looks behouden.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  39. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (10 augustus 2018),Meme Moo ( 9 augustus 2018),mentholbear (14 augustus 2018),Partycrasher ( 9 augustus 2018)

  40. #275
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Zolang ze knaken stuk te slaan hebben in de club wel.
    Heb je geen knaken en geen top looks ben je 'fucked'...

  41. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 9 augustus 2018)

 

 
Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.

Living Room 468*60