Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Spanje - Cordoba

  1. #1
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Last Online
    19 maart 2019 @ 18:20
    Berichten
    81
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    143 in 57 posts

    Standaard Spanje, Cordoba

    Visite du mardi 10 octobre.
    Première dans un piso andalou.
    En effet, je ne connais que les barcelonais Felina et Sugar Girls.
    Ayant fait des recherches, au moyen des foros (spalumi et putaslocuras), deux adresses sortent du lot.

    Chalet El Duende
    Il était indiqué que ce piso devait se trouver sur la plaza de las Tendillas (la place centrale).
    Une fois sur place, je contacte le 957 470 599 et le 625 143 323.
    La chica me répond que le bordel a déménagé à l'avienida del Prado, près d'un mercadona.
    Je lui demande si l'adresse est à Cordoba ou en banlieue. Elle ne sait pas me répondre.
    Après recherche, c'est dans la pampa.

    Calle Acera Fuente de los Picadores 17
    Je contacte le 645 356 115 et le 502 983 859.
    La chica me répond que le bordel se trouve dans la partie nord de la ville (celle non touristique).
    Elle précise que le piso, situé au n° 55 d'après les foros, a déménagé au n° 17 (qui s'avérera être l'immeuble voisin).

    La mama m'accueille et me demande de la suivre jusqu'à une chambre climatisée du second étage.
    L'immeuble bas, en intégralité, est dédié à notre hobby préféré.

    C'est propre et fonctionnel.
    Evidemment, cela n'a rien à voir avec la classe des adresses barcelonaises.

    Présentation des trois chicas : deux belles (Mira la Russe et Valentina la Latina), mais qui m'ont l'air je-m'en-foutiste, et une moche enjouée (Kelly, une autre Latina, me précisant que nous avons échangé au téléphone). C'est ballot.
    Je choisis Mira la Russe aux cheveux châtains clairs.

    Nous entrons dans la salle de bains où je prends la douche, seul ("J'en ai pris une, il y a deux minutes"), pendant qu'elle tripote son smartphone, qu'elle n'a pas quitté depuis le défilé de p'tits culs.
    Elle me tend un timbre poste pour que je puisse m'essayer.

    Retour à la chambre.
    Mira sélectionne une playlist de chansons via son smartphone, qu'elle lâche enfin (j'ai cru, l'espace d'un temps, qu'il était greffé à sa main).

    Cette grande russe (1 mètre 80) porte de la lingerie. Je me fais un plaisir de la déshabiller.
    Je savoure sa grosse poitrine ferme et sa silhouette élancée : un vrai canon !
    Elle embrasse du bout des lèvres, on se caresse, on se frotte.

    Elle s'apprête à me fellationner sans préso, que je réclame, elle est surprise.
    Pipe variée et prolongée dont gorge profonde, baise avec plusieurs positions.
    J'explose et pousse mon cri de guerre.
    Je lui fais un massage, histoire de la "remercier".

    Bonne implication de cette chica, froide de prime abord, puis chaleureuse.
    Nous nous douchons chacun notre tour, sous le regard de l'autre. Je m'essuie au moyen d'un nouveau timbre poste.

    Bon accueil. Remerciements de la part de la chica et de la mama avant mon départ.

    30 minutes (hors temps de douches) = 50 Euros.


    Bezoek van dinsdag 10 oktober.

    Eerst in een Andalusische piso.
    Inderdaad, ik ken alleen de Barcelona Felina en Sugar Girls.
    Na onderzoek, met behulp van de foros (spalumi en putaslocuras), vallen twee adressen op.

    Chalet El Duende
    Er werd gezegd dat deze piso op de Plaza de las Tendillas (het centrale plein) zou moeten liggen.
    Eenmaal daar neem ik contact op met 957 470 599 en 625 143 323.
    De chica antwoordt dat het bordeel is verhuisd naar avienida del Prado, in de buurt van een mercadona.
    Ik vraag hem of het adres in Cordoba of in de buitenwijken ligt. Ze weet niet hoe ze me moet antwoorden.
    Na onderzoek is het in de pampa's.

    Calle Acera Fuente de los Picadores 17
    Ik neem contact op met 645 356 115 en 502 983 859.
    De chica antwoordt dat het bordeel in het noordelijke deel van de stad ligt (de niet-toerist).
    Het stelt dat de piso, gelegen op nummer 55 van de foros, is verhuisd naar nummer 17 (wat later het volgende gebouw blijkt te zijn).
    De moeder verwelkomt me en vraagt ​​me om haar te volgen naar een kamer met airconditioning op de tweede verdieping.
    Het lage gebouw, volledig, is gewijd aan onze favoriete hobby.

    Het is schoon en functioneel.
    Vanzelfsprekend heeft dit niets te maken met de klasse van Barcelona-adressen.

    Presentatie van de drie chicas: twee prachtige (Mira de Russische en Valentina la Latina), maar die mij lijken - ik-foutiste, en een vrolijke waardeloze (Kelly, nog een Latina, die me vertelde dat we elkaar hadden uitgewisseld op de telefoon). Het is nerd.
    Ik koos voor Mira de Rus met lichtbruin haar.

    We betreden de badkamer waar ik de douche neem, alleen ("ik heb er een genomen, twee minuten geleden"), terwijl ze met haar smartphone speelt, ze is niet meer weggegaan sinds de parade kleine konten.
    Ze overhandigt me een postzegel zodat ik het zelf kan proberen.

    Terug naar de kamer.
    Mira selecteert een afspeellijst met liedjes via haar smartphone, die ze eindelijk loslaat (ik dacht een tijdje dat het in haar hand was geënt).

    Deze grote Rus (1 meter 80) draagt ​​lingerie. Ik ben blij haar uit te kleden.
    Ik geniet van zijn grote, stevige borst en slanke figuur: een echte hot!
    Ze kust de lippen, we strelen, we wrijven.

    Ze maakt zich klaar om me zonder preso te pijpen, dat beweer ik, ze is verrast.
    Pijp gevarieerd en langdurige diepe keel, neuken met verschillende posities.
    Ik explodeer en duw mijn oorlogskreet.
    Ik geef haar een massage, alleen maar om haar te bedanken.

    Goede implicatie van deze chica, eerst koud, dan warm.
    We douchen elkaar, onder de blik van de ander. Ik veeg mezelf af met een nieuwe postzegel.

    Goede ontvangst. Bedankt van de chica en de mama voor mijn vertrek.

    30 minuten (exclusief douche) = 50 euro.
    Laatst gewijzigd door French Lover; 21 januari 2018 om 03:32

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Babylon 468*60