Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 578
  1. #126
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard Dolce Vita - woensdag 05-12-2012

    Ik besloot deze dag naar Dolce Vita te gaan. Afgelopen zomer was ik hier 3 keer geweest en dat was me goed bevallen. De club is niet groot, zowel binnen als buiten. Het hele buitengedeelte is amper 3x zo groot is als het daarin gelegen zwembad. Maar met het mooie zomerweer en mooie FKK-meisjes was het daar goed toeven. Alle drie de keren had ik voornamelijk goede kamergangen (1 slechte).

    Maar toch een kanttekening:
    De laatste 2 keer werden later op de avond kerels toegelaten, die zich kennelijk niet behoefde om te kleden en die zich gewoon in burgerkleding tussen de beren en meiden mengden. Dat vond ik zéér storend.
    En de laatste keer leek het of er in de avond 3 touringcars met Messe-gangers werd leeggestort. Binnen een mum van tijd was het barstens vol. Met daarbij veel Italianen die zich er niet van bewust schenen te zijn dat er nog meer mensen aanwezig waren en heftig gesticulerend en telefonerend rond liepen te rennen.
    Voor mij was dat beide keren het signaal om weg te gaan.

    ----------

    Om 14.00 uur arriveerde ik en mocht naar binnen voor het Happy Hour tarief van slechts 25 euro.
    Na het gebruikelijke omkleden en douchen de barruimte ingelopen. Daar trof ik slechts enkele beren en 3 verveeld kijkende meiden. Er was totaal geen sfeer. Maar goed, het was nog vroeg en wat niet is kan komen. (Later zou het wel wat meer worden, maar boven de 10 kwam ik niet en ook de sfeer werd niet beter.) Ik ben toen eerst maar eens gaan eten en liep er al over na te denken om daarna weg te gaan.

    Toen liep ik Bony tegen het lijf.
    Bony wordt bijna altijd wordt vergezeld door Malu, die heel vriendelijk is maar niet het type waar ik mee ga kameren. Malu vroeg mij of ik haar rug weer wilde masseren. Dat deed ik natuurlijk graag.
    Met Bony had ik al wel leuke uren gehad. En ook nu had ik een goede kamer met haar, maar toch niet meer zoals ik met Bony gewend was.
    Kwam het door de sfeer vandaag in DV? Ik weet het niet… Ik besloot ook niet meer te wachten tot er zoals gebruikelijk, tussen 18.00 en 20.00 uur meiden bij zouden komen. Ik had het gewoon niet naar mijn zin daar.

    En zo verliet ik rond de klok van 17.00 uur het pand en besloot naar Living Room te rijden.

    Vervolg: https://www.ijsberenforum.com/forum/...d=1#post293045
    Laatst gewijzigd door Toulouse-Lautrec; 6 december 2012 om 20:28

  2. Onderstaande 3 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 7 december 2012),Big30 (13 december 2012),Ties85 ( 8 december 2012)

  3. #127
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.958
    Discussies
    62
    Thanks
    8.249
    Thanked
    2.709 in 956 posts

    Standaard

    Ik ben een paar weken geleden is Dolce Vita geweest. Vooraf had ik wel het een en ander gelezen over deze club: weinig dames die tongoezen en veel "rumbul" dames. Niet echt iets wat mij nou over de streep trekt. Gelukkig las ik ook wat goede recensies over andere dames en volgens de site zijn er andere nationaliteiten waar je van kunt genieten. Dit i.c.m. met een vrijkaart trok mij wel over de streep . I.v.m. met de drukte op mijn werk was een dag vrij nemen geen optie dus besloot ik op een zaterdag mij geluk te beproeven. Het was druk op de weg, vooral op de A3 tussen Oberhausen en Dusseldorf. Bij Erkrath nam ik de afslag naar de A46. Op dat moment realiseerde ik mij dat Magnum wel heel dicht in de buurt is van Dolce Vita. Niet een handige locatie wellicht. Aan de andere kant trekt Dusseldorf als hoofdstad van NRW wel het nodige publiek.

    Parkeren
    De club bevindt zich op een industrie terrein en parkeren doe je dus gewoon op straat. De parkeerplaatsen voor het huis zijn via de beveiligingsbeelden wel te zien. Tegenover zit de ATU, wellicht kun je daar s'avonds wel parkeren maar tijdens openingstijden zou ik het niet proberen .

    De Club
    Van buiten ziet het niet echt mooi uit. Gelukkig heb ze aan de binnenkant wel wat knaken stuk geslagen. De club doet mij een beetje aan PHG denken kwa ruimte en die zwembad buiten. Beneden zijn de lockers en douches. Ziet er redelijk uit, douches hebben wel last van "putlucht". Voor de rest ziet het er wel schoon uit. Boven is een mooie barruimte met een overmijdelijke strip paal. Verder is er een naastliggende serre waar je uitzicht hebt op het zwembad. Daar kun je ook TV kijken, helaas staat hier net als in de bar de volumeknop ook op 10 het Dance muziek dus kun je er niet tot rust komen. Er is een kleine keuken waar je een redelijk buffet vindt. Eten kun je in de ruimte tegenover. Boven zijn voor zover ik weet alleen kamers te vinden.

    Het eten
    In de middag is er al warm eten in de vorm van een buffet. Ik had niet zo veel honger dus heb ik gelaten bij een broodje kaar en crossoint. Je kunt ook eten bestellen zij het tegen betaling....

    Bar
    De prijzen van de alcoholische dranken zijn mij niet echt bijgebleven. Ik zag tot mijn verbazing wel dat je Corona kunt bestellen!

    W-Lan
    Die werkte prima geen klachten daarover, wel even de password vragen aan een van de dames of personeel.

    De line-up
    Vooral veel rumbul dames. Helaas voor mij weinig Duitse dames. Ik denk tussen 15:00 en 18:00 zo'n 20 tot 25 dames.

    Publiek
    Voornamelijk sudlander aangevuld met Duitsers. Voor zover ik kan beoordelen veel locals en geen internationaal publiek.

    Verloop
    Eerst gedouched natuurlijk en de club verkent. Een kleine lunch verorberd en onder het genot van een goede cappuccino liggen luieren in de serre. Een van de Roemeense schudde nog een vermakelijke dans show uit haar mouw. Maar verder was er voor mij weinig te beleven. Bij gebrek aan Duits/russische dames heb ik om 18:00 de club verlaten en koers gezet naar Residenz.

    De aftocht
    Toen ik de straat uit reed zag ik heel veel verkeersregelaars en politie. Ik dacht even dat de pleuris was uitgebroken. Maar blijkbaar zit hier in de buurt een congres hal waar een evenement aan de gang was.

    Conclusie
    Ondanks dat het een prettige ruimte om is om te vertoeven kon ik door de luidruchtige muziek er niet echt van genieten. De dames zien er over het algemeen leuk uit, maar voor mij zat er weinig tussen. Prima club als je van rumbul dames houdt en niet het volle pond wil betalen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  4. Onderstaande 7 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (29 december 2012),bergm550 ( 9 februari 2013),Big30 (28 december 2012),johnnywalker77 (28 december 2012),MichelJ (28 december 2012),rob45 (28 december 2012),Willi69 (28 december 2012)

  5. #128
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Rumbul, ik kan er wel wat bij bedenken maar wat bedoel je precies ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #129
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.958
    Discussies
    62
    Thanks
    8.249
    Thanked
    2.709 in 956 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Rumbul, ik kan er wel wat bij bedenken maar wat bedoel je precies ?
    Het is Duitse forum slang voor Rumänisch Bulgarisch. Oftewel Roemeense en Bulgaarse dames .
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  7. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (28 december 2012)

  8. #130
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Ik zag tot mijn verbazing wel dat je Corona kunt bestellen!
    Inderdaad verbazingwekkend. Ik begrijp niet dat mensen deze ranzige troep zuipen. Je reinste rioolwater. Dan kun je nog beter Schultenbräu in de krop gieten. De echte bierdrinkers lopen met een grote boog om de Corona heen. Maar ja, komt uit "Mexico" en dan lijkt het al gauw exotisch en spannend. BS's advies: staan laten dit soort paardenzeik en een lekker Belgisch of Duits biertje pakken. "Beck's Ice, Desperado" en al dat andere limonadebier is ook niet te pruimen. Kerels die dat drinken zijn volgens mij omgebouwde wijven of homo ! ! !
    "Dolce Vita" is trouwens wel een aardige club.

    Note Big30: verdere Bier analyses zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-je-het-liefst
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 december 2012 om 02:28

  9. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (29 december 2012)

  10. #131
    Geregistreerd
    30 april 2010
    Last Online
    12 november 2022 @ 14:20
    Berichten
    66
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    75 in 22 posts

    Standaard

    Vor ein paar Wochen konnte ich einen abendlichen Termin in D-Wersten mit einem Besuch des ganz in der Nähe gelegenen Dolce Vita verbinden.

    Ankunft: Freitagabend gegen 23:00
    Parkplatz: Parkbucht an der Straße, ca. 300 Meter vom Club entfernt
    Empfang: sehr hübsche junge Empfangsdame, freundlicher Empfang trotz Hektik mehrerer gleichzeitig ankommender Gäste
    Umkleide: aufgeräumt und sauber
    Thekendamen: freundlich, rasche Bedienung
    Ambiente: ausgesprochen schöner Club, vor allem den Wintergarten und den Außenbereich finde ich sehr schön
    Buffet: reichhaltig, auch am späten Abend gab es noch eine gute Auswahl mehrerer leckerer Gerichte, leider nicht mehr richtig warm, geschmeckt hat es aber trotzdem

    Anwesende Girls: ca. 40, ca. ein 1/4 davon sehr attraktiv, leider nur eine Handvoll mit blanken Brüsten

    Der Club war ziemlich gut besucht, Verhältnis F:M etwa 1:1, ein DJ legte gute House-Musik auf, es war gute Stimmung. Etwas nervende Animation, ich wurde von etwa 10 Girls angequatscht, von den meisten auf ziemlich plumpe Art und Weise, in dem sie mir einfach auf den Schoß hüpften und ohne Umschweife direkt nach Zimmergang fragten.

    Eine der ersten, die mich ansprach war Michelle, eine sehr große, ausgesprochen hübsche, blonde Rumänin. Zudem war sie barbusig, das verschaffte ihr einen weiteren Pluspunkt. Es war keine plumpe Anmache, wir unterhielten uns kurz, als sie nach einem Schlüssel fragte, vertröstete ich sie aber erst einmal.

    Hübsche Girls waren genug da, aber eine zu finden, die mir optisch gefiel und bei der ich auch das Gefühl hatte, eine gute Wahl zu treffen, ist eine andere Hausnummer gewesen. Letztlich entschied ich mich dann doch für Michelle. Wir nahmen noch ein paar Minuten im Wintergarten Platz und betrieben noch ein wenig PST. Da ich sie aber nun fragte, ob ich ihr einen Drink ausgebe, wurde es Zeit für den Zimmerbesuch. Ich hatte nämlich im Hinterkopf, irgendwo gelesen zu haben, daß dafür stolze 25€ fällig werden.

    Name: Michelle
    Alter: 22
    Nationalität: Rumänien
    Größe: ca.175cm oder noch eine Spur mehr
    Haare: dunkelblond, lang, glatt
    Brüste: B-Cup natur, könnten auch kleine C-Cups sein
    Tattoos: mehrere Schmetterlinge diagonal über den Rücken
    Rasur: komplett rasiert
    Sprache: gutes Englisch
    Besonderheit: Intimpiercing

    Wir gehen auf ein sehr schönes Zimmer, welches im afrikanischen Stil eingerichtet ist. Michelle schockt mich gleich zu Beginn mit der Frage, ob sie mit Kondom oder ohne blasen soll, natürlich will ich ohne. Daraufhin wird erstmal genauestens geprüft, ob ich auch frisch geduscht bin. Nachdem sie festgestellt hat, daß es so ist, wird mein Schwanz trotzdem nochmal einer gründlichen Reinigung mit Feuchttüchern unterzogen. Das geht ja gut los, denke ich mir. Michelle will direkt ohne Umschweife blasen. Meine Versuche zu küssen, werden abgeblockt. Ihr Blasen ist mechanisch und monoton, auch nicht besonders tief.

    Ich will einen Rollentausch, Michelle legt sich auf den Rücken. Nochmal der Versuch, sie zu küssen, ZK sind verboten, Körperküsse lässt sie nur bis zum Halsansatz zu, darüber ist verboten, da wäre sie kitzlig. Ich versuche, sie irgendwie aus der Reserve zu locken, lecken scheint sie zu mögen, auch wenn sie dabei nicht viel Regung zeigt. Nach einer Weile will sie ficken, reiten kann sie sehr gut und der Anblick der taktvoll mitschwingenden Brüste tut sein übriges und ich spritze bald ins Gummi.

    Nach ein paar Minuten Pause will ich noch eine zweite Runde versuchen. Michelle ist sehr attraktiv und die Art und Weise, wie sie ihren Körper beim Kuscheln an mir reibt, reicht, daß mein Schwanz wieder steht. Ficken kann Michelle wirklich, vor allem im Doggy kann es ihr anscheined gar nicht hart genug zur Sache gehen und sie feuert mich immer mehr und mehr an. Als ich dann zum zweiten Mal gekommen bin, bin ich ziemlich aus der Puste. Noch 5 Minuten AST und die Stunde ist voll, Kostenpunkt 100€.

    Fazit Michelle: Nüchtern betrachtet war es schon eine ziemlich dürftige Leistung. Keine ZK, keine Küsse bei ihr oberhalb der Schultern, von Michelle gibt es nicht mal Körperküsse. Blasen ziemlich schwach, vermutlich hätte sie dabei am liebsten sogar ein Kondom benutzt. Ich nahm an, sie wäre noch ziemlich neu in dem Job, Michelle erzählte aber, schon 1 1/2 oder 2 Jahre im DV zu sein. Ficken kann sie aber außerordentlich gut. Und da ich sie sehr sympathisch fand, würde ich sie vermutlich sogar nochmal buchen, wenn ich mal wieder ins DV komme, auch wenn ihre Leistung es eigentlich nicht rechtfertigt.

    Beim Rausgehen wurde ich von der Empfangsdame noch befragt. Ich schilderte mein Erlebnis mit Michelle ausführlich. Die Empfangsdame schien oder tat überrascht, als ich sagte, daß der Service von Michelle doch deutlich unterhalb dessen war, was ich in einem Saunaclub erwarte und auch gewohnt bin.
    Der Eismann klingelt nicht zweimal!

  11. Onderstaande 5 leden hebben MrFreeze bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 9 februari 2013),rmjhexe ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 5 januari 2013),Wijze grijze ( 5 januari 2013),Willi69 ( 6 januari 2013)

  12. #132
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard vraagje

    Ff een vraagje aan mijn mede-ijsberen: ik wil graag een keer naar DV omdat de meisjes daar bloot rondlopen. Is toch een prettig zicht, niet. Nu vraag ik mij af wat de best etijd is om er heen te gaan, is dat al aan het begin van de middag of beter aan het einde van de middag / 's avonds ?

  13. #133
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Enkele weken ook een eerste bezoekje gebracht aan deze club. Ascari heeft alles al verwoord hierboven. Een mooie club, geen parkeerplaats van de club zelf. Putlucht is inderdaad waar. Dames voldoende aanwezig, een mix van Oostblok en Duitse dames. Het eten was heerlijk en goed verzorgt. Mijn vriend Seth had 1 kamer gemaakt en was tevreden. Ik vond niets naar mijn gading en we zijn na 2 uurtje vertrokken. Tijdens binnenkomst en vertrek kon ik wel opmaken dat men die Braziliaanse theke vrouw direct moeten wegjagen. Prachtig kind, maar zo onvriendelijk als de pest. Ik ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld als in Dolce Vita. Men heeft daar een enquête die ingevuld kon worden, waar we beiden ons ongenoegen kenbaar hebben gemaakt over haar.

  14. #134
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @ Boo:

    s'namiddag relatief rustige en relaxte sfeer met toch al rondom de 25 dames, s'avond wordt het drukker, komt de sfeer erin en loopt het damesaantal ook op, dus bij ruim "zeitfenster" zou ik opteren voor een bezoek vanaf een uur of 18/19 tot wie weet in de vroege uurtjes als het bevalt... Veul plezier gewenst...

  15. #135
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    FKK is alleen op zondag t/m woensdag tussen openingstijd en 20 uur. Als je naakte meisjes wilt, dus de minst drukke uren gaan... zullen waarschijnlijk ook de minst drukke uren blijven (lijkt me, ben er nog nooit geweest).

  16. #136
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info mannen ... Wodt denk ik toch weer Freude deze week.

  17. #137
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Bedankt voor de info mannen ... Wodt denk ik toch weer Freude deze week.
    Verstandige keus. Los van 6 dagen FKK (woensdag is het daar Dessoustag), ben je daar verzekerd van top service van de dames!

  18. #138
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Ik wil mijn vrijkaartje verzilveren. En.ben van plan dinsdag of woensdag te gaan enige tips welke dames top zijn, ik vind het koppie het belangrijkst daarnaast gewoon figuur met een bijpassend cupmaatje

    Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

  19. #139
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Ik ga woensdag vertrek rond 1700 uur vanaf de velywe

    Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

  20. #140
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    16 oktober 2022 @ 21:16
    Locatie
    Nordlicht
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    84 in 21 posts

    Standaard

    Vögeln bis die Lunte brennt...

    Konnte ich letzten Samstag im DV. Mein letzter DV-Besuch lag schon ein paar Monate zurück, deshalb habe ich mir nach dem Frischmachen erst mal die Neuerungen angesehen. Prima geworden sind die Toiletten im Untergeschoss, die Duschen sind jetzt mit einer Glastür abgetrennt. Gelungen ist auch der kleine Essraum oben, da muss man nicht mehr zwischen Tür und Angel speisen. Das Freibier gibt es jetzt direkt vom Fass an der Theke.

    Ich habe den Laden gleich um 1 Uhr bei Öffnung geentert und erst am nächsten Morgen nach 4 Uhr wieder verlassen, sucking and fucking around the clock, so liebe ich das:D Ich saß noch nicht lange im Wintergarten, da machte sich die Rumänin Geri an mich heran. Geri hat früher schon mal im DV gearbeitet, dann war sie längere Zeit weg. Geri war früher gar nicht mein Fall, ich fand sie zu aufgedreht und aufdringlich. Umso überraschter war ich jetzt von ihr, sie hat sich optisch positiv verändert, so trägt sie jetzt dunkle, etwas längere Haare, außerdem ist sie schlanker und trainierter als früher. Aber besonders positiv fand ich ihre veränderte Art auf mich zuzugehen. Sie fragte ganz höflich, ob sie sich zu mir setzen dürfe und stellte sich mit Namen vor. Als ich sagte, dass ich ihren Namen kenne, wunderte sie sich und wir hatten sofort ein Gesprächsthema. Wir kämen uns näher, Geri nahm mal einen Zug von meinen aromatisierten Zigarillos, sie holte uns Softdrinks, ganz süß und bemüht um mich. Langsam wurde ich heiß auf sie, als sie uns einen Kaffee holte und ich auf ihren kleinen geilen Knackpo sah, da wusste ich, ich will sie haben...

    Mittlerweile tauschten wir erste Küsse und Streicheleinheiten aus, gaben uns zärtliche Nasenstupser, Geri hatte es überhaupt nicht eilig, irgendwann brachen wir dann aber doch Richtung Zimmer auf, dort haben wir uns beide mit viel Gefühl gegenseitig verwöhnt. Wir knutschten, leckten rum, dann habe ich Geri so was von geleckt, bis sie wimmernd und jammernd kam, heftig, so was habe ich bei noch keiner Frau erlebt, ich machte mir schon beinahe Sorgen, was ich da angestellt hatte Geri wand und krümmte sich bei ihrem Höhepunkt so heftig und lange, als ich sie sanft streicheln wollte, schüttelte es sie bei der kleinsten Berührung und sie schlug meine Hand weg.

    Als Geri sich wieder gefangen hatte, kam meine Genusszeit, ich wurde schön gefühlvoll und abwechslungsreich FO geblasen:blasen:, dann zogen wir brav den Gummimantel an und ich drang in Geris superenges Döschen ein, Hammer noch mal ist die Kleine aber auch eng, ich versenkte mein Rohr ganz langsam bis zum Anschlag :poppen: und genoss jeden Zentimeter. Geri verzog lustvoll das Gesicht, stetig wechselte ich Tempo und Eindringtiefe, als es schön flutschte schaltete ich so langsam den Nachbrenner ein und schoss dann tief in Geri meine Ladung ins Gummi, verdammt geile Stunde mit einer gereiften Geri.

    Nach kalter Dusche ging ich was essen, die Frikadellchen in einer Soße mit Salat und etwas Brot mundeten ganz ok, dann zog es mich wieder in den Wintergarten, dort relaxte ich etwas. Als es mir zu langweilig wurde, setzte ich mich an die Theke und gönnte mir das ein oder andere Freibier. Ich kam dann mit einer Kati (sie stellte sich mir so vor) ins Gespräch, bei dieser Kati handelt es sich aber um Fiona. Fiona hat ne große Klappe, eine Verführungskünstlerin ist sie aber nicht, will sie auch nach eigenen Worten nicht sein. Sie habe zu häufig Männer erlebt, die letztlich, nachdem sie sie umgarnte und verführte, den Zimmergang verweigerten. Jetzt betreibe sie so einen Aufwand nicht mehr, entweder es passe unten an der Theke oder halt nicht. Sie fragte mich dann noch, ob ich massieren könne, ich sagte ihr, dass ich das kann, wenn ich will, dass ich aber nicht dafür zahle, ein Mädel zu massieren. Das fand die gute Fiona nicht so lustig und zog eine Schnute. Optisch ist Fiona ein Leckerchen, sie hat längere Haare, ein süßes Gesicht und eine Topfigur. Grundsätzlich finde ich eine freche Art auch gut, ich gehöre aber zu den Männern, die verführt werden wollen. Daher wurde zunächst mal nichts aus uns.

    Eine dunkelhäutige Dame zu meiner Linken, die ein umwerfendes Lächeln hatte und vom lieben Gott mit einem Prachthintern und einer grandiosen Oberweite bedacht wurde, bekam wohl mein Gespräch mit Fiona mit und sprach mich nett an. Bei der Dame handelte es sich um Naomi und sie war erst seit wenigen Tagen im DV, um sich einen Eindruck von dem Club zu machen. Frühere Wirkungsstätten von ihr waren das Magnum und das Zeus. So kamen wir ins Gespräch und waren total auf einer Wellenlänge, wir waren uns einig, dass eine Frau, wenn sie den Mann aufs Zimmer bekommen will, ruhig gekonnt mit ihm spielen sollte und das schön aussehen und dasitzen eigentlich zu wenig ist. Und so fingen wir im Verlauf des Gesprächs dann auch miteinander an zu spielen, wir tauschten leidenschaftliche ZK an der Theke aus und schickten unsere Hände auf Wanderschaft, wow was für eine leidenschaftliche Frau. Wir setzten dann unser geiles Spielchen auf einem meiner Lieblingszimmer, nämlich der 10, fort. Hier fielen wir übereinander her, wir küssten und fummelten, ich knetete Naomis traumhafte dicke Boobs:titten: ich leckte ihre Rosa Pussy durch und Naomi heizte mich mehr und mehr mit Dirty Talk an, sie kam das erste Mal und ich leckte weiter, zu kurz nach ihrem Abgang natürlich ganz slow, kaum spürbar, dann legte ich wieder richtig los und Naomi kam wieder, dieses Spiel trieb ich dann noch ein weiteres Mal und sie ging wieder ab. Sie sagte, dass sie noch nie 3 Leckorgasmen in Folge hatte, da noch kein Mann nach dem ersten Orgasmus einfach gekonnt weitergemacht hatte. Das war so was von geil, ich wischte mir Naomis Pussynektar mit dem Finger vom Mund und schleckte ihn genüsslich vor ihren Augen ab.

    Ich setzte mich dann genüsslich wie ein Pascha in den XXXL-Sessel im Zimmer und Naomi posierte mit gespreizten Beinen auf dem Bett für mich. Sie präsentierte mir ihre Schokoladenseiten und kam dann auf allen Vieren vom Bett zur mir zum Sessel gekrochen, was für ein Anblick, ich konnte es kaum noch erwarten, dass sie meinen Schwanz endlich in den Mund nahm. Aber sie quälte mich erst noch, sie küsste mich, verwöhnte meine steifen Nippel, streichelte meinen Sack und leckte meine Bällchen, dann leckte sie außen am Schwanz entlang und dann endlich nahm sie mich in ihren Mund auf, ich war so geil, herrlich wie mich dieses schwarze Prachtweib so richtig durchgeblasen :blasen: hat, dazu ihre geilen Blicke, zum späteren Ficken ging es dann wieder aufs Bett, gummiert wurde noch auf dem Sessel und dann ab rüber auf Bett und tief hinein ins rosa Möschen, tief und heftig fickte :poppen: ich Naomi in der Missi mit weit angezogenen Beinen, schreiend füllte ich irgendwann das Gummi. Was für ein geiles, hemmungsloses Weib, die Stunde mit ihr hatte es wirklich in sich.

    Später, als ich wieder an der Theke saß und mich am Anblick der vielen heißen Girls ergötzte, glaubte ich meinen Augen nicht zu trauen, ich erblickte Tyra, meine schmerzlich vermisste dunkelhäutige Gazelle. Ich hatte sie über ein Jahr nicht mehr im DV gesehen und sie fehlte mir wirklich sehr. Ich erkannte sie nicht auf Anhieb, denn früher lief sie immer komplett nackt, nur mit blauen Pumps bekleidet rum und hatte ihr Haar sehr wuselig, als Mähne frisiert. Jetzt hatte sie niedliche Zöpfchen und trug Slip und BH. Ich freute mich ganz ehrlich, sie zu sehen und wollte eigentlich auch ein Wiedersehenszimmer mit ihr machen, aber dazu ist es leider nicht mehr gekommen. Wir plauderten nett an der Theke, rauchten zusammen, sie rauchte ein Zigarillo von mir, sie stellte mir ihre Kollegin Ramona vor und mich dann Fiona, Tayra wusste nicht, dass Fiona und ich uns ja schon bekannt gemacht hatten. Entsprechend ihrer großen Klappe antwortete Fiona " den kenne ich schon, der hat mir gesagt, dass ich meinen Job als Nutte nicht richtig kann." Tayra guckte für einen Moment entgeistert. Mir fiel dann noch eine süße Blondine in der Menge auf und ich fragte Tayra nach ihrem Namen, Tayra winkte die Blondine zu uns heran und stellte sie mir als Jayme vor. Tayra ging dann mal kurz weg und fragte, ob wir, wenn sie zurück kommt aufs Zimmer wollen, ich bat sie noch um etwas mehr Zeit zum Erholen. Dann ging sie weg und ich habe sie leider nicht mehr gesehen. Tayra, meine :paar:Traumfrau, wenn du das hier lesen solltest, ich wollte sehr gerne mit dir aufs Zimmer, ist irgendwie dumm gelaufen, meine Frage nach Jayme ist bei dir wohl so angekommen, als wenn ich lieber mit ihr gehen wollte. Ich war aber heiß auf dich, ich wollte nur genug Kräfte für dich sammeln, da ich ja schon zwei Zimmer hatte. Nächstes Mal holen wir das aber nach!

    Mittlerweile stand Fiona wieder bei mir und strafte mich mit einem abschätzigen Blick. Irgendwie machte mich aber genau diese Zickerei plötzlich unheimlich scharf auf sie. Ich massierte sie jetzt ein bisschen an der Theke, Fionas Körper fühlte sich so gut an, ich wollte unbedingt mehr davon, ich wollte sie schmecken... Überrascht drehte sich Fiona zu mir um und meinte " ach jetzt willste auf einmal" Oh ja, und wie ich sie wollte. Sie ließ mich etwas zappeln, dann ging es ab nach oben aufs Zimmer. Ich genoss ihren schlanken Körper und besonders schön ist auch ihre kleine, super gepflegte Pussy, ein Hochgenuss so eine Pussy zu lecken, Fiona wollte dann in die 69, da sie schwanzgeil sei, den Wunsch erfüllte ich ihr doch gerne, mit ihrer Traumpussy vor Augen lutschte mich Fiona herrlich durch, ich krallte mich in ihre Arschbäckchen und genoss es in ihrem süßen Mündchen zu stecken, während sie schön nass an meiner Zuckerstange saugte und lutschte. Ich wollte sie unbedingt noch ficken, also bat ich ums Gummi und drang dann mit einem Stoß recht ungestüm in ihr enges Paradies ein. Die Reibung war der Hammer, diese Enge, keuchend schoss ich irgendwann meine potentiellen Babys in die Gummizelle. Ich habe diese schöne versaute Nummer mit Fiona sehr genossen, einziger Minuspunkt, sie hat mich nicht geküsst, wich meinen Kussversuchen aus, ich weiß nicht, ob sie generell nicht küsst oder nur mich nicht, weil ich im ersten Gespräch mit ihr so "böse" war. Liebe Fiona, mit leidenschaftlichen Küssen würde ich jederzeit wieder mit dir aufs Zimmer gehen und du musst mich vorher nicht mal verführen , du bist einfach so verdammt heiß meine Süße

    Nach Fiona musste ich mich stärken, ich gönnte mir etwas Pizza, noch ein paar Frikadellchen mit Pommes und etwas Fladenbrot. Ich legte ne Runde relaxen im Wintergarten ein und als ich so aus dem Fenster sehe, draußen war es schon lange dunkel, da sehe ich in einer der Außenhütten am hell erleuchteten Zimmerfenster ein Pärchen beim Vorspiel, Küsse und Umarmungen, dann verschwand dann Köpfchen der Dame in tiefere Regionen...

    Diese kleine Darbietung machte mich wieder so geil, dass ich auf die Suche nach Jayme ging. Jayme hat eine süße Art und ein niedliches Gesicht, das von ihren lockigen blonden Haaren wunderbar umspielt wird, sie kommt sehr natürlich und nett rüber. Als sie mir in die Arme lief, sagte ich ihr direkt, dass ich total Lust auf sie hatte und wir verschwanden sofort nach oben und ergatterten Zimmer 3. Auf dem Zimmer folgte viel Zärtlichkeit und Gefühl, ohne jegliche Hektik. Jaymes Küsse schmecken süß, sie könnten etwas tiefer und ausgiebiger sein. Beim Lecken genießt die Kleine und wird patschnass. Ihr FO ist total zärtlich und gefühlvoll, dabei sucht sie auch den Blickkontakt. Ihr leichter Handeinsatz beim Blasen ist genau richtig, nicht ruckartig, sondern fließend und nur ganz leicht. Ihre kleine flinke Zunge setzt sie sehr gekonnt ein. Ein Minuspunkt war lediglich, dass sie zunächst nur mit Gummi blasen wollte. Als ich ihr aber klar sagte, dass mir das nicht recht wäre, hat sie mich formidabel ohne Gummi verwöhnt. Nach der Gummimontage haben wir dann eine herrliche Slowsex-Nummer miteinander gemacht. Ich drang behutsam in sie ein und vögelte sie in Zeitlupe, ganz langsam und schöööön tiiiieeeef, mhhhhh, da standen wir irgendwie in der Nacht beide drauf, ihre Pussy wurde immer nasse und flutschiger, es hört sich so geil an, wenn die Pussy so leicht schmatzt beim Zustoßen:D ich leckte und küsste beim Vögeln die ganze Zeit Jaymes süße, gepflegte Füße und es kam kein Protest. Ganz allmählich steigerte ich dann das Tempo und erhöhte meine Stoßfrequenz, Jayme stöhnte jetzt lauter und es schmatzte wieder so schön, mit meinem Gesicht in ihren Fußsohlen vergraben, Kam ich noch mal so richtig geil und spritzte ab. Supersüße Frau:biggrinangel:

    Ich habe mich dann wieder im Wintergarten und an der Theke rumgetrieben, ich hätte doch tatsächlich noch Bock auf eine weitere Nummer gehabt, aber jetzt zeigte sich mal wieder die andere Seite des DV, ich stieß bei den Girls auf Serviceeinschränkungen. Eine Bulgarin namens Lyra mit süßer Zahnlücke wollte nicht ohne Gummi blasen, höchstens gegen Aufpreis, nicht mit mir! Eine Hübsche namens Natalia wollte nicht küssen, also zog ich weiter. Ein Mädel namens Sophie machte leider Feierabend. Ich akzeptierte diese Zeichen als Omen, es gut sein zu lassen, schließlich hatte ich vier herrliche Zimmer gehabt, hatte von Leidenschaft, über Versautheit bis hin zu Zärtlichkeit alles erleben dürfen. So legte ich mich noch kurz in den Wintergarten, das Licht war dort schon aus. Gegen 4.30 Uhr verließ ich beschwingt das DV. Sorry für die Überlänge meines Berichts, aber mein Besuch dort hatte ja auch Überlänge.

  21. Onderstaande 5 leden hebben pussyfucker07 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 februari 2013),bergm550 ( 9 februari 2013),LittleJoe ( 7 februari 2013),Megaboob ( 7 februari 2013),Willi69 (11 februari 2013)

  22. #141
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Unglücklich Dolce Vita Carneval

    De weersvoorspellingen waren tamelijk dramaloos, dus maar eens de A12 en A3 afgepuft naar Dusseldorf. Altijd wonderlijk hoeveel ‘bekende’ afslagen er in deze regio zijn voor een hoerenloper. De reis ging voorspoedig en na een minuutje of 10 in een voorstad van Dusseldorf te hebben rondgedoold, kwam ik dan toch aan bij het hotel.

    Na een korte wandeling – waarbij ik verdomme nog door een tweetal netjes geklede jonge mannen werd aangesproken over Gristus, Jezus Gristus… en of ik nog gered moest worden vandaag – snel naar binnen bij de club. De uitleg voor een nieuweling bestond voornamelijk uit de prijzen en een aantal keer expliciet zeggen dat alles apart met de dame moet worden besproken… geeft altijd veel vertrouwen.

    Beneden is een mooie ruime kleedruimte, met allerlei verschillende maten in lockers. Ik had de ruimste maat, na Panthera de grootste lockers die ik in de clubs heb gezien, al weet ik niet wat de criteria zijn om deze te krijgen. Hier (en boven ook) heb je krachtige en warme douches, die gelukkig ook niet met zo een drukknop werken. Voor de rest bestaat de wellness in de winter uitsluitend uit een ruime sauna, maar het heeft wel wat om na te zweten even de sneeuw op je te laten neerkomen.

    De club ziet er best mooi uit en lijkt luxe te willen uitstralen. Een beetje dezelfde maat als LR, alleen vind ik het daar overdag wat prettiger omdat het niet zo donker is. Het rijkelijke buffet viel wat tegen; voor normale freet best ok (koolsoep, kippepoten en frikadelleballetjes), maar als ‘feestbuffet’… Koffie heel lekker en het freibier helaas van de slootwaterfabriek in Amsterdam; de eerste keer dat ik een pilsje bestelde probeerde de theke me eerst nog een duur flesje aan te smeren en ook bij aankomst was mij voorgelogen dat alle alcoholische dranken tegen bijbetaling zijn. Op de kaart staan trouwens een aantal interessante kleine lettertjes: drankjes voor de dames zijn vanaf 25E. Oppassen dus als je een meisje een red bull wilt geven of zo. Wel veel personeel aanwezig en de club laat een verzorgde indruk achter.

    Wat dames betreft vond ik het opvallend veelzijdig. Veel Roemeens natuurlijk, maar ook 3 of 4 donkere dames, wat Hongaars, Pools, Bulgaars en Duits. Zelfs een echte Spaanse (of een Roemeentje dat haar huiswerk goed heeft gemaakt). De hoeveelheid dames was goed, met altijd meer meisjes dan mannen… al lijkt de club om 1 uur ’s nachts al behoorlijk doods. Qua optiek genoeg mooie dames, maar ze kunnen niet aan een club als LR tippen… de dames waren ook allemaal verkleed voor carnaval (anders kwamen ze de club niet in). Ook leuk dat alle dames poedeltje naakt met hun kerel meelopen naar de lockers; vanuit de bar kun je dan prima zien wat er onder die geile pakjes zit. Ook niet onbelangrijk om toe te voegen: de meeste meiden zijn heel leuk in het contact zoeken, alleen Duitse dames (herkenbaar aan meezingen met ’10 nackte Friseuren’) startten een praatje met ‘wil je mee naar boven?’.
    O
    ok nog een paar verklede gasten gezien, waarbij het toch vreemd is dat er mannen in normale kleding rondliepen. Ook twee jonge gasten, die in de donkere hal met masker en zonnebril op rondliepen en in de tuin foto’s van elkaar stonden te nemen… zorgde begrijpelijk genoeg voor veel lol bij de dames.

    De eerste kamergang was met de witte engel; ze kwam bij me zitten en klaagde met een pruillip over haar vleugels, waardoor ze me niet eens een knuffel kon geven. Vriendelijk als ik ben haar geholpen door deze zelf te verzorgen en na een leuke babbel, afgesproken dat er boven gezoend zou worden. Leuk, mooi en relaxed meisje, waarvan ik me ook nog goede Duitstalige recensies herinnerde. Van het tongzoenen kan ik niet meer dan ‘terughoudend’ maken, meer een serie van korte tongzoentjes dan uitgebreid tongworstellen. Een beetje liggen zoenen en knuffelen, vingeren mocht niet, maar een beetje spelen wel. Zoals gezegd, best een leuk meisje. Pijpen kwam niet in haar op en eigenlijk vond ik het ook wel best om meteen te gaan neuken. Cowgirl was redelijk, maar je hebt er bij die closer komen. Op de zij was lekker en gezien de zeeën van tijd die er nog waren, lekker rustig aan gedaan… fijn standje. Op een gegeven moment was ze al klaar om met de hand verder te gaan, maar het gebrek aan klaarkomen was echt alleen omdat ik daar heel erg mijn best op deed. In missionaris dan niet al te lang gerekt en het rubbertje gevuld. Ze had nodig behoefte aan een massage; dus nog met gevulde condoom aan mijn piemel een massage gegeven en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet regelmatig de klok even checkte… maar op het halve uur bedankt ze me netjes voor de massage en gingen we naar beneden. Het blijft een leuke meid, die je ook de rest van de avond af en toe wat aandacht geeft; qua service echter niet helemaal wat ik ervan verwacht.

    De tweede kamergang was met blonde zuster, 20 en pas 2 maanden in de business. Echt een giecheldoos, na wat over zoenen te hebben gekletst vatte ze het samen door met een domme uitdrukking op haar gezicht haar tong uit haar muil te laten hangen. Elke keer als er tongetjes aan te pas kwamen begon ze te giechelen. Ook een heel lekker lijfje (met hele stevige a-cups) en op de kamer een leuke tijd… zonder dat de service nou wervelend was. Zoenen was best leuk, maar tongzoenen toch wat terughoudend… ook niet te lang achterelkaar allemaal. Voor ze begon met pijpen, scheurde ze de pirelli verpakking al open… ‘o, je wilt zonder’. Na het rubber te hebben ontdoken, maakten die geparfumeerde doekjes me niet zo veel meer uit. Het was niet slecht, maar ook niks bijzonders. Neuken in cowgirl was erg afstandelijk en erg diep liet ze het ook niet gaan. In de liggende hond, lekker knuffelend gesekst tot het condoom vol was. Niet geweldig, maar wel een hele leuke giebelkont. De rest van de dag zocht ze ook constant contact en ik heb best veel met haar gelachen… grappig genoeg zonder dat ze er iets uit wilde krijgen, want toen een stamgast zei dat ze maar achter mij aan moest gaan, vertelde ze ons breed glimlachend dat mijn pula maximaal 1 ronde per dag krijgt.

    Hoewel ik nog een uur of 6 in de club was hierna, is het niet meer tot een derde kamergang gekomen. Eerst had ik mijn oog op een van de mooiste en populairste meisjes laten vallen (sommige gasten gingen zelfs op herhaling met haar); op de bank bleek dat dit Bulgaartje – voor mij meestal geen goed teken – langzaam naar het noordwesten toewerkt: van Zurich (niet Globe), naar Stuttgart, Frankfurt (wel Oase), Dolce Vita en binnenkort het Zandpad… bijna als formaliteit de service vraag: ‘we can do everything’; zoenen zal dan wel geen probleem zijn ‘O, I don’t kiss on the mouth’. Ze vond dat dit antwoord geen probleem hoefde te zijn, maar daar dacht ik toch anders over.

    Daarna een wat bizar verhaal met de Duitse Cowgirl (zag ze erg lekker uit); ze leek weinig geïnteresseerd in werken (ik twijfelde zelfs even of ze wel dvp was)… toch knoopte zei plotseling een praatje aan – ik zat rustig op een barkruk en ze kwam naar me toe - ; even nationaliteiten, leeftijden, aantal bezoeken aan DV uitgewisseld… maar meer ook niet, toen ze in haar tasje rommelde en zei ‘gleich’ terug te komen. Dat duurde dus nogal lang en toen ze terug kwam ging ze met haar vriendinnen die naast me zaten kletsen (ik was geen blik waardig). Haar halfvolle cola stond nog bij mij, maar die is uiteindelijk ook in de wasbak beland. Nadat ze zo lang weg was gebleven, was ik sowieso allerminst overtuigd van een kamergang… maar dit was wel heel vreemd. Iets later maakte ze wel nog een paar niet per se onvriendelijke gebaren naar me, dus toen ze weer eens in de buurt was wilde ik graag weten of ik iets verkeerds gezegd had. Verder dan haar naam noemen kwam ik niet, want ze zei meteen bits dat ze op haar taxi wachtte en dat ik te laat was (plotseling ook in het Engels)… een antwoord wachtte ze niet af, en ik was al lang blij dat ik niet met haar op de kamer ben beland… ehh, toen ik haar leeftijd had heb ik ook een tijd gehad dat ik niks met moffen te maken wilde hebben.

    Inmiddels waren er ook al heel wat meiden naar huis, of lang geboekt… en ik bedacht me dat ik nog wel met een van de schoolmeisjes kon gaan kameren. Voornamelijk omdat het een leuke grappige meid was, die de hele dag leuke bleef doen…ook toen ze voor zichzelf besloten had dat ik haar toch niet wilde. Weer even zitten plagen en gevraagd of ze even wilde komen zitten. Echt een leuke meid en ik was er eigenlijk zeker van dat het met de service goed zou zitten… na nog meer komische onzin, vroeg ze of ik nog wat wilde…anders ging ze naar huis. Gelukkig naar de service gevraagd, want ook dit dametje zoent niet. Volgens mij zag ik er wat blond uit, want dit had ik toch niet echt verwacht. Nog even gezellig verder gekletst en ze wilde wel weten wanneer ik weer zou komen… dan zouden we wel gaan kameren wist ze (zit er een service aanpassing aan te komen of zo?).

    Ik heb het er dus maar bij gelaten. Het was best een leuke middag en avond, met twee redelijke sessies. Ik ben wel hoogst verbaasd over de 50-50-50-50 prijsstelling hier. Livingroom, Panthera, Acapulco, Magnum, Blue Note zitten allemaal lager en van wat ik heb gezien, lijkt de gemiddelde service in DV aan de onderkant van deze groep te hangen. In ieder geval niet op het niveau van de andere 50-50-50-50 clubs in NRW (Babylon, Freude, PSR, Bernds).

  23. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 februari 2013),bergm550 (11 februari 2013),Megaboob (10 februari 2013),MiniME (10 februari 2013),seksenfun (11 februari 2013),Wijze grijze (10 februari 2013),Willi69 (11 februari 2013)

  24. #142
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik heb het er dus maar bij gelaten. Het was best een leuke middag en avond, met twee redelijke sessies. Ik ben wel hoogst verbaasd over de 50-50-50-50 prijsstelling hier. Livingroom, Panthera, Acapulco, Magnum, Blue Note zitten allemaal lager en van wat ik heb gezien, lijkt de gemiddelde service in DV aan de onderkant van deze groep te hangen. In ieder geval niet op het niveau van de andere 50-50-50-50 clubs in NRW (Babylon, Freude, PSR, Bernds).
    Ik kan je enkel maar bijtreden. De service van de dames ligt aan de lage kant, over het algemeen. De schoonheid van de dames ligt dan weer aan de hoge kant. Een échte club voor heren die graag een dame aanwijzen, op kamer sleuren en een knap ding willen platneuken zonder franjes. Wie graag goede seks heeft, moet hier uitkijken voor hij op kamer gaat. Het is mijn algemene indruk na een viertal bezoeken.
    Laatste verovering afgelopen zaterdag is een mooi voorbeeld van hoe het er kan aan toe gaan. Zeppos gaat na mij (per ongeluk een beetje) met dezelfde dame. Zeppos vraagt om te pijpen zonder condoom en het was geen probleem. Ik zei er niets van dat ze mij pijpte met condoom (omdat ik daar geen breekpunt van maak). Kussen moet je ze ook vragen of het gebeurt ook niet. Een beetje een speciale benadering toch van "service geven" .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (11 februari 2013),MiniME (11 februari 2013)

  26. #143
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Tach zusammen,

    da ich mit "meinen" Stammclubs eigentlich genug zu tun habe, hat mich das Dolce Vita bisher überhaupt nicht interessiert. Am 22. Februar (Freitag) hat mich Kollege sirgreg aber dann doch mal zum Erstbesuch bewegen können - und ich war überaus positiv überrascht. Erwartet hatte ich einen kleinen, engen Club mit etwa 30 Frauen überwiegend rumänischer Herkunft - erlebt habe ich einen kleinen, ganz nett gestylten Club, der an diesem Abend vollgepackt war mit ca 70 Mädels, die zum größten Teil attraktiv anzuschauen waren. Und bekommen habe ich eine absolut geile Nummer mit der Polin Hillary.

    Hillary
    (ca. 23, rote Haare, fester Body mit schönen B-Cups) hat eine Hammer-Ausstrahlung. Kollege sirgreg kannte sie aus anderen Clubs und beschrieb sie als launisch, aber geil. Kurioserweise kannte mich Hillary (früher blond) auch, wie sie sagte - aber auf dem Zimmer seien wir noch nie gewesen. Diesmal war sie für mich ein Must have.

    Hillary ist kein Knutschmonster, aber was sie macht, macht sie großartig. Da Knutschen wohl nicht ihr Ding ist, bin ich rasch abgetaucht in die Französisch-Stunde. Und wow - sie lässt sich herrlich lecken, wurde ordentlich nass und taute dabei richtig auf. Anschließend kümmerte sie sich um den kleinen Manni - ihr Gebläse inkl Eierlecken ist variantereich, gefühlvoll, mit viel Spucke und Handeinsatz im Porno-Style. Unübertroffen aber ihr anschließender Ritt: Sie fickt wie eine Göttin - so gekonnt erlebt man das nur ganz selten. :poppen: 100 Prozent Wiederholung, wenn ich sie mal wieder treffen sollte.

    Hillary ragte aufgrund ihrer Ausstrahlung heraus, aber auch das gesamte Line-up hat mich überzeugt. Da ich nur ganz, ganz wenige Frauen aus anderen Clubs kannte, kann ich über die Nationalitäten wenig sagen. Aber mir sind überraschend viele blonde Frauen mit großen Hupen aufgefallen; das können Rumäninnen gewesen sein, aber viele sahen mir auch nach Polen/Russland aus. Umwerfend hübsch fand ich aber auch eine Dunkelhaarige, die sich als Joy (halb Brasilien, halb Deutschland) herausstellte. Im Gespräch war sie nett und wies von sich aus auf gewisse Service-Einschränkungen hin, so dass ich auf eine Buchung verzichtet habe. Wohl eine gute Entscheidung, wie ich hier im Forum gelesen habe

    Die Atmosphäre im Dolce Vita fand ich okay. Man merkt, dass die Betreiber versuchen, in diesen kleinen Club möglichst viel reinzupacken. Sauna, Außenpool, Essen, Musik vom DJ - alles annehmbar. Etwas negativer: Der enge und ungemütliche Umkleide-Dusch-Bereich; an der kleinen Theke gab es fast nie freie Sitzplätze (lag wohl an der hohen Mädels-Anzahl), Fußball lief leider ohne Ton im Wintergarten, und das Publikum war zum Teil grenzwertig. Eine Gruppe mit fünf oder sechs Franzosen ging vom Benehmen her gar nicht - aber die werden hoffentlich nicht jeden Tag da sein.

    Fazit insgesamt: Für 35 Euro Eintritt (vor 20 Uhr) kann man wirklich nichts falsch machen. Und die Nummer mit Hillaray war einfach göttlich.

    Manni1a :winkewinke:

  27. Onderstaande 4 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (23 februari 2013),bad pritt (23 februari 2013),Dolfie (23 februari 2013),Willi69 (23 februari 2013)

  28. #144
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Etwas negativer: Der enge und ungemütliche Umkleide-Dusch-Bereich;
    Hmm, gerade die Duschen haben mir ausgesprochen gut gefallen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. #145
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Daumen hoch La Dolce Vita und das durchgefickte Kaninchen

    Nun zu meinen Eindrücken. Da ich auch seit einigen Monaten nicht mehr im DV war, war ich sehr positiv überrascht. Ich wusste ja, dass es dort gut ist, aber so gut hatte auch ich es nicht erwartet.
    Ich will es mal strukturieren:

    Ambiente

    Positiv fällt auf, dass der Club seit den letzten Jahren bzw. Monaten immer kontiunierlich Stück für Stück weiter renoviert wird. Besonders gut gefallen mir die kleine goldenen Fliesen. Mit Ihnen wurde das WC im UG neu gestaltet. Ebenfalls wurden damit im Innenraum einige Mauern verkleidet sowie die Holzwände im Außenberiech. Sehr gut gefällt mir im Barraum neben netten Stilelementen auch das durchdachte, farbige Lichtkonzept, ohne dass es zu dunkel im Club ist.
    Mittlerweile hat sich aus dem etwas angestaubten mediterranen Ambiente ein sehr stylisher & moderner Club entwickelt. Man merkte die Liebe zum harmonischem Detail des Innenarchitekten.
    Somit hat sich der Club in puncto Ambiente schon fast auf das Niveau einer Villa Vertigo oder eines Sakuras gemausert.

    An einigen Stellen besteht aber noch Renovierungsbedarf:
    Das Treppenhaus sowie das Untergeschoss sind noch etwas altbacken. Besonders die Duschen müssten dem neuen Designkonzept angepasst werden. Hier ist ebenfalls zu bemängeln, dass die neu eingebaute Tür eher kotraproduktiv ist, da es in der kleinen Dusche mieft und dampft, wenn diese geschlossen ist.

    Ein weiteres Manko ist der Mangel an Toiletten. Es gibt im UG nur 2 Pissoirs und nur ein einziges Sitzklo! Ok, der Club ist halt sehr klein, aber man könnte ja auf allen Etagen noch ein WC einbauen. Wenn der Laden voll ist es es definitiv zu wenig!

    Leider muss ich noch einen weiteren, sehr bedeutsamen Kritikpunkt anführen, den ich schon seit Jahren bemängelt habe: Die fehlende Entscheidung zum Konzept "Sauna" ODER "Nachtbar".
    Es werden neben den üblichen Saunagästen, welche Bademäntel oder Handtücher tragen, auch Gäste in normaler Strassenbekleidung hereingelassen. In diesem Nebeneinander fühlt man sich doch oft sehr unwohl. Da das Dolce Vita eindeutig ein Saunaclub ist, finde ich, dass man Bademäntel bzw. Handtücher zur Pflicht machen sollte! So ein "Mischkonzept" kenne ich in keinem anderen deutschen Club!


    Wellness

    Der Wellness-Bereich besteht aus einer schönen Außensauna, einem beheiztem Außenwhirlpool sowie einem ebenfalls draußen gelegenen Swimmingpool. Wie der gesamte Club ist auch dieses Gelände sehr klein, aber nett gemacht. Auch hier sieht man den Fortschritt der Renovierung. Wie schon gesagt, die Goldfliesen und die schöne Beleuchtung mag ich sehr!

    Leider funktionierte in der Sauna die Aufgussfunktion nicht. Den windgeschützt leigenden Whirlpool finde ich toll, aber leider war er für die kalten Außentemperaturen im Winter zu kühl. Er hätte viel heißer sein müssen!
    Sehr gut finde ich aber, dass der Swimmingpool auch im Winter betrieben wird. Somit steht einem kurzem Eisbad nach dem Saunagang nichts mehr im Wege!

    Negativ fiel mir weiterhin auf, das der Masseur nicht mehr existiert . Das sollte man noch mal überdenken!


    Essen

    Das Essen war gut und wurde regelmäßig nachgelegt. Bei meinen letzten Besuchen fand ich es aber etwas besser.


    Damen

    Nun zum Wichtigsten, den Damen: Hier wurde ich äußerst positiv überrascht!
    Auch in diesem Punkt wird der Club offensichtlich stetig besser. Es waren sehr viele attraktive Damen anwesend, darunter auch einige Top-Models und ein überproportional hoher Anteil an Blondinen.
    Von der Besetzung war der Club an diesem Freitag besser als so mancher alt-eingesessene Top-Club! Chapeau!

    Fairerweise muss man aber sagen, dass nach wie vor recht viele Rumäninnen und Bulgarinnen hier arbeiten - allerdings nicht die typischen 0815-Rubus. Die hier anwesenden wären größtenteils auch als Baltin, Russin oder Polin durchgegangen. Von Letzteren gab es übrigens auch einige sowie mehrere Deutsche. Generell fiel mir auf, dass der Club neben vielen neuen Damen auch eine gewisse Stammbesetzung halten konnte.

    Erwähnenswert finde ich auch, dass der Club auch auf eine solide Anzahl an guten Frauen tagsüber achtet! Dies finde ich wichtig, da in einigen anderen Clubs im letzten Jahr die Tagbesetzung stetig zurückging.


    Meine Nummer des Abend ging an Sandra.
    Mehr dazu gibts in der Rubrik der einzelnen Damen! Nur soviel: Eine junge, zierliche, knackige Person macht heftigsten Porno Sex! 3-Loch begehbar & DP! Als ich dann vom Zimmer kam, meinte mein Kumpel Manni1A, die Süße hätte ausgesehen, wie ein durchgeficktes Kaninchen!

    ______________________________________________

    FAZIT:

    Das Dolce Vita wird kontinuierlich immer besser und ist mittlerweile auf dem Niveau der etablierten Groß-Clubs angekommen!

  30. Onderstaande 7 leden hebben sirgreg bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (24 februari 2013),bergm550 (24 februari 2013),egon, Dr. Rammler (24 februari 2013),gignnl (24 februari 2013),hansdordt (24 februari 2013),Manni1A (24 februari 2013),Willi69 (24 februari 2013)

  31. #146
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirgreg Bekijk bericht
    Es werden neben den üblichen Saunagästen, welche Bademäntel oder Handtücher tragen, auch Gäste in normaler Strassenbekleidung hereingelassen. In diesem Nebeneinander fühlt man sich doch oft sehr unwohl. Da das Dolce Vita eindeutig ein Saunaclub ist, finde ich, dass man Bademäntel bzw. Handtücher zur Pflicht machen sollte! So ein "Mischkonzept" kenne ich in keinem anderen deutschen Club!
    Gab's auch in der Villa Leuth in Nettetal-Leuth, so um das Jahr 2000 herum. :wink: Ist dann abgebrannt (worden)...

    Als ich dann vom Zimmer kam, meinte mein Kumpel Manni1A, die Süße hätte ausgesehen, wie ein durchgeficktes Kaninchen!
    Woher weiß Manni1A denn, wie ein "durchgeficktes Kaninchen" aussieht?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  32. #147
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    @ Willi69
    tja, ich denk mal so: 30 Min. Zimmer, davon 20 Minuten schwafeln, 5 Min. lecken, 5 Min ficken wien Kaninchen...
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  33. #148
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Dolce Vita Dinsdag 26/02 : The Revolution Club


    Voor de eerste keer deze club bezocht en bij entree zag ik meteen Revolution staan op hun reclamebord
    Hier alvast de belangrijkste headlines :


    -Parkeren was een ramp aangezien deze club,gelegen in een industriezone,geen eigen parking heeft.Toch nog een plaatsje gevonden verderop in de straat.


    -Bier uit fles en zelfs alcohol vrij bier zijn te betalen,ik dacht 5 euro...Echter het bier uit de tap is gratis en heeeeeeerlijk fris


    -De line up in de vroege namiddag was SUPER met 20 zeer goed uitziende dames en in de later namiddag + 30 dames aanwezig.Voor mij een mix van GT en LR dames.


    -De muziek in de bar stond op normaal volume en de sfeer vond ik erg relaxed.


    -In de zomer is de tuin met zwembad een meerwaarde.


    -Het eten was doorlopend dik in orde;keuze tussen pasta en heerlijke frietjes met kip.


    -Sessies : 2 heerlijke kamergangen met de Poolse Veronica en afgesloten met een MILFje ,de Duitse Mandy met supertieten (recensies volgen )


    Besluit : DV is een iets kleinere club met erg veel mooie dames,goede service en geen gepusch door de dames...jij beslist!


    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  34. Onderstaande 3 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 maart 2013),bergm550 (13 maart 2013),hansdordt ( 2 maart 2013)

  35. #149
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Afgelopen week eindelijk nog eens naar Duitsland en vermits ik een dag in de buurt van Dusseldorf moest zijn, maar besloten om voor de allereerste keer Dolce Vita te bezoeken. Ik moet zeggen dat dit heel goed is meegevallen. Het was een beetje problematisch om een parkeerplaatsje in de buurt te vinden, maar na een kwartiertje rondrijden verliet er eindelijk toch iemand ( een andere beer ? :-) ) een parkeerplaats in de straat van de Dolce Vita. Vermits het hier een namiddag bezoekje betrof heb ik 35 Euro betaald en kreeg ik mijn beren uitrusting en kon ik me beneden gaan opfrissen. Er zijn momenteel wat werken aan de gang beneden, maar toilet en douches beneden zijn prima in orde. Opgefrist en weer naar boven. Daar kon ik toch al direct een 20 tal heel mooie DVPs aanschouwen, en zoals het een FKK behoort allen netjes in Eva kostuum. Eerst een saunaatje genomen en dan wat chillen buiten want het weer was mooi. Ook een aantal dames genoot van de eerste zonnestralen rond het zwembad. Het eten was ook prima in orde. Dan maar op inspectie doorheen de club. De dames jagen niet. Ik werd wel een paar keer op de bank aangesproken door een DVP, maar vermits ik mijn inspectie ronde nog niet had beeindigd heb ik die virendelijk afgewimpeld. Finaal viel mijn oog op een iets schuchtere, prachtige blondine aan de bar. Ze had een beetje de Jodie Foster looks, maar niet dezelfde geaardheid mag ik hopen :-) Suzy bleek Duitse te zijn, heeft een perfecte body en prachtige glimlach. Na wat over een weer praten aan de bar kwa de 'zimmer' vraag. Bartje had inmiddels al zoveel zin, dat er een duidelijk ja op volgde. Suzy gaf echter meteen aan niet te zoenen. Nou ...jammer, maar geen 'showstopper' dacht ik ... als al de rest maar goed is. Ik moet toegeven dat er bij dit 'geen zoenen' beter wat alarmbelletjes zouden afgegaan zijn, want op de kamer was het ook maar een lauwe bedoening. Suzy had al snel heel gevoelige tepels en een heel gevoelig poesje. Dus veel spielerei kon er met die borstjes en het poesje niet af :-( Gelukkig was de blowjob hemels en was de point of view prachtig. Verder afgemaakt in reverse cowgirl en missio... en ook dat was niet miet. Dus, heel wat remmingen bij Suzy, maar dank zij de hemelse blowjob toch al bij al een mooie sessie gehad. Jammer genoeg moest ik vlug door en was er geen tijd voor een 2de verovering, maar ik kom hier zeker terug. Heel goede line-up.

  36. Onderstaande 2 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 maart 2013),odie120167 ( 5 april 2013)

  37. #150
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Omdat ik een vrijkaartje had van een bevriend Duits forum ben ik er eind februari geweest. Ik wa er rond een uur of 15.00 , parkeren was toen al lastig (als het druk is moet dat een ramp zijn).

    Eerste indruk was zeer goed .... Mooie chique club. Het was woensdagmiddag, dus de meisjes lipen splitternaakt rond, dat vind ik toch altijd een prettig zicht. Ik heb mij dan aan de bar gezet en eerst nmaar eens een koffietje gedronken. Eten was er ook, maar dat bleef onaangeroerd. Er waren aan paar gokkasten, weggestopt in een aparte ruimte.

    Om de druk eraf te halen heb ik gekamerd met Kira. Ik had beter de recencies gelezen, was beslist beneden alle peil .... Kussen doet ze niet, je snikkel wordt vooraf schoongemaakt met een doekje (dat kan ik nog wel begrijpen, al kwam ik net vanonnder de douche). Blasen was redelijk, maar 69 deed ze ook niet (kann ich nicht). Maar snel afgemaakt, na 10 minuten stond ik weer beneden.

    Daarna met een heel vriendelijke goedlachse Roemeense van rond de 30, die mij haar hele levensverhaal uit de doeken deed. Naam ben ik helaas vergeten ..... Was al een stuk beter op de kamer, ze deed in ieder geval haar best.

    Al met al een geslaagde middag, ook wel leuk om eens in een andere club te kijken. DV is een mooie club, meisjes lopen echt FKK rond. Service is echter een stuk minder als in bijvoorbeeld Freude, maar misschien had ik gewoon pech met mijn keuzes .... Ik zag later trouwens ook de Turkse Dilara rondlopen, die ik nog ken uit Acapulco. Dat is wel een echt toppertje !!!

  38. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (16 maart 2013)

 

 
Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60