Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 575 van 578
  1. #551
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Yep. Bespaar je de tijd, geld, moeite, ergernis en teleurstelling.
    Bedankt voor de waarschuwing

    Heb na de deceptie in SS effe geen behoefte aan een tweede teleurstelling

  2. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (28 september 2021),Player (30 september 2021)

  3. #552
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:28
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    203
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip, voor hetzelfde geld kom in Acapulco gold inclusief de eerste kamer met een dame

  4. Onderstaande 4 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 september 2021),mentholbear (28 september 2021),Patjax (28 september 2021),Shakir (28 september 2021)

  5. #553
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Vroeger wel vaker geweest maar na de laatste 2 keer echt niet meer.
    Geen sfeer en nauwelijks de moeite meer.
    Dus ik ga net als de andere elders.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  6. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 september 2021),Patjax (28 september 2021)

  7. #554
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Zo dat is duidelijk een club die ik moet vermijden, hoewel hij nog wel op mijn lijstje stond.
    Maar lijstjes zijn er om de schrappen, dus bij deze is dolce vita van mij lijst.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Yep. Bespaar je de tijd, geld, moeite, ergernis en teleurstelling.
    Er is een reden voor waarom ik deze club nog nooit bezocht heb, en waarschijnlijk ook nooit zal bezoeken. De club is namelijk weinig beschreven.
    Mijn buikgevoel zat bij dit verslag dus kennelijk juist.

    De goedkoopste club rondom Düsseldorf is nog altijd den beste.
    Magnum, Oceans en Dolce Vita zijn nog grotere schijtclubs dan Sharks.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 september 2021),Patjax (28 september 2021),WANDELAAR5 (28 september 2021)

  9. #555
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Eenmaal geweest over een week is dat 8 jaar terug, met een vrijkaart dacht ik zelfs daags na LR (ook met een vrijkaart, mijn eerste van het andere forum zelfs toen ze dat nog accepteerden).

    Was me toen goed bevallen al is het maar een van de kleinere clubs. Waar is de tijd dat Vazkor nog Knut666 heette . Wat is alles veranderd helaas niet in positieve zin zo te lezen. Dit doet me aan Finca denken laatst.


    *Edit* Hoe alles verandert? Read this: https://www.ijsberenforum.com/forum/...952#post345952

    Verder was toen ook zo dat je echt geluk moest hebben met de dames: hit n miss.
    De zwarte wolf

  10. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (29 september 2021)

  11. #556
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Bepaalde tips van seksenfun over hoe je een GFE-dame herkent lonen wel degelijk en bespaart je slechte ervaringen. Ik zou dat topic eerder "hoe herken je een dame die goede service kan geven" noemen.
    Ben wel nieuwsgierig geworden. Heeft iemand een linkje?

  12. #557
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Website is gehackt!

  13. #558
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    UP TO DATE

    Op de 28e van de 9e afspraak richting Duitsland gecombineerd met een SC bezoek. Zodoende ontstond er de gelegenheid om een club te bezoeken die ik normaal gesproken niet zou bezoeken, omdat ik meestal vroeg in een club wil zijn om 'the most of it' te maken. Of misschien beter gezegd, het meeste uit de voederbakken te halen
    Maar door de afspraak in de ochtend zou het nu wel eens anders kunnen lopen en keek ik naar clubs die dus wat later open gaan. Oceans, Magnum en Dolce Vita kwamen daarbij voor ogen. Oceans viel al snel af, omdat ze rare prijzen aanhielden met betalen voor drankjes en eten. De grote opperhoofd maakte de keuze niet voor me. Dus werd het twijfelen tussen Magnum en Dolce.

    Door een post van Patjax, toch wel benieuwd geworden naar deze club waar ik slechts 1x eerder was geweest tijdens mijn SC expeditie in 2017. Ik herinner me van destijds dat de club klein was en weinig relax ruimte heeft. Reden waarom ik erna niet meer was terug geweest. Destijds was ik ook alleen geïnteresseerd in de 'visjes' en niet in het water in de club. Een blik op hun website leerde echter dat ze een mooie jacuzzi en zwembad buiten hebben. En met hun angebot op de entree, had deze Dagobeer de knoop kunnen doorhakken om Dolce Vita nog eens te bezoeken.
    Bovendien had ik Magnum al meerdere malen in het verleden had bezocht, weliswaar niet meer sinds hun verbouwing na corona, maar toch.

    Eenmaal op hun parking aangekomen bleef ik nog een half uurtje ofzo in de auto wachten. Totdat er een andere gast kwam en gelijk binnen gelaten werd. Dat was vreemd, het was nog zeker 10 a 15 minuten voor openingstijd. Dus ik er maar achteraan. En tot mijn verbazing zag ik dat ze voorbij hun 1e deur ze een poster hadden hangen met de openingstijd van 14:00 in plaats van de 15:00 op hun website.

    En binnen bij de receptie wachtte me nog een verrassing. Behalve hun tijden bleek hun korting op de entree niet meer te gelden. Wel misleidend als dat dan nog steeds op de website staat.
    Afijn, ik was er toch al, dus het maar geaccepteerd.

    De receptioniste c.q. theke vroeg of het mijn eerste keer hier was. Aangegeven dat ik lang geleden es een keertje was geweest. Wel de club was klein, dus na even navraag of de kleedruimte beneden was, kon ik de rest zelf gaan ontdekken.
    Beetje jammer was dat ze volgens mij slechts 1 toilet naast de receptie lijken te hebben. Lijkt me niet zo makkelijk als de club vol zit en iemand zit een drolletje te draaien. Dan kan de rest geen plasje kwijt.

    Eenmaal boven maar eerst de innerlijke mens wat aansterken. Ik zag in het restaurant een zeer fraaie brunette zitten eten. Als ik alleen die al zou kunnen schaken, zou m'n dag al goed zijn.
    Aangezien ik nergens buffet bakken zag staan even gevraagd waar ze het eten vandaan had. Dat blijkt buiten in de tuin onder een uitbouwtje gegrilld te worden.
    Dan maar gelijk even de club verder verkennen. Het binnengedeelte is vrij overzichtelijk. Je hebt de bar, daar links van wat lounge banken en speel automaten, rechts ervan het restaurant en er omheen wat VIP hoekjes waar maten met een fles sterke drank de bink uit kunnen hangen.
    Buiten de sauna, het zwembad, de grill een soort tent waar je kunt roken. Maar ook na 2 rondjes kon ik de jacuzzi nergens vinden. Even gevraagd aan de dame achter de grill. Blijkt dat de jacuzzi al lang weg was. Hoe bedoel je dat de info van de club niet UP TO DATE is...

    Als troost kon ik een bordje eten bij haar krijgen. Lekker stukje worst, kippetje en lapje vlees gekregen. In tegenstelling tot mijn voorganger kon ik ook brood krijgen, maar voor dat vulmiddel paste ik.
    Wel had ze nog wat rauwkost voor me. Aangezien dat afgesloten zit in een vitrine durfde ik dat wel aan. Hoewel dat wat simpel en je er niet zelf van kan opscheppen, kan er op die manier ook geen vliegen ofzo bij, zoals het bij sommige andere open en bloot erbij ligt. Dus wat mij betreft was dat een plus.
    Aangezien het me in de tent ook wat fris leek ben ik maar naar binnen in het restaurant gaan zitten. Met een glaasje prik alles weggespoeld.

    In de tussentijd kreeg de brunette het druk. Af en aan liep ze.
    De andere dames hadden het aanzienlijk minder druk. Er waren nog 3 andere dames, maar die kregen weinig aandacht. Vergeleken met de slanke brunette, was de rest ook een maatje groter en een stukje ouder.
    Maat Klaus was ook mee, en zodoende via m'n gevulde wingman in contact genomen met ene Sonia. Een vriendelijke dame, die me herkende van Happy. Dit was niet de wat forsere Sonia met donker haar die lange tijd in Happy zat, maar is een blonde Roemeense. Na een praatje en een wasje ons samen teruggetrokken om intiemer kennis met elkaar te maken. Helaas een matige kamer door upsell praktijken, waardoor de fun er snel vanaf was. Jammer, want buiten de kamer was ik onder de indruk dat er wel een klik was. Hoe bedoel je illusion plop...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...467#post758467

    Erna lekker wellness rondje gemaakt. Sauna was goed warm. Van het zwembad had ik al het idee dat het onverwarmd zou zijn, en dat bleek ook te kloppen. Goed als dompelbad, maar ik zou er geen baantjes in trekken, of lekker in liggen dobberen met dit weer.

    Binnen nog wat gegeten. En alsmaar was die brunette niet te pakken te krijgen. Niet dat het zo druk was in de club, maar kreeg haar telkens niet te pakken.
    Wat later op de avond kwamen er nog 2 dames bij. De ene was blondine (met extensions) Andra en haar eveneens slanke brunette vriendin Claudia. Dat waren 2 opties, uiteindelijk voor Andra gekozen die imho wat vriendelijker oogde. Leuk kennismakingspraatje mee gehad. Kwam er via haar achter dat de fraaie brunette die ik telkens niet te pakken kreeg Victoria heet. Ons vervolgens niet veel later teruggetrokken voor een lekker kamertje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...470#post758470

    En tja, als je laat pas in een club aan komt, is de dag zo weer voorbij. Dus na nog een wellness rondje heb ik m'n burger kloffie aangetrokken, om de lange rit terug naar Mentholland te maken.

  14. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 5 november 2021),Patjax ( 5 november 2021),pret ( 5 november 2021),WANDELAAR5 ( 5 november 2021),Wijze grijze ( 5 november 2021)

  15. #559
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    So wie es ausschaut, ist das DOLCE VITA in Düsseldorf
    Geschichte!

    vanKees

  16. #560
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Wieso? Pleite, Brand...?

  17. #561
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Zou jammer zijn van deze topclub vol met service-kanonnen...

  18. #562
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Vroeger was het een fijne club met prima faciliteiten en sfeer. Lang voor Corona bedoel ik dan.

  19. #563
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Geen gemie

  20. #564
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    In mijn ogen juist een enorm gemis! Was een club waar allerlei Messe-bezoekers in het pak genaaid werden door gehaaide dames. Maar wel lekker geconcentreerd, daardoor geen last van deze “ijsberen” uit de categorie 100430 + “ze deed goed haar best: nog eens 50Trinkgeld” in de andere clubs in de omgeving. En ook niet van de dames voor wie dit standaard praktijken waren. Nu zwermen ze uit en bederven verspreid over meerdere clubs in de omgeving de markt…
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  21. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 januari 2022),mentholbear ( 5 januari 2022),Picasso 1 ( 4 januari 2022),Shakir ( 4 januari 2022),Wijze grijze ( 4 januari 2022)

  22. #565
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Weer een club minder, zeker idd niet bepaalde de beste maar toch.
    Ben benieuwd wanneer er weer ooit clubs juist bij gaan komen,bij voorkeur aan de grens met NL. In betere tijden zeker een gat in de markt.

  23. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 januari 2022)

  24. #566
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    In mijn ogen juist een enorm gemis! Was een club waar allerlei Messe-bezoekers in het pak genaaid werden door gehaaide dames. Maar wel lekker geconcentreerd, daardoor geen last van deze “ijsberen” uit de categorie 100430 + “ze deed goed haar best: nog eens 50Trinkgeld” in de andere clubs in de omgeving. En ook niet van de dames voor wie dit standaard praktijken waren. Nu zwermen ze uit en bederven verspreid over meerdere clubs in de omgeving de markt…
    Dat is zo wie zo al gaande. De enige die zulke dames een halt kan roepen, zijn verstandige ijsberen door er niet op in te gaan. Helaas zijn verstandige ijsberen schaars, omdat ze met hun derde been denken.

  25. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 4 januari 2022),Wentelt Eefje ( 4 januari 2022)

  26. #567
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Weer een club minder, zeker idd niet bepaalde de beste maar toch.
    Ben benieuwd wanneer er weer ooit clubs juist bij gaan komen,bij voorkeur aan de grens met NL. In betere tijden zeker een gat in de markt.
    Voordeel is wel dat keuzestress voor clubs er minder op wordt.

  27. #568
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    In mijn ogen juist een enorm gemis! Was een club waar allerlei Messe-bezoekers in het pak genaaid werden door gehaaide dames. Maar wel lekker geconcentreerd, daardoor geen last van deze “ijsberen” uit de categorie 100430 + “ze deed goed haar best: nog eens 50Trinkgeld” in de andere clubs in de omgeving. En ook niet van de dames voor wie dit standaard praktijken waren. Nu zwermen ze uit en bederven verspreid over meerdere clubs in de omgeving de markt…
    Nu kunnen deze dames aan de slag in Oceans, Magnum of PHG.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  28. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 4 januari 2022)

  29. #569
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Voordeel is wel dat keuzestress voor clubs er minder op wordt.
    Al zouden er maar 2 clubs in heel Duitsland zijn dan heb jij nog steeds keuzestress
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  30. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 4 januari 2022)

  31. #570
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Website is (nog) actief https://dolce-vita.com/

  32. #571
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Dat is zo wie zo al gaande. De enige die zulke dames een halt kan roepen, zijn verstandige ijsberen door er niet op in te gaan. Helaas zijn verstandige ijsberen schaars, omdat ze met hun derde been denken.
    Dolce Vita liep wat upselling en klanten naaien betreft 10 jaar voor op de rest van het saunaclublandschap. Dolce Vita is kennelijk dood maar haar geest waart nu overal rond.

  33. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 januari 2022),Jackless ( 4 januari 2022),mentholbear ( 5 januari 2022),pret ( 4 januari 2022),Shakir ( 4 januari 2022),The Joker ( 4 januari 2022),Wentelt Eefje ( 4 januari 2022)

  34. #572
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 22:53
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    Dee club was qua voorzieningen in orde en je kon er een paar uurtjes doorbrengen zonder verveeld te raken. Minder was dat je bij vertrek betaalde en het compleet ondoorzichtige toegangstarieven systeem. Daarnaast stoorde mij de aanwezigheid van veel klanten in normale kleiding. Ondanks de negatieve punten heb ik daar toch ook aardig wat plezierige kamers gedaan.

  35. Onderstaande leden hebben Jackless bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 4 januari 2022)

  36. #573
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    So wie es ausschaut, ist das DOLCE VITA in Düsseldorf
    Geschichte!

    vanKees
    Het is al enkele jaren bekend in het circuit dat deze club zou sluiten. Op deze plek zijn appartementen gepland.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  37. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 januari 2022),Wentelt Eefje ( 4 januari 2022)

  38. #574
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Gezien de matige kwaliteit van service en sfeer, geen echt gemis!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  39. #575
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Nu kunnen deze dames aan de slag in Oceans, Magnum of PHG.
    Laten we hopen dat het zich daar concentreert, waar upselling al jaar en dag aan de gang is, dan dat het zich verder verspreidt naar Venus, Aca G, Penelope, etc.

 

 
Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

Diamond 468*60   Living Room 468*60