Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard Gent - Gangbangnation.

    December 2017. Met een saai weekend in een of andere gribus ergens in Oost-Vlaanderen in het vooruitzicht, ging ik eens op zoek naar wat vertier. http://www.afspraakjes.nl/index.asp?pagina=search staat vol met aankondigingen van gangbangs, maar het is wel raadzaam om je er even goed in te verdiepen. Sommige aanbieders weten het mooi voor te stellen. Standaard tel ik er bij de damesbeschrijvingen altijd minimaal tien jaar en tien kilo bij op, meestal zit je dan aardig dicht bij de waarheid. Als je op de eerste blik af gaat, dan zou je in veel gevallen met een paal van hier tot in de hemel naar club x of y rijden, om dan tot de conclusie te komen dat komen dat het lekkere jonge ding een matrone met overgewicht blijkt te zijn. Waarvan de cupmaat E dan weliswaar wel klopt, maar dat ze vergeten waren om er bij te vermelden dat hij tot op de navel hangt. Ook heb ik wel eens een onvervalste tuinbroek van tegen de zestig met stekeltjeshaar getroffen, die aangekondigd was als dé bukkake queen. De vent die daar overheen weet te spuiten moet echt lang droog gestaan hebben. Al doende leert men.

    Gangbangnation, http://gangbangnation.be/agenda/ hield die zondag een feessie in Odici in Gent. Een van de dames meende ik te herkennen. Angela, een getint slank meisje. In de tijd dat MariskaX nog gangbangs organiseerde was ze er vaak bij. Onder een andere naam, maar het was echt een lieve lekkere meid die er wel pap van lustte. Een ander exotisch meisje, Destiny zag er ook mooi slank uit. Verder nog een paar blondjes, waarvan ik, de foto’s analyserende, het vermoeden kreeg dat er nogal wat kilo’s weg gecamoufleerd waren. Wat later ook bleek te kloppen. Dan nog een trans, die luisterde naar de naam Veronica. Niet dat ik daar iets mee van plan was, maar het leek me wel interessant om te zien hoe die in de groep zou vallen. En nog een zekere Montse Swinger, een stevige vrouw van in de dertig, waarvan films met Salma de Nora op het web zijn te vinden. Dat is altijd een goed referentiekader, want Salma werkt niet met preutse prutsmutsen.

    De locatie was een vrijstaande, onder kelderde villa in een zuidelijke buitenwijk van Gent. Ruime parkeerplaats. Vijf van de aangekondigde dames waren er. De trans was echter vervangen door een donkere meid met overgewicht, niet interessant voor mij, maar anderen kicken er mogelijk wel op. Geen lockers, je kleding kon je in een vuilniszak stoppen, nummertje eraan en in de hoek van de kleedruimte gooien. Op goed geluk. Niet meer cash dan nodig was. Er is wel wat controle, want de leiding houdt er een oogje op, maar het idee is niet echt tof. Angela bleek gelukkig de meid te zijn die ik dacht die ze was. Begroette me met een dikke kus, leuk van haar. Het Gb wereldje is klein, je komt elkaar altijd weer tegen. In totaal niet meer dan tussen de tien en vijftien man binnen, waaronder ook een aantal Fransen. In dat land is het wat prostitutie betreft nu eenmaal een hopeloze zaak. Logisch dat ze even naar een plaats als Gent rijden om de hond uit te laten. Twee douchegelegenheden, waarvan slechts een met warm water. Een klein zelfbedieningsbuffet, met wat softdrinks, wijn, water, en fingerfood, broodjes en zo. De hele actie vond plaats in het souterrain, waar een grote ruimte met een speelweide was, twee kleinere kamers, en zelfs een sauna.

    De dames stonden gezellig bij elkaar te kwekken, tot de chef aangaf dat het tijd was om te beginnen. De twee blondjes namen een van de kleinere kamers, samen met een paar heren. Destiny en de dikke donkere meid bezetten met een schare bewonderaars de andere kamer. En Angela en de Montse Swinger, die in de basisadministratie van haar woonplaats vermoedelijk onder een andere naam ingeschreven staat, klommen met mij en de rest van het gezelschap op de speelweide. Nu vind ik gangbangs, vooral in het begin als iedereen tegelijk van alles wil, nog wel eens wat chaotisch. Maar hier was de dames/heren verhouding redelijk in proportie, ongeveer een op twee. In het begin hield ik me alleen maar bezig met lekkere Angela, die op haar rug lag, met een klein vibratortje haar klit bespeelde en van twee kanten tegelijk de haar voorgehouden lullen pijpte. Zonder condoom uiteraard, we zijn hier niet in Duitsland. De rubbers lagen wel binnen handbereik, en wie zin had rolde er zo’n ding omheen, en neukte haar terwijl ze onder je ogen op haar gemak doorging de ene lul na de andere af te zuigen. Er is altijd veel belangstelling voor deze lekkere schat, dus dan maak je op tijd plaats voor je buurman. Op den duur lag ik er toch wat onhandig voor, en ik zag dat de Montse buuf, die inmiddels een al paar salvo’s over zich heen had gekregen even niets te doen had. Dus verhuisde ik naar haar en liet mezelf door haar voorpijpen. Ze ging op de rug, en ik neukte haar, intussen volop tongzoenend. Het veerde uitstekend met dat enorme achterwerk eronder moet ik zeggen. Net op tijd trok ik hem eruit, stroopte het rubber eraf en ging half over haar heen zitten. Ze haalde het vel steeds sneller op en neer, haar tongetje gulzig likkend om de saus op te vangen. Tot het me te veel werd en ik haar hele gezicht vol kalkte, tot tegen de muur op. Triomfantelijk grijnzend poetste ze de rotzooi weer weg en wenkte de volgende kandidaat naar zich toe. Ik ging me wat opfrissen en nam een en ander van het buffet. Inmiddels hadden alle heren een keer afgeschoten en kwamen de inmiddels behoorlijk verkreukelde dames ook even pauzeren. Met de Montse tante nog de stand van zaken in Duitsland besproken. Men gaat wel door met filmopnamen, en al het andere gebeurt aan de andere kant van de grens, met een dikke middenvinger richting Berlijn, daar komt het zo ongeveer op neer.

    Tijdens de tweede ronde hebben we, samen met een andere gast, Angela tot een spuitend orgasme weten te krijgen. Beurtelings tongzoenen met haar, borsten kneden, tepels likken, zijzelf met haar vib over de klit, en ik de hele tijd met drie vingers in de suikerpot. Ik dacht al dat het nooit zou lukken, maar ineens kwam haar onderlichaam schokkend overeind en spoot de warme zeik over mijn hand. Ze lag heerlijk verzaligd uit te hijgen. Toen ze weer tot haar positieven kwam, kregen we loon naar werken. Ze stak de buurman haar lekkere mollige kont toe, en terwijl hij zich naar een orgasme neukte, werd ik gepijpt op het ritme van zijn stoten. Nadat meneer aan zijn gerief was gekomen kon ze zich wat beter op mij concentreren en binnen een minuut spoot haar de saus over de tong. Met een dikke omhelzing namen we afscheid van ons speelmaatje.

    Na de tweede pauze vertrokken een stuk of wat heren, en er kwamen er geen meer bij, zodat het rustiger werd. Voor de mollige blonden was vreemd genoeg veel belangstelling. Angela kwam ook geen aandacht te kort. Maar tussen Destiny en de andere donkere meid was een plaatsje vrij. Ik schoof maar aan, wel aan de kant van Destiny, want die andere sprak me niet zo aan. Toch had het dikkertje even later ook een vent bij zich. Over smaak valt niet te twisten. Destiny bleek ook een hele aardige meid. We hadden wat smalltalk, ze kroop lekker zoenend tegen me aan en wist er met haar spelende handje weer leven in te krijgen. Hij verdween langzaam in haar mondje en na een kwartiertje spelen en zuigen wist de deugniet het derde schot van de dag er ook nog uit te krijgen.

    Voor de verandering is het helemaal niet verkeerd om een keer de mogelijkheden van Gangbangland over je heen te laten komen. Wel is het een totaal andere tak van sport. Voor steriele preutsheid is geen plaats. Als je al bloost wanneer je in een saunaclub een keer ziet hoe een vent publiek wordt voorgepijpt, dan wordt het misschien eens tijd om in het diepe te springen. Maar oriënteer je van tevoren wel goed, want de ene organisator is de andere niet en er zit veel kaf onder het koren. Trap ook niet in de mooie adjes van swingerclubs. Dat is een totaal andere wereld, waar je naar mijn idee als single man niets te zoeken hebt, behalve de hoogste entree prijs betalen en toekijken. En als je geluk hebt, onder het waakzaam oog van de partner iets met een bedenkelijke oude taart te mogen doen. Je ziet het soms bij swingerclubs waar ze op zekere dagen een combinatie houden van paren en betaalde dames. De laatste houden zich voornamelijk met ons bezig en de swingers met elkaar. Met opvallend weinig overlapping. Zonder betaalde dames zullen ze mij daar dan ook niet zien. Maar bij organisators als onder andere Gangbangnation, en dan vooral als ze meisjes als Destiny en Angela inhuren, daar ben ik noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 19 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 januari 2018),biged (20 januari 2018),blauwebeer (20 januari 2018),Bubbelbader (24 januari 2018),Elmo3108 (20 januari 2018),Firehawk (22 januari 2018),gignnl (20 januari 2018),Hooker lover1 (20 januari 2018),mentholbear ( 3 februari 2018),Mr Bluenose (27 januari 2018),Mr Pussy (21 januari 2018),Partycrasher (20 januari 2018),phoenix (19 januari 2018),Ricardo Banana (20 januari 2018),Sjeufke (19 januari 2018),Sphinx (23 januari 2018),Tony M (16 februari 2018),VAZKOR (19 januari 2018),Wijze grijze (19 januari 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

  Babylon 468*60