Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 65
  1. #26
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Is eredivisie klasse.
    Lekker brutaal en op de kamer gaat het van gfe naar pse.

  2. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 5 februari 2020),Patjax ( 4 februari 2020),Sjeufke ( 4 februari 2020)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Het "verwende" prinsesje

    Es ist ein Kampf, Cataleya
    Verdammt, Cataleya, ich hab' Angst, Cataleya
    Immer wieder Herz gegen Verstand, Cataleya


    Ik zat op een bankje in de bar en kort daarop verscheen het "verwende" prinsesje ten tonele. Ze bestelde wat te drinken aan de bar. De wanhopige beer die haar aansprak werd achteloos afgewimpeld. Ze liep richting rokershok en zwaaide toen ze me zag zitten. Van de overige dames was geen spoor te bekennen, dus mezelf ook maar verplaatst richting rokershok. Ik ging een eindje verderop zitten tot groot ongenoegen van Cataleya. Ze vroeg of ik bij haar kwam en aangezien ik me altijd kostelijk met haar amuseer op haar verzoek ingegaan. Natuurlijk kwam haar veranderde aangezicht ter sprake. Ik vroeg haar of ze haar neus had laten doen. Dit bleek inderdaad het geval, maar vanwege medische gronden. Verbaal vlogen de plagerijtjes heen en weer. Er kwam een beer buiten langs gelopen en hij probeerde haar aandacht te krijgen. Ze wees hem erop dat ze besetzt was. Ik vroeg haar plagend met wie dan en ze antwoordde dat ik het was.

    Het gesprek kreeg een andere wending doordat ze graag wilde weten waarom ik niet meer met haar naar de kamer ging na onze eerste keer. Ze dacht dat ik haar niet moest. Ik begon te lachen en zei haar dat het juist het tegendeel was. Dat zij juist van alle dames in Venus degene is die het dichtsbij het perfect Patjax plaatje komt. Toplijfje, humor, eigenwijs, niet op haar mondje gevallen en iemand die geniet van sex en het leuk vind om te experimenteren. De verbazing op haar gezicht was groot en ze zei dat ik dit dan goed verborgen had gehouden. Met de wetenschap van en onder het mom van het ijzer smeden als het heet is zei ze dat ze een sleutel ging halen. Ik vroeg haar of ik daar ook nog enige zeggenschap in had maar haar antwoord liet geen enkele twijfel mogelijk. Al snel kwam ze terug om te zeggen dat we even moesten wachten omdat ze persé één van de spiegelkamers wilde. Zij ging naar voren en ik even naar buiten. Ze kwam een tijdje later terug om te zeggen dat we nog moesten wachten en we rookten samen een sigaretje. Maya kwam met een sleutel in de hand en Cataleya vroeg welk nummer. Toen het zes bleek te zijn zei ze met een strak gezicht dat dit de hare was. Maya keek verbouwereerd maar gaf deze aan Cataleya. Zij ging ons voor inschrijven. Ondertussen was Eugenia (wiens neusje ook een aanpassing heeft gehad) ook het rookhok binnengekomen. Kort bijgepraat waarop ze zei dat ze me over een half uurtje zag aangezien ze een schnell ficker had. Ik moest haar echter teleurstellen door haar te zeggen dat ik door Cataleya gekidnapped werd.

    Onderweg vroeg ik haar of ze de sleutel van Maya "gestolen" had en met een duivels lachje op haar gezicht knikte ze ja. De kamer zelf was anderhalf uur genieten. De perfecte mix van grappen en grollen, verbale uitdagingen en erotisch entertainment van een hoog niveau. Haar intensiteit is ongekend en ze had een nieuw standje dat ze wilde uitproberen. Toen ik de kamer wilde verlaten was ze het er niet mee eens. Het verwende prinsesje zette een pruillipje op om haar zin te krijgen en bleef pontificaal op bed liggen maar ik bezweek niet. Toen ik zei dat ik in de bar wel een nieuwe metgezel voor haar zou uitzoeken pakte ze alsnog haar spulletjes.

    Doch du bist nicht meine Frau, Cataleya
    Du bist die Kugel und ich bin der Lauf, Cataleya (ra)
    Nur, weil wir uns lieben, sind wir nicht füreinander bestimmt, Cataleya


    Na de kamer troffen we elkaar eerst nog in het restaurant waar ik verbaast zat te kijken hoeveel eten er in dat kleine lijfje van haar ging. Later nog wat zitten te dollen in het rookhok met haar, Sara en FL. Zij probeerde samen met Sara nog om FL en mij van gedachten te laten veranderen maar we waren niet te vermurwen.

    Cataleya is mijn Roemeense Ariana Grande. Ze vertoont soms wat diva gedrag waar ik haar graag mee plaag, maar in wezen is het een lief meiske met het hart op de goede plek wat bleek tijdens ons samenzijn door bepaalde toekomstidealen die ze heeft.

    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2020),CVARIA (27 september 2020),Giodude (27 september 2020),mager (28 september 2020),mentholbear (28 september 2020),Pierke69 ( 2 oktober 2020),Viscamessi (28 september 2020)

  5. #28
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Dit was mijn favoriete dame in Venus. Weet iemand of deze topper nog gaat terugkeren, of is ze net als Deborah verschwunden?

  6. #29
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    585
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.073 in 456 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirty Hairy Bekijk bericht
    Dit was mijn favoriete dame in Venus. Weet iemand of deze topper nog gaat terugkeren, of is ze net als Deborah verschwunden?
    Foto's staan weer op de site, dus zal niet lang meer duren alvorens ze haar opwachting zal maken.

  7. #30
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Dank! En ze is nog steeds 18 zie ik

  8. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 juni 2021)

  9. #31
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirty Hairy Bekijk bericht
    Dank! En ze is nog steeds 18 zie ik
    Ja zoals euginia al ruim 10 jaar nog steeds 20 is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (22 juni 2021),mentholbear (21 juni 2021)

  11. #32
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Cataleya is vandaag teruggekomen
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  12. Onderstaande leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    dirty Hairy (22 juni 2021)

  13. #33
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:03
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    340
    Discussies
    10
    Thanks
    2.768
    Thanked
    564 in 209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ja zoals euginia al ruim 10 jaar nog steeds 20 is.

    This is how I saved a lot of expensive birthday presents.

  14. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (23 juni 2021),mentholbear (23 juni 2021)

  15. #34
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:47
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    116
    Thanked
    142 in 33 posts

    Standaard

    Voor het eerst een kamer gedaan met Catalea. Een prachtige en heel vriendelijke meid. Heel gezellig half uurtje gehad op de kamer waarbij zij haar uiterste best deed om het mij naar de zin te maken... en dat is gelukt. Ook ik kreeg de kans om het haar naar de zin te maken en dat uiteraard met liefde gedaan.

  16. Onderstaande leden hebben degoof bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 3 augustus 2021)

  17. #35
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Diva/Goddess/Little Angel/Little Devil/Malafide

    You, you love it how I move you
    You love it how I touch you
    My one, when all is said and done
    You'll believe God is a woman




    Het zal ergens rond het tijdstip dat de middag in de avond overgaat zijn geweest toen ik zittend op een bank in de bar vanuit mijn ooghoek een paar benen zag waarbij de ene voet in een zwarte en de andere in een witte high heel was gestoken. Ik wist meteen dat het er maar eentje kon zijn en toen mijn blik omhoog ging bleek het uiteraard Cataleya te zijn. Ze bestelde een drankje aan de bar draaide zich om en toen ze mij zag zitten kwam ze gelijk mijn kant uit. Ik kreeg een dikke kus op mijn voorhoofd en voegde eraan toe dat ze een klant had die op haar wachtte maar dat ze daarna naar mij toe zou komen. Ik vroeg of de kus op mijn voorhoofd betekende dat ik "marked for sex" was. Ik kreeg er nog drie en lachend zei ze "yes, four times". Ze stond op het punt om weg te lopen en ze plantte er nog twee. "Six is better" en weg was ze.

    We hadden geen tijd afgesproken en na een heerlijk bubbelbadje buiten in het zonnetje en een douche de bar ingelopen. Eerst kreeg in Gia op mijn schoot en daarna kwam Bea. Uit eigen ervaring wetende dat Cataleya er een meesteres in is om iemand op de kamer te houden besloten om eindelijk eens intiem kennis te maken met Bea. Als ik na deze sessie en een opfrisbeurt met een drankje het rokershok inloop zit Cataleya daar. Ze was al op zoek naar mij geweest. Ik zei dat ik dacht dat haar kamer langer zou duren en we geen tijd hadden afgesproken. Ze vroeg hoe lang ik nodig had en ik zei ongeveer anderhalf uur.

    Gezien het overschot aan beren had ik verwacht dat ze zou gaan cashen maar ze bleef rustig zitten. Een beetje zitten dollen en ook wat serieuzere items besproken. Je kunt met haar gesprekken voeren die niet echt standaard zijn of waar de gemiddelde dame in een club kaas van heeft gegeten. Ook Ella en Oana komen erbij en een gegeven moment kijkt ze de bar in en zegt dat ze een sleutel gaat halen. Ik ga ervan uit dat het voor een vaste klant is die ze ziet en op mijn vraag voor wie zegt ze ons. Ik vraag hoe laat het is en ben verrast als ze de tijd zegt. Blijkbaar zaten we al ruim een uur daar. Ik vraag plagend of ik enige inspraak heb in hoe lang we naar de kamer gaan. Ze kijkt me aan en zegt natuurlijk niet, we gaan drie uur. Ella en Oana liggen in een deuk. Ze staat op en het komt niet als een verrassing dat ze zegt te wachten op een spiegelkamer. Gezien tijdstip en drukte verwacht ik dat deze wel bezet zullen zijn en steek nog een sigaretje op terwijl ik Ella plaag. Onverwachts snel is Cataleya al terug en als ze ziet dat ik aan het roken ben zegt ze doe maar rustig.

    I'll tell you all the things you should know
    So, baby, take my hand, save your soul
    We can make it last, take it slow, hmm
    And I can tell that you know I know how I want it, yeah
    But you're different from the rest
    And boy, if you confess, you might get blessed
    See if you deserve what comes next
    I'm tellin' you the way I like it, how I want it


    Eenmaal op de kamer vraagt ze wat er nu precies twee weken geleden is gebeurd. Zij was afwezig en had begrepen dat zowel FL en ik ongepopt de club hadden verlaten. Mijn verhaal kort vertelt en ze beaamde mijn constateringen. De ondeugd kwam in haar ogen en zei dat ze dit wel even naar de vergetelheid zou laten verdwijnen. Ik kan zeggen dat er geen woord van gelogen was. Het werd een spetterend festijn waarbij ze mijn paal moeiteloos omtoverde in een spuitend fontein. Terwijl we uitpuffend en nagenietend nog aan het bijkomen zijn vraag ik haar hoe laat het is. Er zijn al twee uur en veertig minuten verstreken en we kijken elkaar vol ongeloof aan. We hadden beiden niet het idee dat we al zo lang op de kamer waren. De resterende tijd nog wat muzikale vondsten uitgewisseld en dit leidde ertoe dat ze zei dat ze nog helemaal geen kooidans had gedaan vandaag. Ze zei dat ze nadat ze zich opgefrist had er speciaal eentje voor mij zou doen.

    Ze had al gezegd dat ze zo'n 20 minuten nodig had. Dus na mijn opfrisbeurt nog tijd om een sigaretje te roken en daarna nam ik eerste rang plaats op de bank bij de kooi. Na enkele minuten kwam ze aangelopen en ze zag dat er geen enkele dame in de bar was. Ze liep naar de barman en de eerste tonen van Azide's Switch it up vulden de bar terwijl zij de kooi instapte.



    Het werd een geil tafereel waarbij ze telkens oogcontact zocht. Toen ze de kooi uitstapte stonden er al een paar hitsige heren klaar om haar af te vangen, ze wimpelde ze af en kwam naar mij. Ik vroeg of ze nog wat te snoepen wilde en dat wilde wel. We liepen richting kleedkamer en nadat ook haar craving naar snoep vervuld was bracht ze deze weg. Ik besloot nog een sigaretje te roken alvorens ik naar huis zou gaan. Cataleya kwam ook die kant uit en bij het rookhok waren er weer enkele beren die wanhopig een poging deden om haar te vermurwen een kamertje te doen. Ze gaf aan bezet te zijn en kwam bij mij zitten. Ik was haar cockblocker. Na een tijdje vroeg ze of ik met haar mee ging eten. De rust daar leidde weer tot een diepzinnig gesprek. Het liep inmiddels tegen drie uur aan en na nog een sigaretje vonden we het beiden wel mooi geweest. Met een dikke knuffel en een heerlijke zoen namen we afscheid.

    Cataleya was al mijn favoriete dame in Venus en met dit samenzijn heeft ze zich een plekje verworven in mijn all-time League of Extraordinary Women en zich opgeworpen als topkandidate als mijn Miss IJsbeer 2021.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 augustus 2021),CVARIA (21 augustus 2021),Giodude (21 augustus 2021),JonnyFontane (21 augustus 2021),mentholbear (28 augustus 2021),Pierke69 (21 augustus 2021),Smouse (30 september 2021),Viscamessi (22 augustus 2021),Wijze grijze (21 augustus 2021)

  19. #36
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Hoewel ze er al lang werkt niet eerder opgevallen en mee weg geweest. Wellicht omdat ze populair is en vaak onzichtbaar verborgen op de kamer. Maar nu de joker kaarten aan een hevige inflatie onderhevig zijn, weer es die dingen flink wezen bijdrukken. En zodoende kennis gemaakt met deze fire cracker, mede door een aanleiding van enkele weken geleden.
    Tijdens mijn allereerste intieme ontmoeting met Sandra 'vreesde' ze al dat ze mogelijk om een gegeven kleinigheidje vermoord zou worden door deze slanke petit dame. Om dat te voorkomen ook maar met deze jongedame gegaan om haar erna eenzelfde presentje te overhandigen.
    Daar heb ik geen spijt van gehad. Als de klik er blijkbaar is, gaat ze he-le-maal los. Je moet bij de beademing oppassen de ze je niet verstikt en dat je je later niet verslikt. Ze ging een zekere uitdaging aan en 2 maal heerlijk van elkaar genoten. Wat een service kanon die als een kleine wervelwind over me heen raasde. Schade van deze storm door Planet Venus liep gelukkig niet in de miljoenen op, maar was slechts 100p60.

  20. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (13 april 2022),Wijze grijze (13 april 2022)

  21. #37
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Cataleya verdient het om toch nog even apart melding van te maken in haar paspoortje. Ik vond haar vorige week donderdag (zie ook onder Venus Algemeen) geweldig. Superslank, mooi, een bijzonder fraai poppetje en zo geil als boter. Het eerste wat ze op het bed tegen me zei was de vraag of ik van kussen houd. Kijk dat hoor je niet altijd, dus ik zei gretig, ja, ja. Ik ben er dol op, zei ze ook nog. En ze voegde er aan toe dat ze ook dol is op een blowjob, mijn specialiteit, zei ze. En dat was het. Geweldige sex, je kan heel goed met haar praten en lachen (in ook nog prima Engels). Een absolute topper.

  22. Onderstaande 6 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 september 2022),CVARIA (14 april 2022),Liefje (13 april 2022),mentholbear (13 april 2022),Wentelt Eefje (17 april 2022),Wijze grijze (13 april 2022)

  23. #38
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    In tegenstelling tot de paar voorgaande bezoekjes was deze slanke jonge dame es niet volgeboekt vandaag. Dus toen ik aan het zonnen was en haar een frisse neus zag nemen, gevraagd of ze bezet was. Tot m'n verbazing was ze dat niet en gelijk achter d'r aan voor een sleutel. Kan dat boter geile beamen. Wederom geweldig van elkaar genoten in een uitgelopen kamergang.

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 augustus 2022)

  25. #39
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch

    Weer een heerlijke kamergang gehad met deze jongdame. Behalve haar mooie slanke uiterlijk, uitstekende service, is ook een conversatie (in Engels) goed mogelijk. Kortom is 1 van de toppertjes in Venus en dat bewijst ze keer op keer

    Onlangs werd een mindere recentie geschreven, ik kon me dat al nauwelijks voorstellen. Bij navraag zij ook niet. Oke, doggy is niet haar favo positie, zeker niet als je zwaar bent geschapen (Cata is een kleine slanke dame). Maar ze maakt altijd haar kamer af en probeert het je altijd naar je zin te maken. Nou ja genoeg hierover, haar agenda is meestal volgeboekt, dat zegt eigenlijk al genoeg.

  26. Onderstaande 10 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 september 2022),CVARIA (21 september 2022),donkeywonkey (19 september 2022),Giodude (20 september 2022),Liefje (19 september 2022),mentholbear ( 9 oktober 2022),Pierke69 (20 september 2022),Schietgraagft (21 september 2022),Smouse (28 september 2022),WANDELAAR5 (19 september 2022)

  27. #40
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    2 weken geleden sinds lange tijd een lesbische trio gedaan met Catalea en Ella. Is me zeer goed bevallen.
    Op de kamer ervaar ik Catalea als intens en dat was ze nu ook.
    Heel opwinded ook hoe ze oog contact blijft zoeken terwijl ze een andere dame aan het verwennen is of zelf verwend wordt.
    De dames hebben overtuigend van elkaar genoten.

    Hoop nog eens een dame te treffen die kwa passie/intensiteit op niveau van Catalea zit, vergelijkbaar slank figuur heeft en zin heeft in een lesbische trio met haar...

  28. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 oktober 2022),CVARIA (10 oktober 2022),Johnsonxxx ( 9 oktober 2022),Liefje ( 9 oktober 2022),Manbijtkat ( 9 oktober 2022),Schietgraagft (12 oktober 2022)

  29. #41
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    uit verslag van 12-10:

    Rond een uur of 2 lag ik op een bank op de verhoging uit te buiken en opeens stond Cataleya voor mijn neus. Ze had mij gespot voordat ik haar had opgemerkt. Ondanks dat we elkaar een jaar of twee gelden voor het laatst hebben gezien (geneukt) wist ze nog hoe ik heette en tijdens het bijkletsen voelde ik mijn gereedschap alweer opzwellen. Dat komt vooral door de onwijs geile uitstraling van dit sexdiertje, die ik gewoon niet kan weerstaan. Maar ook door de herinnering aan onze lange pornosessies, in een mooi verleden van vóór corona. Dit heerlijke schepseltje kan het nog steeds, mij in woord en gebaar dusdanig opgeilen dat ontsnappen niet meer mogelijk is. Ditmaal stelde ze voor om ons herzien te vieren met een trio, waar ik op zich ook wel oren naar had. Ik vroeg haar met wie zij dat het liefste zou doen. Dat was dan met Rebecca. Ik antwoordde dat dat geen uitgemaakte zaak was, omdat ik met Rebecca nooit de kamer op ben geweest, haar nooit heb gesproken en ze normaal niet het type is dat ik zelf zou uitzoeken, en dat ik pas voor een trio waarbij één dame geld verdient met niksdoen. Cataleya stelde daarom voor om Rebecca naar boven te laten komen voor kennismaking en verzekerde dat het zeker een feest zou worden, aangezien zij met Rebecca echt lesbisch zou zijn, zij een goede klik hebben, en zo meer. Ik nam dit wel serieus want nog nooit heeft Cataleya me teleurgesteld met beloftes die niet zijn waargemaakt. Ik stemde in met het kennismaken en even later zat ik met Rebecca te keuvelen terwijl Cataleya op mijn schoot aan mijn oor zat te knabbelen, en mijn harde pik (ik beken) door de badjes kneedde. Nu ik Rebecca leerde kennen en haar eens recht in de mooie ogen keek zag ik het wel zitten en begon de volgende onderhandelingsfase: de details van de handelingen en de bijbehorende prijsstelling. We kwamen een trio van een uur overeen, waarin zowel met elkaar als met mij zou worden gespeeld en waarin bepaalde fantasieën die ik nog nooit heb kunnen realiseren (en die te maken hebben met het in teamverband "opruimen" van de "kwak"), gerealiseerd zouden worden. Dit uiteraard tegen een stevige prijs, die ik er desondanks voor over had.

    Zo gezegd, zo gedaan en opgetogen betrokken we een kamer waarin we ons ad infinutum in de spiegels konden verlustigen. Cataleya vroeg me of ik naar de hemel of naar de hel wilde. Naar de hel zei ik, want daar zitten de stoute meisjes, en in de hemel de saaie meisjes. Omdat ik het antwoord goed had, kreeg ik een high-five en daarna verdwenen er twee tongen in mijn mond. Het uur vloog voorbij, alle afspraken werden nagekomen, er werd wederzijds getongd, gebeft, gepepen, geneukt en gekermd en gesteund dat het een lieve lust was. Cataleya was de gangmaakster maar ook Rebecca bleek er wel pap van te lusten. Inderdaad, een hele goeie combi. Uiteindelijk kon ik het niet langer houden en deponeerde mijn saus met nakomelingen op de afgesproken plek, waarna het nog een paar keer van eigenaar verwisselde en daarna werd gedowncycled in een papieren tissue, die uiteindelijk bij het restafval belandde.

  30. Onderstaande 4 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (16 oktober 2022),mentholbear (14 oktober 2022),Schietgraagft (14 oktober 2022),Wentelt Eefje (12 oktober 2022)

  31. #42
    Geregistreerd
    26 september 2022
    Last Online
    4 december 2022 @ 22:51
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    35 in 3 posts

    Standaard

    Kun je een prijsindicatie geven voor deze geweldig geile trio

  32. #43
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Het is hier geen marktplaats.... Gignnl2.

  33. #44
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gignnl2 Bekijk bericht
    Kun je een prijsindicatie geven voor deze geweldig geile trio
    Het kostte hem 2 ribben. Cher heeft ribben laten verwijderen. Dus ik zou zeggen, bel haar en vraag wat het koste.

  34. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 oktober 2022),Meme Moo (13 oktober 2022),mentholbear (14 oktober 2022)

  35. #45
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gignnl2 Bekijk bericht
    Kun je een prijsindicatie geven voor deze geweldig geile trio
    De standaard kamerprijs per dame per half uur maal 4 (voor een uur met twee dames).
    Daarbovenop een toeslag voor extra handelingen die ik niet chique vind om hier te vermelden... inderdaad, het is geen marktplaats.

  36. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (13 oktober 2022)

  37. #46
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Dat hebben de dames in kwestie héél goed voor zichzelf geregeld.

  38. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (14 oktober 2022)

  39. #47
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Plotseling omsloten twee armen mij. Ik draaide mijn hoofd en het was the dark angel Cataleya. Bij mijn vorig bezoekje had ze een pannenkoek voor de hele dag. Ze fluisterde dat ze me over een uurtje mee zou nemen naar haar hel. De overige dames weten dat ze kansloos zijn zodra zij beschikbaar is.

    Buiten een sigaretje gaan roken en werd er door 2 mij onbekende dames op geattendeerd dat er lipstick op mijn wangen zat. Lachend zei ik dat ik marked for sex was. Ella en Oana kwamen ook erbij en zeker met Ella kan ik altijd leuk dollen. Terug binnen wilde ik even in de jacuzzi maar de temperatuur stond voor mijn gevoel op standje ijsbad. Met een sinasappelsapje boven plaatsgenomen. Vanaf beneden lonkte een dametje die blijkbaar de memo niet ontvangen had. Begrijpelijk aangezien deze in het Roemeens is en later bleek het om de Bulgaarse Jenny te gaan. Ineens stond Cataleya voor mijn neus. Kort bijgepraat en waarom iets uitstellen waarvan je weet dat het toch gaat gebeuren. Zij ging de sleutel halen.

    Op de kamer een tijdje dollen en kuiten totdat ze vond dat we ons eens bezig moesten gaan houden met het uitwisselen van lichaamssappen. Gedecideerd drukte ze haar lippen tegen de mijne en er volgde een potje tongen die je kunt rangschikken in de categorie take my breath away. Net voordat er een gevalletje kaakkramp zou optreden een pauze ingelast. Was haar een beetje aan het plagen met kietelen en ze vroeg zich hardop af wat ze allemaal kon doen om me te laten ophouden en wraak te nemen. Voor de grap hield ik mijn polsen tegen elkaar. Er verscheen een duivelse blik op het gezicht van de kleine deugniet en vroeg of ik in was voor zoiets. Ik knikte en razendsnel sprong ze van bed om het koord uit de badjas te halen. Geen idee of ze ooit bij de padvindsters is geweest maar gezien de vakkundige wijze waarop ze het deed is de bijbehorende badge alsnog zijn plaats.

    Ze kwam gelijk in 69 over mij heen en dit zou de langste 69 worden die ik ooit in de club heb gedaan. Je weet precies wanneer zij op het punt staat haar hoogtepunt te bereiken. Ze drukt haar poesje dan stevig tegen je tong en beweegt intens mee totdat haar bekken schokt. Niks geen adempauze of afstappen wegens gevoeligheid ging ze door terwijl ik even een tandje terug nam. Ze hield me zwevend op het randje en langzaam drukte ze haar poesje weer steviger tegen mijn tong en schakelde een tandje bij met pijpen. Het was duidelijk dat ze haar honger wilde stillen met mijn mannenpap. Ik werd bijna gesmoord door haar terwijl ze in de overdrive ging. Haar geilheid langer weerstaan was onmogelijk en er volgde een geweldig intense ontlading gevolgd door die van haar. Ze moest een paar seconde bijkomen om daarna verder te pijpen om haar bordje mannenpap tot op de bodem te verorberen. Er werd geen druppeltje verspild door haar. We moesten beiden even bijkomen en ik zei dat dit precies was wat ik nodig had. Het restant van de tijd opgevuld met een massage voor madam, beetje praten over zaken die je normaliter niet in een club met een dame verwacht, beetje knuffelen en een beetje tongzoenen. Ze stelde vlak voor het verlaten van de kamer voor om op een later tijdstip op herhaling te gaan met toevoeging van Eugenia. Dat leek me een goed plan en zij zei dat ze dit verder met Eugenia zou regelen. Helaas bleek Eugenia een pannenkoek te hebben

    Waar bij veel dames de route van A(anvang) naar B(evrediging) volgens een standaard pad verloopt wijkt Cataleya graag af via zijpaadjes en kronkelweggetjes. Als je haar niet gezien hebt dan heb je haar gemist en dat is zeker een gemis.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  40. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 oktober 2022),dirty Hairy (16 oktober 2022),Giodude (17 oktober 2022),mentholbear (17 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Schietgraagft (19 oktober 2022),WANDELAAR5 (16 oktober 2022)

  41. #48
    Geregistreerd
    10 april 2020
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    34
    Thanked
    270 in 37 posts

    Standaard

    Kort na de middag werd het drukker met dames en heren. Al snel spotte ik Cataleya. Met deze dame had ik nog zelden een kamer mogen beleven. Doordat een afspraakje van Cataleya wat later kwam had ze opeens tijd om met mij wat te dollen. Anka kwam er al snel bij staan. Beide dames hadden zin in een trio samen en wie ben ik dan om nee te zeggen. De 2 dames brachten mij in de kamer natuurlijk in sneltreinvaart over de streep. We hadden hierdoor tijd zat over dus we verlieten de kamer om buiten in het zonnetje gezellig te kletsen met het vooruitzicht op een tweede ronde. Maar dat ging niet door. Opeens kwamen er politieagenten de club binnen. Alle dames werden gecontroleerd. De heren werden behalve dat hun kamer door de politie abrupt werd beëindigd verder ongemoeid gelaten. De controle duurde al met al best een tijd. Gelukkig was alles in orde met de dames. Het was hierdoor met Anka en Cataleya een enerverende date!

  42. Onderstaande 8 leden hebben sweetcat bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (31 oktober 2022),Eddy_V (29 oktober 2022),hasta la pasta (30 oktober 2022),Liefje (29 oktober 2022),mentholbear (30 oktober 2022),Schietgraagft ( 3 november 2022),WANDELAAR5 (29 oktober 2022),Wentelt Eefje (30 oktober 2022)

  43. #49
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 17:24
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    187
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard Cataleya (Roemeense)



    Cataleya (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Tongzoenen
    Extra info : CUM PZC Trio. Cataleya is een geweldige dame met top service; erg vindingrijk en met een leuke intelligente babbel. Enorm enthousiaste en vindingrijk.





  44. Onderstaande 3 leden hebben DutchZeus bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 maart 2023),Schietgraagft (10 maart 2023),WANDELAAR5 (10 maart 2023)

  45. #50
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 17:24
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    187
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Zie mijn verslag van mijn belevenissen met Cataleya onder de rubriek live van de Venusheuvels ik ga zeker terug ...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...082#post809082

  46. Onderstaande 4 leden hebben DutchZeus bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 maart 2023),Schietgraagft (10 maart 2023),Superjohnny (11 maart 2023),WANDELAAR5 (10 maart 2023)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

FKK Artemis 468*60