Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 65
  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    252 in 76 posts

    Standaard Catalea (ex-Isabella) (Roemeense)



    Isabella (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Schouder(blad)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : uur minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Massage
    Extra info : leuk , half spaans zegt ze... voorheen Villa Vertigo





  2. Onderstaande 4 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (18 januari 2018),J.S. (24 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mr Bluenose (13 april 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Echt mooie jonge meid. Ik denk dat ze net 18 is. Super mooi heel lang zwart haar. Haarlengte: Het haar is zo lang, dat je haar kont niet kunt zien. haha
    En ze heft lange "pussylips"
    Zonder haar hoge hakken is ze wel net 1,55m
    Vriendin van Antonia

  4. Onderstaande 4 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (21 januari 2018),Manureva (21 januari 2018),Mr Bluenose (13 april 2018),satanic surfer (21 januari 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Is terug van vakantie

  6. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    funske (13 april 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Omdat ondertussen een nieuwe dame met de naam "Isabella" in de club is heft deze Isabel nu een andere naam:
    Catalena

  8. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 april 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Sorry, ik heb niet goed geschrijven: Het moet Catalea heten.

  10. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Sorry, ik heb niet goed geschrijven: Het moet Catalea heten.
    Wat maakt het ook uit? Toch een artiestennaam.

  11. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 april 2018),Husky (14 april 2018)

  12. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:40
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Was vandaag met haar in de Kino! Geweldige service !!!

  13. Onderstaande 3 leden hebben hollanda bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (14 april 2018),Husky (15 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018)

  14. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:40
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Haar Engels is prima i.p.v. matig zoals vermeld in haar paspoort!

  15. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:40
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Herhalingsgevaar 100%

  16. Onderstaande leden hebben hollanda bedankt voor deze bijdrage:

    pau (26 april 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag werd ik aangemoedigd om Catalea in een trio te nemen met 'zij die niet genoemd zal worden' (soms zal ze een meisje kiezen dat ze denkt dat ik leuk vind en die de service zal verlenen die ik ook leuk vind en om eerlijk te zijn heeft ze nooit nog verkeerd geweest). Ik was in de bioscoop geweest met de andere deelnemer bij een andere gelegenheid en we waren getuige geweest van Catalea in een trio met Naomi, dus ik had het gevoel dat ze heel goed zou zijn. Catalea is ongeveer zoals beschreven en is een heel mooi meisje met mooi lang zwart haar (gekruld en met verlengingen denk ik). Ze heeft mooie stevige (zeer stevige) B-cups met mooie responsieve tepels. Haar kont is heerlijk en in verhouding tot haar lichaam en ziet er erg verleidelijk uit wanneer je achter haar hangt! Ze heeft een heel klein en strak kutje en ik denk dat als je een grotere heer bent op de tackleafdeling dit een klein probleem kan zijn. Haar kussen was erg goed en haar algemene enthousiasme voor het trio was ook goed. Natuurlijk was ze van tevoren gewaarschuwd wat ze van de andere deelnemer kon verwachten en was compliance geen probleem voor haar. Ik genoot heel erg van haar BJ en zij veranderde het tempo zoals vereist en geregisseerd door mij. Seks met haar bovenop, vervolgens achter en eindigend met missionaris was ook erg goed, evenals haar oogcontact en betrokkenheid tijdens het hele proces. Ik zou het graag alleen met haar willen herhalen.

    __________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________

    Last Saturday I was encouraged to take Catalea in a trio by 'she who shall not be named' (sometimes she will pick a girl that she thinks I will like and who will provide the service that I also like and to be fair she has never been wrong yet). I had been in the cinema with the other participant on another occasion and we had witnessed Catalea in a trio with Naomi so I had a feeling that she would be very good. Catalea is pretty much as described and is a very pretty girl with nice long black hair (curled and with extensions I guess). She has nice firm (very firm) B Cups with nice responsive nipples. Her ass is delightful and in proportion to her body and looks very enticing when you are hanging out of the back of her! She has a very small and tight pussy and I guess if you are a larger gentleman in the tackle department this might be a slight problem. Her kissing was very good and her overall enthusiasm for the trio was also good. Of course she had been pre-warned what to expect from me by the other participant and compliance was no problem for her. I enjoyed her BJ very much and she altered the pace as required and directed by me. Sex with her on top, then in behind and finishing in missionary was also very good as was her eye contact and engagement during the whole process. I would be keen to repeat with her on her own.

  18. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 2 mei 2018),brombeerzuid (10 mei 2018),cath.leen ( 3 mei 2018),CVARIA ( 2 mei 2018),hollanda ( 2 mei 2018),Husky ( 2 mei 2018),jansenroy (15 mei 2018),Panky5b2 ( 4 mei 2018)

  19. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:40
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Is Catalea er nog ?

  20. #12
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollanda Bekijk bericht
    Is Catalea er nog ?
    Is nu aanwezig

  21. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (15 mei 2018),hollanda (16 mei 2018),Mr Bluenose (15 mei 2018)

  22. #13
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    met foto
    b4yzudr.jpg

    in de nieuwe tuin

  23. Onderstaande 4 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 ( 2 juni 2018),CVARIA (16 mei 2018),hollanda (17 mei 2018),pau (28 juni 2018)

  24. #14
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Standaard

    zo'n typisch Roemeens meisje dat alleen maar jonger wordt, bij mij was ze 19
    Maar hoe oud ze dan ook is, het is een lekker ding(etje) met een groot herhalingsgevaar!

  25. Onderstaande leden hebben pipokoeien bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 7 januari 2019)

  26. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Ik was gisteren weer voor de zoveelste keer bij Venus.
    En mijn keuze valt steeds vaker op Kataleya, voor mij de perfecte vrouw.
    Ze is zo lief, is intelligent en heeft een mooi karakter.
    Ik mag mij er op verheugen veel dames gehad te hebben maar voor mij is Kataleya één van de beste.
    Gewoon een lekker pittig dingetje dat je goed onderhanden weet te nemen. Ze voelt perfect in wat mijn wensen zijn. Ze pijpt als een koningin van de pik.
    Als je haar goed behandelt dan krijg je een geweldige service terug.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  27. Onderstaande 3 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (25 maart 2019),Giodude ( 2 april 2019),Mr Bluenose (14 juli 2019)

  28. #16
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    585
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.074 in 456 posts

    Standaard

    Ik zat wat in gedachten voor mij uit te staren totdat een klein en jong dametje met de naam Catalea mijn aandacht probeerde te trekken. Ze was me aan het uitdagen en al snel bleek het een grappig en brutaal onderdeurtje te zijn en niet op haar mondje gevallen. De plagerijtjes vlogen over en weer. Al snel werd duidelijk dat ze alles uit de kast haalde om me op de kamer te krijgen. Ik zei haar dat ze toch echt wel te jong voor me was maar dat was aan dovemansoren gezegd. Ik stelde voor een spelletje te spelen. In 99 van de honderd gevallen win ik dit. Tot mijn verbazing verloor ik echter en zei tegen haar haide we go. Dit zorgde voor enige verbazing van haar kant en ze vroeg waarheen. Ik legde uit dat ze gewonnen had en ik als tegenprestatie een uurtje met haar naar de kamer zou gaan. Ze wilde persé één van de spiegelkamers en we moesten een tiental minuten wachten.

    Op de kamer ontpopte dit kleine rupsje zich al snel als een speels vlindertje. De verkenningsfase was er een van dollen en uitdagen. Ze vroeg na een tijdje of ik van tongzoenen hield. Voordat ik antwoord kon geven zei ze dat het haar niet interesseerde of ik er wel of niet van hield. Zij hield ervan en zonder tongzoenen was het volgens haar geen echte sex. Ze voegde daad bij het woord en haar tongetje baande zich een weg in mijn mond. Ietwat onstuimig maar dat past bij haar leeftijd en gedrag.

    Oor, hals, tepels werden haar doelwit op weg naar the little dude. Eenmaal daar aangekomen begon ze aan een heerlijke pijpbeurt zonder dat ze hem ook maar één moment zijn vrijheid terug gaf. Beetje bij beetje herpositioneerde ze zich. Haar intentie was duidelijk. Ik moest ook aan de bak en er volgde een langdurige 69. De sappen stroomden rijkelijk uit haar verboden vruchtje. Ze drukte haar poesje dusdanig stevig tegen mijn mond dat een verstikkingsdood op de loer lag. Het voordeel van stoeien met een vlieggewicht is dat je haar makkelijk kunt oppakken en voor ze er erg in had lag ze op haar rug. Na een tijdje tongzoenen ging ik op verkenning uit langs haar bovenlichaam om me hierna wederom te laven aan haar verboden vruchtje. Plagerige likjes en subtiel zuigend aan haar klitje.

    Het was tijd voor een adempauze en vol overgave stortte ze zich hierna weer op the little dude. Ze was van mening dat ook de laatste akte in het liefdesspel aan bod moest komen. Het werd een intieme missio die gaandeweg qua tempo werd opgevoerd om te eindigen in een overschrijding van de maximum snelheid wat als gevolg had dat er een ontploffing van de uitlaat plaats vond. Op tien minuten na waren er twee uur verstreken en Madammeke was van mening dat we na een kleine pauze er een tweede op moesten laten volgen. Mijn argumenten dat the little dude een herstelpauze nodig had van minimaal een uur wuifde ze lachend weg en zei dat hij nog niet eerder iemand als haar was tegengekomen.

    We lagen in elkaars armen nog een beetje na te puffen toen ze vroeg of ik iets speciaals had wat ik het allerliefst had. Het behoefde enige uitleg maar ze liet weten dat ze dit graag wilde proberen. Zij vertelde wat voor haar de ultieme kick was. Deze bleken naadloos in elkaar over te kunnen gaan. Ik zei haar dat dit wat mij betreft kon en met een high five werd het bezegeld.

    Langzaam bracht ze the little dude met haar handje weer in opperste staat van gereedheid om vervolgens mijn fantasie tot uitvoering te brengen. Ondanks het feit dat het onbekend terrein voor haar was wist ze dit bijna perfect uit te voeren. Ze wilde weten wat ik er van vond en mijn glimlach sprak boekdelen. Vol enthousiasme en overgave begon ze aan haar eigen doel. Door de korte hersteltijd moest ze er behoorlijk hard voor werken maar onvermoeibaar ging ze door totdat ze haar honger gestild had met mijn proteïne shake. Totdat ook de laatste druppel de weg naar haar mondje had gevonden ging ze door en zonder te blikken of blozen was het hap, slik en weg. De kleine nympho wilde graag kijken of ze er ook in slaagde om een derde orgasme uit the little dude te peuteren. Ik zei haar dat hij nu echt moest herstellen en met lichte tegenzin gaf ze uiteindelijk toe. Na drie uur verlieten we de kamer en ik was gesloopt door de jongste van het stel.

    Catalea heeft alles in zich om uit te groeien tot een absoluut toppertje. Speels, brutaal op de juiste manier, enthousiast, niet bang om te experimenteren, de wil om het je absoluut naar de zin te maken en beslist geen domme meid.

  29. Onderstaande 11 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Bart (12 april 2019),Husky ( 2 april 2019),jansenroy ( 2 april 2019),Mr Bluenose (14 juli 2019),Patjax ( 3 april 2019),Peter NL ( 4 april 2019),phoenix ( 2 april 2019),Pierke69 (20 januari 2020),Sjeufke ( 2 april 2019),Smouse ( 2 april 2019),www ( 5 april 2019)

  30. #17
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    757
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch Catelea

    Catelea ik een kleine mooie jongedame uit Roemenië. Prachtige zwarte haren (soms los gedragen, soms in een vlecht of knot), mooie bruine ogen en opvallend mooi opgemaakte lippen. Ze heeft lippenstift van ongeveer alle kleuren van de regenboog, van knalrood, tot blauw en geel .

    Catelea spreekt bijzonder Engels, is positief, heeft humor, met haar is het gewoon een gezellige boel. En niet onbelangrijk, haar service op de kamer is top. TZ beheerst ze goed, soms een beetje speels. Haar blowjob is excellent te noemen. Neuken met haar is wat minder doordat ze klein is, wil/kan ze weinig verdragen.

    Kamergang met Catelea is zeer aan te bevelen.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 juli 2019),Mr Bluenose (14 juli 2019)

  32. #18
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Werkt deze dame tegenwoordig niet in GT?

  33. #19
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    757
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Werkt deze dame tegenwoordig niet in GT?
    Nee, deze dame werkt al 1,5 jaar in deze club. Nog 1 week (t/m volgend weekend) dan met vakantie.

  34. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (15 juli 2019)

  35. #20
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Nee, deze dame werkt al 1,5 jaar in deze club. Nog 1 week (t/m volgend weekend) dan met vakantie.
    Ok, dan is het toeval. Want ik GT werkt sinds kort ene Cataleya, een Roemeense van begin 20 met heel lang zwart haar tot op haar billen. Met paarse / rose bikini. En goeie service.

  36. #21
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Cataleya (dit is de juiste spelling van haar naam) had ik tijdens mijn eerste 4 bezoeken aan Venus al zien rondlopen. Ze zag er aantrekkelijk uit met haar weliswaar kleine, maar goed geproportioneerde lichaam en haar lange zwarte haren. En ze heeft hier en op andere sites goede recensies. Ze stond dan ook op mijn verlanglijst, maar er waren steeds andere dames waaraan ik op dat moment de voorkeur gaf. De keuze is nu eenmaal lastig bij Venus, want het aantal meiden dat er én lekker uitziet én een hoog serviceniveau levert is erg groot.

    Toen ik Catataleya tijdens mijn vijfde, meest recente, bezoek aan de club op de bank uitgebreid een ijsbeer zag verwennen (diep tongzoenen en daarna klaarpijpen), waarbij ik een fraai uitzicht op haar schaamlippen had, wist ik dat ik deze keer met haar naar de kamer wilde. Ik greep mijn kans toen ze na een geil dansje de kooi verliet en sprak haar aan. Ze was verbaasd dat ik haar naam kende, maar ik vertelde haar dat er geen sprake was van telepathie want ze staat immers met foto's op de website :-)

    Op de kamer aangekomen deed Cataleya haar hoge hakken uit en bleek ze nog kleiner te zijn dan ik dacht. Ze maakte haar goede reputatie meer dan waar. Haar lichaam is lekker zacht en haar borstjes voelen heerlijk aan. Tongzoenen doet ze lekker diep en dat geldt ook voor het orale gedeelte. Ze pijpt heerlijk gevarieerd, ik moest haar na enige tijd vragen om even te stoppen anders zou ik haar mondje vol spuiten. Ik benutte de pijppauze om haar kutje te likken en haar te vingeren.

    Na de tweede pijpronde en het nodige zoenwerk maakten we ons op voor het neukgedeelte. Cataleya ging eerst bovenop zitten, fantastisch om dat heerlijke lichaampje op je te voelen. Na diverse standjes het uiteindelijk op zijn hondjes afgemaakt met prachtig uitzicht op haar lekkere kontje en haar strakke schaamlippen met mijn paal ertussen. Heerlijk klaargekomen bij deze leuke petit dame die goed aanvoelt wat je lekker vindt en het je naar de zin maakt. Herhalingsgevaar levensgroot aanwezig.

  37. Onderstaande 2 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (21 juli 2019),Elmo3108 (20 juli 2019)

  38. #22
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Verslag 8-12:

    Daarna Catalea weer aan de haak geslagen. Eergisteren een heel goede kamer met haar gehad, maar vergeten te neuken. Dat vandaag dubbel en dwars ingehaald. Catalea is een bijzonder pittige dame met nymfomane trekken.
    Niet normaal, het bezeten aura dat ze over zich heen krijgt als ze op stoom is. Extreem geile blik, en de smerige talk die dit heerlijke schepseltje gedurende de hele sessie bezigt! Het begint al met het opbinden van haar haar in het begin. Terwijl ze me strak aankeek zei ze dat er dan tenminste geen kwijl en zaad in zou komen. De volgende 20 minuten is haar mond alleen nog van mijn pik gekomen om het speeksel er overheen te laten lopen. De neergelegde handdoeken bleken achteraf niet genoeg… Je zou die kamers maar moeten schoonmaken. Daarna een hele lange 69 waarbij ze steeds natter werd en me bijna smoorde met haar poes. Toen het condoom erom, helaas zo’n rode industriële, waarmee je ook hogedrukleidingen kan repareren. Tegelijk maakte dat ook dat ik de hele sessie kon volneuken en vlak voor het einde mijn nakomelingen spoot, waarna een lang sneeuwballengevecht volgde (tijdens het neuken zei ze al dat ze daar zo’n trek in had). Bijzondere dame deze Catalea. Naturgeil, slim, sexy.
    Laatst gewijzigd door dirty Hairy; 8 november 2019 om 08:46

  39. Onderstaande 6 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 november 2019),CVARIA ( 8 november 2019),schoolmeester ( 8 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019),Smouse ( 8 november 2019),Viscamessi ( 8 november 2019)

  40. #23
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Rotes Gesicht Het fenomeen Cataleya

    Ik wilde na lange tijd ook weer eens wat schrijven over mijn favoriet op de Venus heuvels, maar Dirty Hairy heeft net het meeste gras voor mijn voeten weggemaaid. Gisteren ook weer met Cataleya geweest. Wat een fenomeen ! Op een gegeven moment vroeg ik mij af wie er nu aan het werk was en wie hier voor zijn plezier. Cataleya is er in ieder geval voor haar plezier. Ze heeft de regie strak in handen en weet inmiddels wat ik leuk vind maar vergeet zichzelf daarbij niet . En dan gaan de remmen dus pas echt los....
    Ze is daarbij heel klantgericht, want ze wil de beste zijn en ze heeft haar trots. Ze neemt dan ook lang niet iedereen. Bij het napraten aan de bar wist ze heel veel ijsberen aan te wijzen met wie ze niet zou gaan.
    Kijk, dat vind ik nu echt klasse, een dame die daar werkt maar er het beste uit haalt voor haar en ondertussen ook voor haar klant.
    En het leuke is, ze is slim en staat haar mannetje, je loopt er niet zomaar overheen.
    Dank voor de fijne momenten Cataleya !
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  41. Onderstaande 5 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (12 november 2019),dirty Hairy (10 november 2019),Pierke69 (20 januari 2020),Sjeufke (10 november 2019),Superjohnny (13 november 2019)

  42. #24
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard

    Vrijdag gaat ze even naar haar thuisland ! Deze topper is in ieder geval binnen 2 week terug

  43. Onderstaande leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (16 januari 2020)

  44. #25
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker pc Bekijk bericht
    Vrijdag gaat ze even naar haar thuisland ! Deze topper is in ieder geval binnen 2 week terug
    In ieder geval vrijdag de 24ste weer fris en fruiting op haar post !
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

  FKK Artemis 468*60