Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Rotes Gesicht Sophie den haag, hunsestraat 4 k5

    Zondagochtend bij Sophie geweest. Een blonde vrouw. Aan het raam sprak ze me gelijk al aan. Ze oogde lief. Dus lampenkap naar binnen. Eerst afrekenen. Daarna ons wassen. Ik was voor vandaag haar eerste klant. Ze werkte hier pas 4 dagen en gaf aan dat ze het druk had gehad. Na wat voorzichtig strelen en haar borstjes kussen vond ik het tijd om af te dalen. Na wat met Mn tong aan de slag te zijn begon er toch wat tegendruk te komen . Ook meende ik wat kleine geluidjes te horen. Maar niet gestoord hierdoor ging ik gewoon verder. Tot op een gegeven moment een diepe zucht.... en de woorden als je zo door ga kom ik echt klaar. Nou dat was tegen geen dovemansoren gezegd. En jahoor, echt of geheel goed gespeeld... ze kwam. Na wat rust, keerde ze om. Ik mocht voorzichtig met haar poes spelen en zij begon heerlijk te pijpen. Genietend van het uitzicht ging ze met haar mond en soms met haar tanden van boven naar onder. Na een paar minuten trok ze het cd eraf. Ze wilde neuken maar wist niet zeker of haar tanden hem niet kapot gemaakt hadden. Ik dacht alleen maar wat een geweldige vrouw, dus in missio zodat ik haar goed kon zien werden we verbonden. Ze deed heerlijk mee en voerde de snelheid op door haar benen stevig om me heen te slaan. Samen gingen we stevig te keer. Al gauw hield ik het niet meer en vulde haar poes. Ik bleef nog even liggen. Nagenieten en haar borstjes kussend kneep ze nog een beetje. Ze hielp met het cd. Ik wassen en zij lekker kletsend. Ze ging als weg was even douchen. Een toppertje

  2. Onderstaande leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (13 maart 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

  Freude 468*60