Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Melli

  1. #1
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard Melli

    Het verbaast me al langer dat er nog geen verslagje te vinden is van deze heerlijke dertiger. Ik kom niet erg veel in VV omdat de rit ernaar toe veel tijd kost. Enkele weken geleden was ik Duisburg op bezoek en nam een taxi naar VV. Twee vliegen in één klap. Heb daar van twee heerlijke dames mogen genieten waaronder Melli, met wie ik al enkele keren eerder naar de kamer ben geweest. Steeds ouderwets top. Super service met alles erop en eraan.
    Afgelopen week was is in VV en had mijn Duitse kameraad H. meegenomen. Hij was daar voor het eerst en keek zijn ogen uit. Ik had een kamer met Monica en H ging met de lekkere Selina naar de kamer, het meisje met de heerlijke tieten en het kleine sappige neukgrotje. Het was een advies van mij en H. was er erg tevreden over.
    Ik had mijn zinnen gezet op een oude gewoonte van mijn vriend en mij. We deden dat enkele jaren met de nodige regelmaat in o.a. Freude en Arabella: met z'n tweeën met een dame naar de kamer: MMV.
    Ik had dit al zeker drie jaar niet meer gedaan. Pratend over de ervaringen met Selina en met Monica en onze geile ervaringen uitwisselend kwamen we op het idee dit weer eens te doen. maar met wie. H. stelde voor om Selina daarvoor te vragen. Leek me geweldig, maar ik had er weinig fiducie in. Zo jong, zou ze er al klaar voor zijn? en wat als ze weigert. Dus maar op zekerheid spelen en Melli gevraagd. Zij was er wel voor in. Ik sprak af om twee keer een uur te betalen en dat was akkoord.
    Wat een hete sessie was dat. De drie ingangen werden volledig benut. Hoe geil was om mijn pik ik haar kontje te zien zitten terwijl H langzaam in haar kut gleed. Het ging ook zo soepel. Ik wil niet uitweiden over alles wat we deden. Dat is niet gepast. Een heer laat ook wat aan de fantasie over. Maar ik wil wel zeggen dat we genoten hebben H en ik. Uiteindelijk hebben we samen met z'n drieën anderhalf uur van gemaakt en rekenden allebei 100 af. Melli blij. wij blij.
    Wat een kanjer is dit toch. Niet de jongste meer. Misschien ook niet de mooiste (al zijn haar billen fantastisch). Maar wat een vrouw, wat een service. Genieten op hoog niveau.
    H. en ik zijn daarna niet lang meer gebleven, maar we komen zeker terug. Samen en los van elkaar. H. wellicht wat vaker, want hij woont op een kwartiertje.

    Iets meer over Melli:
    - Bulgaars
    - Blond
    - Kleine wat slappe B-tietjes (niet echt mooi)
    - Heerlijke ronde (ervaren) billen
    - Mooie kut. Prachtig gesloten als ze rondloopt. De grote schaamlippen sluiten het geheel mooi af. (daar houd ik zo van)
    - Ongeveer 37 jaar
    - Beetje Duits, beetje Engels
    - Vriendelijk en lief. Zorgzaam. Weet waar de ervaren mannen van houden.
    - Ruime service.

  2. Onderstaande 6 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (12 januari 2018),foefel (11 januari 2018),hallodaarbenikweer (13 januari 2018),Lesyeux (10 januari 2018),pcenter ( 1 oktober 2018),Smouse (10 januari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Ze valt nogal op tussen al die strakke jonge donker harige dames. Een beetje potige blonde dame die overal een kop bovenuit steekt. Maar op kamer een volle GFE , en met verve. Ze lust er wel pap van.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter ( 2 juni 2019),Sjeufke (29 mei 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:33
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.187
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    11 augustus 2019, 16:09 zie bericht Edje 75 over Elena VV de melding


    Ze zit nu in Luderland net zoals Andrea en Melli.

  6. Onderstaande leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 augustus 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

  Babylon 468*60