Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 113

Discussie: #MeToo

  1. #26
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Wat zal de volgende dominosteen zijn ? Bloemenmeisjes bij het wielrennen ? Alleen een besnorde vent zal nog bloemen mogen overhandigen aan de renners zoals in....

    Ach, het is in elk geval nog een vent met een jurk aan

  2. #27
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Wat jammer dat ik die vrouwen nooit tegen kom. Waarschijnlijk is mijn pik te klein zodat die vrouwen zich niet omhoog kunnen neuken, of zoiets ! ! !
    Je moet natuurlijk wel de nodige macht (of middelen) hebben om interessant te zijn voor vrouwen om te versieren. En je moet subtiel duidelijk maken dat je die macht alleen inzet voor haar doelen als d'r geneukt wordt, anders niet. Als ze haar doelen al voorelkaartkrijgt met een lieve lach en wat gegiechel, waarom zou ze dan nog met haar benen wijd gaan?

  3. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 6 februari 2018)

  4. #28
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Wat zal de volgende dominosteen zijn ? Bloemenmeisjes bij het wielrennen ? Alleen een besnorde vent zal nog bloemen mogen overhandigen aan de renners zoals in....

    Dit was eigenlijk een sarcastische post, maar de realiteit heeft het sarcasme ingehaald.

    http://www.standaard.be/cnt/dmf20180223_03373083

    'Vanaf de Omloop Het Nieuwsblad zit de huldiging voor alle Flanders Classics-voorjaarswedstrijden in een moderner, strakker jasje, waarbij de laureaten bij de mannen én de vrouwen nog meer in de spotlights worden geplaatst', klinkt het bij de organisatoren. 'De bloemenhulde zal verdwijnen en vanuit de organisatie zal Maja Leye optreden als "Master of Ceremony". Zij zal de huldiging in goede banen leiden.'

    'Er worden geen kussen meer gegeven en ook de bloemen verdwijnen', bevestigde Leye zelf op Radio 2. 'Verder verandert er eigenlijk niet zoveel: er is nog altijd champagne en uiteraard blijft ook de trofee.'
    De champagne zal één van de dagen toch ook moeten gaan. Ook dat is des duivels en onrein.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #29
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Dit was eigenlijk een sarcastische post, maar de realiteit heeft het sarcasme ingehaald.
    Wuyts kritisch op Sagan: 'Stel je voor dat je in de E3, je eerste wedstrijd, tegen de vlakte gaat'
    "Waarom zou je je nek riskeren als je niet na afloop gekust wordt?" zal Sagan denken. Hand in eigen Vlaamse boezem steken Wuyts..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Harassment of Women in Russia Has to End
    A State Duma deputy’s lone call for action
    I began my career as a broadcast journalist in 1986. For decades, I interviewed women and listened to their stories of success and disappointment in their search for happiness.

    In 2015, I left journalism and went into politics, first as a children’s rights ombudswoman in the Moscow region, then as a State Duma member and deputy head of the Committee on Family, Women and Children.

    I’m listing my biography to show that I have a long track record of working on women’s issues — I know what life is like for women in Russia.

    Women outnumber men in Russia and from our childhood years we’re told that our main mission in life is to find love and give birth. If you fail to check these boxes by your 30s, you are the object of suspicion. Male advances are considered something to be celebrated.

    The terms “harassment” or “sexual harassment” do not exist in Russian legislation. What’s more, sexual advances towards women in the workplace — or elsewhere — are part of the code of behavior of a so-called “real man.”

    For a woman to be seen as a victim of harassment, and a man as a perpetrator, therefore, the case needs to border on rape.

    Otherwise, you can expect arguments such as: “He was just joking” or “we are heading towards a Puritan society where no one will be allowed to touch each other.”
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  7. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    'Als je niet wilt dat mensen aan je slipje trekken, moet je geen model worden'

    Karl LagerfeldDe wereldberoemde Duitse modeontwerper Karl Lagerfeld (84) is helemaal klaar met de #metoo-beweging. Je kunt als designer bijna niets meer doen zonder een klacht aan je broek te krijgen, vindt hij. ,,Als je niet wilt dat er aan je slipje wordt getrokken, moet je geen model worden!''

    Modellen die klagen over handtastelijke ontwerpers of fotografen kunnen volgens Lagerfeld beter bij de nonnen gaan. ,,Daar is altijd wel plek voor je. Ze zoeken nog mensen, hoor ik!'', schertst hij in gesprek met de Franse modesite Numéro.

    ,,Een meisje heeft geklaagd dat hij haar slipje omlaag probeerde te trekken en hij staat meteen op de zwarte lijst in een beroepsgroep die hem eerst op handen droeg'', aldus de immer in zwart gehulde ontwerper. ,,Het is ongelooflijk. Als je niet wilt dat er aan je slipje wordt getrokken, moet je geen model worden!''
    https://www.ad.nl/buitenland/als-je-...rden~af0fadf5/

    Hij heeft uiteraard een zeer valide punt, geldt niet alleen voor de modellen business, ik bedoel als je niet zomaar ongevraagd meer slipjes naar beneden mag trekken, in welke samenleving leven we dan?
    Vanavond bij de Jumbo inkopen gedaan en daar heb ik zonder enig probleem bij 4 dames de slipjes naar beneden getrokken, maar goed dat zijn dan ook gewone dames he, niet van die grachten gordel types waar niets mee bij mag .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (13 april 2018),mentholbear ( 3 mei 2020),phoenix (13 april 2018)

  9. #32
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    we leven in een preutse samenleving waar vrouwen nog steeds verboden wordt de 'slet ' te spelen...dus ja dan is het natuurlijk erg slecht als je slipje naar beneden wordt getrokken...ze willen ook niet in korte rokjes lopen en ook niet op hoge hakken en ja als een man naar hun borsten kijkt is dat ook niet goed...het is eigenlijk nooit goed, tenzij er over geld kan worden gesproken...daarom heb ik ook zoveel respect voor hoeren...

  10. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    deket (14 april 2018),hvdk52 (13 april 2018),mentholbear (15 april 2018)

  11. #33
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Vanavond bij de Jumbo inkopen gedaan en daar heb ik zonder enig probleem bij 4 dames de slipjes naar beneden getrokken, maar goed dat zijn dan ook gewone dames he, niet van die grachten gordel types waar niets mee bij mag .
    Dank voor de tip!
    Ik ga altijd naar de AH en die dames daar doen me toch een partij moeilijk, allemaal van die kakmadammen waarbij alleen de ons-kent-ons types ongestoord hun slipjes naar beneden mag trekken #ahtoo
    En Garde

  12. #34
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    De mondiale nonnengemeenschap heeft al een boze tweet uitgestuurd met de boodschap dat ook zij recht hebben om hun #slipje #naarbeneden getrokken te hebben.
    Maar natuurlijk niet door zo'n vieze ouwe griezelpervert als Karl Lagerfeld. Die krijgt wel een monastieke schop in zijn kl*ten.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  13. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dank voor de tip!
    Ik ga altijd naar de AH en die dames daar doen me toch een partij moeilijk, allemaal van die kakmadammen waarbij alleen de ons-kent-ons types ongestoord hun slipjes naar beneden mag trekken #ahtoo
    Pff, hou op! Tip ga nooit voor zo iets naar een AH XL waar ze van alles hebben tot aan een pizza oven, wat een verbeelding hebben het winkelende publiek en de kassa meisjes daar zeg, "ken ik jou" krijg je daar te horen, wat een air en verbeeld zeg.
    Bezoek een Jumbo in kleine dorpjes waar het begrip klantvriendelijkheid nog met hoofdletters wordt geschreven. Daar heb je geen last van dat grachtengordel gedoe. Heeeerlijk!!!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #36
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bezoek een Jumbo in kleine dorpjes waar het begrip klantvriendelijkheid nog met hoofdletters wordt geschreven. Daar heb je geen last van dat grachtengordel gedoe. Heeeerlijk!!!
    Manmanman dat was wennen toen onze super opeens een Jumbo was geworden, zo beleefd opeens allemaal. je kon nog geen vakkenvuller voorbij lopen of het was "goedemorgenmeneer, hoemaaktuhetmeneer"...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  15. #37
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    'De machtsstructuur achter #MeToo bestaat nog steeds'

    Twee jaar geleden raakte de wereld in de ban van #MeToo. Duizenden vrouwen en mannen stonden op om te vertellen over hun ervaring met seksueel grensoverschrijdend gedrag. Inmiddels is er veel veranderd, maar toch blijkt de machtsstructuur achter #MeToo nog steeds te bestaan, vertelt Eelco Bosch van Rosenthal in podcast De Dag.

    Hij sprak voor Nieuwsuur met Ronan Farrow, die filmproducent Harvey Weinstein ten val heeft gebracht. Farrow schreef een boek over de schandalen. En in Nederland bleek ook een Weinstein rond te lopen, ontdekte journalist Frank Waals; castingdirector Job Gosschalk. ..... https://nos.nl/artikel/2306088-podca...og-steeds.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #38
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    indien het niet zo triestig zou zijn begint het hilarisch te worden
    na de mooie meiden bij Darts en Boksen hebben F bonzen besloten de pitspoezen uit F1 te weren,ze vonden dit in deze tijd niet meer kunnen, uitgezonderd Eclestone,je mag van de man zeggen wat hij wil,maar hier te werenheeft hij een keer gelijk en is niet wereldvreemd)en voormailg piloot Lauda vind dit ook terecht belachelijk
    in de reklamewereld werden vrouwen in bikini meer en meer geweerd,ook in bv missverkiezingen
    humor over mooie vrouwen mag niet meer en indien je ze een compliment of knipoog geeft risceer je een rechtzaak,
    en nu gaan dus ook de pitspoezen verdwijnen(en daar hoorden er veel bloedmooie en verdomd lekkere bij)
    vroeger sprak Formule 1 mij erg aan,(auto's in het algemeen ook)nu niets meer en rijd ik zelfs niet meer graag,terwijl ik dit destijds dolgraag deed
    maar de enige reden waarom ik mijn jaarlijkse 2 kaarten voor F1 Belgie niet zou weggeven is voor die knappe langbenige pitspoezen
    bij het autosalon kreeg politica van de Christendemocraten:"Joelle Milquet"haar zin om de schaarsgeklede hostessen te verbieden,teminste bijna. ze mochten enkele weken terug geen sexytopjes of badpak meer dragen maar gewoon gekleed en krijgen zo ook minder betaald
    zorgde ooit voor een vriendin dat ze daar kon staan en die vond dat prettig en gemakkelijk verdiend geld,en niet weinig hoor,alleen kreeg ze al te vaak de grap(nou ja)te horen,:"indien ik die wagen koop;krijg ik jou er dan bij?"en wanneer je dat op een dag zo een 69keer hoort moet je blijven lachen
    anyway,hoe komt dit nu? zie ook het topic over de heksenjacht van justitie en politie tegen DVPs en de razzia's bij saunaclubs, de overdreven politieke corectheid,het groeiend aantal moslims?de femministen die meer lobbymacht krijgen?
    er zal dringend een nieuw mei 68 moeten komen of een andere liberale beweging om die slinger weer een evenwicht te brengen




    DE PURITEINSE TENDENS ZET ZICH DUS Door en in nasleep van de me too? hetze zullen binnenkort ook hostessen en modellen verdwijnen,wat spijtig is voor ons maar ook voor de meisjes zelf,namelijk broodroof voor hen.
    Adopteer eens een pitspoes.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    deket (29 april 2020),mentholbear ( 3 mei 2020),pret (29 april 2020),schoolmeester (25 mei 2020)

  18. #39
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Indien ik die titel weer lees #metoo gaat mijn humeur nog sneller naar beneden dan dat Club Brugge wint
    Weet je wanneer het gezeik begon? Toen de mannen zelf begonnen te strijken en hun kaalgeschoren ballen met allerlei zalfjes begonnen in te smeren.
    Leven the old school!!!

  19. #40
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Duizenden vrouwen hebben zich omhoog geneukt op eigen initiatief en gaan nu de vermoorde onschuld uithangen.
    Laat ik benadrukken dat mannen die vrouwen in een afhankelijke positie misbruiken de kogel niet waard zijn die ze terecht stelt.
    Dat neemt niet weg dat veel vrouwen gebruik gemaakt hebben van hun charmes tot en met het doen aan toe om hoger op te komen.

    Het omgekeerde gebeurde ook. Als jochie van 17-18 moest ik eens wachten tot de proefopname voor een televisie programma zou beginnen.
    De opname was ruim een uur uitgesteld. Ik ging naar het Brinkie, de kroeg in Bussum, om de tijd te doden.
    Daar trof ik een oudere actrice die wel zin had in een jong ventje. Groen als gras had ik niets in de gaten terwijl de halve kroeg zat te lachen omdat de reputatie van de actrice bij de meeste aanwezigen wel bekend was. Ik ben ongehavend uit het kroegbezoek gekomen.

  20. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (30 april 2020)

  21. #41
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Weet je wanneer het gezeik begon? Toen de mannen zelf begonnen te strijken en hun kaalgeschoren ballen met allerlei zalfjes begonnen in te smeren.
    Leven the old school!!!
    Je vergeet nog iets: een draagzak voor mannen en genderneutraal opvoeden.

  22. #42
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Vergeet ook de zogenaamde emancipatie niet. Het kwaad is al veel ouder.
    Papa dagen doen de rest.

  23. #43
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:42
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard #MeToo

    Emancipatie kost een man z'n plaatsie

    Groet, Bart van der Harst
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 30 april 2020 om 13:08
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  24. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    'Volkskrant zet literair recensent Peters op non-actief'

    Literair recensent Arjan Peters van de Volkskrant is op non-actief gezet, schrijft NRC. Volgens NRC heeft de Volkskrant dat laten weten aan betrokkenen. De Volkskrant is niet bereikbaar voor commentaar.

    De 57-jarige Peters schrijft al 28 jaar voor de Volkskrant en geldt als een van de meest gezaghebbende critici van Nederland. Volgens NRC doet de Volkskrant al enkele maanden onderzoek naar hem, vanwege geruchten dat hij voorafgaand aan een recensie persoonlijk contact zou zoeken met schrijfsters. Dat is ongebruikelijk, omdat bij recensies oordeelsvorming liefst onafhankelijk tot stand komt.

    Maartje Wortel

    Directe aanleiding voor het onderzoek is volgens NRC een uitspraak van schrijfster Maartje Wortel in een Volkskrant-artikel. Zij zei op 4 maart dat een vriendin van haar 's nachts een bericht had ontvangen van een gezaghebbend recensent. "Ik ga je recenseren, zullen we morgen lunchen?", zou in dat bericht hebben gestaan. Wortel noemde dat "nog net geen #MeToo".
    https://nos.nl/artikel/2335058-volks...on-actief.html

    Tsja er kan ook niets meer tegenwoordig, 30-40 jaar geleden zou er ophef zijn geweest als zo'n oude snoeperd niet wat met een jonge schrijfster had geprobeerd .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 mei 2020),pietpotent44 ( 2 december 2020),Wentelt Eefje (25 mei 2020)

  26. #45
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    we leven idd in een meer preutse samrenleving,helaas,zelfs Benny Hill mag men niet meer uitzenden,,maar in deze doet Arjan Peters aan machtsmisbruik en doet aan een fout betreffende deontologische beroepsethiek,niet oké dus.

  27. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 2 december 2020)

  28. #46
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ik mis de SC ook. Oh wacht, wordt er wat anders bedoeld

  29. #47
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Meerderheid kamer voor nieuwe zedenwet.



    Wel fijn dat in het in een SC zo duidelijk is. Geen sleutel, geen seks

    En verder zoals Clinton zei, I did not have sex with that woman. It was only pre sales

  30. #48
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Wel fijn dat in het in een SC zo duidelijk is. Geen sleutel, geen seks :
    Genoeg SC’s waar ze openbare seks stimuleren
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  31. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 december 2020)

  32. #49
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Die nieuwe wet zal weer worden gebruikt om achteraf meer geld van mannen uit hun zakken te kloppen.
    Eerst lussen ze er pap van en daarna gaan ze hun zielig verhaal vertellen.
    Daar komen weer nieuwe scheidingszaken van en daar hebben de advocaten ook weer werk mee.

  33. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 2 december 2020)

  34. #50
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Genoeg SC’s waar ze openbare seks stimuleren
    Het is daar tenminste wel duidelijk dat de dames daar sex willen

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60