Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Dea (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard Dea (Roemeense)



    Dea (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, PSE, Beffen
    Extra info :





  2. Onderstaande 6 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 9 januari 2018),delaplace1 (11 februari 2018),ju52 ( 6 oktober 2020),Mr Bluenose (14 januari 2018),pret ( 7 januari 2018),Sjeufke ( 7 januari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, December 29th :

    Profile : 22yo, 1.60m, mix light brown / blond hair, normal silhouette.

    Service : she was my only option available at this moment of the day ... First, she tried to give me her prices and timing of the day because there were several clients waiting for her …. : 40 € for 20 minutes and 50 € for 30 minutes . Of course, I refused and wanted to leave the room and going to the reception ... However, everything’s back in order quickly .... After, the session was pretty good and oriented pse . She knows how to fuck when she wants to do it correctly ... .No repetition for me because her attitude was very unpleasant ….

    Appreciation : 3 / 10

    Price : 40 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 0 %.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 9 januari 2018),cheasehead ( 8 januari 2018),CVARIA ( 7 januari 2018),dauerlutscher (10 januari 2018),ju52 ( 6 oktober 2020),Klatergoud (14 januari 2018),Mr Bluenose (14 januari 2018),Sjeufke ( 7 januari 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Lächeln Dea gefällt Mir.

    ....Dea schleicht sich so von der Seite ran und küsst mich auf die Wange. Man nimmt so manches hin in den Clubs.
    Aber Ihr Kussmund vom Lippenstift blieb, nach 2 Minuten wurde Ich dann drauf hingewiesen. Erst mal die Tatspuren beseitigt, und mit Dea müsste Ich mal ein ernstes Wörtchen reden unter vier Augen. Mit ein paar netten Worten zu Ihr hin und versucht Sie zum Beischlaf zu überreden.
    Ich: Du, Zimmer.

    Sie wollte Mir noch Erika andrehen, Sie hätte erst wenige Zimmer gemacht und könnte das Geld gebrauchen.
    Auf eine Mitleidsnummer hatte Ich aber keine Lust, und Erika ist immer so frech und Ich bezahle Sie anschließend.

    Einen Schlüssel bitte und rauf aufs Zimmer 12, das mit dem Whirlpool. Sie breitet das Laken aus und zieht sich aus und pirscht sich wieder von der Seite heran. Ohne ein überflüssiges Wort beißen sich Ihre Zähnchen in meinen Body. Dea weiß schon was Mir gefällt, das Trio mit Dea und Erika rechnet Sich gut. Dea ist entspannt, aufgeschlossen und hat Sinn für Humor.
    Danach kam Ihre Zunge zum Einsatz , Sie leckt mich halb ab und ab ins wärme Mündchen bei Ihr. Ihr Popo dreht sich gleich zu Mir und darf bespielt werden. Ok, jetzt wurde es Zeit Dea zu knattern.
    Nach 15 Minuten Dauerbespaßung war noch kein Ende in Sicht, vielleicht hätte Ich das zweite Bierchen weglassen sollen. Auf ein 40 Minuten Zimmer und 80 Euro löhnen hatte Ich so keine Lust. Also den "Turbo" eingelegt und ab ging es. Schweißperlen auf meiner Stirn wurden von Ihr weggepustet und teilweise abgeleckt. Ich sagte Ihr gleich, das kostet extra Baby.

    Finale im Handjob , Gesamtlaufzeit 32 Minuten. Alarm: Bargeld in Gefahr.
    Sie fragte wie lange Wir auf dem Zimmer waren? Ich: genau 30 Minuten, Du warst toll Baby, Umarmung von Mir um vom Thema abzulenken.

    Zur Kasse bitte: 40 Euro für 30 oder 32 Minuten Spaß , Erotik, Witz und was Bissiges. ....

  6. Onderstaande 3 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (14 januari 2018),Manureva (14 januari 2018),Mr Bluenose (14 januari 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:40
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch

    Dea is een leuk klein, blank (of moet ik "wit" zeggen ) Roemeens dametje met blauwe ogen. Haar haar (donker blond/bruin) draagt ze in een knotje, ze heeft een erg klein schattig gezichtje. Verder gekleed in een strak zwart jurkje met een behoorlijk B-cup, die met stevige ondersteuning een mooi decolleté vormen. Ze loopt veel rond. Maar toch even naast haar kunnen gaan zitten in de hoofdruimte, en toen stelde ze zelf voor om ins Kino te gaan zitten. Dat vind ik prima, daar kan je enige pre-sales verwachten en beter bepalen wat voor 'vlees je in de kuip hebt'. Ins Kino werd er, zoals je mag verwachten, onder de badjas gezocht, was ook niet moeilijk om daar het juiste object te vinden . Ook deed ze aan TZ. Voor mij reden om na een 10-tal minuutjes naar de kamer te gaan.

    Fijne kamergang, ze liet zich heerlijk klaar likken - vingeren, stimuleerde zelf links en rechts wat en kwam tot een echt hoogtepunt (of ze moet wel heel goed toneel spelen). Daarna werd ik ook goed verwend en voor een kleine bijbetaling (€10) kreeg ik de 'ouderwetse' service. Vol half uur (denk zelfs paar minuutjes langer) op de kamer geweest. Ik keek op mijn telefoon, waarop ze vroeg hoelang we op de kamer waren. "Halbe Stunde", was mijn korte en duidelijke antwoord.
    Afgerekend en haar €10 fooi gegeven voor "Gute service" (totaal €60).

    In tegenstelling tot eerdere recensies (die ik zojuist las), vond ik haar best oké en aan te bevelen.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (29 januari 2018),cheasehead (28 januari 2018),Manureva (28 januari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Daumen hoch Dea

    Am Samstag war Ich für einen kleinen Abstecher mal wieder in Ratingen. Lola war dauergebucht aber Dea war wieder online.
    Da geht es ohne viele Worte, und das Zimmer war gebucht. um 21 Uhr waren alle Zimmer belegt, also an der Treppe auf den nächsten Schlüssel gewartet. Dea hatte wohl etwas Langeweile und biss sich etwas fest bei Mir,als ob Ich sonst von anders hingehe.

    Zimmer 9 , das mit dem Kreuz an der Wand sollte es werden. Ich hatte schon zwei Male das Vergnügen mit Ihr. Das erste Date war mit Erika und Dea, da lernt die junge Dea von der "alten Häsin" wie es läuft.
    Ich buche gerne neue Ladys mit einem IT Girl, so wie Corinna und Joanna, das war unvergesslich. Dea hat wohl hier und da etwas Babyspeck, aber Sie ist noch jung und hat ein sehr hübsches Gesicht. Dea gefällt Mir echt gut, Sie kommt mit meinen Fantasien gut klar, beim Sex ist Sie gut dabei.

    Außer beim Blowjob könnte Sie etwas besser sein, aber das ist klagen auf hohem Niveau. Ich meckere ja öfter über Erika, aber Sie kann richtig gut blasen wenn Sie will. Und beim Blowjob quasselt Sie nicht so viel.

    Wieder zu Dea, dann sattelt Sie auf , kommt langsam zu Mir runter und legt Ihren Kopf neben Meinen und bewegt sich nicht mehr.
    Ja , Sie weiß was Ich mag, Ich sage Ihr Schlaf gut Baby. Dea: danke

    Ihren Po etwas ausgerichtet und mal gestartet. Sie geht gut mit , zum Finale einen Handjob von Ihr.
    Doch, ein nettes Zimmer mit einer netten Dea.

    Ich könnte Ihr mal einen Rasierer mitbringen, Sie hat öfter ein Dreitagebart, also jetzt unten rum.

    Zur Kasse bitte: 40 Euro für 30 Minuten.

  10. Onderstaande 5 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 januari 2018),biged (30 januari 2018),Manureva (30 januari 2018),Mr Bluenose (29 januari 2018),Wijze grijze (29 januari 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Daarna werd ik ook goed verwend en voor een kleine bijbetaling (€10) kreeg ik de 'ouderwetse' service. Vol half uur (denk zelfs paar minuutjes langer) op de kamer geweest. Ik keek op mijn telefoon, waarop ze vroeg hoelang we op de kamer waren. "Halbe Stunde", was mijn korte en duidelijke antwoord.
    Afgerekend en haar €10 fooi gegeven voor "Gute service" (totaal €60).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bergtester Bekijk bericht
    Zur Kasse bitte: 40 Euro für 30 Minuten.
    Ik heb met Dea twee keer gekamerd, twee keer 40 betaald en met de 'ouderwetse service'.
    Als een bijbetaling nodig is, ga ik liever elders.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (30 januari 2018),biged (30 januari 2018),blauwebeer (12 februari 2020),Manureva (30 januari 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Ik heb met Dea twee keer gekamerd, twee keer 40 betaald en met de 'ouderwetse service'.
    Als een bijbetaling nodig is, ga ik liever elders.
    Ich bezahle auch immer 40 Euro. Mit dem Extrageld nimmt auch Überhand.
    In der Villa Vertigo sind da 50 Euro fällig und alle Mädchen haben sich abgesprochen und sind sich einig.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    biged (30 januari 2018),Manureva (30 januari 2018)

  15. #8
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I have mixed feelings about this girl.
    First time was in september, she was fresh and natural. Lots of presales in the kino, in the room the sex was good, nothing amazing but a solid performance. I paid 40 for 30.
    Next time was in december. From the beginning I had the feeling that she was trying to make me pass the 30 minutes mark (she asked at the beginning how long I wanted to stay). My friend manureva warned me that she tried to scam him. So during my time with her I always kept an eye on my watch. She was not as fresh and natural as the first time. At the end she asked for the time spent : 30 minutes. I paid 40 for 30 minutes but that's not sure I'll go with her again.

  16. Onderstaande 7 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 februari 2018),Bergtester ( 4 februari 2018),CVARIA ( 4 februari 2018),delaplace1 (11 februari 2018),Manureva ( 4 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Sjeufke ( 4 februari 2018)

  17. #9
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Lächeln Dea.ro

    She looks like a kitty cat !

  18. Onderstaande leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 februari 2018)

  19. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    In tegenstelling tot het merendeel van de meiden stapt zij zelf op de ijsberen af, echter het feit dat ze een zwarte jurk droeg deed Blauwebeer vermoeden dat zij wat 'schoonheidsfoutjes' te verbergen had.

  20. #11
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    In tegenstelling tot het merendeel van de meiden stapt zij zelf op de ijsberen af, echter het feit dat ze een zwarte jurk droeg deed Blauwebeer vermoeden dat zij wat 'schoonheidsfoutjes' te verbergen had.
    Wat te denken van al die schoonheids foutjes onder de berenvellen

  21. #12
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Wat te denken van al die schoonheids foutjes onder de berenvellen
    Beter niet teveel aan denken, werkt serieus libido verlagend.

  22. #13
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Beter niet teveel aan denken, werkt serieus libido verlagend.
    Wat te denken van de dames, euh!

  23. #14
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Wat te denken van de dames, euh!
    Dat nemen ze er voor 2.000 oude Belgische Franken dan wel bij.

  24. #15
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Gezien dat je het hebt over de oude Franken, verraden we onze leeftijd een beetje.

  25. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (12 februari 2020),Manureva (16 februari 2020),phoenix (12 februari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Living Room 468*60