Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard Freudenhaus Dortmund

    Silvester-Tour Teil 1:

    30.12. Was machst Du? Wird sich ab dem neuen Jahr sehr viel ändern in der
    Pay6 Szene indem viele Frauen nicht wieder zurückkommen? Danna Bijlage 29109im jetzt
    Freudenhaus Dortmund hat mich schon immer interessiert und bevor Sie für immer ihre sieben
    Sachen packt am Vortag mittels Telefonanruf einen Termin ausgemacht und überpünktlich
    ‚eingecheckt‘.
    Mit einem flabsigen: „Du wartest auf Danna? Sie ist Cubanerin…Termine, Zeiten? Sie ist noch
    nicht da und ob Sie kommt?“
    Das macht ja Hoffnung auf mein erstes Date mit ihr. Doch 20 Minuten später und fast pünktlich
    erscheint Sie. Die Bilder zeigen Sie 1:1, una bonita guapa! Spricht deutsch, unterhalten haben
    Wir uns kaum denn nach 2 Minuten ging es schon aufs Zimmer. Enthüllt kommt ein makelloser
    Körper in ‚schoko‘ zum Vorschein genau nach meinem Geschmack. Doch leicht gehetzt, da Sie
    heute noch nach Cuba fliegt, ging Sie gleich ans Werk. Diese Hektik, da noch einige andere Termine
    im Anschluß waren, zog sich über die ganze Zeit sodaß es eine gute Performance auf dem Zimmer
    war aber mich nicht umhaute.
    Ihren Worten nach kommt Sie in 2018 wieder zurück (doch nicht wie im aktuellen Plan).
    Danna, nos vemos otra vez en el año nuevo!
    Mich hielt danach nicht mehr viel im Club und nach wirklich gutem Milchkaffee habe ich
    mich aufgemacht, um meine „Griechin“ in die Arme zu nehmen.

    Fortsetzung folgt…


    vanKees

  2. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 januari 2018),robglover ( 5 januari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard



    Woensdag 16 mei, na lange tijd, weer eens in Freudenhaus Dortmund geweest. Eigenlijk kwam het vanuit een opwelling dat ik naar de club ging. Ik hoorde dat de Europa League Finale die dag werd gespeeld en ik had wel zin om die in een club te gaan bekijken. Ik zat nog even te twijfelen om naar Freudenhaus Münster te gaan, maar omdat zowel Kami als Giulia en Aline er niet waren,



    besloten om toch maar voor Dortmund te kiezen. Anni stond op de AWL en met haar in het verleden meer dan eens goede sessies mee gehad.



    Half zes stond ik voor de deur. Entree betaald en omkleden. Eerst maart even wat eten. Sinds dat deze club een saunaclub is, is het eten wel wat verbeterd, maar het niveau van een Sixsens of Babylon wordt zeker niet gehaald. Zou wel wat beter mogen voor een club waar je €40,-- entree betaald (Sixsens betaal je per slot van rekening ook €40,-- als je voor 14:00 uur komt).

    Na het eten in de bar gekeken of ik Anni kon vinden. Een tijdje aan de bar gezeten en wat gedronken. Jammer is dat Freudenhaus Dortmund nog steeds geen bier of andere alcoholische dranken heeft, in tegenstelling tot Münster. Daar overigens wel tegen extra betaling, ook het bier, maar je hebt in elk geval de mogelijkheid. Anni kwam maar niet opdraven en ik besloot om maar even naar de sauna te gaan. De wellness is erg goed in Dortmund, met een sauna, verwarmd buiten zwembad en jacuzzi. Helaas was de jacuzzi buiten gebruik. De jacuzzi staat nu overigens naast de sauna en het zwembad. In het verleden stond deze helemaal aan de andere kant van de club.




    Na de sauna weer naar de bar gegaan om te kijken of Anni er nu wel was, maar ook nu kon ik haar niet vinden. De Theke maar eens gevraagd waar Anni was. Ze vertelde me dat Anni, maar ook een aantal andere dames, eerder waren gestopt, omdat het die dag heel erg rustig was. Dat klopt, want meer dan 10 gasten heb ik die avond niet gezien. Jammer, want eigenlijk is Anni de enige dame waar ik voor kwam. Er liepen wel een aantal andere (nieuwe) meiden rond en ook best mooie, zoals Delia en Janina, maar over hun service had ik twijfels. Hopelijk onterecht, maar ik wilde het risico niet nemen.



    Een dame waar ik nog wel aan getwijfeld heb, is Claudia.



    Die meid had wel iets. Ze droog een brilletje (waar ik meestal niet zo van houd, maar bij haar paste het wel) en ze heeft een grote tattoo tussen haar borsten. Uiteindelijk toch niet mee naar de kamer gegaan, omdat ze na de voetbalwedstrijd met een andere gast naar kamer ging en ik daar niet op wilde wachten.

    Wat wel leuk was, was dat veel dames mij nog kenden, zoals Letizia, Dorina (vroeger Jessika), Anelia, Magda en Babsy.



    Alleen met de laatste nooit gekamerd. Met Anelia vaak goede sessies gehad. Met Letitia en Dorina nog een tijdje mee in de bar gesproken. Beide leuke dames. Andere dames die aanwezig waren en die ik nog ken van vroeger en met wie ik heb gekameerd, waren Madelina (mee gekamerd in Club 25 Dorsten. Mooie meid, maar service in Club 25 (destijds nog partytreff Dorsten) was ondermaats), Oana (In Pauschalclub Dortmund een betere sessie met haar gehad dan in saunaclub Freudenhaus, hoewel toen ook niet slecht. Ze is overigens wel flink aangekomen en niet meer het slanke meisje op de foto's), Diana en Nina.



    Dames die vroegtijdig vertrokken waren, waren uiteraard Anni en verder Samantha, Leona, Ines, Maria en later ook Danna.



    Christina was net terug van vakantie, maar werkte die dag niet, maar kwam even in de club buurten. Met haar nog een tijdje bijgepraat. Ook een erg leuke dame, maar ze is heel erg dik geworden. Ze was al niet mager, maar nu heel erg dik.



    Uiteindelijk niet gekamerd en dat is in 4,5 jaar tijd voor het eerst. Alleen de voetbalwedstrijd bekeken, 4 keer een saunaatje en wat gesproken met een aantal dames. Binnenkort maar eens een tweede poging wagen, maar dan bel ik wel eerst om te vragen of Anni aanwezig is, hoewel Claudia ook een optie zou kunnen zijn. Wel benieuwd naar deze meid.

  4. Onderstaande 8 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 mei 2018),Husky (27 mei 2018),Kwakje (24 mei 2018),Partycrasher (25 mei 2018),robglover (25 mei 2018),Smouse (24 mei 2018),Wentelt Eefje (25 mei 2018),Wijze grijze (24 mei 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht

    Woensdag 16 mei, na lange tijd, weer eens in Freudenhaus Dortmund geweest. Eigenlijk kwam het vanuit een opwelling dat ik naar de club ging. Ik hoorde dat de Europa League Finale die dag werd gespeeld en ik had wel zin om die in een club te gaan bekijken. Ik zat nog even te twijfelen om naar Freudenhaus Münster te gaan, maar omdat zowel Kami als Giulia en Aline er niet waren,

    ....................
    Uiteindelijk niet gekamerd en dat is in 4,5 jaar tijd voor het eerst. Alleen de voetbalwedstrijd bekeken, 4 keer een saunaatje en wat gesproken met een aantal dames. Binnenkort maar eens een tweede poging wagen, maar dan bel ik wel eerst om te vragen of Anni aanwezig is, hoewel Claudia ook een optie zou kunnen zijn. Wel benieuwd naar deze meid.
    Wat en recensie! Gewoon even bellen en een zogeheten "Termine" afspreken! Weet je zeker dat ze aanwezig is als je heen gaat! Doe ik ook als ik naar Münster ga! Ga niet voor niets drie uur sturen!

    M.v.G. Robglover.

  6. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (27 mei 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Robglover,
    der eine will und der Andere kann!! Daumen hoch!!

    vanKees

  8. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (27 mei 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Robglover,
    der eine will und der Andere kann!! Daumen hoch!!

    vanKees
    ����

    M.v.G. Robglover.

  10. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (27 mei 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Azis's 100ste saunaclubbezoek

    Mijn 100ste saunaclubbezoek. Freudenhaus Dortmund had die eer. Een club die ik tot nu toe nog maar 3 keer heb bezocht, sinds dat het een saunaclub is, maar in het verleden toen het nog een Pauschalclub was, deze club vaak bezocht. Sterker nog, Freudenhaus Dortmund is de club die ik tot nu toe het vaakst bezocht heb van alle clubs, namelijk 37 keer.

    Ik was toevallig in de buurt van Dortmund en dacht, ach laten we 's avonds eens naar Freudenhaus gaan. Lekker even relaxen in de sauna en een kamertje met Anni. Dat eerste ging helaas niet door, omdat de sauna defect was. Deze zou die week erop gerepareerd worden. Ook was de jacuzzi nog steeds defect. Dat was ook al het geval tijdens mijn bezoek van een paar weken eerder. Ik ben vergeten te vragen, wanneer deze werd gerepareerd, maar ik verwacht ook op korte termijn. Freudenhaus is een nette en schone club en men probeert alles netjes en werkend te houden.

    Anni
    In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, was Anni nu wel aanwezig. Ik kwam haar gelijk al bij de ingang tegen. Even een heel kort gesprekje met haar gehad en haar gezegd dat ik haar later zou opzoeken. Eerst wilde ik wat gaan eten en daarna een saunaatje pakken, wat dus helaas niet ging. Na het eten haar maar gelijk opgezocht en na een leuke babbel een kamer opgezocht. Daar heb ik met haar misschien wel de beste sessie met haar ooit gehad. Vele zaken passeerden de revue met een kinky twist en ik kon aan haar merken dat ze er zelf ook lol aan had. Vandaag overtrof ze zichzelf. Na de tijd nog even wat nagepraat met haar. Wat me opviel is dat haar Duits nu erg goed is en dat ze nu liever Duits praat ipv Engels, dat ook erg goed is. Te bedenken dat ze een jaar of 4 á 5 geleden geen woord Duits sprak.



    Naam: Anni
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 29
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup



    Omdat de sauna defect was, ben ik eigenlijk niet zo lang gebleven. Ongeveer 3 uurtjes totaal in Freudenhaus geweest. Na Anni voelde ik dat ik vermoeid begon te worden van de hele dag en besloot maar huiswaarts te keren.

    Ik denk niet dat ik op korte termijn Freudenhaus weer snel ga bezoeken. Clubs als Sixsens en Babylon hebben toch iets meer te bieden. Zeker wat eten en drinken betreft, maar ook qua sfeer. In Freudenhaus Dortmund heerst een rustige relaxte sfeer, beetje vergelijkbaar met H7. Wat dames betreft, lopen in Dortmund best een paar knappe dames rond, maar op de een of andere manier twijfel ik aan de service. Misschien onterecht. In Babylon en Sixsens weet ik dat de service over het algemeen goed is. Hetzelfde geldt ook voor H7. Komt ook, omdat er over die clubs en over de dames die er werken meer wordt geschreven op verschillende fora, dan over Freudenhaus Dortmund.

  12. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (27 mei 2019),Smouse (19 juni 2018),Starscream (22 juni 2018),Wentelt Eefje (19 juni 2018),Wijze grijze (19 juni 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

  14. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2019
    Last Online
    30 september 2019 @ 09:06
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    even een paniekreactie ! weet iemand van jullie of de dames zich in deze club verplicht moeten laten onderzoeken? Was in deze club en heb daar een klapcondoom gehad. Dan zie je plots alles in een heel ander licht.
    De dame zei wel dat ze om de 3 maanden zich liet controleren, maar ik zit toch met heel ambetant gevoel.

  15. #9
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Volgens mij moeten de dames zich wettelijk gezien regelmatig laten controleren. Ik zou er niet te veel van wakker liggen.
    Een SOA is ook niet het einde van de wereld en in veel gevallen gemakkelijk te behandelen met antibiotica.

  16. #10
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Volgens mij moeten de dames zich wettelijk gezien regelmatig laten controleren. Ik zou er niet te veel van wakker liggen.
    Een SOA is ook niet het einde van de wereld en in veel gevallen gemakkelijk te behandelen met antibiotica.
    Mwoah een soa is inderdaad niet het eind van de wereld, maar wel eind van de relatie (vaak). Ik weet natuurlijk niet of daar sprake van is.

  17. #11
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbe Bekijk bericht
    even een paniekreactie ! weet iemand van jullie of de dames zich in deze club verplicht moeten laten onderzoeken? Was in deze club en heb daar een klapcondoom gehad. Dan zie je plots alles in een heel ander licht.
    De dame zei wel dat ze om de 3 maanden zich liet controleren, maar ik zit toch met heel ambetant gevoel.
    Ik heb dit ook een keertje gehad en ben na ca. 2 weken toch even bij de huisarts op bezoek gegaan. Uiteindelijk nix aan de hand.
    Wil je weer rustig slapen zou ik dat dus even doen als ik jou was

  18. #12
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Even nu vanuit het oogpunt van de betreffende dame: misschien moet de betreffende dame wel heel snel naar de dokter gaan,er kan zomaar een kleine robbe in aankomst zijn,of mogelijkerwijs krijgt ze op rare plaatsen pukkeltjes,wie weet
    Heb je al gedoneerd voor de morning after pil

  19. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2019
    Last Online
    30 september 2019 @ 09:06
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    haha Husky, normaal zou ik die opmerking grappig vinden, maar nu staan mijn gedachten er niet naar. Ik hoop dat er niets ergers is doorgegeven dan een SOA. Maar dat kan maar na 6 tal weken getest worden... pffffffff wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten. heb ik nu wel geleerd

  20. Onderstaande leden hebben robbe bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (20 september 2019)

  21. #14
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Vor ein paar Tagen wollte ich noch einen der letzten schönen Oktobertage in einem Club
    geniessen der einen schönen Außenbereich mit Pool hatte. Da fiel mir das Freudenhaus
    in Dortmund ein. Warum nicht? Mein Kollege hatte andere Pläne so klingelte ich alleine an
    der Türe. Bezahlte meinen Obulus, bewaffnet mit Bademantel, Schlüssel begab ich mich in
    die Umkleide. Für alle Bereiche und über den ganzen Tag war es immer picobello sauber.
    Daumen hoch.
    Frisch geduscht in den Bar- und Anbahnungsraum und bei einer hübschen Dl einen
    Milchkaffee geordert. Serviert mit einem Lächeln schmeckte der Kaffee noch einmal so
    gut. Ein verspätetes Frühstück sollte es sein und das Buffet lädt immer frisch aufgefüllt
    an den Tisch. Daumen hoch.
    Stehe an der Theke bei einem ‚Latte‘, wer streicht mir da über meinen Rücken? Mit einem
    erfreuten Lächeln und „Na, wo warst Du so lange“? begrüßte mich…Diana. Und schon
    wußte ich mit Wem ich mein erstes Lager teilen würde. Kurzer Smalltalk und drum
    gebeten, mir noch etwas Zeit zu geben. Diana wollte noch eine rauchen und sich mit
    ihren Mädels unterhalten. Als Sie zurück kam, Jungs, da wollte ich Sie. Setzte mich zu ihr,
    Wir tauschten die letzten Neuigkeiten aus. Schnickschnack, Wir wollten Beide ins
    Zimmer. JETZT! Diana wußte nach so einer langen Pause immer noch was ich gerne mag,
    ich wußte noch was Sie nicht mag. So wurde das eine viiiiiel zu kurze Stunde mit allem
    was zum GF-Sex gehört. Daumen hoch.
    Da mußte nach Löhnung der Sex-Taler noch eine weitere Stunde her, doch zuerst Stärkung
    im Speiseraum. Entspannung in der Sauna und der Pool ist beheizt. War das ein ‚Zuckerl‘, ich war
    ausgiebig beim Schwimmen.
    Am frühen Abend machte ich mich auf die Suche und hatte Glück, Diana wartete schon auf
    mich. Als kleines Vorprogramm mag Sie meine Massage . Entspannt und in Erwartung suchten
    Wir Uns ein Liebesnest. Auch die zweite Stunde war mit viel Gefühl und sexueller Spannung.
    Diana ist schon eine spezielle, sehr gute „Geliebte auf Zeit“! Dafür Daumen hoch.
    Nach weiteren Sprung in den Pool war dann meine Zeit im Club abgelaufen und ich machte
    mich mit einem ‚fetten‘ Grinsen auf den Nachhauseweg. Schön wars, für einen ruhigen
    Clubtag ist FH Dortmund eine gute Alternative.

    vanKees

  22. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 oktober 2019),Dalton (31 oktober 2019),hvdk52 ( 1 november 2019),robglover (31 oktober 2019),schoolmeester (31 oktober 2019),Sjeufke (31 oktober 2019)

  23. #15
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Wer kennt noch Mia (zeitweise als Andrea im... Rossa?)aus dem PC Bochum? Ist jetzt als Mia im
    Freudenhaus Dortmund. War damals "Granate"!

    VanKees
    Laatst gewijzigd door vanKees; 6 december 2019 om 02:01

  24. #16
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Wer kennt noch Mia (zeitweise als Andrea im... Rossa?)aus dem PC Bochum? Ist jetzt als Mia im
    Freudenhaus Dortmund. War damals "Granate"!

    VanKees
    Mia ken ik zeker nog. Haar een paar keer meegemaakt in Pauschalclub Bochum. Eén van de beste dames daar in Bochum, samen met Miriam (nymfomane Duitse ), Shaila (Cubaanse) en Kasandra (Roemeense, die later oa in Mondial, Aca Gold en Babylon heeft gewerkt onder de naam Mirela). Helaas voor Mia, had ik in de tijd dat zij in Bochum werkte een aantal zeer goede dames gevonden in Pauschalclub Dortmund. Daarnaast beviel me Dortmund in het algemeen beter dan Bochum, omdat destijds in Bochum lange wachttijden waren voor dames en kamers. Dortmund was wat groter (10 kamers tov 6 kamers) en ook de voorzieningen waren beter in Dortmund. Had ik Dortmund niet ontdekt, was ik ongetwijfeld vaker met Mia geweest.


  25. #17
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

  26. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2020),Husky (23 januari 2020),hvdk52 (22 januari 2020),phoenix (22 januari 2020)

  27. #18
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Freudenhaus Dortmund geopend vanaf 12 september!

    https://www.freudenhaus.de/dortmund

    20200909_103609.jpg

    M.v.G. Robglover

  28. Onderstaande 3 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 september 2020),ju52 ( 9 september 2020),mentholbear ( 9 september 2020)

  29. #19
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ongelofelijk Babsy werkt er nog steeds. Was een topper, maar ze is denk ik inmiddels wel 50 of zo..

  30. #20
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Vandaag lang getwijfeld of ik bij Luder Lounge of Freudenhaus Dortmund zou langsgaan. Na gisteren een goede ervaring te hebben opgedaan in Sixsens gekozen voor Freudenhaus omdat daar een donkere dame Chanell aanwezig zou zijn en in de hoop dat de hygiene wat hoger zou liggen als bij de Luder Lounge.

    Bij binnenkomst een badjas gekregen voor 40 euro en daarna douche genomen. Wat mij helaas opviel was dat Channell nergens was en de dames die er waren zich beklaagden over de mannen die niet wilden neuken.
    Uiteindelijk zat ik als enige een bakje koffie te drinken met 10 priemende ogen in mijn rug en zij...

    Achter de bar stond Nina een drankje te halen en het viel mij op dat ze er erg mooi uitzag, precies als de foto's op de website maar iets minder make up. Echt type leuke buurvrouw die daarnaast blijkbaar alle extra's kosteloos doet.
    Helaas was het drankje voor een bejaarde beer waar ze mee naar de kamer ging, anders was dit mijn keuze geworden.

    Na een bezoekje sauna (85 graden) en constatering dat zwembad en jaccuzi afgedekt waren maar weer terug naar binnen gegaan. Daar zaten nog steeds dezelfde dames met toevoeging van Maria die 1 van haar tieten er uit had hangen.
    Als borstenman maar voor haar gekozen maar onderweg de trap op zag ik een paarse wrat op haar rug zitten waardoor de lustgevoelens snel zakten.

    Op de kamer begon ze te pijpen en deed dit overwacht goed waardoor ik bijna klaar kwam. Ik vroeg haar of ik op haar tieten mocht komen waarna ze het condoom eraf haalde en boven mij ging staan.
    Met haar kut naar mij toe gebogen hingen haar tieten tot bij mijn stijve heer en begon ze mij af te trekken waarbij ik haar enorme ballen kon masseren.
    Het duurde niet lang voordat ik klaar kwam maar ik kreeg wel een uitbrander dat ik bij het klaarkomen aan haar tepels zat.

    Snel gedouched en met beetje vies gevoel de club verlaten, dit is toch zo'n typisch neukhol en niet te vergelijken met een high-end saunaclub.

    Kosten entree 40 euro en 40+10 voor half uur met klaarkomen op borsten.

  31. Onderstaande 9 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 1 juni 2022),Husky ( 4 augustus 2022),Kwakje ( 1 juni 2022),mentholbear ( 3 juni 2022),pret ( 1 juni 2022),rmjhexe ( 1 juni 2022),schoolmeester ( 1 juni 2022),Wentelt Eefje ( 2 juni 2022),Zoenenisgaaf ( 3 juni 2022)

  32. #21
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Vorige week in Freudenhaus Dortmund geweest. Een klein clubje, maar ziet er van binnen wel erg mooi uit. Het eten was er goed, vooral de gebraden kipblokjes en de salad bar. De sauna was ook prima en er is een zwembad. Ook is er een bubbelbad, maar die was defect.

    Er liepen 9 dames rond in de club en ik denk zo'n 7 a 8 klanten gedurende de tijd dat ik er was. Sommige dames kon ik herkennen van de foto's, maar een aantal ook niet (die bleken veel dikker en/of lelijker te zijn). Daarnaast waren er een paar dames die geen foto's hadden. Hun service was ook maar beperkt, dus geen interesse. Waren wel 2 mooie jonge meiden.

    Mijn ogen vielen op Delia en Sofia, omdat dit de enige 2 dames waren die ik kamers zag maken. Sofia zag er uit als een echte porno babe. Grote siliconen tieten, opgespoten lippen en haar kont ook bijgevuld. Er zit weinig natuurlijk schoon meer aan aan deze babe.

    Uiteindelijk gekozen voor Delia. Zij maakte de meeste kamers. Ze is wel een stuk dikker dan op de foto's. Ook zij heeft haar lippen opgespoten, maar verder leek alles puur natuur. Haar service viel tegen. Alles met een regenjasje en zonder zou 20 extra kosten. Tongzoenen deed ze niet, maar beffen mocht wel. Na de daad werd er snel opgeruimd en aangespoord om de kamer te verlaten. Kamer duurde iets meer dan 20 minuten, maar ik vond het wel prima. Geen herhaling voor mij in elk geval. Misschien wel een herhaling voor de club, maar dan hoop ik wel een betere dame te treffen.

  33. Onderstaande 10 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 augustus 2022),Ascari (28 augustus 2022),Henry S (30 augustus 2022),Husky (28 augustus 2022),Kwakje (28 augustus 2022),mentholbear (28 augustus 2022),Patjax (28 augustus 2022),pret (28 augustus 2022),schoolmeester (28 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  34. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:49
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 26 posts

    Standaard

    hoi vandaag in dortmund ik ben bij freudenhaus geweest de club is op zich mooi de sex een stuk minder overal bijbetalen sex met Ivona en Ewa het viel erg tegen eten was net te doen het zwembad was lekker koud maar voor 45 e toegang is wat de club biedt veel te hoog en er wordt gewerkt met de dikke rood condooms het was een keer en nooit meer

  35. Onderstaande 9 leden hebben dubbel dd bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 september 2023),Ascari ( 6 september 2022),Giodude ( 7 september 2022),Herr Fick ( 7 september 2022),mentholbear ( 7 september 2022),robglover ( 9 september 2022),schoolmeester ( 6 september 2022),WANDELAAR5 ( 6 september 2022),Wentelt Eefje ( 6 september 2022)

  36. #23
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

  37. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 juli 2023),robglover ( 5 augustus 2023),Wentelt Eefje (31 juli 2023)

  38. #24
    Geregistreerd
    27 april 2011
    Last Online
    13 september 2023 @ 17:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 2 posts

    Standaard

    nee, niet ook al.. mn toppert nina ... snel nog even een bezoekje plannen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Diamond 468*60