Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Last Online
    9 april 2024 @ 21:42
    Locatie
    Niederlande
    Berichten
    238
    Discussies
    5
    Thanks
    216
    Thanked
    370 in 54 posts

    Standaard Oostenrijk Feldkirchen: Römerbad Casa Carintia

    Het is wel even geleden, maar ik wil jullie toch even meenemen in mijn ervaring van afgelopen zomer.
    Afgelopen zomer was ik met een paar vrienden op vakantie in het mooie tirol in Oostenrijk. Ik heb echt genoten van het mooie weer en de prachtige landschappen. Heerlijk om in de frisse buitenlucht een berg te beklimmen. De laatste dagen van de vakantie had ik enorme behoefte en was ook nieuwsgierig naar de saunaclubs in Oostenrijk. Ik had na een ontspannen uurtje surfen mijzelf geïnformeerd over de mogelijkheden. Er waren twee saunaclubs in de buurt namelijk www.andiamo.at in Villach en www.casa-carintia-kaernten.at in Feldkirchen

    De club in Villach zag er erg mooi uit op de site, maar de prijzen (85 euro entree, half uur 70 euro, half uur massage 30 euro, 1 uur vip room met champagne a 170 euro, of 100 euro zonder champagne) was boven budget, zo aan het einde van de vakantie. De club in Feldkirchen was weliswaar een stuk verder, maar de prijs gaf de doorslag om deze sauna eens te bezoeken. Daar was de entree 50 euro en voor een 30 min plezier met een dame ook 50 euro.

    Ik was met 3 andere vrienden en had aangegeven een rondje te gaan fietsen. De drie andere gingen aan het water liggen om goed uitgerust aan de terugreis te kunnen beginnen. Ik had gelukkig een navigatie meegenomen en die liet mij weten dat de enkele afstand 35 km was. Dat zou nog een uitdaging worden dacht ik, maar ga uitdagingen niet uit de weg en aangezien de tocht langs een groot meer (zonder gebergte) was durfde ik het wel aan. De fietstocht was geweldig mooi en het stijgingspercentage viel reuze mee.
    Daar aangekomen was de club nog niet open, dus besloot ik even op het terras in het dorp bij te komen. Toch wel lekker want het was 30 graden en had enorme dorst. Bij aankomst bij de club was ik best wel gespannen want het was er niet druk en ik wist niet wat ik aan zou treffen. De club is goed te bereiken. 100 meter van huizen en net over een riviertje kom je bij deze club aan.

    De spanning werd bij ontvangst bij mij niet minder omdat de ontvangst bij de balie was door twee heren. En deze hadden nu niet echt een Oostenrijks uiterlijk (import Roemenen). Ze waren vriendelijk en gaven duidelijke uitleg. Volgens mij was het niet druk (het was ook net open) en waren blij met mijn binnenkomst. Ik zag voordat ik de inkom overhandigde een andere saunaganger in het bekende ijsberenkostuum en aangezien dit een normale Oostenrijker leek besloot ik om door te zetten.
    Bij omkleden kwam net een man met dame binnen. Deze man was zeer tevreden en de dame zag er goed uit. Ik werd alleen maar nieuwsgieriger wat ik aan zou treffen. Na een goede douche liep ik naar de bar en daar waren en een stuk of tien naakte dames. Ik knikte vriendelijk naar dit gezelschap en bestelde met knikkende knieën een drankje. Ik wist me eigenlijk geen houding te houden aan te nemen met zoveel moois om je heen. De natuur deed ook zijn ding en zoveel mogelijk onopgemerkt duwde ik mijn pik omlaag. Je begrijpt wel dat die dames echt wel door hadden dat ze een makkelijke prooi in hadden hadden. Kennismaking met enkele dames volgde. Mijn uitdaging was om niet direct op een dame in te gaan en dit lukte met veel moeite. Maar ik moest even naar een andere ruimte anders kon ik mezelf niet meer in bedwang houden. Op zoek naar de sauna liep ik verkeerd een met mijn hand in de zak om mijn vriend downstairs te houden, wees een dame mij de weg. Ze moest natuurlijk enorm lachen want ze wist ook wel hoe 'de vlag' erbij stond.
    Boven was de sauna. Ik moet zeggen dit zag er erg goed uit. Sauna, douche en relaxstoelen bij elkaar. Daar was niemand en daar ben ik even bijgekomen. Nadat het weer ging ben ik naar beneden gelopen en weer plaatsgenomen aan de bar. Er waren inmiddels schat ik 4-5 man binnen en dit was wel prettig moet ik zeggen. Na het scannen had ik oogcontact met een aantrekkelijke jonge dame. Haar naam ben ik vergeten en ze was (hoe kan het ook anders ) Roemeense, net als volgens mij alle andere dames. We hebben ons even teruggetrokken in een andere ruimte om verder kennis te maken. Erg prettig gesprek en dit ging een vervolg krijgen. Dus wij hand-in-hand naar boven naar een kamer als een verliefd stel. Op de mooie kamer was een douche en is het gebruikelijk om een douch vooraf te nemen. Ik nodigde haar uit om samen te douchen en dit was geen probleem. Ze had een prachtig lichaam en ik had constant een enorme stijve. Wat was dat samen douchen met
    veel doucheschuim en het elkaar strelen geil. Mijn pik vond het ook heerlijk tegen haar en ik kon zo tegen en onder haar geweldige kont rijen. Met haar kontje draaien en een handje erbij kwam ik al bijna tot een finish.
    Daarna volgde een geweldige vrijpartij waar ik jullie de inhoud van bespaar. Ik kan wel zeggen dat dit zeer lekker en intiem was. Zij vond het ook heerlijk liet ze weten met een kus. Na weer samen gedoucht te hebben liepen we weer als een verliefd stel de trap af. Ik was nog steeds zo geil als een hond en wederom moest ik de centuur van de badjas aantrekken om 'hem' niet te laten ontsnappen. Ze moet wel lachen en plaagde mij ermee. Ze wist donders goed met haar vrouwelijkheid voor continue geilheid.
    Na in de kleedkamer afscheid te hebben genomen met een intense zoen werd het tijd voor een saunagang. Prima saunagang in mijn eentje. Het enige nadeel is dat je helemaal weer naar beneden moet en je via de vooringang naar de voortuin moet om af te koelen. Dit heb ik niet gedaan.

    Na de saunagang keek ik op de klok en was het de hoogste tijd om op mijn fiets te stappen. Bij vertrek werd ik door 8 naakte dames uitgezwaaid in de voortuin. Ik dacht even dat ik de hemelpoort uitfietste

    De fietstocht terug ging als een speer. Ik had vleugels gekregen en dwaalde nog regelmatig af naar mijn geweldige belevenis daar. Deze tocht was heel bijzonder; de fietssnelheid, het naderende uitvallen van mijn navigatie, de 'film' terug draaien en wat ik tegen mijn achtergebleven vrienden ging vertellen...
    Aangekomen viel dat mee. Zij hadden een leuke dag gehad bij het water en waren goed uitgerust. Op de vraag hoe mijn fietstocht was? 'werkelijk schitterend, geweldige tocht gehad...!'
    Na een half jaar denk ik nog regelmatig terug aan mijn avontuur. Ik zou zo terug willen gaan

  2. Onderstaande 30 leden hebben spinazieboy bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 januari 2018),Agronymus1 ( 3 januari 2018),Ascari ( 8 januari 2023),Bearke (11 maart 2018),Big30 ( 3 januari 2018),Bluebear ( 3 januari 2018),Brad Clitt ( 3 januari 2018),brombeerzuid ( 3 januari 2018),ButtinSky ( 3 januari 2018),cheasehead ( 6 januari 2018),Elmo3108 ( 3 januari 2018),frankie10 ( 3 januari 2018),freek12000 ( 7 november 2023),fr_loper ( 3 januari 2018),gignnl ( 3 januari 2018),Hooker lover1 ( 4 januari 2018),laplagne ( 5 januari 2018),Meme Moo ( 3 januari 2018),mentholbear ( 3 januari 2018),Mr Pussy ( 4 januari 2018),Partycrasher ( 3 januari 2018),Patjax ( 3 januari 2018),pret ( 3 januari 2018),quickstep ( 3 januari 2018),rmjhexe ( 3 januari 2018),Shakir (13 mei 2021),Smouse ( 3 januari 2018),Sphinx ( 3 januari 2018),Wijze grijze ( 3 januari 2018),yylover ( 3 januari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spinazieboy Bekijk bericht
    Het is wel even geleden, maar ik wil jullie toch even meenemen in mijn ervaring van afgelopen zomer.
    Afgelopen zomer was ik met een paar vrienden op vakantie in het mooie tirol in Oostenrijk. Ik heb echt genoten van het mooie weer en de prachtige landschappen. Heerlijk om in de frisse buitenlucht een berg te beklimmen. De laatste dagen van de vakantie had ik enorme behoefte en was ook nieuwsgierig naar de saunaclubs in Oostenrijk. Ik had na een ontspannen uurtje surfen mijzelf geïnformeerd over de mogelijkheden. Er waren twee saunaclubs in de buurt namelijk www.andiamo.at in Villach en www.casa-carintia-kaernten.at in Feldkirchen)
    Leuke berichtje en ook wel herkenbaar, op vakantie en op zoek naar een Saunaclub. Nb het is maar een detail, maar ik neem aan dat je in Karinthië was, beroemd om zijn warme bergmeren en in de zomer zie je daar veel Nederlanders, daar liggen namelijk zowel Villach als Feldkrichen.

    De vraag komt wel vaker en dan met name tijdens de wintersport waar er in Oostenrijk Saunaclubs zijn, deze twee dus en in Kufstein, Salzburg en Wenen. Dan heb je het volgens mij wel gehad. Oja Innsbruck dus ook, deze club:
    http://www.circolopassion.at/
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #3
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Last Online
    9 april 2024 @ 21:42
    Locatie
    Niederlande
    Berichten
    238
    Discussies
    5
    Thanks
    216
    Thanked
    370 in 54 posts

    Standaard

    Klopt, dat was in Karinthië. Echt de moeite daar. Vele campings daar aan het meer. Veel gezinnen met kinderen gezien. Prachtig om watersport te combineren met wandelen, fietsen en een sauna op zijn tijd. Het is tenslotte vakantie

  5. #4
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.234
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Ter info: Römerbad is de Oostenrijkse variant van de RTC's.

    romerbad.jpg

  6. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 mei 2021),mentholbear (13 mei 2021)

  7. #5
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.950
    Discussies
    62
    Thanks
    8.230
    Thanked
    2.687 in 950 posts

    Standaard

    Op het Oostenrijkse forum wordt gemeld dat deze club voorlopig gesloten is.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  8. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 november 2023)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Babylon 468*60