Bij deze dame ben ik ook nog geweest voor de kerst. Zaterdag zien staan en zondag weer. Ze had het niet druk en stond wat met haar telefoon te spelen. Zondag toch maar is gevraagd wat het tarief was. Voor 10 extra mocht ik met Mn tong ook nog wat klussen en haar borsten kussen. Ik mee. We gingen naar boven naar een warme kamer. Ze was sneller uitgekleed als ik. Even wassen voor gebruik. Zij niet maar oké. Eerst wat teasen om me op te warme, gelijk ook even kijken of zevkon up selle. Maar een simpele nee was geen probleem. Met de tong kon in 69. Maar ik ben meer van de beentjes wijd en klussen. Ik mocht verrassend lang doorgaan. Daarna ging het cd erom en zonder handen werd ik heerlijk gepijpt. Diep, nat en met volle overgave. Maar aan alles komt een einde. Ze wilde niet bovenop. Maar in missio vind ik het toch veel lekkerder en hou wat controle over de klus. Niet te lang hoor want ze deed heerlijk mee en al snel verschoot ik Mn kruid. Nog even kletsen. Ze ging nieuwjaar thuis vieren en wist nog niet of ze terug kwam. We wachten af