Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    22 juni 2016
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:33
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    11
    Thanked
    101 in 21 posts

    Standaard Rebekka - Villa Venus

    Afgelopen vrijdag een nieuw meisje getest bij Villa, dit was Rebekka uit Roemenië. Rebekka is een 19-jarig meisje dat echt vers uit Roemenië komt, ze is pas 2 maanden in Duitsland en spreekt dan ook de taal nog niet. De bemoeilijkt de communicatie behoorlijk en ze spreekt dan ook uitsluitend de taal van de liefde. Rebekka is over het algemeen wel aardig en tot veel bereid, zoals de meeste dames in Villa Venus. Tongzoenen, pmc en nmc, lichaam overal aanraken, borsten likken, vingeren. Je merkt als ervaren wandelaar dat zij zelf nog niet heel ervaren is, maar dat gaat wel snel komen denk ik als ze blijft werken in Villa Venus. De meiden hebben een hoog aantal klanten die per dag worden ' behandeld ', en Rebekka ziet er ook goed uit.

    Haar borsten zijn A-cup, ze is schat ik 1.64 tot 1.68 meter lang, en ze heel een ongelofelijk mooie huid en een beetje een Rubens figuur, maar niet zo dat je haar weer heel mollig moet noemen, maar dus ook niet slank. Het is best wel een feestje om haar lichaam te mogen strelen omdat het zo fijn aanvoelt, en ze zoals gezegd het toelaat en ervan geniet. Het neuken was dan ook fijn en je merkte dat zij er ook van genoot, door hevig te ademen en met samen geknepen oogje en licht rode wangetjes in de missio te liggen kronkelen onder me. Omdat er na de daad niet veel gespreksstof was en ik vermoedde dat dit het zo een beetje was in haar pakket, het maar bij 25 minuten gehouden, wel 25 hele bevredigende minuten.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Sigmund11 bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (19 januari 2018),flatchestlover ( 2 februari 2018),foefel ( 4 januari 2018),hallodaarbenikweer (31 december 2017),Laatbloeier (31 december 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Ben deze en tot half volgende weer weer voor werk in Duitsland en heb daar ook mijn Duitse vriend H. Bezocht. Hij woont in Duisburg en we kennen elkaar al jaren. Tot voor een jaar of terug bezochten we samen regelmatig de Duitse FKK en FKK sauna’s. We hebben er veel bezocht. In VV waren we nooit samen geweest. Enkele weken geleden nam ik H mee naar VV en we pakten daar een oude gewoonte op: een MMV trio. Het was een geweldige ervaring. Voor mij en voor H. We besloten deze gewoonte er weer in te houden.
    Na een wat teleurstellend bezoek aan een oude gezamenlijke plek, Freude 39 (er was geen meisje in voor deze vorm), besloten we wederom maar naar VV te gaan. Dat was gisteren dus.
    Altijd weer fijn om daar te zijn. Het is en blijft een ouderwets geile tent.
    Na beiden eerst een ronde te hebben gedaan met een meisje (ik met Monica, altijd goed, H met Melli, na onze geweldige ervaring de vorige keer) besloten we om Rebekka te vragen voor ons trio.
    We zaten samen op het bankje achterin, vlak bij de bank van Melli, om onze keuze te bespreken. We hadden beiden wat rond gelopen om ons te oriënteren. H. Was helemaal wild van Rebekka. Ik heb diverse kamers met haar gehad en was akkoord. Maar zou deze jonge meid hier al mee instemmen? Ze is pas 19. Omdat ik haar ken, en ze al steeds naar me lonkte als ik bij de koffie stond, besloten we dat ik het zou vragen. Ik ging naast haar zitten op het bankje en ze kuste me meteen vol op de mond en liet haar tong in mijn mond glijden. Ook spreidde ze meteen haar benen en leidde mijn hand naar haar strakke kutje. Heerlijk. Ik begon meteen aan haar strakke tieten, jonge prille A-cup, die uit het lichaam lijken te ontspruiten als nieuwe bloesem. Meisjesachtig. Verder is het een lekker vol type, zonder dik te zijn (maar pas op: je bent nu nog jong, wordt niet te dik!).
    Het lukte moeilijk om haar mijn wens duidelijk te maken. Ze dacht eerst dat ik bedoelde dat ze met H. Moest gaan. Jaaa ook!
    Uiteindelijk begreep ze het en belangrijker: ze wilde wel. Wel een klein probleempje: geen anaal. Ik vroeg dat en zij gaf beslist antwoord. Dan waren er dus maar twee ingangen voor twee pikken. Genoeg.
    Deze dame toonde geen enkel spoor van onervarenheid in dit spel. Op de kamer werd het vuurwerk. Ze pijpte heerlijk terwijl H haar stevig neukte. H kon er maar geen genoeg van krijgen, hij was helemaal wild van haar. Wat een service. Beiden likte we haar mooie prille ontluikende borsten, die zo vers waren, nog net niet rijp om gegeten te worden. Ik likte daarna haar billen, vol van smaak en ze liet een tong toe in haar sterretje. Het heerlijke orgasme beleefden H en ik na elkaar, maar op dezelfde wijze: vol op haar gezicht. Ze lachte daar vrolijk bij, alsof ze wilde zeggen: wat ben ik heerlijk toch. Het was een uur om niet te vergeten.
    Na het klaarkomen hadden we nog 10 minuten. H liet zich nog even pijpen. Ik heb lekker nog even mijn tong ruim baan gegeven tusssn haar benen. Tot de tijd om was.
    Wat een lekker meisje toch, die Rebekka.

  4. Onderstaande 12 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    bordeelsluiper2 (29 maart 2018),flatchestlover (23 maart 2018),hallodaarbenikweer (23 maart 2018),Laatbloeier ( 5 april 2018),Maedhros (26 maart 2018),mynasch (18 augustus 2018),pcenter (24 april 2018),phoenix (23 maart 2018),potentebeer (23 maart 2018),Sjeufke (14 augustus 2018),Wijze grijze (23 maart 2018),Zultbroek81 (14 augustus 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    5 december 2008
    Last Online
    16 september 2020 @ 09:13
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dank voor dit geil berichtje de denker!
    Volgende week dinsdag plan ik mijn eerste bezoek in Villa Venus. Moest je aanwezig zou ik zo'n triootje wel zien zitten.
    You never know

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Living Room 468*60   Babylon 468*60