Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard Berlijn - ANNI PORSCHE FKK Club + Sexparty

    https://www.anni-porsche.de/party-termine.html

    Midden december, midweek, rond 15.00 uur bel ik Anni Porche. Eerste bezoek.

    88 € + 2 € (borg) voor het kluisje, die ik terugkrijg bij het betalen van 90 €.
    Voor deze prijs is alles inbegrepen: meisjes, drankjes, sober buffet.

    Nadat ik mezelf heb opgefrist, ga ik op ontdekking.
    Nergens zijn er deuren. Een badkamer voor meisjes, een grote kamer met 2 bedden naast elkaar, een bar, een lounge met een mini-buffet, een kamer met een bed, een rookruimte en een privaat gedeelte. Geen sauna. (is dus geen echte FKK voor mij)

    Een man neukt een meisje in de grote kamer.
    Ik observeer ze met een glas water in de hand (bij gebrek aan koffie, omdat de theke niet te vinden is).
    Eenmaal klaar wenkt het meisje me. Het is een mooie Bulgaarse met Turkse roots. Wacht hier, ik was me en kom terug.

    Een van de meest standaard kamergangen start: pijpbeurt, geen knuffels, licht beffen, missionaris.
    Ondertussen kwam een nieuwe klant in de kamer om wat te 'observeren'.

    Na de douche probeer de tijd wat te doden. De nieuwe klant neukt ook het enige aanwezige meisje. Op dezelfde manier.

    Rond 16.30 uur komt een ander meisje aan. Echt geen bom. Best dik. Ze doet er 30 minuten over om zich klaar te maken, en - hoewel ik op het punt stond het pand te verlaten - zwaait ze me, eenmaal op het bed.
    Ik ga bij haar en ze begint een pijpbeurt. Ik krijg geen erectie en had beter gedaan om te vertrekken.
    Ik verontschuldig me en vertel haar dat het niet haar fout is (het is waar, als ik zou weggaan, zou ik dit probleem niet hebben gehad).

    Ik neem een ​​laatste douche en verlaat de plek (een derde meisje en 2 extra klanten waren net aangekomen)

    In vergelijking verkies ik 'Erlebniswohnung' dat ik bezocht (toen ze nog in de Karl Max strasse waren).

    Persoonlijk ben ik niet overtuigd, tenzij je voor weinig geld meerdere malen wil neuken.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (27 december 2017),Wentelt Eefje (27 december 2017),Wijze grijze (27 december 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60