Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 245
  1. #201
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    252 in 76 posts

    Standaard

    Yep ik ben gisteren ook paar uurtjes geweest tot 2000

    Effi de Griekse masseuse was top. fooi verdiend 2 uurtje masseren en dan ff t bubbelbad in.
    Had ook een leuk massagemachientje voor op haar hand.
    Maar ja daar komen we niet alleen voor.

    Maya aansluitend op de kamer matig. Krap 40 minuten Wel een plaatje om te zien.

    Eten ok. Tamme sfeer , te weinig dames.
    Morgenavond maar naar Münster


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. Onderstaande 2 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 7 november 2018),Uit-Drenthe ( 7 november 2018)

  3. #202
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag Gallardo een bezoek gebracht aan Gallardo,was er rond 13.30 uur,3 ijsberen en 5 dames, later op de dag waren er gemiddeld afwisselend 6-8 ijsberen en 12 dames.
    De line up was als volgt: Poolse schoonheden Eva en Kamilla,Bea/Laura,Maja,Sharon,Alexandra uit Roemenië,Casandra uit Bulgarije,nieuw een stevige vriendelijke dame uit de Dominicaanse republiek ik dacht Jenny,Bianca uit Duitsland,Karla uit Hongarije,ook een nieuwe dame uit Moldavië naam vergeten en twee voor mij onbekende dames ik dacht Roemeens.
    Deze woensdag stond in het teken van de Poolse dames,na de lunch en sauna had ik een bijzonder fijne sessie met de lieve Eva,een uur lang genieten en fijne communicatie.
    Daarna lekker a la carte gegeten,sauna,zwemmen gesproken met een aantal ijsberen,waaronder de vroeger schrijvende ijsbeer "de Vrijbuiter"hij schrijft nu niet meer,werd de negatieve klaagzang van een aantal schrijvende ijsberen beu!!!!
    Met een vijftal ijsberen in de luie sofa`s en een biertje naar de CL voetbal gekeken, verrassend verlies van het Italiaanse Juventes en een verdiend gelijkspel van Ajax tegen Benfica.
    Nog een uurtje prima massage door de Thaise Tuk
    Daarna voor het eerst met de Poolse Kamilla op kamer geweest, na eerst wat geknuffel op de sofa,wist ik niet wat me te wachten stond.......................maar in de kamer werd ik verrast door een super actieve
    Kamiila,een geweldige langdurige die uiteindelijk eindigde in een fijne orale bevrijding van mij nakomelingen
    Tweemaal voor mijn Poolse verwenners
    Om 23.30 mijn sleutel overhandigd aan de vriendelijke Poolse Nathalia om de reis te aanvaarden naar de nog altijd mooie Veluwe

  4. Onderstaande 17 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 november 2018),cath.leen ( 8 november 2018),CVARIA ( 9 november 2018),De Vrijbuiter (10 november 2018),Elmo3108 ( 8 november 2018),Eric vb ( 8 november 2018),firstme ( 8 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 november 2018),george101 ( 1 december 2018),gustave_dekker ( 8 november 2018),mentholbear ( 8 november 2018),Mert42 ( 9 november 2018),mynasch ( 8 november 2018),NieuwTeddyBeertje ( 9 november 2018),schoolmeester ( 8 november 2018),Uit-Drenthe ( 8 november 2018),www (20 november 2018)

  5. #203
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    vandaag van 11:00-12:30 geweest en teleurgesteld vertrokken. Klokslag 11:00 afgerekend bij de kassadame en direct gevraagd of er een aantal dames zijn.antwoord: ja tuurlijk ze komen er direct aan.. nou tot 12:15 doelloos in de bar gehangen met een chagerijnige barkeeper die met al het personeel aan het bekvechten was.ook nog geen masseuses aanwezig. Zo nu en dan kwam er een dvp met een omgeslagen handdoek langs en keken niet op of om. Op een gegeven moment had ik heb wel gezien en ben vertrokken.. aan de dame aan de kassa aangeven dat dit nu al een aantal keren mij zo overkomen is, ja sorry zegt ze, het is gisteren laat geworden door een verjaardag van een dame....ik snap best dat de club later op gang komt maar dan moet je niet om 11:00 open gaan.. als ik bij GT of YY bij opening binnenkom is er al genoeg te kiezen... een wijze les en mij zien ze de eerste tijd niet meer terug. Op de terugweg via kinky nog wel een adresje bezocht maar had me de dag anders voorgesteld.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  6. Onderstaande 10 leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (20 november 2018),gustave_dekker (21 november 2018),mentholbear (21 november 2018),phoenix (20 november 2018),pret (20 november 2018),SAS (22 november 2018),schoolmeester (21 november 2018),Viscamessi (21 november 2018),www (20 november 2018),yylover (20 november 2018)

  7. #204
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    ....ik snap best dat de club later op gang komt maar dan moet je niet om 11:00 open gaan.. als ik bij GT of YY bij opening binnenkom is er al genoeg te kiezen... een wijze les en mij zien ze de eerste tijd niet meer terug. Op de terugweg via kinky nog wel een adresje bezocht maar had me de dag anders voorgesteld.
    Kan me voorstellen dat het een domper is. Ik maak er daarom een dagje uit van, maar snap ook dat sommigen eventjes een club bezoeken. Misschien idee volgende keer dat je aangeeft vroeg weer moet vertrekken en hoeveel dames er al beschikbaar zijn? Ik weet het ook niet, maar probeer even beetje mee te denken.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 21 november 2018 om 11:47

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (21 november 2018)

  9. #205
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    20 maart 2024 @ 15:39
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Van te voren even bellen kan helpen, ook al nemen ze niet altijd (altijd niet) de telefoon op......
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

  10. #206
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Maandag gebeld: geen probleem meneer, altijd 5-6 bij opening aanwezig, bij binnenkomst gevraagd: geen probleem meneer, ze komen er direct aan... Ik ga juist maar gallardo omdat ik dan niet super veel tijd heb. Ook betaal je 50 euro en mag je verwachten dat er wat te beleven is.. jammer maar ik zoek mijn heil nu eerst ergens anders. Ik zou Bea/Laura wel enorm missen.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  11. #207
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    toch uit-drente had je kunnen weten dat bea meestal vanaf donderdag tot zaterdagnacht in villa marisol was en dat is volgens mij niet veel anders in gallardo..andere club zoeken op zondag tot en met woensdag goch, yin yang, aca gold of luder lounge die laatste ..ik zou maar wat graag daar doordeweeks komen...., al in de ochtend kan je daar heeel goed wippen, met vergelijkbare kanjers zoals bea...

  12. #208
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Dank voor de Tip..bea gaf aan Wo - Do vrij te nemen om uit te rusten voor het drukke weekend.. niet treuren,kan gebeuren
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  13. Onderstaande leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (21 november 2018)

  14. #209
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    v
    Ik ben vorige week dinsdag geweest in Galado!
    Aankomst rond 17.00 uur.
    10 dames aanwezig maar erg rustig het is dinsdag.
    met mijn nog 5 ijsberen aanwezig waarvan ik eer 1 ken.
    Alles schoon maar geen zeep in de zeepautomaten.
    Dat mag eigenlijk niet gebeuren als het zo rustigs is van de 5 stuks 4 leeg!
    Eten goed en drankjes aan de bar goed verzorgd.
    1 kamergang was slecht en tweede kamergang was top.
    Gesprekje gehad met de eigenaar en Griekse aam. Ben ik dus vergeten.

    2 masseur aanwezig en veel personeel wat ik zag lopen in deze mooie club.
    Laten we hopen dat er in het weekend meer dames en beren zijn!
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  15. #210
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    In het weekend is het drukker, maar dat is in de meeste saunaclubs zo natuurlijk.
    Binnenkort maar weer eens even poolshoogte nemen om te genieten van de welness, dames en eten en drinken, kortom genieten !

    Groet, schoolmeester.

  16. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (22 november 2018)

  17. #211
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Liliana und Eva noch hier?

  18. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 november 2018)

  19. #212
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Liliana niet meer,maar Eva meestal een aantal dagen p/w
    verleden week woensdag,vrijdag en zaterdag aanwezig.
    Dacht ook maandag.
    Zie o.a. mijn berichtgeving over Gallardo.

  20. #213
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Gisteren 17.00 waren er 14 dames aanwezig...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (23 november 2018)

  22. #214
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Zaterdag 24 november met veel plezier Gallardo bezocht,daarna fijne bezoeken op dinsdag en woensdag aan Sixsens en Babylon, en om het vierluik af te sluiten zaterdag opnieuw naar Gallardo getogen
    De voorgaande drie bezoeken via het Forum al uitvoerig bericht,nu dus Gallardo op een regenachtige koude zaterdag,`s morgens nog gevoetbald in dat koude weer,dus een saunaclub bezoek kwam als geroepen na deze koude weeromstandigheden.
    Waarom: De warmte van de sauna,de warmte van een mooi vrouwenlichaam,de warmte van een stoombad,de warmte van een goede Thaise massage,de warmte van lekker dineren en dat alles in een mooi saunaclub decor, omgeven door vrouwelijk schoon gehuld in mooie lingerie op hoge hakken
    Nam om 13.30 uur alle attributen in ontvangst van de mooie Poolse Nathalia,een snelle lunch met een omeletje en yoghurt en daarna de aanwezige 14 aanwezige dames begroet met een knuffel of een kus,
    later waren er in totaal 23 dames.
    De line up was al volgt: Glenny uit de Dominicaanse Republiek,Jennifer uit Jamaica,Karla en Niki nieuw uit Hongarije,Constantina uit Griekenland,Andrea,Suzy,Casandra en Pamela ook nieuw uit Bulgarije,
    Ewa en niet Eva en Kamilla uit Polen,Cora uit Marokko en Bea/Laura,Sabrina,Jana ook nieuw,Maja,Jasmin,Rosa,Monica,Selena,Alexa weer terug uit Roemenië en twee voor mij onbekende ik dacht Roemeense schoonheden,totaal 23 dames
    Tussen de sauna bezoeken,zwemmen in het koude water van vijf graden,en een verfrissende massage van de Thaise Amon die mij weer nieuwe energie gaf, twee keer op kamer geweest met twee van mijn oogappeltjes die weten waar Abraham de mosterd vandaan haalt
    Na de grotendeels jonge DVP in de andere clubs nu gekozen voor het rijpere werk,het werd dus niet Black Friday en Sathurday maar Milf Sathurday met eerst de Roemeense Laura en later op de avond de Marokkaanse Cora,ik ken beide dames al lang en heb een goede vriendschap ontwikkeld in de loop der tijd en al zo vaak beschreven hoe fijn het is om met deze twee kanjers op kamer te gaan,dat ik niet in de zoveelste herhaling val!!
    Genegenheid,prima communicatie en intense seks is de beste omschrijving van twee keer een uur ontspanning op zijn best
    Dus voor grote en kleine Husky was Milf Sathurday een top dag
    Qua ijsberen was het tot 21.00 uur niet zo druk, na 22.00 uur werd het aanmerkelijk drukker met ijsberen van vele nationaliteiten
    Om 23.30 weer de terugreis aanvaard naar de altijd mooie Veluwe,ik heb overigens prima geslapen mijn na Milf Sathurday en de voorgaande midweekse saunaclub bezoeken.

  23. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (25 november 2018),CVARIA (26 november 2018),Elmo3108 (26 november 2018),firstme (26 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (25 november 2018),goldstar (26 november 2018),gustave_dekker (26 november 2018),Laatbloeier (26 november 2018),Mooiejoke (26 november 2018),Mr Bluenose (30 november 2018),mynasch ( 1 december 2018),phoenix (26 november 2018),robglover ( 1 december 2018),schoolmeester (26 november 2018),Viscamessi (26 november 2018)

  24. #215
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Woensdag 28 november Gallardo bezocht en ik had een niet schrijvende ijsbeer meegenomen, om 11.30 uur onze attributen in ontvangst genomen,snelle lunch met spiegelei en na de douche de buitensauna in,
    rond de tijd van binnenkomst waren er 5 dames actief o.a. Monica,Cora en 2 dames van Acapulco Velbert Sonja en Chris en Kelly van Salome,later in de middag waren er 14 meisjes actief.
    Naast Monica,Cora en de nieuwe mooie dames Sonja,Chris en Kelly de Poolse Ewa en uit Gambia Anna,uit Bulgarije Andrea,Casandra en Suzy,verder de mooie Rosa en de Griekse Constantina en een voor mij onbekende dame.
    IJsberen afwisselend tussen de 8 en 15.
    Na de tweede sauna gang vermaakte mijn meegereisde ijsbeer zich op mijn aanraden 90 minuten met Cora terwijl ik mij liet masseren door de Griekse Effi die vandaag de massage honneurs waarnam.
    Met meerdere ijsberen gesproken waaronder de goed gemutste forgetskinnyletsgetfatty,die Bea/Laura miste,zij is donderdag weer aanwezig
    Zelf een heerlijk uur met de Poolse Ewa op kamer geweest,lief,leuk,mooi en een engel in kamer 14
    Heerlijk a la carte gegeten, vanaf volgende week komt er weer een nieuwe menukaart met andere gerechten en deserts
    Ook werd er heimelijk gesproken over de evt. opening van een nieuwe saunaclub in Emmerich, later werd dat bevestigd door de eerste website berichten!!
    Moeten zich toch goed kunnen onderscheiden t.o.v. de twee SC in Hamminkeln,anders is de toekomst nihil
    De avond besloten met de Anna uit Gambia die zowel grote als kleine Husky verwende en zorgde voor een heerlijk orgasme waar we beide van genoten
    Na een kopje koffie en een fijn sigaartje om 20.00 uur Gallardo met een tevreden gevoel verlaten,beetje vroeger als normaal maar mijn mede ijsbeer zijn alibi liep bijna af
    Voor mij geen probleem,maar samen uit is samen thuis en de altijd mooie Veluwe lonkte bovendien

  25. Onderstaande 7 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (30 november 2018),gustave_dekker ( 1 december 2018),Mr Bluenose (30 november 2018),mynasch ( 1 december 2018),robglover ( 1 december 2018),schoolmeester (30 november 2018),Viscamessi ( 9 december 2018)

  26. #216
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag Gallardo bezocht om nog even op woensdag en a.s. zaterdag van het goede leven te genieten.
    Ik was er om 14.00 uur en bekeek de line up na een snelle lunch sauna en zwembad bezoek.
    De volgende dames waren aanwezig: Cora,Bea/Laura,Alexandra,Rosa,Suzy,Sonja,Carmen,Andrea,Cons tantina,Casandra en drie voor mij onbekend van Acapulco Velbert,totaal 13 dames.
    Een aantal zijn ook met de kerstdagen aanwezig,maar bijvoorbeeld Cora en Bea/Laura niet,Cora komt na de kerstdagen terug,Bea/Laura is er tot zondag en gaat dan voor langere tijd naar Roemenië!
    Verder moet men maar een belletje plegen, de receptie dame heeft een AWL beschikbaar.
    Het aantal ijsberen bewoog zich afwisselend tussen de 8 en 15.
    Hapje gegeten en opnieuw de binnen sauna bezocht en twee baantjes in het ijskoude water gezwommen, een aantal dames die vanuit het restaurant naar buiten keken begonnen al te rillen bij alleen al de gedachtemaar even doorbijten en je voelt je een nieuw mens
    Effi de masseuse is naar Griekenland vertrokken en komt in 2019 weer terug,haar zuster Constantina vertrekt later.
    Overigens geen paniek er zijn ook een paar dames die je heerlijk kunnen masseren en de massage olie onder handbereik hebben.
    Zelf een bijzonder fijn uur samen met Bea doorgebracht,details zijn al genoeg beschreven dus daar laat ik het nu maar bij, een heerlijke afsluiting voor zij naar Roemenië vertrekt.
    Mijn tweede kamerbezoek was met de mooie Hongaarse dame Carmen,zij is een rustige dame die bijna geen contact heeft met de andere dames,meestal zit ze in haar eentje op een kruk met haar rug tegen de welness ruimte.
    Ze spreekt redelijk Engels en een beetje Duits, is 26 jaar en heeft nog niet zo veel vlieguren in het saunaclub leven hiervoor gewerkt in Magnum en Acapulco Velbert.
    Haar rustige verschijning,engelen gezichten prachtige lichaam intrigeert mij elke keer als ik langs haar loop,ze ziet er ook veel jonger uit als 26 jaar,dacht altijd dat ze 20 jaar was!
    Meestal maak ik een kort praatje met haar en vandaag dus meer als een praatje.
    TZ was in het begin wat terughoudend maar na de 69 positie had ze een fijn orgasme en begon ze me letterlijk een figuurlijk op te eten,BJ en verschillende standjes alles was prima,snel een upgrade naar een vol uur met alles er op en er aan, de laatste 15 minuten gaf ze mij een goede massage!
    Carmen is een lief,rustig en mooi dametje die je bij de juiste click enorm verwend en fijn communiceert,meestal gaat zij rond de 22.00-23.00 uur naar huis.
    Nog leuk gesproken met enkele Duitse en Nederlandse ijsberen en het midweeks programma Bundesliga bekeken met een biertje en een crêpe nutella onder handbereikhet leven van een ijsbeer kan mooi zijn
    Tweemaal op kamer geweest en twee maal een sessie
    Mijn favoriete Milf dames Cora en Bea nog een afscheid knuffel gegeven en met een enorme smile op mijn gezicht en na gewuifd door de Poolse Nathalia begonnen aan de terugreis naar de altijd mooie Veluwe

  27. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (20 december 2018),cath.leen (20 december 2018),CVARIA (21 december 2018),Eddy_V (20 december 2018),Elmo3108 (20 december 2018),Ferdi45 (24 december 2018),firstme (20 december 2018),forgetskinnyletsgetfatty (20 december 2018),gustave_dekker (21 december 2018),Laatbloeier (20 december 2018),mynasch (20 december 2018),robglover (22 december 2018),schoolmeester (20 december 2018),Uit-Drenthe (20 december 2018),Viscamessi (20 december 2018)

  28. #217
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Omdat er recent positieve berichten inzake Gallardo waren, er vandaag heen gegaan. Primair voor de wellness, maar ondanks dat ik altijd kritsisch ben, moet ik zeggen dat deze lineup zeker ok is. En misschien wordt dat later nog beter? Maar omdat ik de laatste tijd kritis h was vind ik dat ik het ook moet melden als het goed is. So far so good today!
    Calvin

  29. Onderstaande 3 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (11 januari 2019),gustave_dekker (11 januari 2019),pret (11 januari 2019)

  30. #218
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    20 maart 2024 @ 15:39
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    @cvaria en kun je aangeven wie er zo al aanwezig zijn?
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

  31. Onderstaande leden hebben gustave_dekker bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (11 januari 2019)

  32. #219
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    @cvaria en kun je aangeven wie er zo al aanwezig zijn?
    Ik ben heel slecht in namen. Maar constantina is er, en net een kaner gedaan met Maria. Een skinny Roemeense. Was leuk hoewel ze professioneel zich zo weet te menouvreren dat bepaalde leuke dingen niet gaan zeg maar. Zoent niet, zelfs heen klein spontaan kusje. Dus toch maar het intitiatief genomen voor wat kusjes. Mooie dame, leuk en lief maar geen Mirella of Adina (ik weet het, ik val in herhaling maar zij blijven prettig referentie materiaal).

    Maar in algemene zin zou ik zeggen dat er voor ieder wat wils aanwezig is. En dat is wel eens anders geweest, toen er uitsluitend forsere dames waren.

  33. #220
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ik moet zeggen dat het bijna gezellig is ��������. Ik gun deze dames wel wat meer klandizie! Het is echt te rustig, ik kan me niet voorstellen dat dit zo lang vol te houden is voor deze club. Vandaag zijn er leuke dames, dus zou zeggen mede ijsberen kom vandaag naar Gallardo! @pret???? @mentholbear @joker @phea @cath.leen

    Calvin

    PS: ik krijg geen aanmoedigingsbijage om reclame te maken maar nu het goed is wil ik het ook graag laten weten����

  34. Onderstaande 4 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 januari 2019),gustave_dekker (12 januari 2019),mentholbear (21 januari 2019),pret (11 januari 2019)

  35. #221
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    Ik kom er net vandaaf (11.30-14.30 uur). Mooie club, maar toen ik er was slechts enkele dames.
    Na de hotpool een aan te raden 4 handen massage van een uur genomen. Daarna nog een uurtje met Constantina. Daarna was de fut er wel uit. Bijna geen andere bezoekers gezien.

  36. Onderstaande 3 leden hebben hanshans01 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (11 januari 2019),Elmo3108 (11 januari 2019),mentholbear (21 januari 2019)

  37. #222
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:36
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    978
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Ben er nu ook het is rustig maar er lopen mooie dames rond.

  38. Onderstaande leden hebben dbd67 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (11 januari 2019)

  39. #223
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Afrondend, vandaag tussen 12:00 en 17:30 bij Gallardo geweest. Goede lineup van 14:00 uur. Na mijn kamer met Maria (een mooie slanke (erg slank, ze zegt zelf dat ze wel iets wil aankomen) maar ook zeker knappe Roemeense dame) een kamer gedaan met Nelly (Bulgaarse). Zij was nieuw en vandaag was haar eerste dag. Een mooie strakke Bulgaarse dame (eerder werkzaam in GT) en lief, aardig, goed Engels sprekend, zeer goed in oraal en verder prettig in de omgang. Er waren zeker nog een aantal andere dames die ik graag leer kennen, maar dat maar voor een volgende keer. Er waren ten opzichte van mijn laatste bezoek enkele weken geleden, een aantal nieuwe dames. Kortom, sinds een lange tijd dat ik mezelf een flink aantal uur bij Gallardo heb vermaakt.

  40. Onderstaande 15 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (12 januari 2019),Dalton (11 januari 2019),dbd67 (11 januari 2019),Eddy_V (11 januari 2019),Elmo3108 (11 januari 2019),gustave_dekker (12 januari 2019),Lesyeux (12 januari 2019),mentholbear (21 januari 2019),Mr Bluenose (11 januari 2019),Mrbluejay (14 januari 2019),phoenix (11 januari 2019),pret (11 januari 2019),RobOpzoek (16 januari 2019),Uit-Drenthe (11 januari 2019),uurtje (11 januari 2019)

  41. #224
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Ben nu in Gallardo, heerlijk uurtje met Konstantina en half uurtje met Galina gehad. Blijft een prachtige club met een heel relaxte sfeer. Ben ik ook wel even aan toe na het gezeur in YY..
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  42. Onderstaande 3 leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (21 januari 2019),Elmo3108 (21 januari 2019),gustave_dekker (22 januari 2019)

  43. #225
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Weer thuis, mooie dag geweest. Me lekker en vakkundig laten masseren door de zus van de Griekse Konstantina en na een goede maaltijd naar huis vertrokken. Had mijn zinnen nog gezet op een wat volle jonge mooie blonde meid, maar deze gaf niets om de signalen die ik aan haar gaf.. Galina zei nog: je moet haar nemen het is precies wat voor jou.... nou nee haar kans is verkeken als je zo laks bent. Ach dat 50-je heb ik nog mooi in mijn zak voor GT volgende week. Ik wens alle beren een fijne week toe.. groeten vanuit het koude Drenthe.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  44. Onderstaande 4 leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (21 januari 2019),Elmo3108 (22 januari 2019),gustave_dekker (22 januari 2019),mentholbear (21 januari 2019)

 

 
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60