Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 245
  1. #51
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag de reis naar Callardo ondernomen,was er na gewerkt te hebben rond 18.00 uur,kon dus gelijk aanschuiven om te genieten in het ruime
    restaurant van een heerlijke maaltijd met Rosbief,Schnitzel,kip,diverese groenten,gebakken aardappels en aardappels met kaas overbakken,
    salade sperziebonen enz.,het geheel afgesloten met heerlijk dessert van pudding met een rode bessen saus.
    Kortom een goed diner van goed restaurant gehalte
    Van receptie tot de service in het restaurant is alles op een rustige manier goed georganiseerd.
    Ik trof de volgende dames aan Christina,Cora,Lilly,Nelly,Aida,Roxi,Andrea,Reni,C atalina,Bea,Didi,Lorianne,Diana en nog 6 dames vooral slanke DVP
    waar ik geen naam van weet,een aantal kwam later op de avond.
    meerdere keren de sauna en de jacuzzi bezocht, mijn krantjes gelezen,met vele dames een babbeltje gemaakt,Christina haar nieuwe boezem bewondert
    en op uitnodiging van Christina fysiek mogen inspecteren,ik moet eerlijk zeggen mooi rond en heerlijk natuurlijk zacht,al vond ik haar voorgaande exemplaren
    die meer peervormig waren ook prachtig
    Daarna fijn gekamerd o.a. met de prettig gestoorde Lilly die ik lang niet gezien had,alles uitgeprobeerd van "bedoeïenen tent" tot kino en uiteindelijk beland
    in de kamer,waar Lilly mij bijna op at, letterlijk en figuurlijk,en eindigde in een hemels hoogtepunt
    Qua ijsberen was het niet al druk,liep wel regelmatig door,vooral de toppers en de dames met een vast klantenkring hebben m.i.z. goed
    verdiend op deze vrijdag.
    Nog een keer de stoomcabine bezocht,hapje gegeten,in het restaurant kan je tot laat terecht, en rond 23.00 uur worden er ook nog
    Pizza punten uitgedeeld.
    Zo rond 00.100 uur richting Veluwe,moest vroeg voetballen,dus een beetje slaap kan het resultaat alleen maar goed doen.
    Callardo is voor mij echt een prima saunaclub om een hele dag te verblijven,dat komt door de ruimte,de welness met buiten zwembad,
    prima eten,leuk vriendelijk service personeel,op een aantal dagen donderdag en zaterdag komt Nipa een prima Thaise masseuse,
    en natuurlijk leuke lieve DVP,voor ieder wat wils,slank,stevig,klein,groot,ervaren of minder ervaren,van eind 30 tot 20 jaar.
    Dit is geen advertentie boodschap,maar echt het gevoel van iemand die van fijn relaxen houd in een grote ruimte

  2. Onderstaande 19 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2018),cath.leen (11 maart 2018),cavediver (11 maart 2018),CVARIA (11 maart 2018),Dino-007 (23 april 2018),Eddy_V (12 maart 2018),jeegee (12 maart 2018),Koekkoek (15 maart 2018),Mooiejoke (12 maart 2018),Mr Bluenose (22 maart 2018),mynasch (11 maart 2018),phoenix (11 maart 2018),pret (11 maart 2018),rmjhexe (11 maart 2018),robglover (11 maart 2018),saralai (14 maart 2018),Smittie (11 maart 2018),vanalkemade (11 maart 2018),Wijze grijze (11 maart 2018)

  3. #52
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Gisteren mezelf verwend met een dagje onthaasting in Callardo!
    Voor de deur stond onder een luifel een mooie oldtimer Jaguar, ik vernam van het bouwjaar 1974,die men kan winnen via een
    speciale prijsverloting via een lotnummer wat men verkrijgt bij een bezoek aan Callardo,er zijn ook meerdere andere prijzen te winnen,
    de trekking zou ergens in september 2018 plaatsvinden
    Ik werd hartelijk welkom geheten door Jeannet die o.a. ook als vriendelijke gastvrouw voor Fungarden en LD gewerkt heeft,ze vertelde mij dat
    ze op dit moment 3 dagen per week als gastvrouw aanwezig zal zijn.
    Ik was er om 12.00 uur, en na het berenvel in ontvangst genomen te hebben en een douche genomen,genoten van een prima lunch,
    werd op aanvraag een heerlijke omelet geserveerd met spek,tomaten en champignons,broodje met divers beleg erbij en yoghurt toe
    Hierna de sauna in een aansluitend gezwommen in het zwembad,fijn koud water,maar prima voor het lichaam,na 4 baantjes de walkant op
    warm en koud gedoucht,biertje gepakt en de line up een bekeken!
    Voor zo ver ik weet zag het er als volgt uit: Selina,Andrea,Corina,Mia,Diana,Anna uit Ghana,Loriana,Joy uit Italië,Cora,Sofie een prachtige struise Hongaarse,
    Irina Bulgarije,Reni en haar Poolse mooie vriendin(helaas geen naam)Vanessa en nog 4 andere dames waar ik nu nog geen naam van weet.
    Andere dames zoals Lilly,Celine en Bea zijn morgen of in het weekend weer aanwezig.
    Tussendoor nog genoten van een uitstekende massage van de Thaise Nipa,30 minuten voor 30 Euro,daarna voel je weer als herboren, op zaterdag a.s.
    is Nipa met haar vriendelijke babbel en prima massage ook weer aanwezig.
    Maandag heeft Nipa meerdere vaste klanten die op afspraak gemasseerd worden
    Om 18.00 uur heerlijk gegeten,Schweins haxe,varkens rollade met champignons,rijst,aardappels,veel verse groenten en salade,en als toetje Kwark en
    een salade van vruchten
    Tussen de sauna,zwembad en stoomcabine genoten van twee heerlijk kamer sessies met de Marokkaanse Cora en de Ghanese Anna,bij beide dames succes verzekerd,
    en een heerlijk hoogtepunt mogen beleven.
    Er is zeker nog een goede kans dat Catalina op termijn terugkomt, hoorde ik uit betrouwbare bron,wil graag met Pasen thuis zijn, en nog wat andere zaken organiseren.
    Kortom mijn onthaasting dag was geslaagd, en denk er aan om zaterdag ook weer te komen, eerst een partijtje voetballen op zaterdag en dan kan Nipa de
    vermoeide botten en spieren weer wat losser maken door een intensieve massage
    Andere bewegingen om de spieren los te maken laat ik graag aan de dames over,ik heb al wat nieuwe pareltjes op het oog
    Echt druk was het niet op woensdag met ijsberen,maar het liep wel met tussenposen door.
    Om 24.00 uur weer richting de Veluwe,een kleine 50 minuten rijden is goed te doen!
    Kijk al uit naar de zaterdag

  4. Onderstaande 10 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (22 maart 2018),CVARIA (22 maart 2018),Eddy_V (22 maart 2018),forgetskinnyletsgetfatty (23 maart 2018),Lesyeux (22 maart 2018),Mr Bluenose (22 maart 2018),phoenix (22 maart 2018),rmjhexe (22 maart 2018),schoolmeester (26 maart 2018),vanalkemade (22 maart 2018)

  5. #53
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:22
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Met zo'n laatste recensie van Husky begint het weer een beetje te klinken als de oude vertrouwde Villa Marisol... zelfs aangevuld met een heuse masseuse... ik zal eens bellen of je op je verjaardag vrij entree hebt... dan wil ik er binnenkort wel weer eens een bezoekje brengen....

  6. Onderstaande 2 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 maart 2018),Husky (22 maart 2018)

  7. #54
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ja je hebt vrij entree , kijk maar opde website

  8. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux (22 maart 2018)

  9. #55
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:22
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Beste Phea, dank voor de vlotte tip! Het staat er inderdaad:
    "Geburtstag? Herzlichen Glückwunsch! Zeigen Sie Ihren Ausweis an Ihrem Geburtstag und Sie erhalten eine Freikarte! Alle Einrichtungen sind inklusive. Wellness, inklusive Bademantel, Handtuch, Schließfach und Badelatschen Bar und Restaurant (Buffet, Erfrischungsgetränke und Bier) Entspannung (Nutzung aller Entspannungsräume und des Kinos)."
    Dan volgt er binnen een week of drie nader bericht van mij...

  10. #56
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:22
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Overigens lopen het "live" en het "algemeen" topic van deze club een beetje gelijk op en door elkaar heen... maak me daar nu zelf ook schuldig aan... zou mooi zijn als we hier verder alleen "live" berichten kunnen lezen en al het andere in "algemeen"...

  11. #57
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik wilde er ook nlang heen gaan, maar het was op een dinsdag en mijn favoriete dame is dan vrij , dus ik wacht met smart op een vrijkaart...of lees een stuk of tien positieve berichten en betaal ook het geld. morgen is het voorlopig aca pulco gold...daar weet ik al heel lang wat ik krijg voor mijn geld...niets te nadele van mijn grote favoriete die nu in gallardo werkt...

  12. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (24 maart 2018),Husky (23 maart 2018)

  13. #58
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    na 2,5 uur rijden eindelijk in Gallardo beland, wat normaal 45 minuten is vanaf blueeyes
    Vanuit de richting Arnhem naar Oberhausen zat het dicht
    Maar we hadden de reis beter kunnen besparen
    Er is hier helemaal niets te doen
    Een 10 beren, en een 20 vrouwen
    Eten doen we van de BBQ, wat wel lekker is
    Jammer alleen Heineken bier, die zeik is niet te zuipen
    Ook nog wat alcohol vrij bier
    We kijken het nog even aan
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (21 april 2018),Husky (22 april 2018),pret (21 april 2018)

  15. #59
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    20 vrouwen, moet er toch eentje naar smaak van PP zijn.

  16. #60
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    pret en zijn maat zijn ondertussen ook gearriveerd
    En DJ ook
    Nog steeds rustig
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  17. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 april 2018),pret (21 april 2018)

  18. #61
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    20 vrouwen, moet er toch eentje naar smaak van PP zijn.
    dat wel natuurlijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. #62
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Ik dacht op deze zonnige zaterdag vroeg in Gallardo te zijn,maar...............de Duitse Autobahn bestuurders dachten daar anders over,volle "Sperrung"naar Oberhausen,en ook aan de andere kant naar Arnhem
    duizenden auto`s werden door de kern van Elten geperst
    reden er moest een brug afgebroken worden,in de avond werken de Duitse bouwlieden niet,dus nu deze shit.
    Andere ijsberen die later kwamen deden er meer als liefst 2,5 uur langer over!!!
    Dus i.p.v. 11 uur kwam deze ijsbeer met de pest in zijn lijf pas om 12.30 uur aan in Gallardo,na de vriendelijke en troostende woorden van de Nederlandse receptiedame Jeannet,de lunch tot mij genomen,
    handdoekje om, zonnecrème opgebracht en mij tussen een aantal naakte ijsberen op het ligbed gevleid aan de rand van het zwembad
    Een paar uur zonnebaden met tussendoor genieten van een fijne BQ,een regelmatig zwemmen om het verhitte lichaam wat af te koelen!
    Het aantal ijsberen was behoorlijk en fluctueerde na een rustige aanloop tussen de 25 en 35 rond 22.00 uur.
    Ik denk dat er nog genoeg Nederlandse ijsberen omgedraaid zijn en een andere saunaclub hebben bezocht,of naar huis zijn gegaan!!!
    De line up voor zover ik het weet was als volgt:
    Andrea,Corina,Anna,Jessy,Dahlia en Amalia twee prachtige Roemeense DVP,die de dag daarvoor waren aangekomen uit London,waar zij in een club werkte,prachtige slanke vrouwen met de perfecte rondingen en een fraaie verder Vanessa,Cora paar kilo afgevallen,zag er goed uit,Sarah een kleine vriendelijke skinny Bulgaarse DVP,Loriane,de Poolse Dames Eva en Liliana,Janina,Samantha,Lilly,Laura/Bea,
    Celine wat een beauty,4 andere waar ik geen naam van weet of vergeten ben,totaal 21 DVP,van skinny,slank tot stevig.
    Leuk gecommuniceerd met vele niet schrijvende ijsberen,en ook met een aantal vriendelijke schrijvende ijsberen zoals Cath.leen,Piet Plezieren Blueeyes over het saunaclub leven kunnen praten.
    Zo merk je dat iedere ijsbeer zijn eigen saunaclub voorkeur heeft,bij mij is het een goede welness,vriendelijke bediening en service personeel,een schone club,vooral ruimte in de kamers en de club,
    hoef niet met mijn neus bovenop andermans activiteiten te staan,sexy DVP met empathie,goed eten,sport voetbal en Formule 1 op de televisie etc.
    Andere hebben totaal andere prioriteiten,en draait alles om seks en nog eens seks.
    Fijne seks en een goede communicatie is voor mij ook belangrijk,ben zelf 4 keer op kamer geweest,de eerste kamer met Janina een jong Roemeens dametje van 20 jaar,lang met een aantrekkelijk figuur
    met een hoog GFE gehalte,mijn lippen deden bijna pijn van alle geweldige TZ,vrijen als de beste, en een prima wederzijds orgasme met alles er op en er aan.
    Probleem is dat zij nagenoeg geen andere taal spreekt dan Roemeens en Italiaans,met mijn Portugees kan ik een redelijke conversatie op gang brengen, en onze body en bewegingen doen de rest,
    een paar uur later weer met Janina op kamer,maar nu een uur lang genieten
    Later nog met de prettig gestoorde Roemeens Lilly een uur op kamer geweest,een echt energie beest als je een click met haar hebt.
    Om 02.30 uur nog een uur met de lieve en bijzonder energieke Marokkaanse Cora op kamer geweest, alles wat een goede DVP moet bezitten is in haar verenigd
    Bij al mijn 4 sessies was het GFE gevoel geweldig,prima energieke seks met een fijn wederzijds orgasme.
    Rond 24.00 uur nog genoten van een grote kop groentesoep, yoghurt en tiramisu,later werden er nog pizzapunten geserveerd.
    Om 4 uur `s nachts bruin gebrand begonnen aan de terugreis naar de Veluwe met een tevreden gevoel aan deze mooie dag.
    En ik kon zelf zonder omleiding, die wel aangezegd was, de grens passeren, men had een klein rijbaan open gehouden, zodat die arme mensen in Elten nog een beetje konden slapen

  20. Onderstaande 13 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2018),bertje600 (23 april 2018),cath.leen (22 april 2018),firstme (22 april 2018),forgetskinnyletsgetfatty (22 april 2018),hallodaarbenikweer (22 april 2018),hvdk52 (22 april 2018),Laatbloeier (22 april 2018),Mr Bluenose (22 april 2018),Patjax (23 april 2018),Piet Plezier (22 april 2018),rmjhexe (22 april 2018),schoolmeester (23 april 2018)

  21. #63
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    ... Sarah een kleine vriendelijke skinny Bulgaarse DVP ...
    Skinny, dat is wel mijn voorkeur.

    Echt een heel vriendlijke dame, was haar tweede dag zei ze tegen me. Ze zei dat ze grieks is en 29 jaar. Dus niet bulgaars.

  22. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 april 2018),hvdk52 (22 april 2018)

  23. #64
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Fijn Cath.leen dat je de informatie omtrent Sarah gecorrigeerd hebt, de informatie dat Sarah een Bulgaarse dame is, kreeg van de receptie dame,
    heb Sarah alleen kort gedag gezegd,vandaar niet naar haar herkomst gevraagd.
    Het is inderdaad een leuk,goed uitziend klein vrouwtje met kort blond haar

  24. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (30 april 2018)

  25. #65
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    En was Christina nog aanwezig ?

  26. #66
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:41
    Berichten
    9.736
    Discussies
    307
    Thanks
    17.736
    Thanked
    11.727 in 5.120 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    En was Christina nog aanwezig ?
    Nee

  27. #67
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    hierbij de laatste informatie omtrent Christina Haradamannetje,
    Voor een week geleden werkte ze met haar nieuwe in Salome.

  28. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (23 april 2018)

  29. #68
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Waar het "vroeger" live vanuit Villa Marisol was, is het nu live vanuit Gallardo.

    Ca. 15 dames aanwezig, iets minder beren.

    4 bekende gezichten gezien, 3 dvp's en de keukenprinses.

    Hernieuwde kennismaking gehad met Lily.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  30. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (25 april 2018)

  31. #69
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    254 in 76 posts

    Standaard

    Vandaag ook geweest. je moet tenslotte lootjes sparen. Rustig vwb beren. 4 gespot +_ 15 dames .Prima massage weer van onze thaise. ze gaat naar Japan de komende 14 dagen voor karate training dus dat is even jammer.
    Leuke sessie met nl dame uit Maastricht . pre en aftersales zoals het hoort, leuke babbel. Bubbelbad was ook op orde. Vanessa liep wat te mopperen.
    BBQ buiten op maat door kokkie binnen 12 minuten. Zo en nu een laatste douche en op huis aan.
    Dikke 7 vandaag

  32. Onderstaande 2 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2018),CVARIA (26 april 2018)

  33. #70
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Last Online
    13 april 2024 @ 13:22
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard

    Vandaag toch eens gaan kijkenin Gallardo, bedoeling was eerst Yin Yang. Eerst rustig bij binnenkomst weinig dames en beren. Eerst eten vsn de BBQ. Toen rondje welness. Ondertussen meer DVP binnen gekomen. Met Bulgaarse Andrea naar de kamer geweest. Echt een top sessie gehad met hoog GFE met alles erop eraan�� Voor dat erg in had sessie van anderhalf uur. Was het zeker waard. Herhalingsgevaar 1000%. Straks nog x met haar kameren

  34. Onderstaande 4 leden hebben Henne777 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 april 2018),CVARIA (28 april 2018),Husky (29 april 2018),robglover (10 mei 2018)

  35. #71
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Rustig op dit moment. Denk 6-7 dames aan de start. Ziet er voor de rest puik uit. Later meer
    Een uurtje is ook maar een uur...

  36. #72
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Ik heb mijn plannen gewijzigd. Ik zou naar Babylon gaan, maar wilde niet zover rijden. Ik ben nu voor het eerst in Gallardo. Het is hier allemaal erg mooi geworden.

    Er zijn een stuk of 15 beren. En een stuk of 10 dames: in ieder geval Vanessa en een donkere NL dame die eerst in LD zat. Verder no een Roemeense uit VM (ik weet de naam niet) en de rest ken ik niet.

    Ik denk dat ik zo doorrij naar Venus. Eerst hier nog heerlijk relaxen en dan een kamer maken in Venus��

  37. Onderstaande 3 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 mei 2018),CVARIA (11 mei 2018),Husky (13 mei 2018)

  38. #73
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Zaterdag Gallardo bezocht,was het eigenlijk niet van plan,omdat ik zaterdagmiddag om twee uur lande op Schiphol na een vlucht van 11 uur,die ik zonder slaap in het vliegtuig had door gebracht,
    moe als een hond,nog in het pak,dacht ik aan al die mooie Braziliaanse vrouwen die ik gezien had,maar niet buiten een kus om had aangeraakt,(zaken gaan voor het meisje)toch maar de Veluwe links laten
    liggen,en richting saunaclub waar ook nog een party was
    Vriendelijke ontvangst met een grote pakkerd door Jeannet,die meteen vroeg wat doe jij op de zaterdag met een kostuum,na een korte uitleg,gelukslot en berevel ontvangen,douche, hapje eten,knuffel en kus van Cora ontvangen die in het restaurant liep en direct naar de sauna met aansluitend het zwembad om de vermoeidheid weg te spoelen.
    Wat gepraat met de een aantal ijsberen,en de line up eens bekeken,die er als volgt uitzag:Alina,Lilly,Vanessa,de Poolse schoonheden Eva en Liliana,Diana,Anna,was ook een Roemeense Anna,de goedlachse
    Nederlandse Jeannet,Bianca Bulgaars/Turks met een Monalisa gezicht,en een achttal anderen waar ik geen naam,de meesten slank en jong,ook was er weer een nieuwe centerfold dame met een zandloper figuur en ongelofelijk mooie borsten,was ook steeds op kamer,afwisselend zo rond de 22-25 DVP.
    Er werden mooie shows gegeven,door o.a. drie go go danseressen die afwisselend in de nu aanwezige paal hun kunsten vertoonden,en met flessen whisky/lemon de aanwezige mannen een shotje gaven,
    toen kwamen er twee Braziliaanse danseressen, die een prachtige show gaven,als DVP hadden ze een fortuin kunnen verdienen!
    Tussendoor een artiest die met vuur werkte,o.a. vuurspugen, lasso`s en staven met vuur waarmee gejongleerd werd.
    Rond twaalf uur gaven twee van deze vuur artiesten een prachtige show aan de overkant van het zwembad.
    Er waren na een rustige aanloop, tussen de 25 en 40 ijsberen, de dames hadden genoeg werk!
    Ben zelf tweemaal een uur op kamer geweest met de ervaren Cora uit Marokko en Anna uit Gambia,die deze vermoeide man weer tot leven hebben gebracht,alle registers werden open getrokken,onze oerkreten bij een wederzijds orgasme deden Gallardo op zijn grondvesten trillen
    Met beide dames is het goed communiceren,en de seks is op alle gebied uitstekend,incl.de aftersales.
    Al zoveel over beide DVP geschreven dat ik niet in herhaling verval.
    Na een fijne dag, ontspannen en tevreden om twee uur naar de Veluwe gereden,en uitgeslapen tot twaalf uur om vooral niets te missen van de Formule 1 met een gave derde plaats van Max Verstappen!

  39. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (13 mei 2018),CVARIA (14 mei 2018),Elmo3108 ( 6 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty (13 mei 2018),Mooiejoke (13 mei 2018),phoenix (13 mei 2018),Piet Plezier (13 mei 2018),pret (13 mei 2018),robglover (14 mei 2018),VAZKOR (20 mei 2018),Wijze grijze (13 mei 2018)

  40. #74
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Gallardo gisteren bezocht,op de Veluwe regende het,maar richting Gallardo en het oosten kwam er toch een zonnetje door,kus van de Nederlandse vriendelijke receptie dame Jeannet,berevel,gelukslot,hapje eten,was er om 15.00 uur dus BQ,salade,biertje en dat alles met een dessert van Yoghurt en vruchtensalade afgesloten.
    Line up bekeken,die er behoorlijk qua aantal een kwaliteit goed uitzag,voor ieder wat wils,slank,stevig,klein,groot,van 18 tot 40+ jaar!
    Zie eerst de Line up met als eerste de von Goch dames,Raise vriendelijke dame,leuk mee gepraat,Suzi,Alexa,Giorgiana,Alexandra,Sarina,Jana ,Yvonne en Violetta,waarschijnlijk een paar vergeten,maar dit is de vriendelijke hoofdmoot
    Met meerdere persoonlijk gesproken,stuk voor stuk leuke en vriendelijke DVP,die teleurgesteld waren door de plotselinge sluiting van "von Goch",bijna het gelijke verhaal als bij Lekker Ding,plotseling staan de dames voor een voldongen feit dat binnen twee dagen de club dicht gaat
    Daar sta je als Oost Europees dametje,niet direct te weten wat te doen, de club eigenaren mogen best wat meer empathie en betere voorafkondiging organiseren
    Verder aanwezig:Alina,Anna uit Gambia(gaat 2-3 weken naar haar familie,zaterdag was haar laatste dag)Celine,Lilly,Cora,de Poolse Liliana,Vanessa,de beauty Maya,Bianca,spreekt alleen Frans en Roemeens,halfzuster va de prettig gestoorde en naakte dansende Alina,nogt een aantal dames waar ik nog geen naam van weet,totaal 27 dames via de receptie vernomen,Bea/Laura zal als gewaardeerde DVP
    in de loop van volgende week weer aanwezig zijn
    Over de line up had ik geen klagen,andere klagen misschien wel,maar hanteren andere maatstaven,terecht of onterecht
    Zelf ben ikn een GFE liefhebber en kom nu,maar ook daarvoor prima aan mijn trekken,en de club is binnen de 45 minuten ook nog prima berijdbaar inn tijd
    Er was een DJ die fijne muziek draaide,maar een beetje aan de harde kant
    In het weekend werd tot 24.00 uur ruim gebruik gemaakt van de BQ verzorgd door Gaby en haar Poolse collega`s,ijsjes/magnuns werden uitgedeeld,doorlopend waren er zo tussen de 18-25 ijsberen,die zich goed vermaakte,de dames hadden in zijn algemeenheid goed te doen.
    Ben vier in de sauna geweest met aansluitend een heerlijke frisse zwempartij,en natuurlijk was er de Thaise masseuse Nipa van de middag tot 22.30 uur,daarna de Italiaanse Enzo tot 5 uur in de morgen.
    Zelf heerlijk gekamerd met Lilly,Cora en Anna,de total package,ben weer geweldig verwend door deze kanjers
    Om 4.30 met een tevreden gevoel de Veluwe bezocht,2e Pinksterdag volop zon,28 graden,dus kleine en grote Husky bezoeken weer het paradijs.

  41. Onderstaande 12 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (20 mei 2018),CVARIA (21 mei 2018),Elmo3108 ( 6 juli 2018),firstme (20 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (20 mei 2018),Lesyeux (20 mei 2018),phoenix (21 mei 2018),Piet Plezier (20 mei 2018),pret (20 mei 2018),robglover (20 mei 2018),VAZKOR (20 mei 2018),Wijze grijze (20 mei 2018)

  42. #75
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Maandag, tweede pinksterdag. Ik had gepland om vandaag naar de UK te vliegen, belt mijn klant af en dus mijn planning compleet in de war. Daarop wilde ik naar Scheveningen, waar ik soms kom voor een Thaise massage plus opties. Maar gezien de wegen met dit mooie weer en Max Verstappen zijn aanwezigheid aldaar nog al vol raken, besloten niet die kant op te rijden. Venus is dicht op maandag en Acapulco Gold is me mij net te ver rijden. Mede omdat HUSKY (zie hierboven) nogal enthousiast over Gallardo was, ben ik toch maar die kant op gereden. Bij aankomst zag ik vele gele kentekens op de parkeerplaats. Veel landgenoten dus en een paar Duitsers. Daarna het standaard ritueel van betalen, badmantel, handdoek etc etc etc. Na het douchen toch enigzins enthousiast naar boven. Wat te drinken gehaald en rond gelopen. Diverse dames, waarvan ik alleen Vanessa kende. Laat ik zeggen dat ik op dat moment gehoopt had dat er vele dames op de kamer waren, en dat de lineup dus beter was dan dat ik op dat moment zag? Ik zag ondertussen het aantal ijsberen toenemen, maar de lineup vond ik niet geweldig. Ik gebruik dan Venus als referentiekader. Maar ook dames als Adina en Mirella (nu Aca gold voorheen VM). Even met Vanessa bijgepraat maar ik was niet van plan een kamer met haar te doen. In Aca Gold diverse kamers met haar gedaan, altijd top en goede service maar vandaag geen trek in haar. De lineup verbeterde helaas niet. Ik heb nog snel een kamer gedaan met een slank ogende jongedame, die geen Engels en Duits spreekt. Ik ben haar naam vergeten, maar er staat Catalea in haar nek getatoeëerd. Maar haar werknaam was iets anders. De kamer met haar was ok, niet meer dan dat. Best een leuk meisje om te zien, maar weinig interesse en met de snelheid van Max Verstappen raasde ze over mij heen zodat we met 17 minuten weer buiten stonden. Dat laat ik zelf toe, maar was er wel klaar mee (letterlijk . Na het betalen weg gegaan. Weer een illusie armer. VM was voor mij echt een superfijne plek, met goede wellness voorzieningen, voldoende loopruimte, leuke dames. En ik weet het blijft persoonlijk, maar na deze derde teleurstelling (ik realiseer mezelf dat het per keer kan verschillen) is Gallardo out of scope for me. Three strikes out. Niet voor altijd, maar wel voor voorlopig. Gelijktijdig met mij ging een andere ijsbeer weg, die aangaf dat er te veel ijsberen waren en te weinig leuke dames. Ik had het niet beter kunnen omschrijven, dus bij de theke de conclusie van de vertrekkende ijsbeer bevestigd. Voorlopig dus Venus als home office en wanneer ik meer tijd heb naar Ratingen.

  43. Onderstaande 5 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 mei 2018),Kwibus2 (18 juni 2018),phoenix (21 mei 2018),pret (21 mei 2018),Spiderman1973 (21 mei 2018)

 

 
Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Diamond 468*60   Living Room 468*60