Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 226 t/m 245 van 245
  1. #226
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Was het de blonde Carmen uit Spanje (uit eigen zeggen) die je bedoelt?
    Heb eerdere wel een gezellig half uurtje met haar doorgebracht in kamer 13.....
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

  2. #227
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Weet het niet, keek alleen maar chagerijnig om zich heen, mooi lichaam had ze.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  3. #228
    Geregistreerd
    24 december 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:07
    Berichten
    96
    Discussies
    2
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 31 posts

    Standaard

    Die heeft zeker een heerlijk lichaam, een beetje afstandelijk maar wel aardig op de kamer.

  4. Onderstaande leden hebben HarrieJekkers bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (23 januari 2019)

  5. #229
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Ok. Zal het de volgende keer proberen. Maar zo extreem afstandelijk heb ik nog niet vaak meegemaakt.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  6. Onderstaande leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (23 januari 2019)

  7. #230
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:03
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Vandaag eens even kijken hoe het hier is. Staan toch al wel een stuk of 8 auto's voor de deur.

  8. #231
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Dinsdag op de discount dag Gallardo bezocht,30 Euro betaald,snel een broodje ei en de buitensauna in met aansluitend een duik in het zwembad,
    kwam nog een bekende ijsbeer tegen in de persoon van Toetebel en zijn vriend.
    In het begin rond 13.00 waren er 8 dames later aangevuld tot 12.
    O.a. Adele,Monica,Kris,Karla,Carmen,Casandra,Irena nieuw sinds een week,Maria ook nieuw,de Griekse Constantina en wat nieuwe gezichten waar ik geen naam van weet.
    Zelf een bijzonder fijne tijd door gebracht met de mooie Roemeense Irena,sinds een week werkzaam in het saunaclub leven als DVP
    Ze ziet er uit als een meisje van 22 jaar maar is toch al 31 jaar wat je haar absoluut niet zou geven, ze spreekt een weinig Engels en geen Duits maar onze gezamenlijke mix van Spaans en Engels bracht toch een goede communicatie tot stand die resulteerde na wat kussen een gevrij op de sofa in het halen van de sleutel.
    Geen minuut hiervan spijt gehad en meteen een uprade naar een uur wat uiteindelijk anderhalf uur zou worden.
    Anderhalf uur puur GFE genot,we hadden duidelijk een click en genoten van elkaars lichaam om uiteindelijk bezweet tot een wederzijds orgasme te komen
    Voor Irena vijf dikke
    Rond 18.00 uur waren er zo`n 12-15 ijsberen.
    Om 19.30 vertrokken met een tevreden gevoel naar de altijd mooie Veluwe

  9. Onderstaande 10 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 6 februari 2019),Elmo3108 ( 6 februari 2019),gustave_dekker ( 6 februari 2019),Mr Bluenose ( 6 februari 2019),mynasch ( 6 februari 2019),Ontstopper (11 februari 2019),phoenix ( 5 februari 2019),The Major ( 6 februari 2019),Toetebel ( 6 februari 2019),Viscamessi (11 februari 2019)

  10. #232
    Geregistreerd
    19 oktober 2017
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 07:44
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    53
    Thanked
    36 in 21 posts

    Standaard

    Ik ben er vandaag geweest.. alleraardigst mooi weer en dat was ook echt genieten in de tuin.
    Uiteindelijk waren er een beer of 10 totaal... op 3 dames (tot 15.30). Dus ik zag al veel beren weer huiswaarts gaan.
    Later kwamen er nog wel paar dames bij, maar wat een afknapper.
    Verder eten was prima, bediening ook goed. Maarja t eten en drinken is meer voor erbij...
    Kortom slechte timing waarschijnlijk, maar dit was geen succes.

  11. Onderstaande 3 leden hebben vanalkemade bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (28 februari 2019),terminator ( 1 juni 2019),Uit-Drenthe (28 februari 2019)

  12. #233
    Geregistreerd
    11 mei 2019
    Last Online
    30 december 2023 @ 21:27
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    43
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Iemand vandaag of komende week nog daar?

    Ik twijfel

  13. #234
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Dit is voor liveverslag Hummer. Meetingpoint gaat over wie, wanneer, waar gaat.
    Niet vergeten om te schrijven!

  14. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 mei 2019),Piet Plezier (12 mei 2019)

  15. #235
    Geregistreerd
    11 mei 2019
    Last Online
    30 december 2023 @ 21:27
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    43
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    sorry mijn fout.

    zoals het er nu uit ziet reis ik morgen af naar Gallardo.

  16. #236
    Geregistreerd
    11 mei 2019
    Last Online
    30 december 2023 @ 21:27
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    43
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Sinds 14:30 ongeveer aanwezig. 3 tot 6 beren op 10 dames. Bij binnenkomst op een plezierige manier kennis gemaakt met Constantina.

  17. Onderstaande 2 leden hebben hummer bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (14 mei 2019),hallodaarbenikweer (13 mei 2019)

  18. #237
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag op Hemelvaartsdag Gallardo bezocht,had geen zin om het avondeten te organiseren en startte de bolide om half zes en kon 50 minuten later op de bel drukken om de sleutel en badjas in ontvangst te nemen.
    Snel een paar speklappen met patat en salade gegeten en direct de sauna en het zwembad bezocht,er waren weer een aantal nieuwe DVP aan het front zag ik
    De line up zag er als volgt uit: Bea/laura,Oana,Rihana,Christina,Melanie,Jenny,Daniela, Reni,Adele,Steffanie,Katrin en 4 nieuwe Roma Bulgaartjes dus Casandra die er ook was had de nodige aanspraak,de namen waren als volgt Mimi,Garol,Jennifer en ik dacht Caro,allen gezellige types, veel dansen en zingen,totaal 16-17 dames op nog steeds te weinig ijsberen,telde er afwisselend tussen de 8 en 12.
    Zelf had ik ook een twee keer een goede hemelvaart via een uur fijne GFE seks met Laura en Adele omgeven door een prima service op de kamer en ook daarna
    Twee die op deze hemelvaart naar beneden waren gekomen om deze ijsbeer eens lekker te verwennen
    Tussendoor nog een uur genoten via een prima massage van Ludmila die helaas vandaag weer voor een aantal weken naar huis gaat,de Griekse Effie volgt haar op als masseuse van dienst!
    Rond het middernachtelijk uur groepeerden de dames zich om uitbundig met tientallen grote ballonnen de verjaardagen op te luisteren van Florian de beveiliging man en de DJ Fransisko die beiden hun verjaardag vierden,het ontbrak aan niets zoals confetti kanonnen en twee grote taarten en sekt het was echt gezellig,mede door het dansen van 16 wulpse dames!
    Kreeg zelf ook een heerlijk stuk taart en een glas sekt alsmede andere bezoekers.
    Bij het omkleden kwamen er nog een aantal licht aangeschoten jonge mannen binnen die naar verluid van de kermis kwamen,weet niet of de dames daarop zaten te wachten,een van die mannetjes moest ik nog in zijn badjas hijsen,want zelf lukte het niet!!!
    Om 2.30 uur leverde ik mijn sleutel in bij de mooie Christina en vertrok met een hemels gevoel weer naar de altijd mooie en binnenkort warme Veluwe

  19. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 1 juni 2019),firstme ( 1 juni 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 juni 2019),gustave_dekker ( 1 juni 2019),HellaHolla ( 1 juni 2019),mynasch (31 mei 2019),Para2 (31 mei 2019),phoenix (31 mei 2019),pret (31 mei 2019),robglover (31 mei 2019),schoolmeester (31 mei 2019)

  20. #238
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Wat een makkelijke keuze om de zaterdag en zondag door te brengen met temperaturen van rond de 30 graden,niet 2,5 uur incl. file naar Zandvoort,Bloemendaal of Scheveningen en 4 Euro voor een biertje maar binnen 50 minuten zonder file naar Praia Gallardo en tevens nog een goedkoop biertje en lekker hapje eten, wiebelende kontjes en fraaie borsten.
    Zaterdag om 11.00 uur aanwezig,welkom door Jeannette,lunch met een omeletje,sauna,zwembad en bruinbakken op de stretcher aan de rand van het zwembad,regelmatig kwamen ,Sonja,Amira,Jenny,Jennifer,Julia en Katrin etc. ons gezelschap houden bij het zwembad en beklommen de ijsberen!!
    De Line up was volgt: Julia nieuw ex AG en Velbert,uit Bulgarije Mini,Jennifer,Carol,Cara en Casandra,Alexandra,Steffanie,Amira,Christina,Danie la,Rihana,Oana,Reni,Carla,Adele,Melani,Katrin uit Albanië, Sonja en 2 voor mij bekende dames uit AG maar mocht geen namen noemen en twee onbekende slanke kanjers totaal 23 dames en afwisselend tussen de 15 en 20 ijsberen.
    Was op Hemelvaartsdag met meerdere sessies al actief geweest dus nu rustig aan via een fijne kamer met de mooie slanke Amira,figuur als een model en een prima service op de kamer,voorzichtig kussen maar het overige bijzonder goed BJ etc. in in een natte poes heerlijk mijn nakomelingen de vrijheid gegeven.
    Er waren veel voor mij bekende niet schrijvende ijsberen, maar ook Schoolmeester die de dag van zijn leven had en te midden van 10 DVP in het zwembad de grootste lol had,dames die niet wilde werden ook het zwembad ingegooid met lingerie aan.het was een grote water stoei party,Koning Alexander zou zich als watermanager hier enorm thuis hebben gevoeld
    Mijn vaste hotelletje in Ringenberg had vanwege een bruiloft geen kamers meer vrij,dus zaterdagnacht om 2.00 uur naar huis,ook wel weer lekker in je eigen bedje!
    Om zondag weer terug te keren naar Praia Gallardo,was er om 11.00 uur,broodje kaas en direct me geïnstalleerd aan de zwembad kant,bruinbakken in optima forma omgeven door lieftallige nimfen en ijsberen die in slagorde op de stretchers lagen te zonnen,ontblote DVP die op je schoot gingen zitten en veelal in het water vertoefden,het veel mij op dat het vooral de Roemeense dames waren die de water party animeerden incl. Katrin uit Albanië,met als aanjagers vooral Amira en Christina,Kai de bartender van dienst werd door 5 DVP het water ingesmeten, de Italiaanse Enzo probeerde ze ook uit de keuken te slepen maar gezien zijn gewicht koste dat toch teveel moeite en moesten de dames de strijd staken
    Er waren zondag 15 dames en afwisselend tussen de 8-15ijsberen.
    Toen ik een koud biertje ging halen zag ik tot mijn verbazing maar ook blijdschap de lieftallige Carmen binnen komen,haar gezichtje straalde mij al tegemoet,en na een paar kussen maakte ik een afspraak voor later op de avond!
    Zag ook nog een actieve schrijvende ijsbeer in de persoon van cath.leen die zich op de sofa tussen twee lolita's bevond,en dat absoluut niet erg vond
    Na a la carte lekker gegeten te hebben, 20 baantjes gezwommen te hebben en genoten van een fijne massage door de Griekse Effie, een half uurtje voorpret gehad met Carmen in een bedoeïenen tent en aansluitend kamer 14 opgezocht waar ik mij anderhalf uur heb vermaakt met gezichtje Carmen,het was weer bijzonder fijn en de details heb ik al in voorgaande berichten vermeld,
    en al het speciale houden we voor ons zelf intense verrukking
    Voor 30 Euro entree en tot 22.00 uur vrij bier drinken heb ik qua prijs/kwaliteit verhouding twee prachtige dage gehad, te midden van leuke en deels mooie actieve dames die ook met dit mooie zomerse weer de grootste lol hadden in een rond het zwembad,ik sprak nog met een Belg die uit Antwerpen naar Gallardo ging om de volgende reden dat het niet zo massaal druk was en overzichtelijk was,en een aantal dames vond hij zeker de moeite waard.
    Ben na deze twee dagen zo bruin geworden dat een ijsbeer mij al voor Afrikaan aanzag, zelf de kleine Husky heeft de kleur van een bruin gebakken frikandel aangenomen
    Zondag om 23.00 uur vertrokken naar de altijd mooie Veluwe, omgeven door lichtflitsen en donderklappen van het onweer bereikte ik toch ongeschonden mijn kasteeltje in het groen

  21. Onderstaande 6 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 4 juni 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 juni 2019),HellaHolla ( 4 juni 2019),Patjax ( 3 juni 2019),rmjhexe ( 3 juni 2019),schoolmeester ( 3 juni 2019)

  22. #239
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 18:00
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Het waren 2 mooie dagen, bij mooi weer voor herhaling vatbaar !
    Ik heb genoten.

    Groet en tot wederziens, schoolmeester.

  23. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 juni 2019)

  24. #240
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Dinsdag 4 juni 2019


    Heerlijk dagje (helaas een beetje aan de korte kant) op Gallardo. Welkom geheten door Jeannette, die echt trachtte te herinneren hoe ik ook maar heette, want ik weet het wel steeds van haar. Kreeg een beetje oud berenvelletje, waarvan een zak was uitgescheurd…. Even op letten dames en heren….

    Mezelf er snel in gehuld (paste ruim), en naar boven voor een kopje koffie, en mens moet wat…. Bleek een aardig aantal dames aanwezig, waarvan een nieuwe dame (Fleuri) mij trachtte er van te doordringen dat een kamer met haar snel moest geschieden. Een ietsje opdringerig. Maar ik kon het nog net gezellig houden, en mij uit haar webben bevrijden. Helaas bleek opnieuw de jacuzzi niet te gebruiken. Moet toch niet zo moeilijk zijn….

    Ik spotte vandaag Fleuri, Sabrina, Adele, Alexandra, Ina, Chantal (achter de bar), Carmen (oei oei, gevaarlijk dame voor mij) ene Tonia (net van de partij), Cassandra, Effi (massage) en Sonja (mooie dame, halflang licht blond haar). Er waren er nog een paar die ik niet kende…. (snap het zelf ook niet).

    Gekamerd eerst met Adele, en dat was een uitstekend idee. Na een genoeglijk samen zitten op het terras, met geil gekeuvel en wat handtastelijkheden op naar een kamer. 17 was mijn geluksnummer Seks van de bovenste plank. Wat een vrouwelijkheid valt je ten deel. Kussen, massage met een super zachte touch, een blowjob zoals ik me die in de hemel voorstel, haar masseren is een feest, ze geniet er enorm van, een een geil orgasme viel letterlijk op mijn tong, heerlijk… daarna nam ze mij uitgebreid te grazen. Mijn orgasme zo lang mogelijk uitstellen. Echt heel geil. Prima 69 standje (ze blijft lekker smaken), en uiteindelijk met een girl on top mij laten neuken. Ze slaagde er ook nog in mijn tepels tegelijkertijd met haar mond te bewerken. Vet….. Een ongeremd uur…

    Moest echt even bijkomen van dit geweld, en na een lunch (eenvoudig edoch voedzaam) mij mar weer eens in beweging gesteld. Deze keer reageerde Alexandra op mijn aanwezigheid (tot nu toe bestond ik niet echt), en ik kreeg een stralende glimlach. Bea (laura) had mij haar eerder aangewezen als een typische dame voor mij. Ik vrees dat ze gelijk heeft gekregen. Opnieuw een geile sessie heren. Blijkt inderdaad een mynasch girl. Ik heb haar eerst staande (voorovergebogen leunend op een klein kastje) wat gemasseerd, wat in goede aarde viel. Daar wilde ze veel meer van…. Even doorgegaan terwijl ze nu op haar rug lag. Echt een genot om met haar bezig te zijn. Geile body, dat je heerlijk kunt verwennen. Handen zachtjes overal over haar lichaam. Met natuurlijk extra aandacht voor gevoelige plekjes, en daar had ze er heel wat van… Ook hier bleek mijn aktiviteit beloond met een super gaaf orgasme. Haar even bij laten komen, en toen trok ze alle vrouwelijke registers open om het mij naar mijn zin te maken. Hoge Sexuele Intelligentie bleek. Bea had helemaal gelijk. Uitstekend half uurthe, Alexandra heeft er een fan bij. Dat wordt lastig kiezen daar in Gallardo…



  25. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 juni 2019),Sjeufke ( 4 juni 2019)

  26. #241
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Was al lang blij dat ik vanavond weer kon inloggen,vanmiddag was dat onmogelijk, beveiliging problemen etc.
    Ik las ook op Tapatalk dat er meerdere ijsberen in paniek waren,ik dacht zelf dat de zedeprekers van de SGP of CU in hadden gegrepen om ons het leven zuur te maken
    Maar gelukkig Willem 2 heeft de contributie voor het beveiliging systeem betaald,waardoor we weer kunnen genieten van het Forum en AG,Gallardo,SS,Diamond,Dejevu,Babylon etc.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    mrwhite88 ( 6 juni 2019),schoolmeester ( 5 juni 2019)

  28. #242
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Gisteren na mijn werkzaamheden in Duitsland een dubbel programma uitgevoerd,als eerste Gallardo,was er om 14.00 uur,snelle lunch,sauna,zwemmen en kon ook nog genieten van een latent zonnetje waardoor ook o.a. Christina,Sonja,Jenny en nog een paar nimfen buiten vertoefde aan de rand van het zwembad.
    Line up was volgt:Rihana,Oana,Sonja altijd lekker gek doen en leuke humor,Sabrina beetje Marilyn Monroe looks,Adele volslank en excellente service vooral TZ meesteres,Christiane,Daniele,Mirella,Samira met grote cup,Alexandra wie van een grote cup en wit vlees houd,leuke dame,uit Bulgarije Mimi,Jennifer,Carol en super slanke en sympathieke Casandra,mooie sympathieke Jenny sinds kort actief in het DVP vak,
    Carla,Reni,Carmen en twee voor mij onbekende slanke dames,totaal 20 dames,en helaas te weinig ijsberen,afwisselend tussen de 8 en 14 ijsberen,rond 14.00 uur vertrokken er wel een aantal lunch wippers,
    een uurtje binnen,snelle wip en foetsie.
    Effi de Griekse masseuse was ook aanwezig en achter de bar Kai en Chantal.
    Af en toe werd er uit speelsheid weer een dame in het zwembad gegooid,alleen de struise Samira met haar super cup liet zich niet vangen en ontsnapte met een aan haar niet toe gedachte lenigheid en snelheid.
    Nog wat gepraat met sympathieke ijsberen o.a. SS en Ying Yang,die zich wel amuseerden.
    Enzo had naast het a la carte menu ook wat heerlijke Italiaanse gerechten bereid,om te smullen
    Zelf een fijne sessie met Carmen gehad in kamer 14 met grote spiegels,zodat ik dit godinnetje met haar gezichtje en mooie body goed kon bekijken tijdens onze paringsdans,heerlijk tantra seks,niet dat snelle werk maar anderhalf uur genieten,bovendien heeft ze nog een goede babbel in het Engels en een beetje Duits,je moet wel een click hebben en TZ is niet haar ding bij de meeste ijsberen!
    Alvast voor a.s. zaterdag een "Termin"afgesproken met Jenny,tijdje met haar gepraat in het Portugees waar zij langere tijd in de horeca heeft gewerkt,ook spreekt ze enigszins Duits,bijzonder charmante een lieve dame die gehuld in een gele bikini maar belangstelling wekte!
    Om 21.30 uur vertrokken naar Diamond om daar ook nog een paar uurtjes te genieten van de daar aanwezige dames,doe zo`n dubbel programma meer bijv. in combinatie met Dejevu,BN etc.
    Zie verder bericht Diamond!

  29. Onderstaande 6 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    HellaHolla ( 7 juni 2019),mentholbear ( 1 juli 2019),mynasch ( 7 juni 2019),robglover (14 juni 2019),schoolmeester ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 6 juni 2019)

  30. #243
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Volgens mij vh eerst sinds de her opening/omdoping hier een bezoek gebracht. Bevalt me er prima. Als Dagobear kan ik hun happy hour voor slechts 3 tienties prima waarderen. Daar zit ook bier bij inbegrepen, voor de geinteresseerden.
    Verder een klein buffetje (4 keuzes) met simpel beleg en idem salade. Maar war wat veel goedmaakt is hun a la carte, waaronder pizza. Smaakte erg goed.
    Met de wellness aan hammam, jacuzzi, sauna binnen en buiten en buiten zwembad ben je met Happy hour spekkoper. Ook is er een masseuse aanwezig.

    De line up was met 6 dames beperkt. Maar je hebt maar 1 goeie te pakken te hebben om je dag te maken. En het geluk zat met me mee...
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 1 juli 2019 om 17:48

  31. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 1 juli 2019),gustave_dekker ( 2 juli 2019),pret ( 1 juli 2019),Sjeufke ( 1 juli 2019)

  32. #244
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Hallo beren ,

    Vandaag 19 december 2019
    Is de club open ?
    Wat kost de entree ?
    Lopen de meiden naakt?
    Johan

  33. #245
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 02:28
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johan47 Bekijk bericht
    Hallo beren ,

    Vandaag 19 december 2019
    Is de club open ?
    Wat kost de entree ?
    Lopen de meiden naakt?
    Johan
    Onder welke steen heb jij geleefd?

  34. Onderstaande 4 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (20 december 2019),Husky (19 december 2019),Patjax (21 december 2019),schoolmeester (20 december 2019)

 

 
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Freude 468*60   Babylon 468*60