Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 84
  1. #51
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaginatarier Bekijk bericht
    Wil je een depressie???
    HL1 zit er al midden in nu. Schrijven op een forum is dan geen goede medicatie, net zo min als dat een dame betalen voor sex dat is. En gezien sommige reacties is HL1 niet de enige die depressief is of word van deze hobby

  2. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 september 2018),Meme Moo (21 september 2018),Patjax (26 september 2018),stimpy3 (20 september 2018)

  3. #52
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    In post 45 refereerde ik naar het item Meeting Point, problemen met het forum maar dat moet zijn , Meeting point, topic :"chantage met het forum"

  4. #53
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    1.836
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.143 in 822 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    14-9 een gewonnen vrijkaartje werd de trigger om mijn debuut in Samya te maken.
    Na een relatief korte werkdag,de Hookerlover mobiel richting koln gestuurd.
    De club ligt in een gewerbegebiet,en is erg makkelijk te vinden.
    De vrij kleine parking bood echter nog voldoende plaats,ik wist dan ook uit betrouwbare bron dat de club vooral s'avonds drukker is.
    Kaartje werd vlotjes geaccepteerd,en in duidelijke en vriendelijke bewoordingen kreeg ik een rondleiding die aan duidelijkheid niets te wensen overliet.Locker room en douche gelegenheid bleken prima in orde,en een eerste blik doorheen het huis lieten mij overduidelijk een verzorgde en nette indruk na!

    Een wandeling doorheen de club maakte me duidelijk dat er heel wat vrouwelijk schoon aanwezig was,hier kwam ik toch voor....ik voelde me als een vis in het water.Eerst maar eens aangeschoven om wat te eten,en jawel....het eten was zeer verzorgd en lekker.
    Daarna wat in de zon gaan liggen op het terras,en een kort dutje gedaan.....ik was tenslotte al van heel vroeg in de ochtend op de baan.

    Alles leek op het begin van een geweldige dag,en dat wérd het ook nadat ik begon aan de essentie van het zaakje
    Een mooie en vooral symphatieke dame kwam zich voorstellen,ik ga bewust in dit verslagje geen namen vermelden,want ik ben nogal jaloers ingesteld
    Hoe leuk en correct ze communiceerde,zo was de kamergang!
    Deze meid is een natuurtalent,want ze deed eigenlijk niet eens haar best....althans die indruk had ik toch.
    Sex technisch kan ze van niemand wat leren,en ik betaalde met een brede glimlach voor een top-openings kamer in samya.Daarna onder de douche,zag ik een dame in de sauna zitten....
    Niet moeders mooiste,maar een verschrikking was het nu ook weer niet...
    Mijn interesse werd gewekt en ook ik nam plaats in de sauna,een spontaan en leuk gesprekje ontstond.
    Even daarna vroeg de Bulgaarse dame mij om mee te verhuizen naar het stoombad,ik volgde en werd vrijwel onmiddelijk gepijpt.
    Dat beviel net zo goed als de eerste dame haar fantastische orale verwen kunsten,en dus liet ik het bulgaartje natuurlijk maar doen.
    Even later de kamer op,het opwarm werk ging netjes verder en toen ik aangaf dat ik wenste te neuken ging het bulgaartje vrolijk in positie liggen.Voor het eerst in mijn wandel carrière maakte ik niks mee,wat ik nog nooit heb meegemaakt.
    Aangezien ik niet levensmoe ben en graag gezond wens te blijven,vertel ik niet de naam van deze dame
    Dit werd eigenlijk de enige kamergang,die ik als niet echt bevredigend kon ervaren!

    Voor een derde kamergang was ik me aan het opgeilen op enkele arrogante roemeentjes,het stond namelijk op hun voorhoofd geschreven dat ze eigenlijk hele lieve meisjes waren.Eentje die veelbelovend kwam flirten,maar een kans gegeven....
    Eenmaal op de kamer was de sfeer tussen ons tweeën als bij bliksemslag nog geiler dan eerst.
    Voor bijna niks hoefde toestemming gevraagd te worden,zowat alles kon of mocht.
    Ik deelde geil mee dat ik wenste bij te betalen mocht ze haar standaard service niet hanteren,en dat ik hier niet op fora zou over berichten.Ja beste dame,ik ben een schrijvende ijsbeer en mijn eerlijkheid beviel haar heel erg.
    Heel erg geil zei ze dat ik zelf maar moest uitmaken hoeveel haar diensten waard waren,dus dat heb ik geweten ...

    Een zeer goede kamer,met een service niveau ver boven het saunaclub gemiddelde!!

    Ik moest en zou herkansen,om deze fantastische kamergang te vergeten....het was pas de tweede top kamer
    Met kritische blikken het zaakje overschouwd,en de ene na de andere wandelen gestuurd omdat ik enigzins verwaand raakte van al die Roemeense schoonheden die behoorlijk in hun schoenen liepen.
    Eentje leek mij een kennismaking zéér waardig,vrij nieuw in het huis en communiceren bleek moeilijk.
    Ze beloofde me echter een super service,en praten was toch niet zo belangrijk op de kamer....stelde ze zelf in gebrekkig engels.
    Zowat de beste blow job ooit,hoe lekker kan een vrouw pijpen
    Het deed pijn,het sloeg nergens op....en dus verzocht ik m'n orgasme uit te stellen.
    Wat denken aan hele akelige dingen moest de enorme geilheid maar temperen,je kan makkelijk stellen dat ik het haar moeilijk maakte.
    Maar ook dat liep goed,want een half druppeltje voorvocht deed de dame klaarkomen.
    Haar job zat er nog niet op,ik was volgens haar nog niet klaargekomen....
    Ongelooflijk.....er was al van alles gebeurd,en ik kreeg nu pas een rubbertje om te neuken.
    Ze deed 'm om,en ik dacht al aan 50 euro extra als fooi,omdat het zo ongelooflijk goed was.

    Het werd mij allemaal teveel....de makkelijkste ijsbeer der ijsberen was behoorlijk verwend
    2 kamers waren al fantastisch geweest,en deze kamer was helemaal te gek!!
    De druppel die de emmer in positieve zin deed overlopen dus,ik sprong recht en liep naar de lockers.
    Heel erg vrolijk deze leuke meid betaald voor dubbel en dwars bewezen diensten.
    Met hele goede zin de douche onder,om me aan te kleden en huiswaarts te keren.

    Bij de theke mijn sleuteltje afgegeven,kreeg ik vriendelijk de vraag of alles naar wens was
    Ik die normaal altijd al snel tevreden ben,kon het niet laten een lofzang op samya te houden.
    De theke glimlachte,en deed een poging om te vragen naar mijn ervaringen....maar ik maakte duidelijk dat mijn grijns boekdelen sprak en liep buiten de parking op.
    Onmiddelijk de security achter me aan,ik moest een antwoord formuleren waarom ik zo ontzettend tevreden het pand verliet.
    Even in detail de vriendelijk kerel ingelicht over mijn ervaringen met de samya girls,die keek heel blij en was echt fier op wat ik te melden had. Even later iemand van het management erbij,over de club en over de dames gepraat. Men vroeg mij tevens de zaak terug te betreden,om de disco avond nog mee ta maken...
    Maar voor mij moest dat alles niet meer,de Hookerlover mobiel in en huiswaarts gekeerd.

    Kortom,Samya is een erg mooie en verzorgde club.
    Goed eten en drinken,mooie en goede wellness voorzieningen,leuke kino....etc!
    Personeel is vriendelijk en globaal gezien kan je stellen dat Samya een erg leuke club is.
    Want de club is top....en de dames zijn fantastisch!
    Deze ervaring was dermate fantastisch en bevredigend,dat ik voor onbepaalde tijd mijn ijsberenvel aan de haak hang en dus even niet zal opduiken in clubs!!
    5 uur autorijden om lekker te kunnen neuken,we moeten eigenlijk bidden dat het eeuwig zal duren.....
    Voorlopig toch maar even weer voor raamservice gaan in het skw,en de Hookerlover mobiel even op stal laten. Ik was behoorlijk bevredigd vandaag



    Ik heb het verslag van Hooker Lover1 gecensureerd, want zoveel eerlijkheid kan weleens voor problemen zorgen. Voorkomen is beter dan genezen ...


    Oh, ja. Chantage is echt heel wat anders.
    Echt waar.

  5. Onderstaande 4 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 september 2018),jansenroy (22 september 2018),Meme Moo (22 september 2018),rmjhexe (22 september 2018)

  6. #54
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Creatief ventje die partycrasher
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  7. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 september 2018)

  8. #55
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Ik heb het verslag van Hooker Lover1 gecensureerd, want zoveel eerlijkheid kan weleens voor problemen zorgen. Voorkomen is beter dan genezen ...


    Oh, ja. Chantage is echt heel wat anders.
    Echt waar.
    Het is absoluut geen probleem om eerlijke verslagen te schrijven. Daarover heeft niemand HL1 bekritiseerd. De voornaamste kritieken dat hij kreeg was voor onvolledigheid (niet benoemen van de betrokken dames) en het feit dat hij uit overduidelijk frustratie (wat mogelijk vloeit uit zijn eigenschap om van alles het positieve te zien) zijn positie als forumschrijver heeft ge(mis)bruikt om een betere service bij een dame af te dingen.

  9. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    FOEF (22 september 2018),Patjax (26 september 2018),Wentelt Eefje (22 september 2018)

  10. #56
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Inderdaad, toch een beetje een storm in een glas water dit.
    En clubs mogen in het algemeen idd best wat strenger selecteren i.p.v. alles wat 2 tieten heeft toe te laten. Dat zou een hoop van dit soort teleurstellingen voorkomen.
    D'r wordt nu al de opmerking gemaakt dat de dames-line-up overal aan de magere kant is (zie GT bvb). Met dergelijke selectie wordt dat alleen maar erger en zal het overblijvende koren in korte tijd veranderen in kaf door overbezetting van teveel beren voor te weinig dames. Lost dus niet op. Er is gewoon een tekort aan service-dames, kortom, waar blijven die Oekraïense dames toch?

    Voor HL nr1 tijd om eens voor bepaalde tijd af te kicken van 'het wereldje' me dunkt en evenwicht te zoeken met een andere hobby. En: het zijn juist de slechtere ervaringen die ons allen weer met de neus op bepaalde onpopulaire feiten duwen en de kans geven om scherper te staan in die erg illusoire wereld. Van de hemelse smaak van lekkere exotische vruchten kan je pas ten volle genieten als je de bitterheid van de rotte vruchten hebt ervaren anders kun je je eigen geluk dit alles te kunnen ervaren dicht bij huis niet meer appreciëren: trop is teveel. Dit is een les die HL de 1ste gekregen heeft daar in Samya waarna de walging en consternatie overal luidop werd gedeclameerd, begrijpelijk als je dat blijkbaar niet gewoon bent. Hij had in Samya volgende kunnen doen:

    * stoppen met dame 2 & call it a day, die bleek toch ok te zijn? maar de lust is groot...
    * met dame 3 direct naar de theke gaan en niet zo'n flater begaan ivm vermelding van schrijversschap. Mogelijk dat dit snel werd doorverteld (mijn eigen ervaring met Helena in PSR schiet me hier te binnen) en hij van dame 4 de ultieme wraak kreeg. Zijn het vriendinnen, die 2? Nee, hoeft zelfs niet, tam tam is tam tam.

    Soit, we maken allemaal wel fouten, mezelve ook.

    Last but not least: nooit never jamais een dame chanteren met wat dan ook, rest reassured, het woord WORDT doorgegeven (en al helemaal als je dat op forum vermeld bij de medebeer) en chanteren doe je al helemaal niet met de geest van de nieuwe Duitse wet in gedachten!
    De zwarte wolf

  11. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 september 2018),Patjax (26 september 2018),pret (24 september 2018)

  12. #57
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    1.836
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.143 in 822 posts

    Standaard

    Hooker Lover1 heeft de hele dag bij Samya aangepakt zoals het een echte Ijsbeer betaamt. Er is helemaal niks op z'n gedragingen aan te merken. Het was gewoon een soort dag dat we allemaal talloze keren hebben meegemaakt.

    Daarom snap ik ook niet wat sommige soortgenoten hier bezielt. Echt niet! Ik heb me kapotgelachen om heel veel reacties. Gaan die Ijsberen dan zo veel met mensen om, dat ze op mensen zijn gaan lijken?

    Hooker Lover1 wint door zijn tomeloze inzet voor ons forum een vrijkaartje. Van Samya in dit geval. Hij is er nog nooit geweest, dus met de spanning die we allemaal kennen op zo'n moment, gaat hij erheen. Hij is de moeilijkste niet, dus hij gaat er vrolijk van uit dat hij een dag zoals zoveel andere gaat beleven.

    Hij komt aan bij de club, en ziet dat alles goed verzorgd wordt daar. De faciliteiten zijn goed, het eten is goed, en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij rekent op een dag zoals zo ongeveer alleen hij die kan invullen. Daarom moet hij ook eerst een dutje doen.

    Hij wordt wakker en gaat op zoek naar een DVP. Al snel komt hij er eentje tegen. Ze gaan naar de kamer. Hij vindt het geen goede DVP, maar hij heeft wel het gevoel dat ze te goeder trouw is. Daarom zegt hij er niks van.

    Hij gaat daarna weer op zoek naar een DVP. Al snel komt hij er weer eentje tegen. De pre-sales zijn heel erg goed, dus hij gaat naar de kamer met haar. Daar krijgt hij een aanbod dat hij weigeren kan. Het heeft geen invloed op de kamergang, want die is best wel goed.

    Hij gaat daarna weer op zoek naar een DVP. Na een tijdje komt hij er weer eentje tegen. In zijn eigen woorden [Ik heb bepaalde onderdelen van zijn uitspraken geaccentueerd.]:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Eentje die veelbelovend kwam flirten,maar een kans gegeven....
    Eenmaal op de kamer sloeg de sfeer echter totaal om in de verkeerde richting.
    Voor zowat alles moest bijbetaald worden,zowat niets kon of mocht.
    Ik deelde vriendelijk mee dat ik niets wenste bij te betalen,en dat ze haar standaard service mocht hanteren en dat ik hier uitvoerig op fora zou over berichten.Ja beste dame,ik ben een schrijvende ijsbeer en dat beviel haar al helemaal niet.
    Zwaar tegen de zin,ging dan plots toch alles voor het gebruikelijke tarief....maar op een dermate koude en killige manier,dat het voor mij ook niet meer hoefde.Een zeer slechte kamer,met een service niveau ver onder het raam gemiddelde!!
    Hoe kan iemand in dit voorval chantage zien? Chantage is heel wat anders. Iemand die in dit voorval chantage ziet, weet óf niet wat chantage betekent, óf is bevooroordeeld tegen Hooker Lover1. Of allebei.

    Dit is het jaar 2018. Een jaar waarin alles gerecenseerd wordt. Echt álles. Van theatervoorstellingen tot reetveters. En van vliegtuigeten tot kauwgum. Dat maakte Hooker Lover1 duidelijk aan een oplichtster die blijkbaar op een dag besloot om zich te mengen tussen DVP's.

    Er zijn recensiesites over van alles en nog wat. Zelfs over dingen die gratis zijn. En er zijn ook talloze televisieprogramma's waarin mensen vertellen waar ze zeer tevreden en waar ze zeer ontevreden over zijn. In een van dat soort televisieprogramma's hebben ze de onderdelen De Warme Douche en De Koude Douche. Hooker Lover1 heeft deze oplichtster duidelijk gemaakt dat ze niet bepaald deed wat ze aanvankelijk beloofde en dat hij voornemens zou kunnen zijn om haar te nomineren voor 'De Koude Douche'. Als dát chantage is, zouden al die recensiesites en al die televisieprogramma's verboden worden. Ik moet weer even lachen.

    Die oplichtster merkte dat Hooker Lover1 zich niet wenste te laten oplichten, dus heeft zij haar oplichtingspraktijken bij hem afgezwakt. De prijs werd niet meer hoger, maar de service bleef volgens plan slecht. Ik moet weer lachen, maar nu om die oplichtster.

    Hij gaat daarna weer op zoek naar een DVP. Na een tijdje komt hij er weer eentje tegen. Zij belooft hem dat hij heel erg tevreden terug zal kijken naar een kamergang met haar. Maar zij blijkt een oplichtster die streeft naar perfectie. Bij haar mag bijna niks. Hooker Lover1 zegt niks tegen haar over 'De Koude Douche'. Dus doe ik het! Ik nomineer die oplichtster voor 'De Koude Douche'.

    Hooker Lover1 heeft zo ontzettend veel respect voor DVP's, dat hij helemaal ontgoocheld was door het grote aantal oplichtsters dat hij tegenkwam in een saunaclub. Daarom besloot hij om maar heel snel weg te gaan, want dit was zijn wereldje niet. Maar aan de andere kant ook weer wel, dus besloot hij helemaal geen namen te noemen van de DVP's. Vanwege verschillende redenen.

    De eerste DVP was volgens hem te goeder trouw, dus wilde hij haar een kans geven om een goede DVP te worden. De tweede DVP vond hij best wel goed, maar hij gaf ook aan dat ze bereid was om een loopje te nemen met bepaalde regels. Dan ga je dus niet de naam erbij noemen. De derde DVP en de vierde DVP waren oplichtsters van het allerergste soort. Maar omdat hij het allergrootste respect heeft voor DVP's, wilde hij aanvankelijk niet hun namen noemen. Want ze zouden nog altijd een goede DVP kunnen worden. Ware het niet dat oplichtsters nooit goede DVP's zullen worden. En toen hij zich dat na een paar uur realiseerde, heeft hij die 2 meiden toch 'De Koude Douche' gegeven.

    De meiden in de club bestonden dan wel voornamelijk uit oplichtsters, de club zelf was verre van oplichterij. Dat bewezen ze met de goede en schone faciliteiten, met het goede en lekkere eten, en met het zeer vriendelijke en altijd behulpzame personeel. En al helemaal nadat Hooker Lover1 aangaf zeer teleurgesteld te zijn, en ze achter hem aangingen om er het fijne van te weten en hem een vrijkaartje gaven. Nou, wie zou in zo'n geval dan zo'n vriendelijke geste weigeren?

    Hooker Lover1 heeft in zeer korte tijd zijn hele grote waarde voor het forum bewezen, en daarom roep ik hem op om terug te keren. En niet alleen maar ik, maar heel veel Ijsberen. Hooker Lover1, we missen je. Zonder jou is het niks aan hier. Kom daarom direct terug!

  13. Onderstaande 12 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (26 september 2018),brombeerzuid (26 september 2018),deket (26 september 2018),Eddy_V (26 september 2018),jansenroy (26 september 2018),JonnyFontane (26 september 2018),Kwibus2 (27 september 2018),Meme Moo (26 september 2018),snaal88 (27 september 2018),stimpy3 (27 september 2018),VAZKOR (26 september 2018),yylover (26 september 2018)

  14. #58
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Mooi geschreven, en nog wel door onze eigen “huis-misantroop”.

  15. Onderstaande 3 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (26 september 2018),Meme Moo (26 september 2018),Partycrasher (26 september 2018)

  16. #59
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Mooi pleidooi Party,. Dacht op een gegeven moment dat je de weg kwijt was omdat je zowat alles aan het haten was, (de haat en moppersmurf) maar mooi dat je zo voor je vriend opkomt.
    Hij heeft wel een cruciale fout gemaakt en dat weet hij, ik heb het hem ook gezegd.
    Chantage is in deze context misschien idd een groot woord maar hij had tegen die meid nooit mogen dreigen dat hij een aktief schrijver op het forum was.
    Maar oke, we maken allemaal wel fouten, nobody s perfect.
    Misschien dat de clubleiding het hem kwalijk kan nemen dat hij over een aanbod om te nzc schreef maar ik heb persoonlijk nog geen club geweten waar dat nog nooit werd voorgesteld. Meiden werken er om geld te verdienen

  17. Onderstaande 5 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 september 2018),jansenroy (26 september 2018),JonnyFontane (26 september 2018),pret (26 september 2018),VAZKOR (26 september 2018)

  18. #60
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:06
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Het hoeft niet altijd een nadeel te zijn dat de dames weten dat je een aktieve schrijver bent op het forum, in het verleden toen ik nog clubvrijgezel was een paar keer het verzoek gekregen of ik een recensie wilde schrijven over hen. Het liefst positief natuurlijk, waarop ik antwoordde dat dat voor het grootste deel aan henzelf lag. Heb me dan ook meestal nooit hoeven te beklagen over de verkregen service, overigens ook niet van dames die me niks vroegen (tamtam ?). Echter een enkele dame vroeg het na afloop van het kamertje en dat was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Omdat ze een lekker stel tieten had heb ik er toch maar 3 sterren van gemaakt.

    Op dit moment denk ik dat er maar héél weinig dames in YY zijn (de 'oude' garde is bijna geheel weg) die weten van mijn forumactiviteiten, loop er nu ook niet meer met te koop.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (26 september 2018),The Pussyhunter (27 september 2018)

  20. #61
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Als je om één bekritiseerde recensie in zak en as raakt is er iets niet goed met je. Maar dat is niet het enige. HL1 heeft een jaar lang uitgedragen zo ontzettend bekend te zijn met het pay-sex wereldje. Velen vonden het al discutabel en vroegen zich af of meneer wellicht een beetje veel fantasie had. Als je dan een recensie schrijft die doorspekt is van verwijten naar DVP's is dat olie op het vuur voor diegenen die de bull-shit een jaar geleden al roken.

    Maakt dat van HL1 een onbetrouwbaar persoon of een sukkel? In mijn ogen niet. Maar als hij echt zoveel ervaring heeft als hij altijd claimt heeft ie heel erg veel geluk gehad door de zware lessen uit Samya en de reacties daar op nu pas te hoeven leren. Nu hopen dat hij wat doet met die kritiek een wat dikkere huid krijgt en het omzet in wijze levenslessen.

  21. Onderstaande 7 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 september 2018),hasta la pasta (26 september 2018),Patjax (26 september 2018),pret (26 september 2018),satanic surfer (27 september 2018),vrije jongen (26 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)

  22. #62
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Als je om één bekritiseerde recensie in zak en as raakt is er iets niet goed met je.
    Dat maak jij er van.
    Soms zit het mee, soms zit het tegen. En als er dan op een dag (of in een week) net teveel dingen tegen zitten dan kan er een keer een druppel de emmer doen overlopen. En dan trek je je conclusies. Zong Henk Westbroek van “Het goede doel” het al niet eens jaren geleden?: vriendschap is een illusie. Dvp’s zijn illusies in het kwadraat.
    Als je dan in beiden teleurgesteld wordt, kan het zomaar beter zijn om even afstand te nemen van eea.

    HL1 neukt er nog lustig op los maar wil er geen tijd meer aan spenderen om daarover te schrijven.
    Zo zijn er hier wel meer heb ik de indruk..
    No big deal dunkt mij.
    En Garde

  23. #63
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    In elk geval blijkt de ontmaskering als hooker whisperer die in hooker blackmailer verandert ons vooralsnog evenveel onleesbare wijsneuzerigheid te besparen als leesbare recensies te kosten, per saldo geen verlies dus, behalve voor HL1('s ego).
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  24. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (26 september 2018),pret (26 september 2018),satanic surfer (27 september 2018),WA (26 september 2018)

  25. #64
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    No big deal dunkt mij.
    Inderdaad, no big deal, nu moet hij dat zelf nog inzien. Een standbeeld krijgt men hier niet, een les die reeds velen leerden maar daar veel minder drama om maakten.

  26. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (26 september 2018),pret (26 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)

  27. #65
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Wat is er plots gaande met Patjax?

    Een vraag die Hl1 stelt en ik bij deze beantwoord.

    Hebben de behandelingen zijn denkvermogen aangetast? Nee
    Is zijn account gehackt? Nee
    Is hij de kont van de surfer aan het likken? Nope, ken de beste man niet en als ik de kont van kerels zou likken dan zit ik op het verkeerde forum

    Ik zal de laatste zijn die van zichzelf beweert zonder zonde te zijn of ooit iets geschreven heeft waar ik achteraf van dacht dat ik het misschien anders had moeten verwoorden. Echter in dit geval sta ik 100% achter mijn woorden. Door juist op die twee zinnen te wijzen wilde ik duidelijk maken waarover ik een statement wilde maken. Dat dit geïnterpreteerd wordt als een persoonlijke aanval so be it, maar was zeker niet de achterliggende gedachte.

    Daarnaast is Hl1 bekend met mijn aversie tegen doorbrief en chanteer beertjes. We hebben er namelijk begin augustus nog over gesproken in Babylon. Dus mijn reactie kan niet als een verrassing komen.

    Mijn gebruik van het woord "chantage" wordt uit zijn context gerukt. Wat schreef ijsbeertje Patjax nou ook alweer precies:

    Wat mij tegen de borst stuit is het gechargeerd gezegd "chanteren" van een dame door te wijzen op het feit dat hij een schrijvende beer is en er uitvoerig over zou berichten.

    Chargeren kan betekenen: Het overdrijven van een situatie.
    Chantage kan betekenen: iemand iets afdwingen door ergens mee te dreigen.

    Begrijpend lezen is ook een kunst.

    Wat gebeurde er nu echt...
    Dat is inderdaad de grote vraag

    Was het nu?
    Voor een derde kamergang stuurde ik enkele arrogante roemeentjes wandelen,het stond namelijk op hun voorhoofd geschreven dat het floppers waren.Eentje die veelbelovend kwam flirten,maar een kans gegeven....
    Eenmaal op de kamer sloeg de sfeer echter totaal om in de verkeerde richting.
    Voor zowat alles moest bijbetaald worden,zowat niets kon of mocht.
    Ik deelde vriendelijk mee dat ik niets wenste bij te betalen,en dat ze haar standaard service mocht hanteren en dat ik hier uitvoerig op fora zou over berichten.Ja beste dame,ik ben een schrijvende ijsbeer en dat beviel haar al helemaal niet.

    Zwaar tegen de zin,ging dan plots toch alles voor het gebruikelijke tarief....maar op een dermate koude en killige manier,dat het voor mij ook niet meer hoefde.Een zeer slechte kamer,met een service niveau ver onder het raam gemiddelde!!


    Of was het?
    Bij 1 dame heb ik me inderdaad uitgegeven als schrijvende beer,maar wel in een geheel andere context dan wat gesuggereerd werd.
    De kamergang was slecht,geen chemie,geen klik,geen inzet,sex technisch een ramp....etc.
    Na de kamergang heb ik de betrokken meid in alle eerlijkheid aangesproken over haar belabberde prestaties.En ik voegde er letterlijk aan toe,dat ze toch wel een beetje moest oppassen met een dergelijke slechte service.Er zijn namelijk schrijvende heren,die weleens zouden kunnen berichten over wat ze beleven op de kamer.
    Ook gaf ik toe dat ook ik weleens wat schrijf,waarop de meid zich excuseerde voor haar slechte prestaties.Ze vroeg of ik nu zou berichten over haar,ik beloofde dat ik dat in geen geval zou doen!!!
    (heb ik ook nooit gedaan)Ik heb me ook geheel aan mijn woord gehouden,ik heb nooit de naam van de betrokken dame vrijgegeven....en heb het nooit gehad in detail over haar ondermaatse service!! Heb ik dan spijt dat ik mezelf als schrijvende heer uitgaf na de kamergang,het antwoord is nee!! Ik deed dit namelijk met de beste intentie,haar prestaties waren dermate slecht dat er gewoon geen toekomst in zit om op dergelijke wijze in het vak te staan.Ook had het kind geen enkel benul van de kracht van het internet,iets waar ik haar gewoon voor gewaarschuwd heb.Ondanks haar belabberde vertoning,nam ik haar dus nog in bescherming.


    Zelden zo'n grote tegenstelling gezien. In verslag was het aan het begin van de sessie en in je verklaring na afloop. Een gevalletje van verkeerde woordkeuze uit frustratie of een gevalletje van later rechtbreien om gezichtsverlies te beperken. Het zal mij om het even zijn.

    Het advies om eens in de spiegel te kijken stel ik ook aan jou voor. Spreek je "goedbedoelde" adviezen hard op uit, laat ze tot je doordringen en neem ze ten harte. Ik ga hier verder ook geen energie in steken. Kan deze in mijn situatie wel nuttiger gebruiken.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 26 september 2018 om 19:21
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  28. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (27 september 2018),Pierke69 (17 juni 2022),pret (26 september 2018),satanic surfer (27 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)

  29. #66
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Inderdaad, no big deal, nu moet hij dat zelf nog inzien. Een standbeeld krijgt men hier niet, een les die reeds velen leerden maar daar veel minder drama om maakten.
    Het drama wordt voornamelijk door anderen gemaakt, HL1 heeft alleen een nadere toelichting gegeven naar aanleiding daarvan.
    En Garde

  30. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (27 september 2018)

  31. #67
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Het drama wordt voornamelijk door anderen gemaakt, HL1 heeft alleen een nadere toelichting gegeven naar aanleiding daarvan.
    De drama wordt gemaakt door één specifieke beer, namelijk Partycrasher.

  32. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 september 2018)

  33. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard



    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (27 september 2018),Patjax (26 september 2018),pret (26 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018),yylover (26 september 2018)

  35. #69
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Niet alleen de leden trappen na...........
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  36. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (26 september 2018)

  37. #70
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Met post 57 van PC ben ik het helemaal eens.
    Dat je een DVP die de kantjes er van afloopt er aan herinnert dat je actief bent op een forum mag best.
    Zoiets chantage noemen is er echt over.

    Bij drie mindere ervaringen van een geroutineerde ijsbeer in een SC wijst de peil richting SC.
    Wanneer die alles "met twee tieten" binnen laat krijg je dit soort toestanden.

  38. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (27 september 2018)

  39. #71
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Niet alleen de leden trappen na...........
    Big30 heeft het overduidelijk over Partycrasher. Op de miniforum van jou wordt door de SMeerlap gepoogd om HL1 op te vrijen om voor hun te schrijven gezien de dalende trend in het aantal bezoekers en posts.

  40. Onderstaande 6 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    deket (27 september 2018),Eddy_V (27 september 2018),Levitrus (27 september 2018),peterp095 (27 september 2018),satanic surfer (27 september 2018),Wentelt Eefje (27 september 2018)

  41. #72
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Kan aan mij liggen maar Pret is voor mij niet te volgen.

    Ik stel voor dat we proberen het gezellig te houden hier.
    Dit is toch een ontspanningsvereniging of zie ik dat niet goed?

  42. #73
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Kan aan mij liggen maar Pret is voor mij niet te volgen.
    Normaliter is het ook beter om pret niet te volgen

    In deze ligt het inderdaad aan jou vanwege de context die bij velen maar niet bij iedereen bekend is.
    En voordat Big30 ook nog een spotprent onder mijn bijdrage gaat zetten, laat ik het hier maar bij.

    Ps is PC al genomineerd voor de beste (fake) recensie van de maand?? Mijn +1 krijgt ie zodat PC nog eens naar Samya kan gaan.
    En Garde

  43. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (27 september 2018),Meme Moo (27 september 2018),pret (27 september 2018)

  44. #74
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    @Kwibus. Pret bedoeling is voor insiders duidelijk.
    Kijk naar het topic Meeting Point, bij het item,sabotage bij forum. De bijdragen van Bocariver, Satanic en ondergetekende.

    Zal het voor de allerlaatste keer nog eens herhalen en dan ga ik er geen tijd en energie meer insteken. Er is voorlopig nog een miniforum actief met helaas een bedrieger als moderator. Op kap van deelnemers bij de voetbalpool maakte hij grote sier bij de sponsors om de winnaars van de voetbalpool te overladen met zogenaamde mooie orijzen zoals een reis naar Thailand, computers etc,,.kwam uiteraard niets van in huis, hij deelde niets uit, nothing, rien aan al die winnaars, was dat ook nooit van plan.
    Dit forum ligt in coma, maximaal een 10tal lezers, dus een veelschrijver dan Hl1 is er meer dan welkom. Had voorspeld dat ze hem zouden meer en meer opvrijen en dat is ook effectief gaande.
    Een exmedewerker van dat bedriegersminiforum heeft in tegenstelling tot ondergetekende de wilskracht niet meer te clubben maaris ook niet te spreken over de
    oplichterij van dat miniforum en kan samen met mij niet begrijpen dat een sympathieke wandelaar zich laat kennen om voor wat kruimels, lees vrijkaarten Babylon met die bedriegers mee te werken.
    En nu kom ik er niet meer op terug, ze zijn het niet waard

  45. Onderstaande 5 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (27 september 2018),pret (27 september 2018),satanic surfer (27 september 2018),stimpy3 (28 september 2018),Wentelt Eefje (27 september 2018)

  46. #75
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

  47. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    deket (27 september 2018),Wentelt Eefje (27 september 2018)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Living Room 468*60