Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 84
  1. #26
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Maar we moeten niet vergeten dat hooker lover veel tijd en energie heeft gestoken in dit forum.
    Hij heeft inderdaad met veel inspanning zijn bijdrage geleverd. https://twitter.com/harryelsocio/sta...17048738041856

  2. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 september 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik weet niet wat zijn reden is, maar laten we hem niet afvallen. Misschien zit ie er gewoon even doorheen.
    Hij is ook maar een mens.
    De meest wijze reactie...Ik heb de man nooit ontmoet maar niemand is perfect en sommigen grijpen wel heel fanatiek de kans om hem achter zijn rug af te vallen zonder dat hij nog kan reageren.

  4. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (16 september 2018)

  5. #28
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard

    Hij kan nog prima reageren... blijft immers meelezen hier
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. #29
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Hij kan nog prima reageren... blijft immers meelezen hier
    “Achter zijn rug zonder dat hij kan reageren “ was inderdaad de minst wijze reactie tot nu toe. Het is immers een openbaar forum voor leden waar hij gewoon kan reageren.

    Verder ben ik het ook wel met piet tent eens... ik ken de beste man niet, en een grapje kan, maar zal hem niet afbranden.

    Anderzijds, zoals hij nu reageert op kritiek zegt misschien ook veel over hoe hij reageerde op wat hem overkwam in Samya, en is hij toe aan een pauze.
    In ieder geval het beste HL1 en doe gewoon je ding en laat je keuzes of mentale toestand niet beïnvloeden van wat mensen die hier wat stangen of commentaar hebben, en neem het allemaal niet te serieus wat mensen vinden.

    Ik las je post en ik zou wel tevreden zijn geweest in Samya , Een random dame zonder tip die je meteen complete service aanbiedt, ik zou met een buikschuiver de kamer verlaten en de theke nog 50 fooi hebben gegeven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. Onderstaande 3 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (16 september 2018),rmjhexe (16 september 2018),Wentelt Eefje (16 september 2018)

  8. #30
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    2.039
    Discussies
    53
    Thanks
    3.916
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht

    Ik las je post en ik zou wel tevreden zijn geweest in Samya , Een random dame zonder tip die je meteen complete service aanbiedt, ik zou met een buikschuiver de kamer verlaten en de theke nog 50 fooi hebben gegeven
    Nou, een paar jaar geleden was dat de norm in clubs als Babylon en PSR. Wilde je TZ? Kreeg je TZ. Niet, ook goed. Vingeren? Geen probleem. Voor het 'reinheitsgebot', dus pzc was de norm, en rubber kwam d'r alleen aan te pas als er geneukt werd. En nou zijn er al beren die tevreden zijn met afwerksex in samya. Tsja.

  9. #31
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    De enige juiste conclusie is dat zijn account hier gehackt is.

    Ik lees nooit alle bijdrages hier, alleen de clubs en onderwerpen die mij echt interesseren. Uit nieuwsgierigheid zijn verhaal in Samya gelezen. In eerste instantie lijkt de stijl en woordkeuze precies zoals onze Belgische vriend altijd bezigt. Echter, er mist 1 zeer belangrijk onderdeel in zijn betoog. Het is hierboven ook al aangehaald, bij hem is het glas altijd halfvol. Ik zou zelfs wil zeggen, vaak loopt het over van optimisme.
    Dat er een paar mindere sessies voorkomen is niet abnormaal, gebeurt iedereen. Wel eens. Maar, als hij zelf dit verhaal had geschreven, dan was zijn conclusie geweest dat hij er nooit meer zou terug keren, maar niet dat hij de saunaclubs helemaal de rug zou toe keren. Nee, hij zou heel duidelijk schrijven dat hij in de toekomst weer gewoon naar zijn vaste clubs toe gaat. Die ene in de buurt van Vaals en die andere bij Elsdorf. Daar weet hij tenminste wat hij krijgt, en vooral, wie hij moet mijden.
    Daarnaast heeft hij zwaar gezondigd tegen een veel gegeven advies van hem zelf. Als je nieuw bent in een club, schiet een stammie aan en vraag aan hem wie aan te bevelen zijn, en vooral, wie je moet mijden.

    Hij heeft ook niet meer ingelogd kort nadat hij hier zijn afscheidsbericht heeft geschreven. Dus als hij mee leest, is het anoniem.

    De enige juiste conclusie is dus: gehackt. Nu moeten de moderators en administrators dus even uitvogelen hoe dat heeft kunnen gebeuren. En vooral, het lek dichten voordat heel de boel plat ligt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Das (16 september 2018),Eddy_V (16 september 2018),stimpy3 (16 september 2018)

  11. #32
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik denk niet dat je helemaal hebt begrepen wat er hier met"complete service" werd bedoeld.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  12. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (17 september 2018),Wentelt Eefje (16 september 2018)

  13. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Het lijkt hier niet een kleuterklas het is een kleuterklas , hookerlover schrijft een verslag over Samya waar denk ik terecht wat vraagtekens bij worden gezet, daar wordt ie op aangesproken door een aantal leden en dat moet ook kunnen, vervolgens schiet ie dan in een dunkt me vreemde reflex door te stellen dat ie verder niet meer wil reageren maar alleen nog maar als lezer het forum wil bezoeken. Vrijheid, blijheid, dat is zijn keuze en daar is ie aan niemand verantwoording voor schuldig.

    Morgen weer een dag !

    @-6.569, zet wel wat smileys bij je bericht anders begrijpt men jouw humor en ironie niet !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 september 2018)

  15. #34
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @-6.569, zet wel wat smileys bij je bericht anders begrijpt men jouw humor en ironie niet !
    Jawel...!

    en mbt HL1 , dat komt wel weer goed met deze sympathiek Vlaming. Van een clubpauze is nog nooit iemand slechter geworden.
    Behalve de dames dan natuurlijk
    En Garde

  16. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (17 september 2018),Kwibus2 (20 september 2018),Sjeufke (16 september 2018)

  17. #35
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Hij kan nog prima reageren... blijft immers meelezen hier
    Ah, ik had begrepen dat hij weg was. Excuses!

  18. #36
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @-6.569, zet wel wat smileys bij je bericht anders begrijpt men jouw humor en ironie niet !
    Met wat humor en ironie heb ik er maar van gemaakt dat U mij bedoelt.

    Er zijn er hier die inderdaad mijn humor en ironie niet begrijpen. Dat is jammer. Vooral voor hun. Lachen is gezond. Ik vrees alleen dat ook als ik iedere 3 woorden er een smiley tussen prop, er nog steeds mensen zijn die het niet begrijpen. Daarnaast heb ik een, weliswaar gepaste, hekel gekregen aan smiley’s dankzij dit forum. Ik zie ze te pas en , vooral, te onpas verschijnen in berichten. Waarna de schrijver ervan denkt dat hij maar alles kan neerpennen omdat het dankzij de smiley’s wordt afgezwakt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  19. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 september 2018)

  20. #37
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    hooker lover, veel plezier met je verdere leven zonder ijsberenforum, ik vind het jammer dat je niet meer schrijft, want je kon het altijd
    mooi verwoorden.
    Ik wens je veel gezondheid en geluk in de toekomst, en trek je van alle kritiek niet te veel aan, de beste stuurlui staan immers aan de wal.
    Het ga je goed !

    Groet, schoolmeester.

  21. Onderstaande 7 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (17 september 2018),duivenmelker (20 september 2018),Eddy_V (17 september 2018),Hooker lover1 (19 september 2018),John mc Snek (17 september 2018),rmjhexe (17 september 2018),Sjeufke (17 september 2018)

  22. #38
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Recht van antwoord,
    Gezien de eindeloze berichten die ik de laatste dagen ontving,voel ik me enigszins verplicht nog een laatste keer te reageren.
    In de eerste plaats om me te bedanken aan de positieve reacties die ik ontving van zovele van jullie.
    Zelfs heren die ik nog nooit mocht ontmoeten,bleken wel in staat om op een volwassen manier te reageren.Dank daarvoor!!

    De laatste weken waren mentaal erg zwaar voor mij,weinig geslapen en dikwijls zelfs helemaal niet geslapen.Wie me kent weet best waar ik mee bezig was,en wie me niet kent hoeft dat niet te weten.Ik heb me voluit ingezet binnen het wereldje,en heb best wat verwezenlijkt.Vanzelfsprekend is het allemaal niet geweest,want de probleemstellingen waarmee men binnen het wereldje geconfronteerd wordt zijn best verbazend groot.Het resultaat van mijn inzet,is als het ware een contrast van dag en nacht....met datgene wat door een zelfverklaard genie de wereld werd ingestuurd.
    Via what's app berichten ontving ik reeds in copie letterlijk,dat ik een dame zou gechanteerd hebben??
    Toegegeven,in mijn verslagje is mijn woordkeuze achteraf gezien best ongelukkig uitgevallen.Ons zelfverklaard genie had dan ook in geen tijd de nodige grondstof,om wat te gaan baggeren niet wetende dat hij totaal naast de kwestie zit.

    Wat gebeurde er nu echt...
    Mijn bezoekje aan Samya was geen succes,mijn verslagje geeft een eerlijk beeld van mijn ervaring aldaar.Toch heb ik bewust geen namen vermeld,en heb ik bewust geen details vrijgegeven....En dat alles niet zonder reden natuurlijk!
    Bij 1 dame heb ik me inderdaad uitgegeven als schrijvende beer,maar wel in een geheel andere context dan wat gesuggereerd werd.
    De kamergang was slecht,geen chemie,geen klik,geen inzet,sex technisch een ramp....etc.
    Na de kamergang heb ik de betrokken meid in alle eerlijkheid aangesproken over haar belabberde prestaties.En ik voegde er letterlijk aan toe,dat ze toch wel een beetje moest oppassen met een dergelijke slechte service.Er zijn namelijk schrijvende heren,die weleens zouden kunnen berichten over wat ze beleven op de kamer.
    Ook gaf ik toe dat ook ik weleens wat schrijf,waarop de meid zich excuseerde voor haar slechte prestaties.Ze vroeg of ik nu zou berichten over haar,ik beloofde dat ik dat in geen geval zou doen!!!(heb ik ook nooit gedaan)Ik heb me ook geheel aan mijn woord gehouden,ik heb nooit de naam van de betrokken dame vrijgegeven....en heb het nooit gehad in detail over haar ondermaatse service!! Heb ik dan spijt dat ik mezelf als schrijvende heer uitgaf na de kamergang,het antwoord is nee!! Ik deed dit namelijk met de beste intentie,haar prestaties waren dermate slecht dat er gewoon geen toekomst in zit om op dergelijke wijze in het vak te staan.Ook had het kind geen enkel benul van de kracht van het internet,iets waar ik haar gewoon voor gewaarschuwd heb.Ondanks haar belabberde vertoning,nam ik haar dus nog in bescherming.
    Van chantage is dus in de verste verte geen sprake,en best zielig dat er heren zijn die zulke flagrante leugens de wereld inschrijven....Een gebrek aan een eigen leven vermoed ik,wat ben ik een gelukkig man bedenk ik dan bij mezelf.

    Dat mister satanic dergelijke onzin schreef,en het gekende aasgieren clubje daar op inpikte....stond eigenlijk achteraf gezien al in de sterren geschreven.
    Sommige zaken zijn nu eenmaal erg voorspelbaar)
    Maar dat onze vriend patjax plots de kont van satanic moest gaan likken,om welke reden dan ook....laten we het bij goedkoop populisme houden,is me wel een ontgoocheling.Ik dacht dat jij een oprechte kerel was man,hoog tijd om eens in de spiegel te gaan staan!! Wat is er plots gaande met jou,heb ik me dan zo in jou vergist?

    Ik heb best aardig wat leuke en boeiende mensen mogen ontmoeten,mede dankzij het forum.Deze mensen ga ik hopelijk ook in de toekomst blijven zien!
    Het forum is helaas ook maar een afspiegeling van de maatschappij,heel die aasgieren club die geen letter onbenut laten om iemand af te kraken...
    Al die jaloezie en nijd,de roddels...de achterklap en schijnheiligheid....ik ben er op uitgekeken.Het vertrouwen in het forum is ook weg,de zin om er nog aan deel te nemen al helemaal.Dat een forum waar ik slechts zelden verscheen mij openlijk gaat steunen,en dat het ijsberenforum niet eens de moeite nam om enige objectiviteit te verifiëren is wel de druppel die de emmer deed overlopen.
    Desalniettemin,met rancune koop je niets....ik wens het forum en mijn goede hobby genoten het allerbeste! Zelf blijf ik me uiteraard vermaken in het wereldje,ik zal er enkel niet meer over berichten.Het glas blijft half vol,en mijn einde hier is alvast een geweldig begin elders.
    Hooker lover1

  23. Onderstaande 8 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 september 2018),brombeerzuid (21 september 2018),duivenmelker (20 september 2018),JonnyFontane (26 september 2018),Kwakje (20 september 2018),mechelen (19 september 2018),pietpotent44 (19 september 2018),schoolmeester (24 september 2018)

  24. #39
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    HL1 bedrijft voorlopig geen liefde meer dus raad ik hem aan om politiek te bedrijven. Hij weet zijn falingen goed te verdraaien.

  25. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (26 september 2018),Wentelt Eefje (19 september 2018)

  26. #40
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    HL1, wat een drama, wat is er nou eigenlijk feitelijk aan de hand ? Je had een kutdag in Samya en mensen reageerden daarop... thats it.

    Als je daar niet van slaapt en mentale issues krijgt dan denk ik dat je inderdaad beter niet kan schrijven. Man, je doet alsof je familie is omgekomen bij een vliegtuigongeluk of dat je ergens enorm slachtoffer van bent.... weet je zeker dat je niet bent gehackt door Sylvana Simons ?

    Maar serieus , neem een break en doe rustig aan want ook nu weer terugkomen om zo weer aandacht te zoeken , een hele eed af te leggen en zelfs het forum de schuld te geven...
    hopelijk gaat het snel beter en kan je dan ook zelf alles beter relativeren want waar gaat het in hemelsnaam allemaal over ?

    Het beste gewenst en dank voor al je bijdragen..:


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  27. Onderstaande 4 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Levitrus (20 september 2018),Uit-Drenthe (20 september 2018),VAZKOR (23 september 2018),WA (19 september 2018)

  28. #41
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Tja kan het toch niet laten, een letterlijke quote uit je Samya bericht:

    Voor een derde kamergang stuurde ik enkele arrogante roemeentjes wandelen,het stond namelijk op hun voorhoofd geschreven dat het floppers waren.Eentje die veelbelovend kwam flirten,maar een kans gegeven....
    Eenmaal op de kamer sloeg de sfeer echter totaal om in de verkeerde richting.
    Voor zowat alles moest bijbetaald worden,zowat niets kon of mocht.
    Ik deelde vriendelijk mee dat ik niets wenste bij te betalen,en dat ze haar standaard service mocht hanteren en dat ik hier uitvoerig op fora zou over berichten.Ja beste dame,ik ben een schrijvende ijsbeer en dat beviel haar al helemaal niet.
    Zwaar tegen de zin,ging dan plots toch alles voor het gebruikelijke tarief..
    ..maar op een dermate koude en killige manier,dat het voor mij ook niet meer hoefde.Een zeer slechte kamer,met een service niveau ver onder het raam gemiddelde!!
    Ik snap werkelijk niet dat mensen je van chantage hebben beticht.

    Je bent overigens nauwelijks een jaar actief hier, het leest alsof je denkt dat je de afgelopen 10 jaar het forum draaiende hebt gehouden.

  29. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 september 2018),hasta la pasta (20 september 2018),Levitrus (20 september 2018),Patjax (26 september 2018),satanic surfer (20 september 2018),WA (20 september 2018),Wentelt Eefje (19 september 2018)

  30. #42
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    HL1 bedrijft voorlopig geen liefde meer dus raad ik hem aan om politiek te bedrijven. Hij weet zijn falingen goed te verdraaien.
    Dat DENK je maar
    En Garde

  31. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (20 september 2018),Sjeufke (19 september 2018)

  32. #43
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik begrijp het allemaal niet zo goed meer. Ik mag hopen dat het overgrote deel hier begrepen had dat mijn bijdrage hier een paar dagen geleden ietwat sarcastisch bedoeld was. Ik ken meneer niet. Degenen die vaker mijn bijdrages lezen weten dat ik een jaar geleden 2 maal op een feestje geweest ben, maar dat het toch niet zo mijn ding is. Ik zoek zelden het gezelschap van andere heren op als ik in een club ben.
    Meneer was, bijna, altijd vol lof over zijn bezoekjes aan de clubs. Bij zijn bezoekje aan een, voor hem, nieuwe club heeft hij 1 van zijn eigen adviezen in de wind geslagen: vraag een bekende in de club om raad.
    Die paar regeltjes waar hier door sommigen zo moeilijk over wordt gedaan, ik ga ervan uit dat dat een uitglijder van het toetsenbord was. De teleurstelling was nog niet helemaal weg. Dat is niet meneer zijn normale manier van schrijven.

    Gisteren kwam er nog een nadere uitleg van hem. Een deel daarvan is voor mij niet duidelijk, komt doordat ik meneer niet ken. Wat mij een beetje verbaast is het feit dat hij zo kort door de bocht het bijltje er bij neer gooit. Meneer leek mij niet iemand die slecht met kritiek om kon gaan. Het lijkt er bijna op dat er meer gebeurd is in zijn leven de laatste tijd. Dat hij daarbij nog wat namen noemt, alla. Ik weet niet bij welk kamp hij mij nu indeelt, maar eerlijk gezegd, het interesseert mij ook niet. Het maakt mij niet uit hoe anderen over mij denken. Ik alleen ben degene die daarmee moet leven.
    Zijn conclusie dat zo ver rijden niet veel extra brengt, kan ik alleen maar onderschrijven. Ik zelf rij zelden verder dan een uur. Ik mag me dan ook gelukkig prijzen dat er binnen die tijdspanne enkele leuke clubs liggen. Ik begrijp ook heel goed dat niet voor iedereen zo vanzelf sprekend is.

    Waarom ik toch nog eens reageer is het volgende.
    Wat ik jammer vind, vooral voor diegenen die zijn bijdrages bijzonder waardeerde, is dat hij weinig of niet meer zal schrijven. In ieder geval niet hier, misschien nog wel ergens anders. Mij interesseert dat minder. Ik heb het al eens ergens geschreven hier, als je je mond open doet, lees, schrijft op een forum, dan zijn er anderen die op je reageren. Heb je daar moeite mee, dan moet je je ernstig afvragen of dat je wel moet schrijven. Zeker als je soms stelling neemt. Ik heb er geen enkele moeite mee dat men wat tegen mij zegt, als ik dan ook maar wat terug mag zeggen. Helaas is dat niet altijd het geval. Sterker nog, degenen met de meeste kritiek kunnen er zelf vaak slecht tegen. Het nadeel van online forums, en internet in het algemeen, is dat je van achter je toetsenbord reageert. Net als de ander. Het is op die manier moeilijkom de bijbehorende gezichtsuitdrukking te zien, zodat men de woorden beter kan begrijpen. Sommige lossen dat op door hun vrahelen te vergeven van smiley’s, maar vaak heeft dat niet het juiste effect. Sommige schrijvers hebben er ook een handje van om op de man te spelen in plaats van te discussiëren over de inhoud. Dat is gewoon jammer.

    En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat zijn account hier gehackt is. Iets in de toon van zijn bijdrages is anders dan anders.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  33. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    WA (20 september 2018)

  34. #44
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dat DENK je maar
    Ik DENK wel wat meer, maar daarover zal ik mij niet uiten.

  35. #45
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Oke laten we er niet over blijven zeuren.
    HL1 heeft een onbeschreven regel overtreden, een cruciale fout gemaakt namelijk het forum gebruiken als argumentatie tgo een dvp en dat heb ik hem ook gezegd. Chantage is nooit goed en zeker niet in die context. Hij verzekerde mij echter dat dit niet zo bedoeld was.
    Ik zou weliswaar de ijsberen niet de kost willen geven die het forum als chantagmiddel gebruiken en er niet over schrijven. Het forum is in deze niet anders dan de buitenwereld. Ook bij de ijsberen vind je extreme leugenaars en roddeltantes tot integrante, een weerspiegeling van de maatschappij dus. En op forum vaak gedteven door afgunst en nijd omdat iemand samen is met een mooie exdvp of om iemands uitgavenpatroon
    HL1 trekt zich zijn imago teveel aan en daarom zit hij nu in de put. Men is gelukkig wanneer je er geen fuck mee inzit wat anderen over je denken. Ikzelf had voorheen ook graag dat ik door velen aardig werd gevonden en vond het in die optiek leuk dat men mij bv nomineerde etc voor mijn bijdragen maar nu kan het mij nog weinig deren. Alleen wat de mensen die ik graag heb over mij denken dat wel, de rest kan mij worst wezen, ik ben geen politicus op zoek naar stemmen.

    Dit gezegd zijnde vind ik het wel niet kunnen dat de bedriegers van dat op sterven na dood miniforum, zie MP, problemen met het forum en de bijdragen hierop van oa Bocariver, Satanic en mijzelf, als gieren op HL1 storten om hem op te vrijen voor hen te schrijven en zich ongevraagd in deze discussie te mengen als platte opportunisten.
    Zij hebben maximaal nog geen 10 schrijvers meer die ze dan andere nicknames geven, (aan henzelf) en voor hen is HL1 als veelschrijver dus meer dan welkom.
    HL1 zal echter luisteren naar deze afgeleefde opa en daar niet op ingaan

  36. Onderstaande 7 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 september 2018),jansenroy (20 september 2018),Meme Moo (20 september 2018),pret (20 september 2018),satanic surfer (20 september 2018),WA (20 september 2018),Wentelt Eefje (20 september 2018)

  37. #46
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Jammer, een relletje om niets.
    HL1 heeft zijn teleurstelling geuit. Hij heeft de namen van de miskleunen niet genoemd.
    Blijft over de schade voor de club. Wat die er mee doet is niet duidelijk.

    Het gaat om vaker voorkomende situaties.
    Er is al een antwoord op: Clubs die strakker selecteren, waar je als ijsbeer gevrijwaard bent van $$$ dames.
    SC die de zaak op zijn beloop laten zien hun ijsberen vertrekken om niet meer terug te keren.
    Het zal niet onmiddellijk tot omzet verlies leiden.
    Uiteindelijk zakt de omzet in.

  38. #47
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik DENK wel wat meer, maar daarover zal ik mij niet uiten.
    Eindelijk rust.
    Pluk de dag of een bloemetje

  39. #48
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Jammer, een relletje om niets.
    HL1 heeft zijn teleurstelling geuit. Hij heeft de namen van de miskleunen niet genoemd.
    Blijft over de schade voor de club. Wat die er mee doet is niet duidelijk.

    Het gaat om vaker voorkomende situaties.
    Er is al een antwoord op: Clubs die strakker selecteren, waar je als ijsbeer gevrijwaard bent van $$$ dames.
    SC die de zaak op zijn beloop laten zien hun ijsberen vertrekken om niet meer terug te keren.
    Het zal niet onmiddellijk tot omzet verlies leiden.
    Uiteindelijk zakt de omzet in.
    Inderdaad, toch een beetje een storm in een glas water dit.
    En clubs mogen in het algemeen idd best wat strenger selecteren i.p.v. alles wat 2 tieten heeft toe te laten. Dat zou een hoop van dit soort teleurstellingen voorkomen.

    Ik geloof ook niet dat de slechte ervaring van HL hem tot het besluit heeft gebracht om te stoppen. En ik geloof ook niet dat dat de reden is dat ie zo lang slecht geslapen heeft.
    Het zal wel een optelsom zijn van veel tegenslag in zijn priveleven en/of werk. Als er dan in zon mindere periode zoiets gebeurt dan reageer je wat meer geirriteerd daarop dan in je goeie doen. Plus dat ie toch ook wel gevoelig is voor hoe andere beren met hem om gaan. Uit zijn tekst te lezen voelt ie zich in de steek gelaten door sommigen. Het kan ook de frustratie zijn van zoveel energie en tijd in het forum steken, en dan voor zijn gevoel niet de waardering en krediet voor gekregen hebben die hij had gehoopt.
    Ik vind het overigens ook wel zware woorden om hem van chantage te betichten. Het is nog altijd wel een foute dame die hem eerst probeerde pootje te lichten. Ok, hij had daar achteraf misschien anders mee om moeten gaan, misschien idd beter de kamer te verlaten, en evt. Melden bij de theke. Maar goed, op zon moment als de frustratie zo diep zit doen mensen weleens dingen die ze in goede doen niet zouden doen.

    Ik denk dat ie gewoon mentaal er doorheen zit. En dat ie het beste gewoon even afstand kan nemen.

    Maar er is natuurlijk geen betere remedie dan gewoon weer een goede wip te gaan maken

  40. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 september 2018),Kwibus2 (20 september 2018),stimpy3 (20 september 2018),VAZKOR (22 september 2018)

  41. #49
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Sex is de beste therapie. Dat en in iets mindere mate een voetbalwedstrijd van Anderlecht. Maar de beste pil tegen je op een moment niet goed voelen : lekkere sex!

  42. #50
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dat en in iets mindere mate een voetbalwedstrijd van Anderlecht.
    Wil je een depressie???

  43. Onderstaande 7 leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 september 2018),JonnyFontane (20 september 2018),Levitrus (21 september 2018),Meme Moo (21 september 2018),Sjeufke (20 september 2018),Stief (24 september 2018),WA (20 september 2018)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

  Babylon 468*60