Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 84
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard De hooker lover,een wandelaar doorheen zijn wandeling.

    Hoi,ik zal me ook maar eens voorstellen.
    Om het origineel te houden,wandelen we doorheen mijn verleden tot heden...
    Dit zal ik doen in enkele deeltjes,zodat het leesbaar blijft!
    Vanwaar nu de nickname Hookerlover,dat zal alvast duidelijk worden op het einde van deeltje 1 doorheen mijn levens wandeling.

    Geboren halfweg de jaren 70,in een normaal en stabiel gezin.
    Toch merkte ik reeds op jonge leeftijd dat ik anders dan de andere was.
    Ben geheel op mezelf gericht,en doe graag alles op mijn eigen manier...een zekere koppigheid zit me in de genen.
    Toen ik als jonge tiener op een zomerdag op uitstap ging naar Brussel met mijn vader met de trein,zag ik voor het eerst in mijn leven neon verlichting en dames van lichte zeden achter het venster zitten.
    Mijn vader sprak me toe,jongen als er nu iets is wat je nooit mag doen in het leven....dan is het hier binnenstappen.Toch vond ik het best wat hebben,en dat ik ooit een van de meest actieve wandelaars van het land zou worden,was toen in de verste verte niet te bedenken.

    Ik was geen goed student,leren boeide me niet.
    Ik was dan ook een schoolverlater en kwam op de arbeidsmarkt zonder enige kwalificatie.
    Taalfetishisten kunnen zich dan ook regelmatig irriteren aan de mogelijke foutjes in mijn schrijfsels,zelf heb ik nooit aandacht aan schoolse spellings regeltjes en lees ik er vrolijk overheen.
    Als beginnende werknemer vloog ik op de arbeidsmarkt,werkweken van 80-100 uren waren heel gewoon.
    Ik werd in geen tijd een workaholic,en buiten werken was er geen tijd voor enig normaal sociaal leven.
    Ook met vrouwen had ik geen contact,eigenlijk had ik geen tijd en interesse in het vrouwelijk geslacht.
    Ik begon vooral opdrachten in Duitsland uit te voeren voor mijn werk,en plots werd ik onverwacht zwaar ziek.
    Daar lag ik dan in Duitsland,het licht ging letterlijk en figuurlijk uit...ik vocht voor mijn leven op intensive care!

    Op dat moment had ik vooral in gedachten hoe fout ik was door enkel te werken in het leven,moest ik nu echt de wereld al verlaten zonder het eens met een vrouw gedaan te hebben.Ik kwam er echter doorheen met dank aan een uitstekend medisch team,tijdens de revalidatie had ik slechts 1 ding in gedachten.Eens beter,zou ik betaald naar de vrouwen gaan....

    Het werd dus het Schipperskwartier,ik doolde er uren rond met lood in mijn schoenen.
    Al snel merkte ik dat zowat alles en iedereen in het Engels converseerde,aangezien ik werkelijk niets van prostitutie afwist,was het me vreemd dat zowat elke dame toen Albanese was.Maar ik zocht en vond een Belgische meid,want Engels was ik niet machtig en voor mijn ontgroening leek Nederlands toch handiger.
    Ik stapte dus vol angst de vitrine binnen,maar eens ik het briefje van 2000 Frank overhandigde,kwam er een zekere rust in mij.Het leek wel of ik eindelijk was,waar ik thuishoorde....de sex met een dvp verliep feilloos,en de dvp vond het best wat hebben om me mijn eerste wip te doen beleven.

    Mijn eerste dvp bleef ik een hele tijd trouw,wekelijks ging ik weleens langs bij haar.
    Maar de Albanese gekte die het Schipperskwartier volledig in zijn greep kreeg,betekende het einde van de slechts enkele werkzame Belgische meiden toen.Ik begon er op los te neuken,en kreeg de smaak behoorlijk te pakken.
    Zowat alle nationaliteiten had ik weleens,veelal oost Europees en vernamelijk Albanees.
    Mijn wandel frequentie begon problematisch te stijgen....
    Op het hoogtepunt van mijn skw periode was er geen enkele vitrine,waar ik niet actief geweest was.
    Zowel in de dag als in de nachtshift,was ik met naam en toenaam bekend bij zowat elke dame.
    Men zag mij ook graag komen,ik was een leeftijdsgenoot,zag er goed uit en was verzorgt,en had nog geld ook.
    Ik werd door talrijke dvp dan ook op handen gedragen als de klant der klanten.
    Het sprak zich echter rond tussen de dames,dat ik werkelijk iedereen neukte in het Schipperskwartier.
    Ik was zo close en goed bevriend met zovele dames tegelijk,dat de dames zelf stelde dat ik slechts 1 grote tekortkoming had.
    Hoewel ik de perfecte klant was,leek het voor de dames wel alsof ik verliefd was op elke dvp.
    Hierin ontstond de nickname,de Hookerlover.

    In werkelijkheid ben ik echter steeds nuchter tot extreem nuchter gebleven in mijn omgang met dvp.
    Op een beginners foutje na,toen ik mezelf even verloor in de Russische Svetlana.
    Het zou nadien echter een levensles worden,geen gevoelens voor dvp meer toe te laten.
    De reden waarom de dames weleens dachten dat ik op elke dvp verliefd was,was doordat ik zeer spontaan en normaal omgang met dvp.Een dvp is voor mij steeds een normale vrouw geweest,die sex aanbod tegen betaling.
    Dat ik de dames waardeerde en respecteerde,zal ook wel een reden geweest zijn waarom mijn contacten zo vlot verliepen.

    Ik neukte een spectaculair aantal vitrine dames,eigenlijk was het waanzin.
    Een fortuin werd erdoor geneukt,gelukkig was ik nog steeds de workaholic die aardig verdiende om deze hobby te bekostigen.Dit alles zou zo doorgaan tot ik op een dag een piepjonge Bulgaarse prostituee trof achter het venster.
    Deze dame die luisterde naar de naam Maria,veranderde mijn leven compleet.
    Hoe Maria daarin sloeg,vertel ik alvast in een volgende episode doorheen mijn wandeling.

  2. Onderstaande 44 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 januari 2018),AmuseMe (22 december 2017),Bluebear (23 december 2017),buttlover (20 december 2017),cavediver (23 december 2017),Devante (20 december 2017),Dino-007 (19 december 2017),duif1 ( 8 februari 2018),Eddy_V (21 december 2017),Elmo3108 (22 december 2017),Firehawk (19 december 2017),firstme (20 december 2017),hallodaarbenikweer (19 december 2017),Jan Verplancke (20 januari 2018),jansenroy (20 december 2017),JonnyFontane (19 december 2017),Jooploop (28 december 2017),Kwakje (19 december 2017),Laatbloeier (23 december 2017),langlekker (19 december 2017),le_belge ( 9 juni 2020),Liefje (22 december 2017),mechelen (24 december 2017),Meme Moo (19 december 2017),mentholbear (23 december 2017),Mistralwind (22 december 2017),Mr Bluenose (23 januari 2018),Pandabeer82 (19 december 2017),Partycrasher (19 december 2017),Patjax (21 december 2017),phoenix (14 januari 2018),pietpotent44 (19 december 2017),pret (19 december 2017),Ricardo Banana (20 december 2017),Rickertje (19 december 2017),rmjhexe (19 december 2017),schoolmeester (24 december 2017),Sjeufke (14 januari 2018),snaal88 (19 december 2017),spinazieboy (20 december 2017),Teiresas (22 december 2017),waterrat (23 juli 2018),Wijze grijze (19 december 2017),yylover (19 december 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Nou hooker lover, je schrijft wel goed voor een schoolverlater
    Leuk verhaal ook.

  4. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (19 december 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Episode 2 gaat van start bij Maria,die aanvankelijk slechts 1 van de zovele was.
    In de periode dat ik bij Maria binnenstapte,stapte ik eigenlijk bij iedereen binnen.
    Toch sloeg die Maria erin mij als klant te binden,vanwege haar hoge service niveau en vooral de tijd die ze me gaf.
    Hoewel ik slechts het tarief betaalde voor een snelle wip,was ik steeds erg lang binnen bij haar.
    De meid kende mijn gewoontes,en bleef op een zaterdag avond veelal in burgerkleding op me wachten,zodat ik haar steeds als eerste klant had.Hoewel ik vanwege het talrijke wandelen al wat basis Engels geleerd had ondertussen,was het vooral Maria die mij veel bijleerde in het Engels omdat ik met haar erg veel converseerde.We waren als vrienden...

    Op een dag vroeg Maria mij ten huwelijk,ze corrigeerde zichzelf vrijwel onmiddellijk in schijnhuwelijk.
    De deal zou zijn dat ik 300.000 Belgische Frank zou krijgen van de organisatie waarvoor ze werkte,en dat ik tijdens het huwelijk onbeperkt sex for free zou krijgen.Voor de rest was het mijn taak,de autoriteiten echt te doen geloven dat we een echt koppel zouden zijn.Dit alles hoorde niet thuis in mijn correct burgerlijk leventje.Gelukkig woonde ik toen officieel nog in het ouderlijke huis,iets wat niet paste in haar plan want een van de criteria waarin ik moest voldoen was nu eenmaal een eigen domicilie hebben.
    Uiteindelijk vond ze bij een wat oudere klant,die totaal vereenzaamd door het leven ging,gehoor om te schijnhuwen.
    Maria wist dat ze een tijdje niet als dvp zou kunnen werken,ze was druk bezig haar schijnhuwelijk voor te bereiden.
    Net voor ze uit het Schipperskwartier zou verdwijnen,nam ze me stevig vast met de mededeling dat ze het jammer vond dat ze mij niet kon huwen.Dat ik altijd haar favoriete klant was geweest,en dat ik te leuk en te goed was om zoveel geld bij de dvp te laten.Om een lang verhaal kort te houden,maakte Maria mij warm om haar land van herkomst eens op te zoeken!

    Bulgarije,daar moest ik dus eens heen.....want Maria had mijn kop gek gemaakt over het goedkope leven en de eindeloze meiden zwerm waar ik me zou plezieren voor wat kleingeld.Ik boekte dus een vakantie naar golden sands,wat niet veraf was van Varna,de stad waar Maria opgroeide.Ik lande dus in een land,waar ik me 100 jaar terug in de tijd waande.Niet met woorden uit te drukken,hoe groot de verschillen waren.In het toeristenresort krioelde het van de meiden van plezier,bloedmooie meiden die gewillig tot elke actie overgingen.
    Op mijn eerste vakantiedag wou ik wat luieren op het strand,maar dat zat volgeplakt met luide toeristen.
    In de verte zag ik een stuk strand wat zo goed als leeg was,het bleek uiteindelijk om een stukje naaktstrand te gaan.
    Op dat naaktstrand kwam ik in contact met Emiel en ralitza,een getrouwd stel met een erg groot leeftijdsverschil.
    We gingen samen op stap,en om een lang verhaal kort te houden....beleefde ik mijn eerste keer sex zonder betaling met Ralitza.
    En dat nog wel in mijn eerste en enige man,man,vrouw trio.
    Emiel bedankte mij vriendelijk dat ik hun sexuele fantasie had waargemaakt,als ik een gids nodig had ter plaatse mocht ik hem steeds contacteren.Het getrouwde koppel liet mij dus het echte bulgarije zien,en gaf mij een berg informatie over hoe en wat...
    Verder hadden ze ook begrepen dat ik voor de meiden kwam,ik verkreeg een berg informatie over alweer hoe,wat en waar.
    Het contrast tussen de prijzen in het echte bulgarije,en toeristisch bulgarije was namelijk gigantisch.
    In Varna had men mij geleerd dat ik slechts in een taxi hoefde te stappen,en het woord office moest uitspreken.
    Office stond synoniem voor,breng me naar de dvp...

    Bulgarije werd mijn tweede thuis,ik ging steeds verder in mijn zoektochten doorheen het gehele land.
    Ik bouwde talrijke contacten op,had relaties met leuke meiden...
    Bezocht aan de lopende band dvp die hun diensten aan erg lage prijzen aanboden.
    Prostitutie werd in zekere zin een fascinatie voor me,ik bevond me namelijk in het hol van de leeuw.
    Bulgarije was in die tijd zowat de grootste exporteur van dvp over geheel Europa.
    Ik begon steeds dieper te graven om de waarheid achter heel dit wereldje te doorgronden.
    Talrijke vriendschappelijk relaties met dvp ter plaatse,deden een nieuwe wereld open voor mij.
    Televisie series zoals matroesjka waren volledig gebaseerd op sensatie,de waarheid bleek geheel anders.
    Gedurende tien jaar,zou ik bulgarije eindeloze keren bezoeken en mijn bezigheden als wandelaar waren best spectaculair te noemen.

    Talrijke dvp die veelal in belgie,Duitsland en Zwitserland hadden gewerkt,zochten toenadering om het wereldje te kunnen verlaten.
    In die periode verzamelde ik erg veel ervaringen,over de werkelijkheid achter de mooie dames van plezier.
    Eentje die er uitspringt en niet mag ontbreken in mijn memoires zal in episode 3 aan bod komen....

    Gedurende vele jaren liep ik de Bulgaarse bordelen dus plat,vooral de hoofdstad Sofia was mijn actie terrein.
    Hoewel de meeste wandelaars in bulgarije niet echt vonden wat ze zochten,lukte mij dit probleemloos vanwege mijn kennis van het land en de situaties ter plaatse.Op een dag stapte ik tijdens de namiddag een clubje binnen,daar bleken geen meiden aanwezig.
    Echter vanwege mijn gekendheid in zowat elk bordeel,maakte de plaatselijke maffiosi er een ere zaak van om mij van een dvp te voorzien.Ik moest dus maar even wachten,er zou weldra iemand opduiken.De bel rinkelde,de deur werd geopend.....en wie stond daar plots voor mijn neus....Een meid die volledig verrast was en me met een grote smile op het gezicht vroeg of ik haar nog herkende.
    Het was Maria,die ik natuurlijk nog kende....ook zij kende mijn naam nog.
    Maria was inmiddels gescheiden van haar Belgische man,ze had een Belgische identiteitskaart op zak waar ze erg fier op was.
    Volgens Maria was ik nauwelijks verandert,maar wat sprak ik toch vlot Engels in vergelijking met zovele jaren terug
    We hadden stomende sex,zo goed was het in belgie achter de vitrines zelfs nooit geweest.
    Het werd een fantastisch weerzien,en na de sex bleef ik nog uren met Maria in dat clubje bijpraten over mijn eindeloze avonturen in haar thuisland.Haar neus krulde dat ik zoveel leuks had meegemaakt in het land,waar zijzelf me ooit naartoe stuurde.

    Toeval wou dat die bewuste dag voor Maria de laatste dag als dvp zou zijn.
    De meid had gedurende 10 jaar de mannelijke bevolking lopen te plezieren,en het was wel geweest.
    Dat ik haar totaal bij toeval nog mocht ontmoeten,was een unieke gebeurtenis eigenlijk.
    Maria gaf me tevens een berg informatie hoe alles in al die jaren in zijn werk ging.
    Ik werd vanwege al die informatie een wandelende encyclopedie voor prostitutie kenners.
    Zelf had ik Maria natuurlijk ook veel te vertellen,vooral mijn relatie met Sashka boeide Maria
    Hierover gaan we verder in episode 3,die met Sashka boeiend van start gaat,maar uiteindelijk saai en burgerlijk zal eindigen.
    Maria verdween die dag voor goed uit mijn leven.
    De meid heeft uiteindelijk wel een mega invloed gehad,op de boeiendste periode uit mijn leven

  6. Onderstaande 40 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (22 december 2017),Bluebear (23 december 2017),brombeerzuid (21 december 2017),buttlover (20 december 2017),cavediver (23 december 2017),Devante (20 december 2017),Dino-007 (20 december 2017),duif1 ( 8 februari 2018),Eddy_V (20 december 2017),Elmo3108 (22 december 2017),Firehawk (20 december 2017),hallodaarbenikweer (20 december 2017),housefreak5 (28 juli 2019),Jan Verplancke (20 januari 2018),jansenroy (20 december 2017),Jooploop (28 december 2017),Kwakje (20 december 2017),Laatbloeier (23 december 2017),langlekker (20 december 2017),le_belge ( 9 juni 2020),Liefje (22 december 2017),Meme Moo (20 december 2017),mentholbear (23 december 2017),Mistralwind (22 december 2017),Mr Bluenose (23 januari 2018),Pandabeer82 (20 december 2017),Partycrasher (25 december 2017),Patjax (21 december 2017),phoenix (14 januari 2018),pret (20 december 2017),Ricardo Banana (20 december 2017),schoolmeester (24 december 2017),Sjeufke (14 januari 2018),snaal88 (20 december 2017),spinazieboy (20 december 2017),Teiresas (22 december 2017),Tropische_verrassing (20 december 2017),waterrat (23 juli 2018),Wijze grijze (20 december 2017),yylover (20 december 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Je schrijfstijl is fantastisch deel 1 leidde er toe dat ik deel 2 al meteen wilde lezen en nu kan ik niet wachten op je vervolg!

    Thanks for sharing your story!

  8. Onderstaande leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (20 december 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Episode 3 zal gedomineerd worden door de hitsige Sashka,die de grenzen van sexualiteits beleving zal verleggen.
    Alvorens Sashka los te laten in mijn wandeling doorheen mijn eigen wandel verleden,nog een stukje realiteit uit het verleden.
    Dat stukje realiteit heeft alweer een enorme impact gehad op mijn bestaan als wandelaar!

    Terwijl ik in het Bulgaarse Sofia de tijd van mijn leven beleefde,was het op het thuisfront in belgie heel wat minder.
    Mijn geliefd wandelgebied was niet meer,het Schipperskwartier werd schoongeveegd en werkelijk alle meiden met wie ik jarenlang omging waren plots verdwenen.Hoewel de meiden zelf mij wel in kennis gesteld hadden dat er wat te gebeuren stond,heb ik het nooit ernstig genomen dat men het skw daadwerkelijk volledig zou opkuisen.Op een dag arriveerde ik aan het Schipperskwartier,waar geen enkele neon lamp brande,er geen enkele meid te bespeuren viel,en het wel leek alsof ik de enige wandelaar was die totaal teneergeslagen op zoek was naar de dvp.De gevoelens die toen in me omgingen,kan ik niet beschrijven met woorden.
    Dit gevoel zal trouwens voor de rest van mijn leven,niet geheel verdwijnen.....het heeft een verschrikkelijke indruk op me nagelaten.

    Bij toeval kwam ik met een toenmalig collega in gesprek over zijn hobby om straatmadeliefjes op te pikken in Brussel nabij de red lights.
    Ik wou en ging eens mee op uitstap,voor mij was het een totaal nieuw gegeven dat er in mijn eigen hoofdstad schaars geklede dames op de boulevard stonden te wachten op klanten.Sommige dames waren zo goed als naakt,het was best een vermakend schouwspel.
    Mijn toenmalig collega plukte een dame mee de auto in,en ging even later een hotelletje binnen om sex met haar te hebben.
    Zelf had ik toch meer interesse in de nabijgelegen aarschotstraat,die uiteindelijk die avond voor mij een openbaring bleek.
    De aarschotstraat was in die tijd namelijk een stukje bulgarije,dat in belgie gelegen was.
    Werkelijk elke meid was Bulgaars,en sterker nog....enkele meiden herkende ik formeel van mijn talrijke wandelingen in de bordelen van Sofia.Een nieuw tijdperk ging van start,Brussel werd mijn nieuw wandelgebied.
    Ik neukte nu uitsluitend Bulgaarse meiden,zowel in belgie als in bulgarije zelf natuurlijk.
    Het aantal vitrine bezoekjes escaleerde hallucinant,in geen tijd was de Hookerlover een begrip in de Brusselse red lights.
    Op een dag zag ik een meid die ik met zekerheid herkende,het bleek Zornitza te zijn die ik reeds ontmoet had in Sofia zelf.
    In Brussel zelf bleven mijn contacten met Zornitza beperkt,als ik haar in de Bulgaarse bordelen tegenkwam nam ik haar steeds mee uit voor meerdere uren.Ook met Zornitza werd ik close,de meid stelde mij openlijk de vraag ik of ik nu speelde dat ik dvp waardeerde en respecteerde,of dat het allemaal toneel was.Ik bevestigde dat ik slechts 1 gezicht heb,en dat ik al mijn gehele leven dvp als volwaardige vrouwen beschouwde.Daarop werd Zornitza wat concreter,ze had namelijk nogal wat vriendinnen in de business die er absoluut wouden uitstappen.Ze stelde me voor aan een pak fantastisch mooie vrouwen,die allen op zoek waren naar een stabiele man om het wereldje te verlaten.Die periode werd alweer enorm boeiend,maar uiteindelijk kwam er nooit concreet iets tot stand.Zowat elke dame had kinderen,geen stabiliteit,geen perspectief....ik liet het voor wat het was.
    Toch was er eentje die plots mijn leven zou gaan domineren.....daar kwam Sashka.

    Sashka ontmoete ik tijdens een doodgewoon bordeel bezoekje in Sofia,de line up was dermate sterk dat kiezen in dat clubje haast mission impossible was.
    Mijn doorgedreven ervaring deed me kiezen voor de uitstraling van Sashka.
    Mijn keuze voor Sashka bleek een schot in de roos,onze eerste kamergang was gelijk bingo.
    Een dag nadien stond ik alweer in diezelfde club,ik nam Sashka voor de gehele nacht mee op de kamer.
    Ze vroeg en kreeg mijn tel nr,die meid had het duidelijk voor mij....en ook ik vond haar zeer aangenaam.
    De volgende dag zat ik zoals zo dikwijls in een strip tease club,waar ik een eerste sms ontving van Sashka.
    Deze wou weten waar ik was,wat ik deed,of ik haar nog kwam bezoeken....etc.
    Toen ik ze in kennis stelde dat ik in de kamasutra zat,waar naakte meiden voor animatie zorgde.....kreeg ik een sms terug met WOW,daar wil ik ook heen.Een dag nadien ging ze dus niet naar haar werk,maar spraken we prive af om gezamelijk kamasutra te bezoeken.De universitair afgestuurde Sashka bleek fantastisch gezelschap,en vooral....wat was die vrouw mooi en sexy.
    Na die geweldige uitstap,werden we helaas gespot door haar baas die meiden doorheen de stad reed voor escort opdrachten.
    Sashka besefte dat ze nu diep in de problemen zat,ze had de huisregels van het bordeel geschonden....want uitgaan en omgaan met klanten in de prive sfeer was strikt verboden.Ze wist dat er onaangename sancties zouden volgen,ze keerde dan ook nooit nog weer naar club contessa waar ze werkte.Sinds die dag moest ik Sashka niet meer betalen voor sex,we werden vrienden en neukte er flink op los.

    Eenmaal terug in belgie vernam ik plots niets meer van haar,ik was bezorgt en dacht natuurlijk aan haar perikelen met club contessa.
    Na enkele weken was ik alweer in Sofia,zoals gewoonlijk liet ik me na aankomst afzetten aan club Monica,dat was mijn stam club.
    Alvorens op zoek te gaan naar Sashka,wou ik even gewoon wat fun beleven met de meiden van plezier.
    De line up was die avond erg zwak,laten we stellen dat de betere meiden onderweg waren voor escort opdrachten.
    De aanwezige meiden konden me niet bekoren,en dat zag ook de baas van dat huis die me al jarenlang als goede klant kende.
    Deze liet verstaan dat ik maar even wachten moest,hij zou een waanzinnig mooi meid opbellen....die relatief nieuw was in de club en de reputatie had nymfomaan te zijn.Die meid luisterde in de tel naar de naam Alex,en even later arriveerde Alex dus met de taxi aan de club.De deur ging open,en wie verscheen daar plots....jawel het was Sashka die totaal verbaasd en super gelukkig met mij de kamer opging.Ze vertelde mij dat ze mijn tel nr kwijtgespeeld was nadat ze van identiteit en sim kaart wisselde,om opnieuw in een ander clubje van start te kunnen gaan.Een stomende sessie op de kamer volgde,eens de tijd voorbij bonkte de baas van het huis op de deur om aan te geven dat het tijd was de kamer te verlaten.Sashka die ik nu plots Alex moest noemen,negeerde dat bonken op de deur en ging zwaar over de tijd met mij.Haar baas was furieus,hij zou een deel van haar betaling inhouden omdat ze niet correct de regels van het huis volgde,Alex beet echter van zich af,liet de baas verstaan dat ik haar vriend was en dat hij het gehele bedrag wat ik betaalde mocht houden.Verder vertelde ze de baas dat ze voor club Monica kwam werken,net omdat ze wist dat het mijn stam clubje was,en het dus vanwege mij was dat dat clubje goed geld verdiende aan haar.De baas bond in,en vond dit alles best ok.Vanaf dat moment hadden we vrij spel in Sofia....iedereen mocht haar nu zien in mijn gezelschap.

    De sexuele escapades werden er niet minder om,met Alex had ik werkelijk zowat overal sex.
    De meid kreeg er maar niet genoeg van,en de grenzen van het gebruikelijke werden steeds verlegt.
    Aangezien ze zelf vanwege haar werk met een hoop mannen het bed in dook,organiseerde ze voor mij ontmoetingen met haar beste collega's.Het werd een tijdperk waarin ik als niets in contact kwam,met het beste van het beste op gebied van gewillig vrouwelijk schoon.
    In die periode nam Alex me ook mee naar haar thuis,dat bleek het appartement van haar moeder te zijn.
    Voor mij was het een shock,te zien dat de exclusieve top escorte van Sofia in werkelijkheid in gore armoede leefde.

    Ik deed steeds meer moeite Alex bij te sturen om haar leven wat op orde te krijgen.
    Ik was blijkbaar de eerste en enige man in haar leven,die wat moeite in haar investeerde.
    Eigenlijk werd ze veelal gewoon gebruikt door foute mannen,die uit waren op haar geld....waardoor ze zelf steeds met niets achterbleef.
    Ik stelde haar dan ook voor,haar werk wat ze zo graag deed.....verder te zetten in het buitenland om meer te verdienen.
    In een internet café schreef ik haar in,om in Duitsland in een clubje te gaan werken.
    Om dat alles te voltooien moest ik wel haar echte naam en persoonsgegevens hebben,ik kreeg plots haar paspoort in handen.
    Na al die tijd met haar op te trekken,was ik nu plots op de hoogte van haar echte naam die veraf stond van Sashka of Alex.

    In Duitsland is ze nooit geraakt,eenmaal ik niet in de buurt was ging er niets bij Alex.
    Ze was steeds afhankelijker van mijn aanwezigheid,om wat stabiliteit in haar leven te hebben.
    Alweer verdween Alex een tijd uit mijn leven,ik was er vanuit belgie zeker van dat het alweer aan haar nonchalante houding zou liggen.
    Alweer een andere sim kaart,omdat ze nadien alweer voor een ander clubje zou blijken te gaan werken.

    In een volgende vakantie in Sofia,stond ik dus zonder enig spoor van de persoon die we gewoon Alex zullen blijven noemen.
    Mijn enige spoor,was het feit dat ik me nog herinnerde waar ze woonde bij haar moeder.
    Met de taxi naar die plaats gereden,de moeder van Alex opende de deur en ik gaf haar op een kaartje mijn tel nr en naam.
    Even later kreeg ik reeds bericht,alweer was ik herenigt met Alex....en onze escapades gingen gewoon verder.

    Maar ook in belgie ging mijn leven verder,en bij toeval kwam ik in contact met een Roemeense schone.
    Terwijl Alex die nattigheid voelde me bleef bestormen met sms berichten,was ik bezig met de voorbereidingen om te huwen met mijn Roemeens schone.Hoezeer ik Alex ook apprecieerde,ze had 3 kinderen die ze erg lang onzichtbaar had kunnen houden voor mij.
    En dat was dan ook de reden,dat ik niet verder kon met Alex.....ik wou namelijk in geen geval kinderen in mijn leven.
    Mijn toekomstige vrouw kreeg echter lucht van Alex,enkele sms berichten werden namelijk door mijn Roemeense schone onderschept.
    Ik moest beloven niet meer te reageren,en volledig met bulgarije breken.
    Dit was dan ook het finale einde van de mooiste tijd uit mijn leven.

    Ik huwde en ging een saai en burgerlijk leven voeren.
    Ik had als wandelaar zowat alles gezien,alles meegemaakt,het enige wat nog onbekend en nieuw was....was mijn nieuwe saaie bestaan.
    Ik zocht en vond dan ook voldoening in het huwelijkse leven,althans tijdens de eerste jaren.
    Na 4 jaar eindigde het verhaal echter,het werd een scheiding...
    Gelukkig was ik erg intelligent geweest,en had ik een waterdicht huwelijkscontract laten opstellen dat notarieel beschreven werd.
    De scheiding koste me dan ook geheel niets,ik was enkel een illusie armer.

    In episode 4 gaan we eindigen met het verhaal met de huidige actualiteit.
    Mijn aanwezigheid op dit forum kwam namelijk tot stand,doordat alweer een dame van plezier,mijn leefwereld deed veranderen.
    De avond na mijn scheiding zat ik alweer opnieuw achter de vitrine's in Antwerpen,daar zal episode 4 dus van start gaan.
    Laatst gewijzigd door Hooker lover1; 21 december 2017 om 10:40

  10. Onderstaande 36 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (22 december 2017),Bluebear (23 december 2017),buttlover (22 december 2017),cavediver (23 december 2017),Devante (21 december 2017),Dino-007 (21 december 2017),duif1 ( 8 februari 2018),Eddy_V (21 december 2017),Elmo3108 (22 december 2017),Firehawk (22 december 2017),hallodaarbenikweer (21 december 2017),Jan Verplancke (20 januari 2018),jansenroy (21 december 2017),Jooploop (28 december 2017),Kwakje (21 december 2017),Laatbloeier (23 december 2017),langlekker (21 december 2017),le_belge ( 9 juni 2020),Liefje (22 december 2017),Meme Moo (21 december 2017),mentholbear (23 december 2017),Mistralwind (22 december 2017),Mr Bluenose (23 januari 2018),Pandabeer82 (21 december 2017),Partycrasher (25 december 2017),Patjax (21 december 2017),phoenix (14 januari 2018),pietpotent44 (21 december 2017),pret (21 december 2017),schoolmeester (24 december 2017),Sjeufke (14 januari 2018),snaal88 (21 december 2017),sofaking (21 december 2017),Teiresas (22 december 2017),waterrat (23 juli 2018),Wijze grijze (21 december 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Episode 4 zal finaal eindigen hier op het forum.
    Alweer een dvp die ervoor zorgde,dat mijn wandeling een totaal andere wending kreeg.
    We wandelen doorheen mijn wandeling eerst verder op de dag van mijn scheiding.

    Het was geen vechtscheiding,maar een beschaafde scheiding tussen 2 mensen die duidelijk een andere richting uit wensten.
    Mijn inmiddels ex vrouw sprak me onmiddellijk na het onderteken van de scheiding toe,dat ik best weer naar de dvp zou gaan en gelukkig worden zoals ik was de tijd dat ze me leerde kennen.
    Diezelfde avond zat ik ook effectief alweer achter de vitrine's in Antwerpen,het voelde aan als thuiskomen.
    Gedurende jaren was ik dus totaal afwezig geweest in het pay sex wereldje,ik was een trouwe echtgenoot geweest
    Mijn blik op de pay sex wereld was dan ook overduidelijk aan een update onderhevig,ik ervaarde dat zogoed als elke dame plots Roemeens bleek te zijn.

    In geen tijd was ik weer de persoon die ik ooit was,de vitrine bezoekjes volgde elkaar snel op.
    Ik werd alweer een vast gezicht in het Schipperskwartier,waar duidelijk terug leven in zat.
    De gehele buurt had trouwens een metamorfose ondergaan,het was aangenaam en veilig wandelen in het skw.
    Dat wandelen ging gedurende 2 jaar onvermoeid verder,er was geen week dat ik er niet was.

    Op een avond viel mijn blik op een Roemeense schone die in een doorzichtig zwart pakje mijn aandacht trok.
    Eigenlijk stond ze naakt achter het venster,want alles was probleemloos zichtbaar doorheen het pakje wat ze droeg.
    Haar naam bleek Selena,en bij die Selena werd ik vaste klant vanwege haar uitstekende kamer prestaties.
    Buiten de sex,hadden we ook steeds zeer boeiende gesprekken...en ik was goed op de hoogte van haar levenswandel.
    Zo vertelde ze me,dat ze eigenlijk uit de duitse fkk gebeuren in Antwerpen was terechtgekomen.
    Ik begon echter te merken,dat ik iets te graag bij haar langskwam...
    Alarm fase 1 was van kracht,ik wou me namelijk weer niet gaan binden aan een dvp.
    Uiteindelijk ben ik van de ene moment op de andere weggebleven bij haar.
    Hoewel ik stevig in het rond wandelde,ging ik zowat elke dame haar prestaties vergelijken met die van Selena.
    Dat zinde me zelf niet,maar wat doe je eraan als die ene dame er zo bovenuit steekt qua performance.

    Tijdens al die jaren was ik passief lid geweest van een hookers forum.
    Passief dus,want ik schreef nooit mee....in mezelf zag ik geen schrijvers talent.
    Toch schreef ik op het einde enkele berichtjes,dat was om Selena een plezier te doen.
    Ze kloeg namelijk over een sterk afnemend bezoekersaantal,en omdat wat tegen te sturen had ik wat terechte positieve publiciteit gepost.Ook in andere discussie's ging ik af en toe weleens reageren,maar vanwege mijn uitgesproken mening over pmc....werden een aantal postings verwijderd.Ik had hier geen vrede mee,want ik was zoals steeds vriendelijk en correct.
    Om die reden bleef ik met onmiddelijke ingang weg van dat forum,en zocht en vond ik als alternatief het ijsberen forum.

    Dat ijsberen forum,kon me aanvankelijk niet echt bekoren.
    Ik was namelijk een vitrine wandelaar,en dat aspect werd in veel minder mate actief opgevolgd.
    Ik zat overduidelijk op een forum,waar sauna en fkk clubs prioritair aan bod kwamen.

    Vanwege een antal toevalligheden,begon ik echter meer interesse te krijgen in dat sauna en fkk gebeuren.
    In het skw wou ik even niet meer komen,ik wou Selena uit mijn gedachten krijgen.
    Die meid met haar hoge service niveau,kreeg echter haar scholing in de fkk scene.
    Verder zat ik plots op een sauna club forum,wat tevens mijn interesse aanwakkerde.
    En last but not least,kreeg ik weleens last van nostalgische herinneringen aan het oude fkk freude 39 te Bochum,waar ik in een ver verleden het legendarische sofa neuken mocht beleven.
    Ik begon met het bekijken van wat advertenties op het forum.
    Mijn blik viel op die van sixsens,ik besliste om hier eens heen te rijden.

    Mijn bezoek aan sixsens werd een voltreffer.
    Zonder zenuwen reed ik naar lemiers,de Hookerlover maakte namelijk zoveel mee,dat je hem onmogelijk nog zenuwachtig krijgt in de pay sex wereld.Aankomende in lemiers,zei ik enthusiast goede dag tegen de theke,die bekeek me alsof ik van mars kwam.
    Ik had de boodschap begrepen,hoewel dit nog Nederland was,was de voertaal hier dus Duits.
    Geen probleem,gezien mijn verleden ging ik vlotjes over naar het Duits....dat zinde de theke al veel beter.
    Ik verkreeg een rondleiding,en tijdens het afdalen van de trappen kruiste ik een zwerm schaars geklede mooie dames.
    In geen tijd bedacht ik dat dit met zekerheid Bulgaarse dames zouden zijn,mijn verleden ook he
    Onbewust begroette ik die dames in hun eigen taal,en eens de theke verdwenen was en ik op eigen krachten doorheen sixsens doolde....stond de Bulgaarse crew al bij me,om te vragen wie en wat ik was.
    Ik werkte de ene na de andere kamer af,wat had ik het daar naar mijn zin

    Vanwege die super ervaring,volgde er nog wel meer bezoekjes aan sixsens.
    Ook was het ijsberen forum nu plots wel de place to be voor mezelf.
    Ik was nu ook een ijsbeer,en vond veel nuttige info en het was best vermakelijk berichten te lezen over dames die me bekend waren.
    Ik zat dus steeds regelmatiger op het forum,en plaatste mezelf eens op meeting point....niet wetende wat daarvan te verwachten.
    Een dag voor mijn aangekondigde ss bezoekje,verkreeg ik plots een Pm bericht van een zekere Eddy v die mij onbekend was.
    Die vroeg spontaan of ik daadwerkelijk zou opduiken in ss zoals aangegeven op meeting point,ik bevestigde.
    Het werd een eerste ontmoeting met een mede ijsbeer,en wat ervaarde ik dat als aangenaam om met gelijkgestemden te genieten van een sauna club bezoek.Geen hypocriet gedoe,zoals in de dagelijkse maatschappij....gewoon ongedwongen genieten met gelijkgestemden.

    We zitten aan het einde van mijn wandel historiek,want we zitten nu op het forum...
    Ik ga ondertussen nog af een toe eens naar de vitrine,maar die frequentie daalde toch drastisch sinds ik de sauna clubs ontdekte.
    Mijn planning voor de komende tijd,is toch regelmatig opduiken in clubs ja.
    Vooral met mr bluenose staat er al enige actie op de planning,zoals gekend hebben wij namelijk enige mutual interests
    Als wij beide doorheen dezelfde deur een club betreden,weten de dames ondertussen dat er werkzekerheid in de lucht hangt
    Om ons toch enigzins wat in toom te houden,zullen we ook Eddy v regelmatig bij onze uitstapjes betrekken.
    Ik kijk al uit naar de zomer van 2018,om eens mee te maken hoe Eddy v een zwembadje in een ballen bad zal omtoveren.(met hopelijk wat naakte dames tussen de ballen)
    Vooral blijven lachen ga ik doen,als ik mijn eigen verhaal hier overlees....
    Bedenk ik bij mezelf dat het uiteindelijk een zeer boeiende wandeling is geweest,en de hooker lover een zeer gelukkig man is!

  12. Onderstaande 40 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 december 2017),AmuseMe (22 december 2017),Bluebear (23 december 2017),brombeerzuid (22 december 2017),buttlover (23 december 2017),cavediver (23 december 2017),Devante (22 december 2017),duif1 ( 8 februari 2018),Eddy_V (24 december 2017),Elmo3108 (22 december 2017),Firehawk (22 december 2017),hallodaarbenikweer (23 december 2017),hobie (22 december 2017),Jan Verplancke (20 januari 2018),jansenroy (22 december 2017),Jooploop (28 december 2017),Kwakje (22 december 2017),Laatbloeier (23 december 2017),langlekker (22 december 2017),le_belge ( 9 juni 2020),Liefje (22 december 2017),mechelen (24 december 2017),Meme Moo (22 december 2017),mentholbear (23 december 2017),Mistralwind (22 december 2017),Mr Bluenose (23 januari 2018),mynasch (24 december 2017),Pandabeer82 (22 december 2017),Partycrasher (25 december 2017),Patjax (22 december 2017),phoenix (14 januari 2018),pietpotent44 (22 december 2017),pret (22 december 2017),schoolmeester (24 december 2017),snaal88 (22 december 2017),sofaking (22 december 2017),Teiresas (22 december 2017),Wentelt Eefje (23 december 2017),Wijze grijze (22 december 2017),yylover (22 december 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Schitterende serie Hooker Lover1 !! Heb het met veel plezier gelezen,als een mooi jongensboek

  14. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (22 december 2017)

  15. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Wat een autobiografie zeg! Zal je bekennen, stond op het punt me klaar te maken naar Heaven 7 te gaan, maar net zoals een goed boek kon ik niet stoppen met lezen.

  16. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (23 december 2017)

  17. #9
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    stond op het punt me klaar te maken naar Heaven 7 te gaan
    Volgens mij de verkeerde volgorde
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  18. Onderstaande 2 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (23 december 2017),mentholbear (23 december 2017)

  19. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ik ben een taalfetisjist... maar stijl is belangrijker voor leesbaarheid dan spelling en grammatica bij elkaar. En als iets heel goed geschreven is, lees ik met autocorrectie, en zie de juiste spelling staan. Geen taalfouten gezien...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  20. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (24 december 2017)

  21. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht


    Om ons toch enigzins wat in toom te houden,zullen we ook Eddy v regelmatig bij onze uitstapjes betrekken.

    Ik kijk al uit naar de zomer van 2018,om eens mee te maken hoe Eddy v een zwembadje in een ballen bad zal omtoveren.(met hopelijk wat naakte dames tussen de ballen)
    Van dat in toom houden kunt u beter geen al te hoge verwachtingen hebben (net zo min als ik dat heb)

    Naar het ballenbad daarentegen, kijk ook ik nu alweer reikhalzend uit !

    Pracht epistel over uw levenswandel!
    En Garde

  22. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (24 december 2017)

  23. #12
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Haha....de doelstelling op termijn is eigenlijk dat ik mezelf wat meer in toom zou kunnen gaan houden.
    Dat dit niet op vandaag op morgen zal gaan,daar maak ook ik mijn geen illusie's in

    Dat komende ballenbad is alvast iets om naar uit te kijken!
    Het lachen gaat gewoon verder,de rode draad doorheen mijn levensverhaal eigenlijk

  24. Onderstaande 5 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (24 december 2017),hobie (24 december 2017),Meme Moo (24 december 2017),Partycrasher (25 december 2017),Wijze grijze (24 december 2017)

  25. #13
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Klasse!
    Zó positief zouden meer mensen in het leven moeten staan.

    Ik heb genoten van je meeslepend opgeschreven belevenissen en levenservaringen!

  26. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (24 december 2017)

  27. #14
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Ondertussen zijn we 2018 in gegaan,en zelf zie ik niet direkt een episode 5 verschijnen
    Hoewel,zeg nooit nooit...want mijn leven was en is nog steeds boeiend.
    De tijd van de grote avonturen is echter niet meer,in mijn jonge jaren was ik eigenlijk permanent van huis.
    Dermate veel weg geweest,dat de behoefte aan reizen al enkele jaren bevrozen is.
    Toch verlang ik ernaar,nog eens weer te keren naar mijn geliefde bulgarije....
    Vroeg of laat zal dat weleens gebeuren,en mezelf kennende zal er dan wel weer wat gebeuren
    Hoewel ik nooit een zwak had voor Aziatische dames,wil ik ooit weleens naar pattaya.
    Al die spectaculaire verhalen over eindeloze stromen hoertjes,spreken namelijk tot de verbeelding.
    Mijn levensmotto is nu eenmaal.....elke hoer die je niet neukt,wordt geneukt door iemand anders,en daar heb jezelf niets aan
    Ik blijf dus behoorlijk actief bezig in het wereldje van de betaalde liefde.
    Op dit moment maak ik me klaar voor alweer een vitrine bezoekje in het Antwerpse Schipperskwartier.
    De vitrine bezoekjes,en club uitstapjes,wisselen elkaar af in een vrolijk tempo.

    Vooruitzichten op korte termijn,en eigenlijk een beetje de planning voor het komende jaar....
    Blijven doen wat ik al heel mijn leven doe,neuken en lachen
    Iets minder vitrines misschien,en verder wat nieuwe clubjes ontdekken....
    De twee clubs die regelmatig gefrequenteerd worden,zijn sixsens en Babylon!
    Daar komen allicht nog enkele clubjes bij,het komende jaar.
    Belangrijkste blijft,dat het plezant en aangenaam blijft.
    Om deze reden wil ik ook niet te vaak in clubjes opduiken,het mag geen bandneuken worden zoals in de vitrine.
    400 Km overbruggen in afstand,moet uiteindelijk een meerwaarde (blijven)bieden qua beleving.
    Tevens ben ik bezig met leuke ontmoetingen met gelijkgestemde beren te regelen,zodat er op elk bezoekje tevens wat te socialiseren valt.Enkele symphatieke beren,beschouw ik ondertussen als vrienden,en ook dat is leuk meegenomen natuurlijk.

    We blijven dus lekker bezig,niet onmogelijk dus,dat er ooit een episode 5 zal verschijnen

  28. Onderstaande 16 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 januari 2018),Befke (14 januari 2018),duif1 ( 8 februari 2018),Eddy_V (14 januari 2018),housefreak5 (28 juli 2019),jansenroy (15 januari 2018),Meme Moo (14 januari 2018),Mr Bluenose (23 januari 2018),Pandabeer82 (14 januari 2018),Partycrasher (23 januari 2018),phoenix (14 januari 2018),pret (14 januari 2018),schoolmeester (15 januari 2018),Sjeufke (14 januari 2018),Uit-Drenthe (23 januari 2018),waterrat (23 juli 2018)

  29. #15
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    I eventually got round to reading your story mate (I already knew a fair bit of it from our discussions). Maybe I should post my story but it would be totally boring in comparison to yours! Thanks for sharing and I look forward to Episode 5!

  30. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (23 januari 2018)

  31. #16
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    I always lived a very interesting life mate,i was pretty busy
    The start of episode 5 will be your return,hahahaha....
    Once you are back we gonna entertain several clubs mate,and the girls of course

  32. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (24 januari 2018)

  33. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    De verhaallijn voor episode 5 lag al min of meer klaar voor publicatie...
    Het leven van een actieve wandelaar,blijft nu eenmaal een boeiende levenswandel.
    Doch de publicatie zal niet doorgaan,en vanaf heden bestaat het typetje de hooker lover niet meer!
    Ik zal weliswaar nog passief meelezen en im berichten beantwoorden,maar nog actief deelnemen aan het forum is niet meer mogelijk nu.
    Geen clubverslagen dus meer van mijn hand
    Ik wens jullie verder allen nog heel veel plezier in deze geweldige hobby!
    Het gaat jullie goed...

  34. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (16 september 2018)

  35. #18
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Doch de publicatie zal niet doorgaan,en vanaf heden bestaat het typetje de hooker lover niet meer!
    Ik zal weliswaar nog passief meelezen en im berichten beantwoorden,maar nog actief deelnemen aan het forum is niet meer mogelijk nu.
    Geen clubverslagen dus meer van mijn hand
    Ik wens jullie verder allen nog heel veel plezier in deze geweldige hobby!
    Het gaat jullie goed...
    Want? Heb ik iets gemist?
    Heb je iets serieus aan de haak geslagen? Of ben je plots impotent geworden?

  36. #19
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Want? Heb ik iets gemist?
    Heb je iets serieus aan de haak geslagen? Of ben je plots impotent geworden?
    Nee vermoed eerder een kwestie van geen kritiek kunnen verdragen

  37. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    WA (16 september 2018),Wentelt Eefje (16 september 2018)

  38. #20
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nee vermoed eerder een kwestie van geen kritiek kunnen verdragen
    En dat allemaal door een slechte clubdag in Samya , waar ie zelf mede debet aan was en hier zijn gelijk kwam halen en deels niet kreeg?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  39. Onderstaande 2 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 september 2018),Wentelt Eefje (16 september 2018)

  40. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    De verhaallijn voor episode 5 lag al min of meer klaar voor publicatie...
    Het leven van een actieve wandelaar,blijft nu eenmaal een boeiende levenswandel.
    Doch de publicatie zal niet doorgaan,en vanaf heden bestaat het typetje de hooker lover niet meer!
    Ik zal weliswaar nog passief meelezen en im berichten beantwoorden,maar nog actief deelnemen aan het forum is niet meer mogelijk nu.
    Geen clubverslagen dus meer van mijn hand
    Ik wens jullie verder allen nog heel veel plezier in deze geweldige hobby!
    Het gaat jullie goed...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Want? Heb ik iets gemist?
    Heb je iets serieus aan de haak geslagen? Of ben je plots impotent geworden?
    Ik heb het helemaal nagelezen want in eerste instantie dacht ik dat er misschien wat is weggehaald of er iets anders is voorgevallen.
    Ik heb het niet kunnen vinden wat de reden zou kunnen zijn om niet meer actief deel te nemen aan het forum want dat is nu niet meer mogelijk ?
    OK...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  41. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (16 september 2018)

  42. #22
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Aandacht vragen en dan gaan janken als het de verkeerde aandacht is, dat zal wel de reden zijn. Altijd de mond vol van leven en laten leven maar wel dreigen met een slechte recensie als het hem persoonlijk een keer tegen zit op de kamer. Wat laat HL1 zich ontzettend kennen zeg.

    Wat dat vijfde deel betreft, niemand zal dat echt missen. HL1 vind vooral zichzelf interessant. Ik kan zo 10 voor de rest van de wereld totaal onbekende mensen aanwijzen die echt veel interessanter zijn qua levensverhaal zonder dat ze ooit een voet in een bordeel, roemenië of bulgarije gezet te hebben.
    Laatst gewijzigd door WA; 16 september 2018 om 16:38

  43. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 september 2018),Wentelt Eefje (16 september 2018)

  44. #23
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Aandacht vragen en dan gaan janken als het de verkeerde aandacht is, dat zal wel de reden zijn. Altijd de mond vol van leven en laten leven maar wel dreigen met een slechte recensie als het hem persoonlijk een keer tegen zit op de kamer. Wat laat HL1 zich ontzettend kennen zeg.
    Zelfs nu poogt hij om aandacht te trekken. Hij wilt vast dat we hem moeten overtuigen om er niet mee te stoppen en zijn (mooie) verhalen voort te zetten. Zoals altijd slaat hij hiermee ook de plank volledig mis.

  45. #24
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Tsja, gelukkig zijn wij allemaal perfect!!!!
    Altijd goede kamers en als het wat minder is gaan we poeslief van de kamer af

  46. #25
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Maar we moeten niet vergeten dat hooker lover veel tijd en energie heeft gestoken in dit forum.
    Jureren voor beste maand recensie, discussies voeren en avonturen vertellen etc.
    Ik weet niet wat zijn reden is, maar laten we hem niet afvallen. Misschien zit ie er gewoon even doorheen.
    Hij is ook maar een mens.

  47. Onderstaande 5 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (18 september 2018),Kwibus2 (20 september 2018),Meme Moo (17 september 2018),Sjeufke (16 september 2018),waterrat (20 september 2018)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Living Room 468*60   Freude 468*60