Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 55
  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard Miss IJsbeer 2017 verkiezing!!!





    Miss "IJsbeer 2017"







    IJsberenforum





    In 2003 hadden we als winnares "Sammy"
    In 2004 was "Leona" de winnares.
    In 2005 was "Ive" de winnares.
    In 2006 was "Paola" de winnares.
    In 2007 was "Claudia" de winnares.
    In 2008 was "Ella" de winnares.
    In 2009 was "Sandy" de winnares.
    In 2010 was "Niki/Adina" de winnares.
    In 2011 was "Anca" de winnares.
    In 2012 was "Louana"de winnares.
    In 2013 waren "Louana en Evalina" de winnaressen.
    In 2014 was "Flori/Claudia" de winnares
    In 2015 was "Kim" de winnares.
    In 2016 wederom "Kim" de winnares.


    Zoals bij iedere verkiezing zijn er enkele regels waaraan je moet voldoen.


    De regels:

    * Je mag 5 dames kiezen. Dames moeten nog wel actief zijn (geweest) in 2017 en liefst te traceren. Echter is het wel zo dat je van deze dames een recensie moet hebben geschreven (in het dames- of algemene topic). Vermeld ook waar de dames werkzaam zijn.

    * Nummer 1 verdient 5 punten, nummer 2 verdient 4 punten en zo aflopend.

    * Geef de "link" van de betreffende dame. (als je dat kan )

    * Indien een dame van club naar club hopt wordt gekeken in welke club ze het langst actief geweest is.

    * Je mag slechts één keer je stem uitbrengen!

    * Kies je 3 beste clubs.

    * Nummer 1 verdient 3 punten en zo aflopend.

    * Looptijd van de verkiezingen tot en met 31 december 2017!

    * Verdere regels liggen ter inzage bij de voorzitter


    De verkiezingscommissie bestaat uit de volgende leden :

    - Voorzitter van de Verkiezingscommissie :Bosco
    - Woordvoerder en vice-voorzitter: Badslippers
    - Lid van Toezicht, Uitvoering en Aanbeveling : Bosco, Badslippers en MichelJ.
    - Algemeen Toezicht : Big30 en Tiga
    - Onafhankelijk Controleur: Bluebear
    - Sponsor prijzengeld: Willem2
    (Uitzonderingen bevestigen de regel)


    Voor de meeste leuke, grappigste, origineelste, weet-ik-veel-wat stembiljetten zullen vrijkaartjes beschikbaar zijn (er wordt zowel gekeken naar het stembiljet als de recensie).
    Laatst gewijzigd door Bosco; 18 december 2017 om 16:47

  2. #2
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Wel actief in 2016, 2017 boeit niet?

  3. Onderstaande leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (18 december 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik begon net te hopen dat we deze onzin zouden overslaan.

  5. #4
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik begon net te hopen dat we deze onzin zouden overslaan.
    Met dit topic is het als met zoveel op deze site: je hoeft het niet te lezen. Je kunt het overslaan, je kunt het op de negeerlijst zetten. Ik zal voornamelijk lachen om de nominaties.
    Ik ben overigens nog niet zeker of ik wel een nominatie zal insturen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    @j (19 december 2017),Eddy_V (18 december 2017),Jan Verplancke (25 december 2017)

  7. #5
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Dit jaar wel wel gewoon een fatsoenlijk top 5 ?
    Ipv 7 dames er in proppen door gedeelde plekken?
    Bijvoorbeeld 2 maal nummer 2 plek betekent automatisch dat je plek 3 leeg laat en volgende dame op plek 4 komt enz.
    Niet proppen.. das geen top 5..

  8. #6
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Het is in ieder geval wel een nieuwe nr 1 in deze top want het Koreaanse snoepje heeft de eerste 4 maanden in Freiburg gewerkt waar ik ze heb bezocht maar daarna is er weinig meer over haar te lezen geweest hier. Ik heb ook geen idee waar ze op dit moment uithangt.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  9. #7
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Het is in ieder geval wel een nieuwe nr 1 in deze top want het Koreaanse snoepje heeft de eerste 4 maanden in Freiburg gewerkt waar ik ze heb bezocht maar daarna is er weinig meer over haar te lezen geweest hier. Ik heb ook geen idee waar ze op dit moment uithangt.
    Dan is ze toch actief geweest in 2017 en kan ze gewoon meedoen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #8
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Dan is ze toch actief geweest in 2017 en kan ze gewoon meedoen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Jazeker, maar het aantal mensen wat in Freiburg is geweest van dit forum is denk ik op de vingers van 1 hand te tellen, dus ik ga er van uit dat ze zo nooit genoeg zieltjes heeft gewonnen voor een goede uitslag
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  11. #9
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    weinig animo???

  12. #10
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 07:28
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    De afgelopen jaren heb ik meestal mijn bijdrage voor de Miss IJsbeer verkiezing in blessuretijd ingediend, maar laat ik deze editie gelijk maar eens het zogenaamde bal openen. En nu maar hopen 'als er één ijsbeer over de dam is, volgen er meer'.

    Op de eerste plaats en dus 5 punten: De Griekse Maria uit Yin Yang over wie ik zojuist nog een update heb gegeven. Voor mij ook 'Miss Milf 2017' want deze Griekse dertiger heeft mij dit jaar de beste kamer-ervaringen bezorgd.

    2 met 4 punten: De Roemeense Gloria uit Golden Time zoals ik op 30 november schreef 'deze schoonheid is altijd vriendelijk en erg lekker op de kamer. Gloria ligt goed in de markt en daarom moet je nog wel eens wachten op een kamer-bezoek met haar.

    3 met 3 punten: Duitse Stacey uit Yin Yang. Newcomer of the Year. De eerste keer dat ik haar zag hoorde ik al iemand zeggen dat ze punten in de Miss IJsbeer verkiezing zou gaan krijgen. Ben benieuwd hoe hoog deze krullenbol met Zuid-Amerikaans bloed zal eindigen.

    4 met 2 punten: Good-old Lisa uit Yin Yang over wie al 13 pagina's op deze site zijn geschreven. Dit Duits pijpwonder is meestal in het weekeinde in Roermond en is een voorbeeld voor de Roemeense jagertjes: Bij Lisa is 'vakmanschap beterschap'.

    5 met 1 punt: Pamela uit Golden Time. Deze Roemeense heeft een metamorfose ondergaan en die is mij goed bevallen.

    TOP 3 clubs:
    1. (3 punten): Golden Time
    2. (2 punten): Yin Yang
    3. (1 punt): Villa Vertigo

    Ik wens iedereen prettige feestdagen en goed, gezellig en gezond 2018!

  13. Onderstaande 9 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 december 2017),Badslippers (24 december 2017),Bluebear (24 december 2017),Bosco (23 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),Devante (24 december 2017),Patjax (26 december 2017),sofaking (23 december 2017)

  14. #11
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Ausrufezeichen De TOP5 van SFL

    SFL heeft toch weer een mooie en diverse TOP 5 bij elkaar geharkt. Eigenlijk ziet die top5 er totaal anders uit vanwege het feit dat ik ook nog wat in Vlaanderen gewipt hebt en gebruik maakte van de diensten die DVP's op kaufmich.de boden. Dat terzijde heb ik toch besloten om het op dit forum de top5 enkel te houden bij mokkels die actief zijn in de saunaclubs. De rest van de neukwasdraad staat na te lezen onder volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...294#post590294


    5) Simona in Living Room krijgt van SFL 1 punt en een zoentje op haar neusje
    flag-of-Bulgaria.png
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ona-(Bulgaria)


    4) Isa in Living Room krijgt van SFL 2 punten en een klodder zaad
    flag-of-Romania.png
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...445#post555445


    3) Janine in Sixsense krijgt van SFL 3 punten en vooral heel veel geld
    flag-of-Germany.png
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...019#post569019



    2) Lulu in Golden Time krijgt van SFL 4 punten en sympathie voor gans het leven

    flag-of-Thailand.png
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...360#post574360



    1) Emely in Sixsens krijgt van SFL 5 punten en vooral heel veel liefde

    flag-of-Hungary.png
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...984#post570984





    Betreft de clubs ben ik de laatste man om hier nu een objectief oordeel te vellen. Simpelweg omdat ik te weinig en op basis van mindere regelmaat clubs bezocht heb. Voor mij waren het telkens momentopnames. Doch, ik kan er bijna altijd een lijn op trekken dat LR altijd degelijk is, GT de ene keer top en de andere keer flop, en SS telkens best wel OK is. Dus de top 3 is dan ook meteen duidelijk, voor de collega hoerenlopers die mijn mening naar waarde inschatten. Voorts ben ik telkens 1x naar volgende clubs gegaan:
    -Villa Vertigo: mooie dag in de tuin, maar heel de namiddag kalm, lamlendige wijven en niet veel soeps qua sfeer.
    -Happy Garden: was een ramp op grote schaal... De club waar het ooit allemaal begon en waar ik na lange tijd ziekte mijn comeback maakte. Wat ik vooral onthouden heb is dat een grote groep van andere gasten vooral irritant waren en dat de service van de mokkels gemiddeld heel laag was.
    -Yin Yang: nog steeds mooie club, mooie tuin... Maar nog steeds dezelfde problematiek van 10 jaar geleden. Tijdens mijn bezoek wel een goede tijd gehad, maar ik hoor veel te veel stemmen die beweren dat de club op sterven na dood is.
    -Babylon: de uitbreiding is niet ten goede gekomen van de gezelligheid.... Ook de gemiddelde service van de mokkels was veel minder. Om nog maar te zwijgen wat ik er allemaal gezien heb. Maar dat ga ik niet herhalen want het wordt hier toch onmiddellijk gewist.
    -Samya: 2 jaar terug was het dé club voor mij (ook al was het de reinste Turkentempel), maar ook dat moet ik herbekijken. Veel minder sfeer dan 2 jaar terug.


    Dus de clubs dan maar:

    3) Golden Time vanwege het aanbod op kwantitatief vlak, zeker niet op kwaliteitsvlak. 1 punt van SFL

    2) Sixsens omdat het aanbod zeker wel kwantitatief en kwalitatief is... En het is lekker dicht bij zodoende ik er makkelijk enkel een namiddag kan slijten. 2 punten van SFL

    1) Living Room, daar de sfeer er altijd dik OK is en de gemiddelde service van de mokkels er hoog is. 3 punten van SFL



    Aan allen een prettige kerst gewenst... En een succesvol, gezond en geslachtsdriftig nieuw jaar.
    Normaal is mijn voornemen altijd om nog meer naar de clubs te gaan en te neuken, maar de laatste jaren kom ik dat toch niet na... Dus daarom zeg ik:
    Laten we het hoerenlopen nog wat feller afbouwen in 2018!!!!

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. Onderstaande 14 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2017),Badslippers (24 december 2017),Bluebear (24 december 2017),Bosco (23 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),bruintje (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),Das (25 december 2017),Devante (24 december 2017),Kwakje (23 december 2017),Meme Moo (23 december 2017),Patjax (24 december 2017),snaal88 (25 december 2017),Wijze grijze (23 december 2017)

  16. #12
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:08
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Na een zeer vruchtbaar clubjaar 2017 met 38 clubbezoeken in diversenclubs en met 88 kamertjes wil ik graag mijn oordeel vellen over dit fantastische clubjaar.
    Dit jaar heb ik tevens mijn club bestand uitgebreid met 6 nieuwe bezochte clubs.
    Maar allereerst wil ik natuurlijk ook alle beren bedanken die ik dit jaar heb ontmoet en natuurlijk ook degene die ik al kende. In 2017 heb ik wel met veel beren van het forum kennis gemaakt die al maar al te graag hun kennis deelde.

    Maar goed als eerste wil ik mijn oordeel geven over de clubs en mijn favoriete top 3 doorgeven aan de jury.
    En de punten gaan naar………

    Ten eerste begin ik met de Clubs:

    Nummer 1: deze plaats word ingenomen door de gezelligste huiskamer van NRW, jawel LivingRoom.
    Dit jaar heb ik in deze club 12 dagen versleten en ik kom graag in deze club, want het voelt als een soort van thuis komen en ik word dan ook altijd vriendelijk ontvangen door het behulpzame personeel. De line up is ook altijd kwalitatief zeer goed met zeer mooie meiden en het gemiddelde service niveau in deze club is ook zeer prima te noemen. Een ander belangrijk aspect voor mij is de wellness en deze voldoet ook aan mijn standaarden met een jacuzzi en een sauna wel wil ik een kanttekening maken over de temperatuur van het water in de jacuzzi, want die is soms veelste warm.
    De kleine tuin is verder ook leuk aangekleed in de vorm van diversen lounge sets en een grote tent met tv en natuurlijk een zelf bedieningskoelkast met versnaperingen.
    Het eten is ooit wat wisselvallig maar over het algemeen toch prima.
    Livingroom 3 punten

    Nummer 2: deze plaatst word ingenomen door een nieuwe club die ik dit jaar heb leren kennen en ik vraag me eigen af waarom ik nog nooit eerder de stap heb gezet om daar heen te reizen, de club waarom het gaat is Babylon in Elsdorf.
    Dit jaar heb ik 3 dagen in deze club doorgebracht mede omdat ik deze club pas vrij laat heb ontdekt dit jaar, maar sinds de recente verbouwing voldoet deze club helemaal aan mijn standaarden.
    In deze club word ik altijd vriendelijk ontvangen door misschien wel de vriendelijkste theke dame van alle clubs en ook het aspect dat je word ontvangen door naakte dames is ook wel heel erg leuk en apart. De line up is ook altijd goed met meestal ruime keuze uit dames wel vind ik de line up persoonlijk iets minder omdat er toch wat minder stunners rond lopen, maar desalniettemin is de line up prima met voor ieder wat wils en het gemiddelde service niveau van de dames ligt ook erg hoog. Het welness aspect voldoet sinds de afgeronde verbouwing helemaal aan mijn standaarden en ik kan niet wachten om in de zomer lekker aan het zwembad te liggen.
    De tuin vind ik persoonlijk wat minder aangekleed, maar hier kan ik nog niet over oordelen aangezien ik hier nog nooit in de zomer ben geweest.
    Het eten als altijd erg lekker en kan worden bestempeld aan de PSR maatstaven, alleen het enigste nadeel is dat de eethoek vrij klein is. Babylon 2 punten.

    Nummer 3: dit is voor mij een moeilijke keuze omdat ik de keuze moet maken tussen YY en PSR, in de zomer verkies ik YY boven PSR en in de winter andersom.
    Kwa faciliteiten wint YY nipt en kwa eten wint PSR weer en kwa line up wint YY weer omdat er altijd veel dames aanwezig zijn met veel beauty’s maar aan de andere kant is de line up in PSR ook niet slecht. Alleen de standaard van het gemiddelde service niveau is in PSR vele male hoger dan in YY.
    Uiteindelijk in een nek aan nek race verkies ik toch YY boven PSR en een grote factor daarin is ook de afstand in KM’s en ik kies de club hier en niet de dames.
    Dus op nummer 3 staat YY. Hier heb ik dit jaar toch 12 dagen versleten zie ik nu.
    Kortom een prima wellness en verder prima faciliteiten misschien wel de beste van alle clubs.
    Line up is ook altijd goed met vele dames alleen is het merendeel slecht op de kamer, maar je moet weten wie je kiest want stiekem lopen er toch wel wat toppertje rond.
    Het eten is ook altijd wel goed te knagen en de tuin is prachtig in de zomer.
    Verbeterpunten voor YY zijn dan ook deurbeleid en betere controle op de dames.
    Yin Yang 1 punt.

    Dit was mijn top 3 van 2017 van de clubs en ze zullen me hier in 2018 zeker weer terug zien.

    En dan nu de uitreiking voor de Miss ijsbeer punten:

    Nummer 1: Nikki, Tsjechië werkzaam in YY alhoewel deze dame al even daar niet meer is gespot.
    Absoluut de beste dame die ik dit jaar heb gehad met een hoge GFE gehalte, daarom voor haar bewezen diensten krijgt ze 5 punten en een grote trofee in de vorm van een mannelijk geslachtsdeel.
    link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...776#post564776

    Nummer 2:
    Bianca, Roemenië en werkzaam in LR. Dit jaar 2 geweldige kamers met haar gehad met een hoog GFE gehalte en daarom verdient dit meisje 4 punten voor haar hand en span diensten.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...251#post590251

    Nummer 3: Daria, Roemenie en werkzaam in LR. Deze dame ook al even niet meer gespot maar is wel een top dame die daarom met 3 punten naar huis gaat.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...805#post554805

    Nummer 4: Olivia, Roemenie en werkzaam in PSR/ACgold, deze dame ook al even niet gespot, maar het blijft wel een pareltje die erg lijkt op Sandra Bullock. Voor haar bewezen diensten krijgt ze 2 punten.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...186#post535186

    Nummer 5: Raisa, Roemenie en was werkzaam in LR, helaas is deze dame gestopt en terug in haar homeland, maar misschien hopelijk weer in de zomer in LR. Deze jonge girl next door krijgt van mij 1 punt.
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...621#post566621

    Als last but not least de uitreiking van de gouden windeierstokken voor de meest misleidende verleiding.
    Ik reik deze trofee uit aan Anastasia die werkzaam was/is in H7 voor haar meest misleidende verleiding en daarom krijgt ze van mij ook tevens de koude ijsberen douche.

    Dit is mijn stembiljet voor dit jaar en ik heb genoten om dit in te vullen, want alle herinneringen van dit fantastische club jaar flitsen weer voorbij in de grijze massa.
    Op naar 2018 

    De groeten uit het Brabantse land

  17. Onderstaande 13 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 december 2017),Bluebear (24 december 2017),Bosco (24 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),Devante (24 december 2017),Jooploop (24 december 2017),Kwakje (24 december 2017),laplagne (24 december 2017),Meme Moo (24 december 2017),molaar (24 december 2017),Patjax (26 december 2017),Sjeufke (24 december 2017),yylover (24 december 2017)

  18. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    Toch maar even meedoen dan....


    Op nummer een (5 punten)
    Sara / Ada (Pools) VM. YY en Sixens.
    uiterst geraffineerd, sensueel, wulps, heerlijk



    Op nummer twee (vier punten)
    Mika (Duits/ Iraans) (Schieferhof)
    jeugdig enthousiasme, wat een energie, prima inzet, lofwaardige kwaliteit


    op nummer drie: (drie punten)

    Monica / Claudia (YY, prive Made)
    daar heb je wat an…. Woow, wat een geil ding zeg…


    op nummer vier (twee punten) Cora (Lekker Ding)
    Betrouwbaar, altijd goed, geile meid.



    en op nummer vijf… (een punt)
    Cindy Sixsens

    wooowww super herinnering aan....

    Clubs


    Op nummer een Yin Yang
    OP nummer twee Villa Marisol (maar helaas)
    op nummer drie Lekker Ding



    en veel plezier met het vinden van kandidaten voor Miss IJSbeer 2018.....

  19. Onderstaande 9 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 december 2017),Bluebear (24 december 2017),Bosco (24 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),Devante (24 december 2017),Patjax (26 december 2017),Sjeufke (24 december 2017),yylover (24 december 2017)

  20. #14
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.670
    Thanked
    6.003 in 1.367 posts

    Standaard

    Vooruit dan maar, ik doe ook mee.

    Maar niet als miss Ijsbeer, maar meer als 'mijn beste kamer/verrassing' van het jaar. En als je dit wilt classificeren als miss Ijsbeer, vind ik het prima.

    op 1 : Natascha (Poolse) in PSR. Een dame waar ik al een keer een half uurtje mee was geweest, en ja, best wel ok.
    Totdat ik een uur met haar de kamer op ging, en de hemelpoorten wijd werden geopend. Als GFE lover ook eens de PSE kant meegemaakt

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...131#post535131

    op 2 : Ewa (Poolse) in PSR. Is helaas dit jaar gestopt, maar deze dame wil ik classificeren als mijn beste GFE sessie van het jaar.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...611#post555611

    op 3 : Melinda (Duitse) alweer in PSR. Ik dacht niet zo van dat rondborstige te houden, maar deze dame bewijst het tegendeel. Wat een geweldige service en een heerlijk lichaam.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...206#post590206

    op 4 : Nikkie (Tjechische) in YY. Realiseer mij dat ik nooit gedetailleerd over haar heb geschreven. Een degelijke, zeer vriendelijke dame, met een hoge constante servicenivo, waarmee ik vele uren op de kamer ben geweest.
    Waarom haar hierbij plaatsen ? Omdat ik een keer een uur met haar had gekamerd, waarbij ze echt helemaal los ging en ik totaal uitgeblust de kamer had verlaten. Toch nog af en toe verrassend.

    Mijn beste clubs ?

    Slechts 2 nieuwe clubs geprobeerd dit jaar, dus niet echt verrassend.

    1 PSR
    2 YY
    3 Babylon, met slechts 1 bezoek dit jaar nog niet voldoende om een oordeel te vellen.

    Groetjes !
    Laatst gewijzigd door yylover; 24 december 2017 om 15:45

  21. Onderstaande 8 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 december 2017),Bosco (24 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),Devante (24 december 2017),Jooploop (24 december 2017),Meme Moo (24 december 2017),Patjax (26 december 2017)

  22. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Onmogelijk om een beetje objectief een top 5 samen te stellen.
    Hoewel ik kalmer geworden ben,had ik ruim met 200 verschillende dames sex afgelopen jaar.
    Vooral in de vitrine scene dus,en daar hebben we hier niets aan.
    Ik begon pas clubs te bezoeken in de zomer van 2017,en gezien ik slechts 3 clubs bezocht.....is de top 3 erg makkelijk samen te stellen.
    Het by night op 3,zou weliswaar niet op 3 staan had ik ook andere clubs bezocht!

    Op 1 sixsens,op afstand eigenlijk.
    Op 2 Babylon,totaal anders dan sixsens maar een club die me nog zal weerzien.
    Op 3 By night,maar hier had weliswaar een andere club moeten staan.

    Dames,ik neuk ze allemaal graag en net dat is mijn zwakte
    Op 1 laura in sixsens,vanwege haar constant hoge service,en inlevingsvermogen van wat gewenst wordt.
    Op 2 inna in Babylon,dat was een overweldigende bom gewoon.
    Op 3 Stacey in sixsens,feilloos goed gewoon.
    Op 4 Yasmine in sixsens,combinatie van fun and sex en een dame die nooit slecht van humeur blijkt.
    Op 5 Klara in Babylon,die mij hypnotiseerde.

    Van alle dames bestaan recensies,ik en links posten dat gaat echter niet samen
    Ik acht me als veelwandelaar ook niet echt geschikt om de top 5 naar voor te schuiven.
    De dames in mijn leven,razen voorbij in een tempo dat het niet bij te houden is.
    Misschien moet ik in 2018 nog maar eens een poging wagen,wat verder af te bouwen.

  23. Onderstaande 8 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2017),Bosco (24 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),CVARIA (24 december 2017),Patjax (26 december 2017),Sjeufke (24 december 2017),yylover (24 december 2017)

  24. #16
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    Wat clubs betreft:
    1 sixsens
    2 Villa Vertigo
    3 Villa Venus (prijs/kwaliteit)

    dames:
    1 Linet (sixsens)
    2 Mimi (acapulco gold)
    3 Alexandra (sixsens)
    4 Rianna (villa venus)
    5 Jenny (babylon)

  25. Onderstaande 4 leden hebben ksie bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (24 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),Hooker lover1 (24 december 2017)

  26. #17
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Top 3 Clubs
    1: Living Room
    2: Sixsens
    3: Golden Time

    Top 5 meiden
    1: Vicky LR (voorheen SS)
    2: Roxanna LR
    3: Bella LR
    4: Joanna LR
    5: Natalia LR

    Eervolle vermelding voor beste blowjob in 2017: Amalia (LR).

  27. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (24 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (24 december 2017),Hooker lover1 (24 december 2017),Meme Moo (24 december 2017)

  28. #18
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Top 5 van de dames
    1 Nikkei Tsjechische ui yy
    2 Bianca uit babylon
    3 isa uit lr
    4 Sabrina uit psr
    5 olivia uit psr

    Top 3 clups
    1 livingroom
    2 Babylon
    3 yy

    Het was een mooi clup jaar hopen dat 2018 net zo mooi gaat worden
    Laatst gewijzigd door Jooploop; 25 december 2017 om 11:09

  29. Onderstaande 6 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2017),Bosco (25 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (25 december 2017),Hooker lover1 (26 december 2017),yylover (25 december 2017)

  30. #19
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Top 5 dames

    1. Maya (Roe) uit YY (nu SS ?)
    2. Vicky (Bul) uit SS (nu LR)
    3. Sylvia (Pol) uit YY
    4. Alicija (Pol) uit YY
    5. Vivian (Pol) uit YY

    Top 3 clubs

    1. YinYang
    2. Sixsens
    3. Dolce Vita

  31. Onderstaande 8 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 december 2017),Bosco (25 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (25 december 2017),Hooker lover1 (26 december 2017),laplagne (25 december 2017),yylover (25 december 2017),Zultbroek81 (25 december 2017)

  32. #20
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Top 5 dames

    1. Kelly uit Babylon
    2. Daisy uit Heaven7
    3. Amalia uit Babylon
    4. Naomi uit Babylon
    5. Prisca uit (toen nog) Babylon

    Top 3 clubs

    1. Babylon
    2. Yin Yang
    3. Heaven7
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  33. Onderstaande 3 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (25 december 2017),cheasehead (25 december 2017),Hooker lover1 (26 december 2017)

  34. #21
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    1. Crystal (SS) = Girlfriend Illusion hoch 1000? und der Spaß an
    normalem Sex
    2. Mary (Samya) = die fleischgewordene Lust am Sex
    3. Delia (Babylon) = GFS hoch 10 und Spaß am Sex

    1. Babylon = familiäre Stimmung und der überdurchschnittliche Service
    Samya = Partystimmung und viele schöne Frauen mit gutem Service
    3. World = im Sommer wie ein Urlaubstag mit Nackedeis

    vanKees

  35. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (25 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (25 december 2017),Hooker lover1 (26 december 2017)

  36. #22
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Was het eigenlijk niet de bedoeling om bij elke naam een linkje te voegen : 1. als bewijs dat er dit jaar mee gekamerd werd, 2. om onderschied te maken tussen de tientallen Stacey's, Vicky's en andere Domenica"s. ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  37. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 december 2017)

  38. #23
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    @sofaking je hebt helemaal gelijk, sorry... ga mijn post even aanpassen.
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  39. #24
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Nieuwe poging, nu met links naar de damestopics...

    Top 5 dames


    1. Kelly uit Babylon https://www.ijsberenforum.com/forum/...433#post541433
    2. Daisy uit Heaven7 https://www.ijsberenforum.com/forum/...246#post578246
    3. Amalia uit Babylon https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)
    4. Naomi uit Babylon https://www.ijsberenforum.com/forum/...362#post576362
    5. Prisca uit (toen nog) Babylon https://www.ijsberenforum.com/forum/...252#post567252

    Top 3 clubs

    1. Babylon
    2. Yin Yang
    3. Heaven7
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  40. Onderstaande 8 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 december 2017),Bosco (25 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (26 december 2017),Hooker lover1 (26 december 2017),mentholbear (25 december 2017),Sjeufke (25 december 2017),sofaking (25 december 2017)

  41. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Mijn persoonlijke top 5 dames:

    Nr. 1 met 5 punten Nadia.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Nadia-(Poolse)
    Heerlijke nympho die samen met Sonia m'n birinnen fantasie irl heeft waargemaakt in Lekker Ding.

    Nr. 2 met 4 punten Sonia
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Sonia-(Poolse)
    Samen met Nadia maakte ze m'n birinnen dromen tot realiteit in Lekker Ding. Maar los daarvan is ze ook lekkere en een pientere meid. Leuke gesprekken mee gehad.

    Nr. 3 met 3 punten Victoria
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Victoria-ex-LR
    Geile tijden met dit lekkere ding die deel uitmaakte van m'n Circle Of Love in Happy Garden.

    Nr. 4 met 2 punten Daniella
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...HG)-(Roemeense)
    Leuke meid waar ik een maandje geregeld de nacht in Happy Garden mee heb doorgebracht.

    Nr. 5 met 1 punt Anni
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ni-(Roemeense)
    Hele lieve meid waar ik op een geven ogenblik een kleine 2 weken lang exclusief met haar ging en heerlijke tijden in Villa Vertigo mee heb gehad.

    Kwa clubs mijn huidige top 3:

    Nr. 1 met 3 punten Yin Yang
    Uitgebreide keuken, relaxte en rustige lounge, goeie wellness, uitgebreide line up, happy hour maakt de prijs (50 euro) nog iets scherper, en niet te ver uit mijn bermuda driehoek.

    Nr. 2 met 2 punten Heaven 7
    De club heeft voor mij de scherpste prijs kwaliteit verhouding door hun happy hour voor 20 euro. Er zijn goedkopere clubs, maar de hygiëne, buffet en faciliteiten als een lounge en sauna zijn prima op orde. Ook Is de club heerlijk rustig voor me om er te kunnen werken.
    Vrees alleen dat met het buiten zwembad en misschien wat nog meer in de pijpleiding, de entree wellicht omhoog gaat. De line up mag dan niet zo uitgebreid zijn als elders, maar doordat de kamer prijzen gelijk met de rest Is getrokken, zijn er ook aantrekkelijke dames die in de duurdere clubs werken.

    Nr. 3 met 1 punt Villa Vertigo
    De club biedt met hun 35 euro happy hour een scherpe prijs voor een mooie club, waar het vooral in de zomer heerlijk vertoeven is in hun fraaie tuin met buiten zwembad.
    Hun buffet is uitgebreid en mocht je toch niks uit de 8 vakken niks kunnen samenstellen, dan kun je altijd nog voor 20 euro a la carte eten bestellen, wat bij de entreeprijs inbegrepen zit.
    De line up is doordeweeks en overdag niet zo uitgebreid als sommige andere clubs, maar op vrijdag en zaterdag valt er genoeg te kiezen.
    En wat voor mij persoonlijk de laatste tijd heel erg Is verbeterd, is dat in de lounge de muziek relaxter Is en zachter staat. Voorheen knalde de disco muziek zowel uit de disco bar als bij de lounge bar.

    Verbaasd vragen sommigen zich misschien af wat er met m'n 2e huis, oftewel Happy Garden, is gebeurt. Wel, ik moet toegeven dat ik moeite Had met m'n top 3, want Happy Garden is een club waar ik een hele fijne tijd heb gehad en leuke herinneringen aan heb overgehouden.
    Het eten en drinken Is prima op orde, vind de self service nachtcafe heel fijn, ook dat het daar en in de Kino redelijk rustig is, heb vaak genoeg keuze stress door de uitgebreide line up, maarrrrr...
    Het gaat om m'n huidige top 3. En ik moet zeggen dat voor 60 Euro de club voor mij verhoudinsgewijs niet zoveel meer levert dan de andere clubs in m'n top 3. Zo mis ik bijvoorbeeld een jacuzzi om in te relaxen. Toegeven dat de line up meestal uitgebreider is dan bij Heaven en Vertigo, maar ik kom daar ook prima aan m'n trekken (no pun intended). En de thema dagen, zoals Hamburger Sundays (mijn favoriete HG dag), Unlimited Gamba's Mondays en Free (2x) Cocktails Wednesday zijn een aantrekkelijke afwisseling.
    Begrijp me niet verkeerd, ik kom er nog steeds wekelijks met plezier. En voorheen zou de club zonder meer op m'n nummer 1 plaats hebben gestaan, vanwege hun 'verblijfsmogelijkheid' met de dames. Maar nu ik een mentholcave heb, kijk ik met een iets andere bril naar.

    Zelf denk ik dat Sixsens ook hoge ogen bij me zou kunnen gooien met hun wellness en scherpe happy hour entree. Echter 1 kort bezoekje gaf me niet bepaald een goed beeld om het te kunnen beoordelen. En deze week is al helemaal volgeplanned. Wellicht dat ik er 1 januari naartoe probeer te gaan.

  42. Onderstaande 10 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (25 december 2017),brombeerzuid (25 december 2017),cheasehead (26 december 2017),Elmo3108 (26 december 2017),Hooker lover1 (26 december 2017),Kwakje (26 december 2017),Patjax (26 december 2017),pret (26 december 2017),Sjeufke (25 december 2017),yylover (26 december 2017)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Babylon 468*60   Living Room 468*60