Pagina 16 van 46 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 400 van 1128
  1. #376
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Gallardo zaterdag 23 juni 2018

    Zaterdag gebruikt gemaakt van een gaatje in de agenda om bij Gallardo binnen te lopen.
    Koud binnen en meteen Bea gespot, en meteen maar toegegeven aan de dadendrang van junior. Met Bea een zeer aangename sessie op de kamer beleefd, een prettig weerzien, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Even rustig wat eten, voetbal kijken met wat mede veelplegers, had toch graag een andere uitslag gezien.
    Na het voetbal keuzestress, wie wordt het? Bea, Vanessa, Janina of Cora. Nee, Alina werd de gelukkige, leuke verrassende sessie, maar of ik de volgende weer haar zou kiezen, weet ik nog niet.

    Nog even wat drinken en toen was het mooi geweest.

    Gallardo tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  2. Onderstaande 6 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2018),Husky (24 juni 2018),Liefje (24 juni 2018),robglover (25 juni 2018),schoolmeester (25 juni 2018),uurtje (24 juni 2018)

  3. #377
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Wordt er nog elke dag gegrild: ik bedoel dus die alledaagse barcecue waarbij ook nog eens wordt gepauzeerd tussen 17 en 18 uur? Laat me dat weten, ik wil er een dezer dagen weer naartoe gaan. Ze moeten wel iets extra's doen, anders gaat de club niet lopen ben ik bang.....

  4. #378
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Donderdag 21 juni was ik er. Een paar knappe dames die ik niet kende Lawinia en Sab(r)ina (Roe), ze vertelde dat het voor haar de eerste dag was. Nou dan zit ze voor de eerste dag wel erg veel aan de gokmachine. Mooi meisje, maar geen sex-meisje. Met een geil wijffie naar de tent geweest (bril, beetje pokdalig gezicht); het condoom was ook aan de buitenkant erg nat.... Nog even met Sabrina (Thai) geknuffeld, lief meiske. Uiteindelijk een leuke gemiddelde club, wat geilere sfeer dan de buurvrouw in Hamminkeln.
    beursplein seks

  5. Onderstaande 4 leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2018),gustave_dekker (27 juni 2018),Husky (26 juni 2018),papi (26 juni 2018)

  6. #379
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Wordt er nog elke dag gegrild: ik bedoel dus die alledaagse barcecue waarbij ook nog eens wordt gepauzeerd tussen 17 en 18 uur? Laat me dat weten, ik wil er een dezer dagen weer naartoe gaan. Ze moeten wel iets extra's doen, anders gaat de club niet lopen ben ik bang.....
    Helaas wel.

    Zou wel iets meer variatie in mogen zitten.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  7. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2018)

  8. #380
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Toen ik er afgelopen zaterdag was, werd er ook gegrild tussen 17 en 18 uur. Wel weinig variatie en niet echt lekker.

  9. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2018)

  10. #381
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Helaas wel.

    Zou wel iets meer variatie in mogen zitten.
    jonghu jonghu jullie zijn veel te verwend
    Je doet net of je elke dag daar komt, en vlees van de grill moet eten
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  11. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2018)

  12. #382
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Het is ook voor de dames niet leuk natuurlijk elke dag hetzefde: grill-grill-grill, maar ik vind dat een club ook voor de gasten beter eten moet bieden. Kijk eens naar Sixsens of YY, daar is het eten toch wel echt goed natuurlijk.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2018),schoolmeester (27 juni 2018)

  14. #383
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    27 februari 2024 @ 09:51
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag stond de grill ook niet aan. Meestal niet trouwens op maandag. Voor de dames kan ik me voorstellen dat het niet leuk is om elke dag hetzelfde te moeten eten (gelukkig voor hun werken de meesten niet alle dagen van de week), maar voor mij als ijsbeer maakt het mij op zich niet uit de enkele keer dat ik er kom. Ik blijf meestal toch niet de hele dag / avond hangen, maar slechts voor een paar uur. Het vlees dat ik dan wil ligt dan niet op de bbq., maar in bed... . En als ik een keer toch honger heb, dan is er met de bbq. op zich niks mis naar mijn mening. Niet echt bijzonder, maar prima te eten.

    Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het verder zal gaan met Gallardo. Ik begreep van een aantal dames dat het idee bestaat om het gedeelte dat nu leeg staat (daar waar de bios was en waar de omkleedruimten van de dames zijn en waar een aantal mooie, ruime kamers zijn) helemaal dicht te doen. Wat dan overblijft zijn de 3 kamers (zonder ramen) bij de lockers van de ijsberen en de buitencabines in de tuin. Zou wel jammer zijn. Enfin, we zien het vanzelf wel.

  15. #384
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    jonghu jonghu jullie zijn veel te verwend
    Je doet net of je elke dag daar komt, en vlees van de grill moet eten
    Daarom ga ik zaterdags altijd naar ACAPULCO-GOLD heerlijke frietjes en lekkere kipfile plus die varkenslapjes met die heerlijke salade erbij en dan dat lekkere bier voor 17 euro.

  16. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 4 juli 2018)

  17. #385
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    27 februari 2024 @ 09:51
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Voor het eten hoef je inderdaad niet naar Gallardo te gaan. Dan zijn Sixsens of Babylon bijv. veel betere alternatieven. Deze laatste twee clubs zelf zijn veel betere alternatieven voor een heerlijke ontspannen dag, met alle faciliteiten etc. Ik noem deze twee clubs toevallig, omdat ik daar ook nog weleens mijn gezicht wil laten zien... Alleen al voor die rotvliegen zou ik het al geen hele dag uithouden in Gallardo, maar voor de dames waarvoor ik kom, een goeie wip, een drankje en wat vertier, is Gallardo prima voor mij.

  18. #386
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Vanmiddag even geweest.

    Niet veel te beleven en de grote ruimte staat nog steeds leeg.
    Kino zit geen sterveling in want onhandig met banken waar je nauwelijks iets op kan beginnen.


    Op eten wacht ik niet meer want kwaliteit van grillen en de slappe patat is mijn ding niet.

    Weinig opwindende dingen daar.

    Een masseur en een masseuse lopen rond van verveling.

    Gekamerd met Lawina, ziet er leuk uit, maar stelde niets voor.
    Na klaar gekomen te zijn vroeg ze om te vertrekken zonder 30 min vol te maken met wat massage of zo.

    Volgende keer maar naar de overkant, met of zonder buiten gebeuren.
    Weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.

  19. Onderstaande 2 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (28 juni 2018),Mooiejoke ( 1 juli 2018)

  20. #387
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:27
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    In de herkansing....

    Op de eerste dag van het WK ben ik voor de tweede keer bij Gallardo geweest.

    Waar ik een reguliere VM bezoeker was, viel me de optische kant van de dames de eerste keer in Gallardo niet mee. Zelfs zodanig dat ik zonder kamer bezoek naar de 'buren' ben gegaan.

    Waarschijnlijk heeft Willem2 mijn verslag van de eerste keer gelezen, want ik ontving op een gegeven moment een vrijkaart voor Gallardo. De club moest dus in de herkansing....
    Dank voor de vrijkaart Willem en Gallardo.

    Aan het begin van het WK dus naar Hamminkeln. De gezette Nederlandse theke nam mijn vrijkaart zonder morren in ontvangst. Een super aardige vrouw die je met elke vraag op weg helpt.

    Over de veranderingen bij Gallardo heb ik niet zoveel te melden. Ik vond VM super omdat je je daar lekker rustig terug kon trekken in de kino. Die plek is nu weg en toen ik er kwam was de hele oude kino zelfs leeg. Volgens de theke zou er die avond een nieuwe gemaakt worden in de oude ontbijtzaal. Het gedeelte bij de oude kino zou helemaal dicht gaan om de club wat overzichtelijker te krijgen. Ik zou dat jammer vinden (tenslotte zijn daar net de mooie ruime kamers. Maar ja... het is wat het is en ik ga vooral voor de meisjes en niet voor de rest.
    Maar nog even over de rest.... Door het ontbreken van de kino kon je die avond alleen in het bargedeelte of restaurant zitten . In het restaurant heb ik lekker voetbal gekeken. Maar een fijne uitrust/relaxplek was er nu niet.

    Dan de dames..... De theke had me, bij mijn vorige bezoek bij mijn vertrek beloofd dat er mooie en slanke dames op komst waren. En inderdaad.... het aantal dames was groot (meer dan 20). Er waren jongere en slankere types bij dan de eerste keer . En mooi... ach over smaak valt niet te twisten.

    Zelf had ik niet zoveel goesting (zeggen de Belgen dan geloof ik). Ff gesproken met Lilly en Vanessa en er melden zich heel wat nieuwe meiden bij me. Maar ik had niet zoveel zin om te investeren in nieuwe contacten. Al deed de zus van Laura (???) wel heel erg haar best. 1 dame was er voor wie ik een uitzondering wilde maken en die ik wel wilde leren kennen. Maar ze zat meer dan een uur met een beer aan de bar en toen werd ik het wachten wel zat. Vanessa zei later dat ze de dame niet kende en ze haar alleen in Gallardo samen met die beer zag. Raar verhaal, maar het zal wel.

    Goed, als ik dan geen nieuw vlees wilde testen, maar op zeker wilde gaan, had ik alleen keuze uit Lilly (paar jaar geleden) en Vanessa (alleen een paar keer een trio mee gedaan). Lilly heeft het geloof in een kamer met me opgegeven ☺. Net toen, we na een tijd ouwehoeren, ik een kamer wilde voorstellen, liep ze even weg en het duurde me te lang voor ze terugkwam. Dus Vanessa opgezocht. Weer wat gekeuveld en toen een kamer met haar bevolkt. De eerste keer dus een een op een sessie met haar. Totaal geen spijt van gekregen. Vanessa is leuk, aardig en haar service is super. Ze weet een man wel gek te krijgen!!

    Na de kamergang nog wat gedronken en daarna naar huis.

    Deze keer was Gallardo veel beter dan de vorige keer. Wellnes is heel goed . Eten was BBQ. Dit was ok. Sfeer in restaurant was leuk (met voetbalvlaggen enzo). Bar en bediening waren goed. Hygiëne was helemaal ok. En de dames: een dikke 7. De ene kamergang was uitmuntend.

    Dus Gallardo krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Jammer voor Gallardo is dat Adina weer in AcaGold zit, voor haar rijdt ik de hele wereld over. Maar Vanessa ga ik ook zeker nog eens bezoeken in Gallardo.

  21. Onderstaande 14 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 juli 2018),brombeerzuid ( 1 juli 2018),cath.leen ( 2 juli 2018),CVARIA ( 3 juli 2018),Husky ( 1 juli 2018),hvdk52 ( 2 juli 2018),Liefje ( 2 juli 2018),mentholbear ( 3 juli 2018),phoenix ( 2 juli 2018),Piet Plezier ( 1 juli 2018),saralai ( 6 juli 2018),schoolmeester ( 2 juli 2018),uurtje ( 1 juli 2018),Wentelt Eefje ( 1 juli 2018),Wijze grijze ( 1 juli 2018)

  22. #388
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    @ Mooiejoke: goed om te lezen dat er vooruitgang in zit, maar ik vind het nog niet zo geweldig klinken dat ik snel langs moet gaan. Daarvoor zijn de verhalen toch te afwisselend negatief en te weinig positief.
    PS: voor wat betreft Adina ben ik het helemaal eens! Hoewel ik ook meerdere keren met Vanessa op kamer geweest ben (zowel VM als ACA Gold) en dat altijd top was.

    Calvin


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    In de herkansing....

    Op de eerste dag van het WK ben ik voor de tweede keer bij Gallardo geweest.

    .......................

    Deze keer was Gallardo veel beter dan de vorige keer. Wellnes is heel goed . Eten was BBQ. Dit was ok. Sfeer in restaurant was leuk (met voetbalvlaggen enzo). Bar en bediening waren goed. Hygiëne was helemaal ok. En de dames: een dikke 7. De ene kamergang was uitmuntend.

    Dus Gallardo krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Jammer voor Gallardo is dat Adina weer in AcaGold zit, voor haar rijdt ik de hele wereld over. Maar Vanessa ga ik ook zeker nog eens bezoeken in Gallardo.

  23. #389
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Ben er ook nog even geweest tijdens D-Z. Korea...... Eerst gekamerd met Sabina (blond, Roemeens, niet heel ervaren, 27 jr, wel geil, lelijk gehecht op haar buik). Daarna tijdens de wedstrijd kwam er een tweede wedstrijd op gang, Sarina (Thai) met mijn l*l. Ik ben 65+ en meestal lukt het me niet zo snel om twee keer te komen. Maar Sarina weet hoe dat moet! Na afloop de stand gevraagd: 0-2; toevallig ook mijn tussenstand. Het is geen optik fickers club, maar ik vind het wel een losse, geile sfeer hebben.
    beursplein seks

  24. Onderstaande leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 juli 2018)

  25. #390
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Uitgeput na twee dagen Down the Rabbithole besloot ik de derde dag te laten schieten en bij te komen in kuuroord Gallardo in Hamminkeln. Dat ik daar afgelopen zondag terecht kwam was in volgorde van belangrijkheid de aanwezigheid van een zwembad, niet al te veel te rijden kilometers, een rustige sfeer en vooruit een aantal dvp´s. Eigenlijk zit ik met smart te wachten op het zwembad en de tuin van naaste concurrent Club Venus maar die verbouwing schiet nog niet echt op daar. En de geweldige service van de mooie vrouwen aldaar compenseert voor mij niet (althans overdag) de afwezigheid van een mooie tuin met zwembad. Het moet ze uitgerekend deze lente en zomer met dit fantastische weer toch veel klandizie schelen.

    Ik heb er geen spijt van gehad dat ik Nick Cave (die ik al een paar keer heb zien optreden) heb laten lopen. Ik heb een mooie relaxte dag doorgebracht bij het zwembad met veel drankjes, cappuccino´s en zo waar behoorlijk goed eten. De start van de GP Oostenrijk bekeken en toen Max Verstappen op een stevige nummer drie positie lag teruggekeerd naar het zwembad.

    Een half uurtje later maar eens een rondje door het pand gemaakt. Ik spotte zo´n zes dames. Aangekomen bij de bar werd ik enthousiast toegezwaaid door een bekend gezicht. De Thaise Sarina, voorheen van Van Goch. Ik wist onmiddellijk wie ik moest hebben voor mijn eerste sessie. Servicekanon Sarina is geweldig. En dat bleek toen we waren neergestreken in een van de huisjes in de tuin. Ze vleide zich wellustig voor mij uit op het bed, spreidde haar armen ter begroeting en spreidde meteen ook maar haar benen ongetwijfeld eveneens ter begroeting zij het van een ander deel van mijn lichaam. Ik stond nog voor het bed, bekeek haar lichaam met genoegen en terwijl ik dat deed viel ze direct mijn uiteraard superstijve pik aan. Ze pijpte me geweldig terwijl ik voor het bed stond. Ik boog naar haar over en kneedde haar tieten en billen. Sarina zoog gestaag door. Na enige tijd toch ook maar naast haar gaan liggen. Ze verzocht me door te gaan met het kneden van haar tieten. Op haar verzoek ook nog een paar tandjes steviger. Ze had er zin in. Ik was er snel aan toe haar te gaan neuken. Ik had geen zin in allerlei varianten, stootte toe in missio en al heel snel kwam ik tot een heerlijk orgasme. Daarna gezellig, en dat kan met Sarina, kletsen over Van Goch, Marisol en Gallardo. Het zal niemand verbazen dat uiteraard vooral Sarina aan het woord was, maar so what. Ik mag haar zeer.

    Ik keerde terug naar de televisie en zag tot mijn verbazing dat Max Verstappen nu ineens op de eerste plaats lag en zo te zien ook nog vrij solide. Wat had ik allemaal gemist? De hele race vanaf dat moment toch maar uitgekeken. Tevreden keerde ik na de winst van Max en nog steeds nagenietend van Sarina terug bij het zwembad en de drankjes. Rond een uur of zes redelijk goed gegeten en weer terug bij het zwembad, de uitstekende sauna, wederom het zwembad etc., etc. Een volgepakt progamma dus.

    Daarna toch nog maar een tweede dame ter afronding van een geslaagd bezoek uitverkoren. Het werd de 26-jarige Reni. Ze zat lonkend aan de bar, pronkend met grote tieten. Ik kon er bijna letterlijk niet omheen. Snel naar een kamer. De tenten waren bijna allemaal al weer opgeruimd. Prima, ik heb liever een van die fraaie grote kamers zoals ze bij Marisol in gebruik waren. Reni wist me heel snel tot grote opwinding te brengen. Ze streelde mijn pik gevoelvol alvorens ´m met haar mond te gaan verwennen. En dat deed ze zo goed, dat ik al heel snel wilde neuken. Ik kom een tweede keer meestal niet makkelijk klaar maar bij Reni was dat niet het geval. In een recordtijd kwam ik in haar klaar. Wat een mooie dag. Tijdens het napraten vertelde ze me tot mijn verbazing dat ik haar al zeker twee keer eerder geneukt had, in Marisol. Ongelooflijk, die vrouwen weten dat altijd zo goed. Ik begon me al te verontschuldigen toen ze er aan toevoegde dat het al weer twee en half jaar geleden was. En bovendien, zo zei ze, was ze toen blond en had kleinere tieten. Ik was weer wat gerust gesteld.

    Na het douchen weer de zon en het zwembad in. Ook de sauna nog weer even bezocht. Nog een cappuccino en daarna huiswaarts gekeerd. De zomer duurt nog lang. Ik ben benieuwd hoe vaak ik hier de komende tijd nog terug zal komen. Als de tuin en het zwembad van Club Venus gereed is en het er goed uitziet, vrees ik voor Gallardo. Sarina zou een reden zijn om toch nog in Gallardo te blijven komen. Als zij over zou stappen naar Club Venus, qua service past ze daar zonder meer, is Venus niet meer te versmaden.

  26. Onderstaande 5 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 juli 2018),brombeerzuid ( 8 juli 2018),mentholbear ( 7 juli 2018),Mistralwind ( 5 juli 2018),saralai ( 6 juli 2018)

  27. #391
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Hebben ze hier ook wat magere snoepgoed met mini mini tietjes

  28. #392
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Laatbloeier, SARINA is inderdaad een servicekanon en ook nog een leuke vrouw om mee te praten.
    Allemaal nog veel wandelplezier en doe het een beetje rustig aan met dit warme weer.

    Groet, schoolmeester.

  29. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 4 juli 2018)

  30. #393
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    27 februari 2024 @ 09:51
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Flatchestlover, echte mini, mini tietjes, zoals Madelina in Van Goch bijv., heb je in Gallardo (helaas) niet. Dergelijke dames lopen er in Babylon trouwens wel rond...

  31. #394
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flatchestlover Bekijk bericht
    Hebben ze hier ook wat magere snoepgoed met mini mini tietjes
    Op moment weet ik geen magere dame in GALLARDO met mini tietjes.

    En Pamela in VENUS is best heel mager, maar ze heft gewoon kleine tieten en geen mini tietjes.

  32. #395
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Op moment weet ik geen magere dame in GALLARDO met mini tietjes.

    En Pamela in VENUS is best heel mager, maar ze heft gewoon kleine tieten en geen mini tietjes.
    Pamela heeft cht wel mini tietjes,teminste dat vind ik
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 4 juli 2018)

  34. #396
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Pamela heeft cht wel mini tietjes,teminste dat vind ik
    Ze zijn te "groot" voor dat wat @flatchestlover zoekt.

    ( Ik heb haar tieten laatste week nog in mijn handen gehad. )

  35. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 5 juli 2018)

  36. #397
    Geregistreerd
    24 mei 2009
    Last Online
    13 januari 2022 @ 21:15
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Roxana, met de kruis tattoo, iemand ervaring mee? Nog vaker gezien? Door husky eerder vermeld op 8 juni

  37. #398
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.469 in 1.434 posts

    Standaard

    Hi ToonRoo,
    Deze Roxana heb ik bij elkaar drie keer in Gallardo gezien,
    geen idee waar ze nu is!

  38. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    ToonRoo ( 6 juli 2018)

  39. #399
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.469 in 1.434 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag genoten van een fijn relax en onthaasting dag in Gallardo,had een hotelletje geboekt in de buurt zodat ik woensdagmorgen meteen door kon rijden richting Frankfurt etc.
    Werd bij aankomst om 12.30 uur hartelijk welkom geheten door de Nederlandse Jeannet,even bijpraten met deze lieve vrouw,spulletjes in ontvangst genomen,doche,lunch,en mij geïnstalleerd op de stretcher
    naast het zwembad alwaar enkele dames mij probeerde te verleiden op een vroeg samenzijn
    Ondanks dat de kleine Husky heftig reageerde maakt ik mijn vitamine uurtjes in de zon vol.
    Samen met enkele ijsberen en de sympathieke Tsjechische Milf Jana naar het voetballen gekeken,als liefhebber van voetballen moet ik zeggen dat Jana veel verstand van het spelletje heeft.
    na heerlijk gezwommen te hebben,een fijne massage ondergaan van de Thaise Nippa,wat kan dat vrouwtje de spieren los maken
    Aansluitend fijn gekamerd met de prettig gestoorde Roemeense Milf Lilly, alle twee een uurtje genoten van onze body`s en afgesloten met een fijn wederzijds orgasme.
    BQ,Sauna,zwemmen gepraat met verschillende niet schrijvende ijsberen en dames,en rond 22.00 uur genoten van een uur heerlijke seks met de Nigeriaanse Jessy,was alweer een tijdje geleden dat ik samen met Jessy op kamer was.
    Uitstekende communicatie,zowel in het Duits als het Engels,heerlijk TZ,BJ alle posities de total package incl. 69 positie.
    Jessy weet enorm goed haar mooie grote naturelle borsten te gebruiken om de kleine Husky te plezieren,en zodoende kon ik mijn roomblanke nakomelingen terug vinden op haar chocolade bruine borsten
    Beide sessies voor grote en kleine Husky bekroond met zowel voor de seks als het GFE gehalte!
    De line up was als volgt:Bulgaarse Andrea,Reni en Suzy, Nigeriaanse Jessy,Georgina,Lavina,Alexandria,Sabina,Yvonne,Ali na,Bianca,Geanina,Lilly.
    Nieuw waren mooie slanke DVP ik dacht uit YY,namelijk de Bulgaarse Bony en de Roemeense Julia,Roxana en Paula optisch alle plus 3 die ik niet kende,totaal 20 dames
    Helaas hield het niet over met het aantal ijsberen,gemiddeld 2 DVP op 1 ijsbeer,rond 23.30 werd het ijsberen bezoek beter.
    Na een espresso en een sigaartje tevreden naar mijn hotelletje in Hamminklen

  40. Onderstaande 12 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 7 juli 2018),CVARIA ( 6 juli 2018),Elmo3108 ( 6 juli 2018),firstme ( 6 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 juli 2018),hallodaarbenikweer ( 6 juli 2018),mentholbear ( 7 juli 2018),NieuwTeddyBeertje ( 8 juli 2018),phoenix ( 6 juli 2018),robglover ( 7 juli 2018),saralai ( 6 juli 2018),schoolmeester ( 6 juli 2018)

  41. #400
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Nieuw waren mooie slanke DVP ik dacht uit YY,namelijk de Bulgaarse Bony
    Bony zei tegen me dat ze gewoon in LR is aanwezig. Maar ze was hier om te kijken hoe het zit. Ze is wel niet gelukkig in GALLARDO

  42. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 8 juli 2018)

 

 
Pagina 16 van 46 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60