Pagina 12 van 46 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 1128
  1. #276
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ik was er vandaag zo rond 1 uur,omdat de zon zo lekker warm was deze zondag hier naar binnen gedoken.
    2 lekkere broodjes naar binnen gewerkt met een glas melk en heerlijk in de zon gaan liggen.
    Een ijsbeer vertelde me dat er 2 dames aanwezig waren dus niks om over naar huis te schrijven.
    Zo rond 2uur viel me toch een dame om de nek en kwam lekker bij me zitten.
    Eerst een poosje in het zonnetje gezeten en na de nodige drankjes die de dame voor me bracht de sauna in gedoken.
    Daarna onder de douch zonder champoo want alle 2 de bakjes waren leeg en toen het bubbelbad in waar de dame ook mee inging.
    Na het gegeil in het bubbelbad de kamer op en daar een uurtje volgemaakt.
    Aan de bar wat gedronken en toen naar beneden even met de dame afgerekend mezelf meteen aangekleed en de lege club maar rond 5 uur gelijk verlaten.
    Een geluk dat ik in de meeste clubs nog altijd een liefje heb zitten en door het mooie weer nog eens hier naarbinnen gezogen.
    Had beter nog een 1/2 uurtje door kunnen rijden naar ACAG wat de volgende keer ook gebeurd.
    Jammer voor zo'n mooie club dat er niks te doen is of er moeten na 5 uur een paar bussen met dames en ijsberen binnen gevallen zijn.
    Je weet maar nooit alles is mogelijk.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 ( 8 mei 2018),hallodaarbenikweer ( 7 mei 2018),Mr Bluenose ( 7 mei 2018),phoenix ( 7 mei 2018),pret ( 7 mei 2018),schoolmeester ( 7 mei 2018)

  3. #277
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    253 in 76 posts

    Standaard

    Ik was er gisteravond rond 19:00 Jeanet stond achter de balie voor de ontvangst en deelde de (bad)lakens uit.
    BBQ gehad buiten in t zonnetje. dat was relaxed. Bar in, slechts 3 roemeense dames en 1NL /surinaamse :( , Enzo de masseur en 2 beren en 4 man personeel incl 2 keuken.
    Toch nog 2 sessies gedaan een 6je dit keer.
    Om 22:115 vertrokken het werd niets meer hier, geen stemming. Jammer vorige week was beter. Volgende x maar doorrijden naar Munster.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 8 mei 2018),phoenix ( 8 mei 2018),robglover ( 8 mei 2018),schoolmeester ( 8 mei 2018)

  5. #278
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:22
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    623 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richte Bekijk bericht
    Ik was er gisteravond rond 19:00 Jeanet stond achter de balie voor de ontvangst en deelde de (bad)lakens uit.
    BBQ gehad buiten in t zonnetje. dat was relaxed. Bar in, slechts 3 roemeense dames en 1NL /surinaamse :( , Enzo de masseur en 2 beren en 4 man personeel incl 2 keuken.
    Toch nog 2 sessies gedaan een 6je dit keer.
    Om 22:115 vertrokken het werd niets meer hier, geen stemming. Jammer vorige week was beter. Volgende x maar doorrijden naar Munster.
    Ik rij al twee jaar door naar Münster! En het bevalt prima, en altijd minimaal 12 mooie dames!

    M.v.G. Robglover.

  6. #279
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Gisteren avond met ruim 20:00 binnen gekomen.
    Bij dit weer had ik doch veel dames en mannen in de tuin verwacht.
    Maar buiten zat niemand.
    Van de line up heb ik gezien:
    Vanessa, Loriana, de poolse Eva en Liliana, Jeannet uit Holland, Anna uit Gambia en een mij onbekende met heel dikke kont
    Wel 5 ijsberen gezien.

    Naar dat ik een uur "alleen" in de tuin heb gezeten (tussendoor in de suna) ben ik naar VENUS vertrokken.

  7. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 9 mei 2018),funske ( 9 mei 2018),schoolmeester ( 9 mei 2018)

  8. #280
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Cath.leen, precies issue waar ik mee kamp. Mijn laatste keer bij Gallardo was zo extreem teleurstellend (meaning: ik had er extreem veel zin in om er te zijn) dat ik sindsdien steeds besluit om naar Venus te gaan of door te rijden naar ACA Gold. Jammer, had persoonlijk meer verwacht van deze club, die naar mijn idee veel meer mogelijkheden heeft.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Gisteren avond met ruim 20:00 binnen gekomen.
    Bij dit weer had ik doch veel dames en mannen in de tuin verwacht.
    Maar buiten zat niemand.
    Van de line up heb ik gezien:
    Vanessa, Loriana, de poolse Eva en Liliana, Jeannet uit Holland, Anna uit Gambia en een mij onbekende met heel dikke kont
    Wel 5 ijsberen gezien.

    Naar dat ik een uur "alleen" in de tuin heb gezeten (tussendoor in de suna) ben ik naar VENUS vertrokken.

  9. #281
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    10 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Gisteren avond met ruim 20:00 binnen gekomen.
    Bij dit weer had ik doch veel dames en mannen in de tuin verwacht.
    Maar buiten zat niemand.
    Van de line up heb ik gezien:
    Vanessa, Loriana, de poolse Eva en Liliana, Jeannet uit Holland, Anna uit Gambia en een mij onbekende met heel dikke kont
    Wel 5 ijsberen gezien.

    Naar dat ik een uur "alleen" in de tuin heb gezeten (tussendoor in de suna) ben ik naar VENUS vertrokken.

    Ik heb gisteren dezelfde ervaring doormaakt. Omdat de Club leeg was en de LU voor mij niet goed, om 6 uur vertrokken naar Club Venus en er en prachtige tijd gehad met uitstekend service en 2 keer met dames in the Jacuzi.

  10. #282
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:27
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Jammer om te lezen. Ik ben sinds de heropening nog niet geweest. Maar wil er wel gaan kijken, zeker met dit weer. Alleen de genoemde dames spreken mij ook niet zo aan. Behalve wellicht Poolse Eva. Kan iemand mij haar iets beschrijven? Is dat degene die al eerder enkele weken in VM heeft gewerkt?

    Alvast dank voor jullie reactie?

  11. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    norskgut (12 mei 2018)

  12. #283
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Poolse Eva al in VM ?
    Wie was dat?
    Ik ken een Ewa. (laatst in de keuken van VM)
    Of denk je an de poolse Evelina?
    Die nu aanwezige is niet lelijk, maar mijn eerste gedachten waren doch: kleine tieten, dikke kont
    (smaaken zijn verschillen)

  13. #284
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:27
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Sorry, ik bedoel idd Evelina. Ik zou haar graag weer eens ontmoeten.

  14. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 9 mei 2018)

  15. #285
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik lees dat er ook een Nederlandse dame aanwezig was (Surinaams)??? Kun je deze dame beschrijven: ik heb ze namelijk in Gallardo nog nooit gezien! Ben reeds diverse keren in Gallardo geweest en ze moeten de boel daar inderdaad leven inblazen want het is Tote Hose momenteel!! Ik vind het wel een mooie club en wil er as zaterdag naartoe gaan, want dan is er een Party met Tombola. Ik ben benieuwd hoe de line-up dan is, waarschijnlijk zijn er meer dames dan normaal!!

  16. #286
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    er zijn teveel clubs...ik geloof nooit dat je heel veel vrouwen krijgt, eentje of twee dames kunnen je hele dag echter wel heel goed maken....

  17. #287
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    2 Nederlandse dames. 1 Surinaamse die ook in lekker ding was en een andere dame. Deze is blank, stijl zwart haar en wat tatoos
    Een uurtje is ook maar een uur...

  18. #288
    Geregistreerd
    1 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2024 @ 19:33
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    39
    Thanked
    10 in 9 posts

    Standaard

    Mag ik uit de commentaren van de afgelopen tijd over de line-up opmaken dat Bea niet meer aanwezig is? Of .....

  19. #289
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.471 in 1.434 posts

    Standaard

    Hi Knotsgenot, Bea is plotseling terug naar Roemenië gegaan vanwege een tragische gebeurtenis in haar familie,(info van een dame waar ze contact mee heeft)
    Ik ga er vanuit dat ze binnenkort weer aanwezig zal zijn.

  20. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Knotsgenot (14 mei 2018)

  21. #290
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Als regelmatig zomer-bezoeker van Villa Marisol moest ik natuurlijk ook eens gaan kennis maken met opvolger Gallardo. Afgelopen dinsdag was het zover. Zonovergoten, 28 graden, zwembadweer. De mooie tuin met zwembad was uiteraard dezelfde gebleven en dat gold ook (en terecht) voor de uitstekende welness. Iedereen heeft hier al kunnen lezen welke veranderingen er wel zijn aangebacht. De nieuwe bar met rondom zitplaatsen vind ik heel fraai geworden, met bovendien een leuk meisje in de bediening. De enorme bioscoopzaal mocht inderdaad wel een tandje minder. Die ruimte is nu vooral gevuld met hemelbedden die worden overkoepeld door ondoorzichtige vitrage. Het kan er mee door maar echt geweldig sfeervol vind ik dit nu ook weer niet. De nu verkleinde bioscoop met rondom ligbanken is redelijk. Ik mis wel de lounge van Marisol waarin je lekker bij wat minder mooi weer kon relaxen of naar de vrouwen kon kijken. Er moet toch genoeg ruimte zijn in het pand, b.v. de oude barruimte, waar je alsnog een loungeruimte kunt creëeren.

    De service is prima. Het ziet er allemaal keurig uit. Het welkom was voortreffelijk. Een aardige, attente Nederlandstalige theke die mij heel correct, nog voor ik betaald had, meldde hoeveel dames er die middag waren (zes). En dat klopte ook. Helaas liet de kwaliteit van het damesaanbod wel wat te wensen over. Sommigen waren toch echt te dik, maar ja misschien waren ze wel perfect in hun service. Ik sluit dat op zich nooit uit, ik heb prima sesies gehad met minder goed ogende dames. Eén dame klapte er voor mij uit, Lorena (of is het Loriana). Ze viel me onmiddellijk aangenaam in het oog bij het zwembad waar ze naakt aan het zonnen was. Prachtige volle tieten, redelijk slank, aardig gezicht, iets te dikke kont, maar ze oogde voor mij toch echt lekker. Lorena is 31 jaar, Roemeens, en heeft kennelijk een heel goed geheugen. Ze vertelde me tot mijn verbazing dat ze mij nog kende van Fungarden, toch al weer een aardige tijd geleden. Ik weet het niet meer.

    Hoe dan ook, Lorena is me goed bevallen. Ze is heel actief, wil graag weten wat je lekker vindt, wentelt zich in allerlei aangename posities, pijpt goed, laat haar mooie tieten gewillig kneden en kussen, wisselt haar mond bij het pijpen aangenaam af met haar tieten, en ook het neuken was me een waar genoegen. Ik heb nog even geaarzeld of ik er een uur van zou maken, maar het was warm, een half uur was toch wel genoeg.

    Daarna weer terug naar het zwembad, de sauna, het zwembad en de douche om vervolgens weer naar huis te gaan. Ik zal hier in de zomer zeker nog eens terugkomen, maar ik houd mijn hart vast of Gallardo wel is opgewassen tegen de concurrentie van Club Venus zeker als die ook (binnenkort) de beschikking krijgt over een buitenzwembad en whirlpool. Als dat een beetje aardig oogt is Venus onverslaanbaar met haar mooie, aantrekkelijke en zeer servicegerichte dames die ook nog eens een paar dagen in de week naakt rondwandelen. Dat wordt Babylonkwaliteit of eigenlijk nog beter dan dat. En dat voor mij aangenaam dichtbij. Ik zie er naar uit.

  22. Onderstaande 14 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    avi (16 mei 2018),cath.leen (15 mei 2018),CVARIA (14 mei 2018),Eddy_V (14 mei 2018),firstme (15 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (14 mei 2018),hallodaarbenikweer (14 mei 2018),Husky (14 mei 2018),Mooiejoke (15 mei 2018),mrourke (29 mei 2018),phoenix (14 mei 2018),uurtje (14 mei 2018),Wentelt Eefje (15 mei 2018),Wijze grijze (14 mei 2018)

  23. #291
    Geregistreerd
    1 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2024 @ 19:33
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    39
    Thanked
    10 in 9 posts

    Standaard

    Dank voor de update.

  24. Onderstaande leden hebben Knotsgenot bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 mei 2018)

  25. #292
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.471 in 1.434 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag mooi weer, zonnetje schijnt krachtig,26 graden,snel een vrije dag georganiseerd en op pad naar ligstoelen,zwembad,massage,BQ,sauna omgeven door lieftallige DVP
    Nipa de Thaise masseuse is weer terug van haar karate training in Japan,na het zonnebaden en zwemmen mij uitgebreid laten masseren in de buitenlucht aan de rand van het zwembad,alle ledematen zijn weer soepel om te genieten van wat atletische krachttoeren op de kamers
    De line up was als volgt: Reni,Lorena Roemeens/Portugees,dus een ander die men kent met brilletje,leuk pittig dametje gekleed in een stemmig elegant jurkje,Cora,Diana de Poolse Eva en Liliana,het centerfold model,van zaterdag ik dacht Maya kwam met haar vriendin ik dacht Cuna later op de middag,Vanessa,goedlachse Jeannet uit Nederland en 3 anderen waar ik nog niet de naam van weet,totaal 13 dames.
    Eerst rustig met ijsberen,later doorlopend zo`n 15 ijsberen,waarvan er toch een aantal genoten van het lekkere eten,welness etc. maar niet op kamer gaan,jammer voor de dames
    Nog wat gebabbeld met niet schrijvende ijsberen,en een dubbel programma mogen beleven met Cora,eerst om 17.00 uur later om 23.00 uur,wat een heerlijke vrouwje zou haast verliefd worden!
    Fijne zonnige welness dag mogen beleven,van 12.00 tot 24.00 uur en ging tevreden en bevrijd van de nodigeweer naar de Veluwe onder het motto"pluk de dag"

  26. Onderstaande 7 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    avi (16 mei 2018),cath.leen (16 mei 2018),CVARIA (16 mei 2018),firstme (16 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (16 mei 2018),Laatbloeier (16 mei 2018),mynasch (16 mei 2018)

  27. #293
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    Zo weer tijd voor een update zoals bekend kom ik er wekelijks en in het begin was ik niet echt blij gezien de prijs/kwaliteitverhouding en in mijn optiek is de club alleen maar slechter geworden na de overname.
    Mijn vorige bericht was ik al een stuk positiever gesteld.
    Ondertussen zij we weer een paar weken verder en je ziet echt dat het management wat doet met onze input en dit is wel bijzonder gezien hoe andere clubs hier mee omgaan.
    Eten beter en beter naar wat comentaar over waarom er geen friet bij de BBQ is hebben ze dit opgepakt en een week later is er friet.
    Service en hygiene beter en beter dit geld ook voor de sfeer.
    Welness top Thai massage komt vaker en vaker.
    Qua vrouwen is de line up redelijk gelijk al een paar weken zoals hier boven vermeld de bekende gezichten ik las wel dat iemand het over een ??Blanke Surinaamse slank ?? mij niet bekend.
    Je ziet dat de vrouwen zich meer een meer gaan vervelen en dat ze een zeer pasieve houding hebben en dit is dan ook de oorzaak dat ze niets te doen hebben.
    analyse van 2 uur 3 losse gasten aan de bar en 10 vrouwen op de bank en iedereen zit voor zich uit te staren. (waar gaat hier wat fout) Iedereen heeft zijn mening maar de beste oplossing blijft actieve houding van vrouwen.
    Maar goed de kamergangen zijn ok niets mis mee.
    Clubmanagement doet zijn best met alles mijn compimenten hiervoor.
    Je ziet dat de vrouw van de baas veel vrouwen uit haar netwerk naar binnen probeert te halen maar de meeste vertrekken al weer snel maar er is altijd hoop.
    Het zou mooi zijn als er wat vrouwen met pit bij komen.
    bottom line Management schop de vrouwen eens onder de kont.
    We zijn op de goede weg

  28. Onderstaande 6 leden hebben avi bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 mei 2018),firstme (16 mei 2018),Husky (16 mei 2018),Koekkoek (24 mei 2018),Kwakje (18 mei 2018),Laatbloeier (16 mei 2018)

  29. #294
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    AVI, dank voor dit relaas. Goed om te lezen (als redelijk trouwe bezoeker van Marisol en ik denk een van de eerste die naar Gallardo gingen in de eerste week van de opening), ik hoop dat deze trend zich doorzet. Mijn laatste bezoek was zo een tegenvaller qua line up en dames (gedrag) dat ik voorlopig kies voor SC Venus.

    Ik hoop dat ik mede door jouw updates tzt weer eens zal beslissen om bij Gallardo te gaan kijken, maar dan zal de line up beter moeten worden en de dames minimaal dezelfde instelling moeten hebben als de dames bij SC Venus.

    Again, THANKS!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avi Bekijk bericht

    Qua vrouwen is de line up redelijk gelijk al een paar weken zoals hier boven vermeld de bekende gezichten ik las wel dat iemand het over een ??Blanke Surinaamse slank ?? mij niet bekend.
    Je ziet dat de vrouwen zich meer een meer gaan vervelen en dat ze een zeer pasieve houding hebben en dit is dan ook de oorzaak dat ze niets te doen hebben.
    analyse van 2 uur 3 losse gasten aan de bar en 10 vrouwen op de bank en iedereen zit voor zich uit te staren. (waar gaat hier wat fout) Iedereen heeft zijn mening maar de beste oplossing blijft actieve houding van vrouwen.

    Clubmanagement doet zijn best met alles mijn compimenten hiervoor.
    Je ziet dat de vrouw van de baas veel vrouwen uit haar netwerk naar binnen probeert te halen maar de meeste vertrekken al weer snel maar er is altijd hoop.
    Het zou mooi zijn als er wat vrouwen met pit bij komen.
    bottom line Management schop de vrouwen eens onder de kont.
    We zijn op de goede weg

  30. Onderstaande 2 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    avi (19 mei 2018),Husky (18 mei 2018)

  31. #295
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    Hallo CVARIA,
    Over club Venus kan ik niet meepraten.
    Het zijn qua vrouwen gewoon moeilijke tijden de oude lineup van Marisol zal niet terugkomen ik heb met de meeste wel contact maar ze hebben gewoon geen zin om terug te komen. We zullen het van de nieuwe lichting moeten hebben.

  32. Onderstaande leden hebben avi bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (20 mei 2018)

  33. #296
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    Hallo CVARIA,
    Over club Venus kan ik niet meepraten.
    Het zijn qua vrouwen gewoon moeilijke tijden de oude lineup van Marisol zal niet terugkomen ik heb met de meeste wel contact maar ze hebben gewoon geen zin om terug te komen. We zullen het van de nieuwe lichting moeten hebben.
    Morgen een rondje Magnum,Vertigo en Alcapulco ik zal maandag wel een verslag schrijven hopend op mooi weer morgen.

  34. Onderstaande 2 leden hebben avi bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (20 mei 2018),Husky (20 mei 2018)

  35. #297
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Gallardo 24 mei 2018 “de kennismaking”



    En dat was in feit een heel plezierige kenninsmaking! Willem2 en Gallardo hadden mij een vrijkaart ter beschikking gesteld, waarvoor natuurlijk veel dank, die ik gisteren eens wilde uitproberen. Rond een uurtje of drie reed ik langs de -tot mijn verbazing- vrij volle parkeerplaats van Gallardo. Dat ws me nog niet eerder overkomen i Hamminkeld dat ik om de hoek moest parkeren… een voorbode?

    Eva, de hartelijke dienstdoende theke nam zonder enig probleem de vrijkaart aan. Opmerkelijk vriendelijk deze dame, en ook Jeanet, die avond dienst had wil ik hier maar even vermelden, leuke meid, vriendelijk, belangstellend. Wat maakt dat veel uit met illustere VM voorgangers van deze twee dames! Geldt trouwens voor de hele crew: wat een inzet oom alles aan de praat te houden/brengen. Hulde.

    Nummer 78 opgezocht, naar wat ik hoopte een geluksnummer zou worden… Ik had er zin in, en was benieuwd naar wat er komen zou gaan. De inrichting van de bar kan ik kort over zijn: PRIMA. Ruim opgezet. De kino met de tentjes: ca va… niet echt uitnodigend om een soort verhoging te gaan zitten, maar ja…. Projector en films: prima kwaliteit, dat wel!!

    En een voor mij zeer aantrekkelijke line-up: Alina, xxxx, Lilly, Reni, Bea (Laura), Maya, Lori, Lavinia, Emilia, Suzy, Bianca, Jeanine, Adina, Karina, Angela, Ella, Jana, Alexandra (bar) en Raissa kan ik me nog voor de geest halen. Ik denk in totaal een stuk of 20-25. Moest wel alle zeilen bij zetten om uit mijn geheugen te putten waar ze allemaal vandaan kwamen, maar het lijkt erop dat de meeste dames uit Goch, VM of LD kwamen. En dan waren er ook een paar die nog maar net in Duitsland waren (naar eigen zeggen). Qua beren leek het me mee te vallen, niet echt stil, maar ook niet dat je denkt, he waar zijn alle dames gebleven… er werd denk ik wel volop gekamerd.

    Xxxx wilde liever niet dat ik haar hier vermelde, komt van een andere club, en de locatie hier is voor xxx een stuk dichterbij dan de andere… Ik ken haar al een poosje (lente 2015). En was helemaal blij haar weer tegen te komen. Fantastische presales, super kamer sessie. En uitmuntende aftersales. Info via PM. Absoluut bepalend voor mijn waardering van deze dag.

    Aan de bar gebeurde veel. Prettige balans van opgezocht worden en opzoeken. Heel wat gesprekjes gehad, en ik houd er een heel fijn gevoel aan over. Jong, wat ouder, maar vrijwel allemaal positief en met veel energie aan de slag. Catering goed verzorgd, prima barbecue en leuk vrouwelijk tafelgezelschap. Wooow. Ik werd wel wat afgeleid

    Tweede sessie gehouden met Bea (Laura). Ken ik ook al een lange tijd, en succes verzekerd. Ook en absoluut prima sessie. Deze dag weer begonnen, net terug uit roemenie, na een droevige thuisreis. Leuke meid. Onderhoudend, en weet wat een beer op leeftijd waardeert. Holy moly wat een blowjob heeft Bea in huis zeg. En ook neukend staat zij haar berenvrouwtje. En klaarkomen kan ze….
    Gallardo, what shall I say… prima club! Mijn aanvankelijke aarzeling bleek geheel ten onrechte.


  36. Onderstaande 15 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 mei 2018),BP2 (27 mei 2018),cheasehead (26 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (25 mei 2018),gignnl (26 mei 2018),Husky (27 mei 2018),Laatbloeier (25 mei 2018),Liefje (25 mei 2018),Mooiejoke (25 mei 2018),papi (25 mei 2018),phoenix (25 mei 2018),robglover (27 mei 2018),vanalkemade (25 mei 2018),Wijze grijze (25 mei 2018),yylover (26 mei 2018)

  37. #298
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Gisteren, door 'omstandigheden' (vrijkaartje...hahahaha) aangebeld bij Gallardo. Eigenlijk was het veel te heet en ik ging ervan uit dat meer mensen (beren) dat zouden denken. Dat was fout.....parkeerplaats redelijk vol bij aankomst. Hmmm...

    Ontvangst snel en hartelijk. Dame is volgens mij bekend van LD. Over de rest,met name de verbouwing is reeds veel geschreven. Ziet er naar mijn mening geslaagd uit. In de loop van de dag wat dames gezien die tot voor kort in andere clubs ( v Goch) waren. Onder andere Jana en een iets vollere Duitse uit v Goch. Er waren ook bekende ijsberen en niet helemaal toevallig kwam ik ook nog RMJHEXE tegen.

    Langzaam maar zeker, met het dalen van de temperatuur, kwam de sfeer op gang. Meer dames(mooie fraaie mix van dames.....), meer feest, blijere beren etc. Eten/catering was net niet helemaal in de hand gisteren. Denk dat het echter een tijdelijke issue is.Zal snel worden opgelost.

    Ben zeer benieuwd hoe zich dit allemaal verder gaat ontwikkelen. Ik kan terugkijken op een geslaagde avond....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  38. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 mei 2018),BP2 (27 mei 2018)

  39. #299
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    he uurtje welke dames heb je verschalkt?

  40. #300
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Zaterdag ben ik hier met Piet geweest, even checken. Kenden natuurlijk de voorganger VM redelijk alhoewel we daar nooit de deur platliepen. Eva uit Goch en vroeger uiteraard bekend van VM van voor en achter de bar, was de theke. Heeft Gallardo een prima theke aan. VM was een mooie club, ruim, goede wellness, mooi buitenbereik met zwembad,netjes ingericht, schoon en netjes, mooie keuken en goed eten. De verbouwingen maken de club niet wezenlijk anders, de bar is mooi in het midden van een grote centrale ruimte maar mist daardoor ook een beetje de intimiteit van de meer gescheiden ruimtes die VM wel had. Wat ik beter vind in een saunaclub. De professionele open keuken weg, jammer. De verbouwingen hebben ongetwijfeld veel gekost maar eigenlijk niks wezenlijks veranderd tov VM. De grote kino van VM is omgetoverd tot een camping van liefdesnestjes met doorzichtige gordijnen ervoor en een spielwiese. Dat is wel een verbetering. Wellness same, old same old. Kortom voor mij als casual klant die VM kende had ik niet het idee in een totaal vernieuwde en veranderde club te staan. Er zijn nog meer parallelen met VM te trekken, daarover later meer.

    Uit Goch kenden we : Galina, Emilia, Caro, Raisa, Sarina, een duitse, en Jana. Helaas voor mij waren de Bulgaarse schatzi's Betty, Lilly, Nadine en Pamela er niet neergestreken.
    De line-up die telefonisch was aangekondigd als 30 vrouwen, schat ik in de praktijk op 20. Paar oude bekenden, niet meer al te jong in het vak zijnde VM profi's. Paar nieuwe gezichten waaronder 2 Roemeense girls next door, maar die spraken ook alleen maar next door, roemeens dus. Zowel Piet als ik deden een poging tot contact, gek als we zijn op nieuw vlees, maar dat duurde maar een paar minuten."Das kleinste wort haellt den kontakt", en als je niet kunt praten is het net omgekeerd. Verder een mooie 19 jarige Roemse, Piet weet meer, Maya. Voor mij een beetje teveel machina, kwam niet door de "niet binnen 5 minuten om zimmer vragen" test. Me toch wel weer primitief vermaakt met Galina. Jammer dat ze de lelijkste kamer die er is had uitgekozen, VM had in het villa gedeelte de mooiste kamers die ik ken uit saunaclubs, zelfs eentje met balkon. Volgende keer eens kijken of die er nog zijn.

    Wat vond ik er verder van ?
    Het was een flahback naar VM, line up niet al te groot maar voldoende omdat er ook altijd weinig mannen zijn, Gallardo is ook maar matig bezocht op deze zaterdag avond. Voor de beren prima maar de ervaring leert dat de toppers doorgaans niet neerstrijken in dit soort clubs, en de sfeer onder de vrouwen een beetje mauw kan zijn omdat er niet veel verdiend wordt.
    De muziek in de grote bar ruimte is veel te hard, ik vind dat fucking irritant. Er was wel een DJ die naar mijn smaak dan weer wel goed draaide. Gelukkig was het lekker weer en kon je naar buiten vluchten. Het zitmeubulair buiten was keihard koud plastic, het geld voor kussens was misschien op, niet echt comfortabel als je een beetje wilt stoeien met een dame of eens onderuit wilt zakken. Jammer in de details herkent men de meester en ook vaak de instelling van de eigenaar.

    We waren laat gekomen door werk perikelen rond 22.00 uur en toen ik wat wilde eten in het kleine claustrofobische restaurantje was alles af -en opgeruimd. Dat vond ik een grote afknapper. Re zou nog pizza langskomen maar die was er om 3.30 toen we huiswaarts gingen nog niet in ieder geval. De Heinekes vielen hard op een lege maag. Volgens de dames was het eten maar matig, iedere dag barbeque. Goed velen hechten geen belang aan het eten, ik wel. Dat vond ik echt een afknapper.

    De sfeer was matig, er wordt niks verdiend doordeweeks, dat maakt sommige dames hongerig, te hongerig zeker als ze je keer op keer komen lastig vallen en anderen nemen hun verlies met een zuur gezicht in een hoekje. Weer een flashback naar VM, same old, same old.

    Galina verzoette de avond een beetje maar overall vond ik het voor mij maar een matig bezoekje, net als VM zal dit niet een tent worden waar ik vaak kom. Door de sfeer, de toch niet al te geweldige line-up, het matige eten. Ik vind de bakvis hier duur betaald. Deze tent gaat het net als VM nog moeilijk krijgen denk ik. 50 euro entree vind ik te duur voor het gebodene, zeker als je niks te eten krijgt en laat binnenkomt voor een kort bezoekje. Het ontbreken van een HH tarief vind ik ook niet tre sympa. De sfeer onder de dames vond ik niet geweldig. Onder de line-up zit veel brandhout voor mij. Weinig frisse, natuurlijke vrouwen, veel te veel fick machines met dollar tekens in de ogen, mag maar de kunst is het niet te laten blijken. Allemaal een moment opname, maar daar moeten we het mee doen. Waarschijnlijk zat Van Goch ook in mijn hoofd, ik mis het nu nog meer. Vandaag maar even naar Freude voor wat troost.
    Laatst gewijzigd door BP2; 27 mei 2018 om 10:05

  41. Onderstaande 12 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (27 mei 2018),Firehawk (27 mei 2018),Johnsonxxx (27 mei 2018),mrourke (29 mei 2018),papi (28 mei 2018),phoenix (27 mei 2018),Piet Plezier (27 mei 2018),pret (27 mei 2018),rmjhexe (27 mei 2018),satanic surfer (27 mei 2018),Wentelt Eefje (27 mei 2018),Wijze grijze (27 mei 2018)

 

 
Pagina 12 van 46 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Diamond 468*60   Living Room 468*60