Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546
Weergegeven resultaten: 1.126 t/m 1.128 van 1128
  1. #1126
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    De wellness van Gallardo mocht er ook zijn....
    Zeker! Ze hadden het complete plaatje van sauna, jacuzzi, tuin met zwembad en een stoom sauna. En als ik me niet vergis voor een happy hour van 30 euro. Dagobear was van plan om z'n frequentie daar te verhogen.

    En dan heeft deze veelvraat het nog niet over de keuken. Waar je onbeperkt a la carte pizza's kunt bestellen. En waar de kok niet beroerd was om je eigen topics combi samen te laten stellen.

    Erg triest hoe het is afgelopen...

  2. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Gustomass ( 3 november 2023),Liefje ( 2 november 2023)

  3. #1127
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Ja Gustomass dat waren nog eens mooie tijden vroeger in Villa Marisol.
    Eerst allen nog in die Villa en later werd het grote wellness gedeelte er bij gebouwd.
    Die tijden komen nooit meer terug.
    In Emmerik ook een mooie tijd gehad,en Xanten die oude club ook gezellige tijd gehad.
    En dan die clubs die afgebrand zijn,of failliet zijn gegaan in de Corona tijd.
    Die mooie tijd kunnen we alleen nog van dromen.

    Josef heeft heel wat schoen zolen versleten in zijn wandel carrière.
    Vroeger de warme Buurten van NL/ B/D bezocht verschillende Prostitutie buurten zijn er niet meer Spijker kwartier Arnhem de woond bootjes op het zandpad,Hardebollenstr in Utrecht ,Den-Bosch,Den-Haag Poeldijksestraat.
    Afgelopen jaar was ik in Deventer het ik nog gekeken bij Bokkingshang nou zat maar een dame.
    Vroeger ook in Escape in Doetinchem en de Wallen in Maasbracht geweest.
    De AD in Alkmaar vroeger ook een leuke gezellige tijd gehad en de Waeze in Leeuwarden,Nieuwstad Groningen.
    Begijnenbuurt in Haarlem poortje en steegje,Twee weken geleden was ik nog in Amsterdam op de Wallen en de Oude Nieuwstraat door heen gelopen maar de Wallen stelt ook niets meer voor ik was toevallig in Amsterdam dus even kijken maar heel veel is allemaal verdwenen.

    Ook vroeger een leuke tijd gehad in E9 Bar aan de Santforterstraat in Ittervoort Zuid -Limburg.
    Vroeger ook veel gewoone Sauna's bezocht in NL/B.
    En heel veel Parenclubs in NL/B bezocht.
    En veel later de Sauna/FKK clubs in Duitsland bezocht.
    Ik heb er geen spijt van gehad.
    Wat ik alleen jammer vond dat ik graag een keer naar de Ritz in Mol België wou maar er kwam wat tussen ,en later was de club gesloten.
    En ik vind het jammer dat ik nooit dat lekkere meisje met kort zwart haar uit Yin Yang Heinsbergerweg 230 in Roermond nooit heb ontmoet ze reed in een Audi A6.
    Ja die dame uit Yin Yang is voor Josef ook in rook opgegaan net als Yin Yang.
    Hopelijk gaat het met haar goed ,ze leerde toe geloof ik voor Fysiotherapeut.

    Ja Josef kan terug kijken op een helen mooie tijd die ik heb mogen mee maken met de gezellige IJBEREN EN DE DAMENS van plezier.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Josef bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver ( 2 november 2023),CVARIA ( 2 november 2023),Dalton ( 3 november 2023),Gustomass ( 2 november 2023),Liefje ( 2 november 2023),mentholbear ( 2 november 2023),schoolmeester ( 2 november 2023),snaal88 ( 2 november 2023)

  5. #1128
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zeker! Ze hadden het complete plaatje van sauna, jacuzzi, tuin met zwembad en een stoom sauna. En als ik me niet vergis voor een happy hour van 30 euro. Dagobear was van plan om z'n frequentie daar te verhogen.

    En dan heeft deze veelvraat het nog niet over de keuken. Waar je onbeperkt a la carte pizza's kunt bestellen. En waar de kok niet beroerd was om je eigen topics combi samen te laten stellen.

    Erg triest hoe het is afgelopen...
    NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN.

  6. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Gustomass ( 3 november 2023)

 

 
Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.

  Babylon 468*60