Pagina 26 van 46 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 626 t/m 650 van 1128
  1. #626
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Zaterdag weer een dag relaxen in Gallardo,had om 13.30 de sleutel en berenvel in ontvangst genomen,snelle lunch met o.a. omelet met champignons,sauna,zwemmen en even proosten met een koud biertje met een aantal voor mij bekende ijsberen
    De line up was als volgt: Susy,Bea/Laura,Sabrina,Alina,Alexandra,Bulgaarse Casandra,Poolse Eva,Hongaarse Karla, Gambiaanse Anna,speciaal voor Rio 123 de nieuwe dames,Glenny uit de Dominicaanse Republiek,Nora uit Marokko ook wel gezien in Salome,Rosa,Amely en Lorena allen ex Magnun en drie voor mij op dat moment onbekende dames,totaal 18 dames.
    De Bulgaarse Andrea vertoeft in Bulgarije en komt binnenkort weer terug, sympathieke Cora is helaas nog steeds afwezig,evenals een paar andere dames die naar huis zijn en binnenkort terugkomen.
    Bij binnenkomst was het rustig met zowel ijsberen 8 tot 10,als dames zo rond de 8,later na 17.00 uur nam het aantal dames en ijsberen toe.
    Bij mijn vertrek om 00.30 uur zoals gememoreerd 18 dames die goede zaken deden en rond de 25 ijsberen.
    Het was een fijne relax dag voor mij,heerlijk a la carte vis eten met Tiramisu als dessert, zowel binnen als buitensauna gebruikt, heerlijk gezwommen in het 10 graden koude water,je komt er als herboren uit,
    en een prima massage door de Thaise Amon, knieën,ellebogen,hielen,voeten,ze klimt op je, alles gebruikt Amon om mijn spieren en gewrichten soepel te maken
    Een groot Boeddha beeld kijkt tevreden toe,en rustgevende muziek zorgt voor de juiste ambiance. ook de Griekse Evi etaleert haar massage kunsten,waar vind je dat nog,twee massage mogelijkheden!!!
    Tussendoor genoten in een fijne sofa van een prachtige klassieke voetbalwedstrijd tussen de aartsrivalen Dortmund en Bayern München, uiteindelijk verdient gewonnen door Dortmund!
    Natuurlijk het erotisch genot niet vergeten via twee geweldig fijne sessies van een uur met de Gambiaanse Anna,wat een GFE tijger,en de lieve Poolse Eva,een genot om mee te kameren!!
    Beide natuurlijk zoals altijd
    Rond het middernachtelijk uur deze tempel van onthaasting, relax en genot met een tevreden gevoel verlaten om naar mijn stolpje op de Veluwe te gaan

  2. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (11 november 2018),cavediver (12 november 2018),Cupido (12 november 2018),De Vrijbuiter (14 november 2018),firstme (12 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (11 november 2018),gustave_dekker (12 november 2018),Laatbloeier (16 november 2018),Mr Bluenose (11 november 2018),mynasch (12 november 2018),papi (11 november 2018),robglover (11 november 2018),schoolmeester (11 november 2018),Uit-Drenthe (11 november 2018),Viscamessi (11 november 2018)

  3. #627
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Sorry,was de mooie slanke Roemeense Maja nog vergeten in de line up,werd daar door een attente ijsbeer op attent gemaakt.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (12 november 2018),hvdk52 (11 november 2018),Mr Bluenose (11 november 2018)

  5. #628
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Kan het niet laten als de gelegenheid zich voordoet en er geld in kas is
    Vandaag, maandag al zakelijk vroeg op pad om een aantal relaties in de "Ruhrpot" te bezoeken,kreeg ik warempel een telefoontje dat mijn middag afspraak niet door kon gaan
    Daarom niet getreurd en richting de Veluwe gereden om nog wat op mijn computer te werken!
    Kreeg tijdens het rijden wat seksuele kriebels om mijn tijd anders door te brengen zonder om te rijden, en nam ik de afslag Hamminkeln,ik had geen keus omdat Venus dicht is op maandag,en als zodanig stond ik al om 12.15 uur voor de witte deur,de Poolse Nathalia begroete mij spontaan met de volgende woorden"Du bist wieder da" inderdaad zaterdag was ik ook al aanwezig in Gallardo.
    Snel met een smetteloos wit berenvel een omeletje en soep verorbert, naar de sauna en aansluitend een duik in het zwembad.
    Tussen 12.00 en 13.00 uur waren er 6 DVP en wel 10 vooral lunch wip ijsberen,stropdasje af rubbertje er om en klaar is Kees,even de druk er af
    Sommige deden zelfs geen badjas aan,snel een keuze maken en het de vrijheid geven.
    Later in de middag kwamen er nog een aantal dames bij,de line up is als volgt : Dominicaanse Glenny,Bulgaarse Suzy en Casandra,Roemeense Sabrina,Rosa,Lorena,Gambiaanse Anna,Bulgaarse Andrea en de Poolse Eva komen vroeg in de avond,de Griekse Constantina weer terug en had gigantisch veel werk,en twee voor mij onbekende Roemeense ex Magnun dames.
    Voor een maandag een behoorlijk aantal dames,het gemiddelde bij de ijsberen lag afwisselend zo tussen de 12 en 15,de dames hadden behoorlijk veel klandizie!
    Mijn eerste kamer was met Anna,deze GFE tijger maakte mij enorm gelukkig,en we hadden weer wat nieuwe variaties uitgedokterd t.o.v. de zaterdag
    Na een prima massage van de Thaise Tuk,lekker hard,doet ook wel een beetje pijn en voel je dat het lichaam 10 jaar jonger is geworden
    Daarna dit onverwachte bezoek besloten met Suzy,alles er op en er aan,TZ,BJ veel GFE en een prachtig oraal slotakkoord
    De muziek stond niet te hard en je kon prima communiceren, zonder hard te hoeven praten.
    Om 19.00 uur met een meer als tevreden gevoel weer de reis aanvaard naar de in herfsttooi gekleurde altijd mooie Veluwe

  6. Onderstaande 14 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (14 november 2018),De Vrijbuiter (14 november 2018),Elmo3108 (13 november 2018),Firehawk (15 november 2018),firstme (14 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (13 november 2018),gustave_dekker (13 november 2018),hallodaarbenikweer (13 november 2018),Mooiejoke (13 november 2018),Mr Bluenose (12 november 2018),mynasch (13 november 2018),robglover (13 november 2018),schoolmeester (13 november 2018),Viscamessi (13 november 2018)

  7. #629
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    goed nieuws voor vele Cora liefhebbers.... vandaag weer tegengekomen op Gallardo.

    zal later wat meer vertellen!

  8. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (15 november 2018),Husky (14 november 2018),Mr Bluenose (16 november 2018),Speelkwartier (14 november 2018)

  9. #630
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Leuke bijkomstigheid dat Cora na lange afwezigheid weer terug is, werk morgen in Duitsland en had plannen nog even Gallardo te bezoeken
    Des te meer een goede reden om daar heen te gaan om Cora te verwennen

  10. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 november 2018)

  11. #631
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 17:13
    Berichten
    94
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    70 in 30 posts

    Standaard

    vandaag in gallardo geweest wat een drama 1 of andere controle die bezig was en niet ff zeggen door de theke dat , dat aan de gang was nee gewoon 50 euro in de kas gooien en zeggen veel plezier geen sfeer geen vrouwen en die er waren daar wil je niet eens tegen aan leunen !!! maar goed ieder ze smaak voor mij de was dat we de laatste keer

  12. #632
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    sam1011, probeer eens een positieve post te plaatsen, ik zie alleen maar negatieve posts van jou.
    Als je niet eens respectvol over vrouwen kunt schrijven zal het management van GALLARDO het vast niet erg vinden als je niet meer komt.

    Groet, schoolmeester.

  13. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (15 november 2018),Husky (15 november 2018),Mr Bluenose (16 november 2018)

  14. #633
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Half glas vol of een half glas leeg
    ben een positief mens en bij mij is het glas bijna altijd half of helemaal vol.
    Een politie inval komt altijd onverwachts, en is voor de dan aanwezig ijsberen een beetje pech hebben,
    na de controle neemt het leven weer zijn normale gang!
    En op een enkele uitzondering na hebben de saunaclubs hun zaken omtrent de dames en de daarbij behorende papieren goed voor elkaar!

  15. Onderstaande 3 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (15 november 2018),Mr Bluenose (16 november 2018),schoolmeester (15 november 2018)

  16. #634
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    Bezoek Gallardo woensdag 14 november 2018



    Wat een motivatie…… het alom bekende forum “beste recensie van de maand” had besloten mij een prijs toe te kennen. Wat een fantastische jury moeten we gehad hebben (Ik meen rolo)…. Ik kan alleen maar aanraden dezelfde jury nog vaak te benoemen! Willem2 bood een aantal mogelijkheden aan, en het bleek zelfs mogelijk naar Gallardo te gaan. Torn het gisteren dan ook prachtig weer bleek, en er allerlei kriebeltjes in mijn lendenen optraden besloot ik, over de hier al vaak geprezen Veluwe, de rit naar onze oosterburen te ondernemen.

    Rond een uur of 12:15 ratelde het hek (ik hoefde niet eens op de bel te drukken, en het begon meteen heel goed. Een tweetal dames was net aan het inchecken, waarin ik Bea (Laura) EN…Cora herkende. Dat laatste deed mij deugd, daar er in deze rubriek al een paar keer vermeld was dat het niet duidelijk was waarom Cora nu inmiddels al een week of tien niet was gezien. Welaan daar is nu dus helderheid over: ze is weer gezond, en ze gaat gelukkig weer aan de slag bij Gallardo.
    Caroline, de dienstdoende Theke accepteerde de prachtige vrijkaart zonder enige aarzeling, ik kreeg een xxl ijsberen gewaad (de xl vond ik zelf de vorige keer een beetje strakjes), en ik snelde mij naar beneden om mijzelf in mijn favoriete verkleding te hullen. Wat boffen we als ijsberen….

    Ik maakte mijn opgang naar boven en zag tot mijn stomme verbazing dat er een tweetal dames die ik normaal in GT tegenkom aan de bar zaten: de hongaarse Nikita (met de rode krullen) en Helena (lang donker haar). Ze wilden het volgens henzelf hier eens een dagje proberen. Paar leuke dames dat beslist…. Ik had al menig uurtje met Nikita doorgebracht!

    Ook de grieks albanese Constantina was van de partij, en die herinnerde ik mij nog van de vorige keer: een jeugdige dame, die beslist tijd steek in presales. Ze benaderde mij ook deze keer een paar keer heel plezierig met aanhankelijke toenaderingpogingen, kwam onmiddellijk vertellend at haar zusje inderdaad gearriveerd was, een paar prima verleidelijke tongzoenen, en menig streeltje dat de kleine mynasch niet ongemerkt aan zich voorbij liet gaan. Ik besloot het er eens op te wagen met deze ik meen 26 Jarige dame van 1.51 hoog…. Prachtige vormen, met een ietsje slappe borstjes (waarschijnlijk na bevalling). Sessie was wel ok-ish, leuk om met zo’n kleine dame een poosje sexueel aktief te zijn. Ze vroeg voor de meeste zaken die je kon verzinnen wel wat extra’s, en was duidelijk niet blij dat ik zei laten we maar eens met 30 minuten 50 euro beginnen… Constantina is enorm impulsief, en vrij egocentrisch. Haar orgasme genoot duidelijk prioriteit,(ik had haar kennelijk door mijn vrij zachte touch en olie gebruik enigszins opgewonden. En ze moest en zou met mijn lul in haar pussy klaar komen. En zo geschiedde…. Daarna kon ik een paar minuten vrijwel niets aanraken, daar het haar nu wel allemaal erg gevoelig bleek…. Toch nog even laten masseren dat ze nu weer wel buitengewoon geil deed… dat dan weer wel. Kortom een beetje een rare sessie, die ik op de een of andere manier toch wel leuk vond, en op een andere manier juist weer niet… grappig was ook dat ze op het eind mijn kleine flesje johnson en johnson baby-olie wilde confisqueren, dat paste zo handig in haar tasje. Ik meldde dat een paar andere dames ook graag van dit flesje gebruik wensten te maken… toen meldde ze dat ik het dan aan het einde van de dag het flesje wel bij de theke kon afgeven… en inderdaad, ze gaf niet op: elke keer als ik haar later weer tegenkwam (vrolijke meid) maakte ze het flesjes gebaar……. Herhalingsgevaar? Ik weet het nog niet…..

    Na deze sessie eens lekker rondgekeken, en mijzelf op een sauna getrakteerd. Wellness vind ik hier (als alles het doet) goed geregeld. En natuurlijk even bij de masseuses gekeken, er waren er weer twee: tuk en effi.
    Tijdens het rondje spotte ik heel een dame of twaalf: Helena, Nikita, Sabrina, Constantina, Cora, Laura/Bea, Monica, Rosa (is er pas een weekje), Alessandra, Carla, Lea. En als theken Caroline en Nathalia. Die laatste ben ik echt fan van: vrolijke meid, ik zat even wat te eten in het restaurant, en ze kwam naar me toe om te vragen of ik nog iets wilde bestellen van de kaart. Dat had ik nog nooit meegemaakt.

    Sessie twee, hoe kan het ook anders was met cora. En heren beren: cora is het nog niet verleerd…. Ze meldde vooraf dat ze een week of zeven niet sexueel aktief was geweest… welaan ook dat was heel goed tem erken: ze had er echt veel zin in… het werd een spetterende (letterlijk) sessie waarin na uitvoerig tongzoenen en elkaar lichaam opvreten ik haar eerst klaar befte (heerlijk)daarna onderging ik een bovenaardse blowjob, vervolgens plaatste ik haar met haar kut boven mijn hoofd en likte haar zo voor een tweede keer klaar… vervolgens blies ze me zo ongeveer de hemel in… hemeltje lief…. Ik ben helemaal weerblij dat ze terug is van weggeweest.

    En sessie nummer drie, daarvoor was ik eigenlijk naar Gallardo gekomen, kende ik toe aan Bea/Laura. Gods allemachtig… aanvankelijk zette ze zich naast mij op een van die kleine tentjes die rond de bar staan, en we zaten een kwartier steeds inniger van elkaar te genieten (ik althans zeker van Bea!). bes zat mij ongegeneerd lekker over mij piemel en ballen te strijken, net onder mijn ijsberen vachtje. Heerlijk. Een kamergang bleek onvermijdelijk. Wat een service lady is deze roemeense. Echt vet. Tongzoenen, superbe blowjob, zelf genietend van mijn aanrakingen, een heftig orgasme, neuk partijtje in een aantal standjes, en mij klaargestoomd tot een orgasme dat bijna een geluidsbarrière achtige schokgolf teweeg bracht!

    Kortom voor mij een dagje Gallardo dat uitstekend beviel…ik hoop maar dat het de dames die we werken ook een beetje bevalt, want het aantal ijsberen dat ik gezien lijkt me toch een beetje aan de lage kant om eenieder een beetje inkomen te garanderen… Ik had mijn best gedaan vandaag! Ik schat maximaal 10-15 beren tot een uurtje of vier…. (kennelijk net voor de controles...)


  17. Onderstaande 8 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (15 november 2018),Elmo3108 (15 november 2018),hallodaarbenikweer (15 november 2018),Husky (15 november 2018),jeegee (18 januari 2019),Mr Bluenose (16 november 2018),Patjax (15 november 2018),schoolmeester (16 november 2018)

  18. #635
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Bea/Laura is werkelijk elke keer weer top, ken haar best lang maar nog nooit is het tegengevallen. Leuke slimme gesprekspartner die veel details onthoud en geïnteresseerd is. En op sexueel gebied is ze geweldig en vol passie. Baal dan ook flink als ik haar niet tegenkom in deze club...
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  19. Onderstaande 4 leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (16 november 2018),Husky (15 november 2018),Mr Bluenose (16 november 2018),schoolmeester (16 november 2018)

  20. #636
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag Gallardo bezocht,ja ich war wieder da
    Werd nog voorbij gesneld door een paar haastige lunch wip beren,sommige in het strakke pak andere hadden de overal nog aan,ik kan dat niet even de kleine Husky in haast te voorschijn toveren, ben ook nooit in een privé huis geweest of bezocht dames via raamprostitutie,helemaal niets voor mij,de combinatie van welness,ruimte,GFE,vrijen op de sofa en een prettige communicatie is voor het meest ideaal!
    De vriendelijke Poolse Nathalia gaf mij het berenvel,sleuteltje,armbandje ect. zo rond 12.30 uur,een snelle lunch,sauna,zwemmen en me genesteld naast Cora op de zachte sofa,mag haar graag en toch ook wel gemist,was zelf langere tijd in Zuid Amerika en Cora was om een aantal reden ook niet aanwezig.
    Maar dat hebben wij op deze donderdag omkleed door mooi warm zonnetje goed gemaakt via twee bijzonder fijne sessies van een uur,Prima intieme seks met een hoog GFE gehalte
    Tussendoor a la carte een lekker stukje vis gegeten,en een fijne massage ondergaan door de Thaise Tuk,betreed morgen weer als soepele godenzoon het voetbalveld
    Er was een prima line up met nieuwe dames uit GT de Hongaarse Helena en de Russische Nikata,tevens een prachtige dame die vroeger ook 2 maanden in VM gewerkt heeft,namelijk Leila weet nog niet eens of ze Bulgaars of Roemeens is,verder Bea/Laura,Sabrina,Alexandra,Lorena,Rosa,Amalia,Maja,Mo nica,de Bulgaarse Casandra en Andrea,Hongaarse Karla,Griekse Constatina en 3 nieuwe slanke dames opnieuw uit Magnun,Totaal 17 dames niet slecht voor een donderdag.
    Overdag zo afwisselend 12-15 ijsberen,maar rond het middernachtelijk uur toen ik wegging zo om half een waren er nog weinig ijsberen binnen.
    Was een fijne dag,vooral de twee erotische worstelingen met Cora brachten mij in een meer als goede stemming
    Met een brede glimlach de reis naar de mooie Veluwe aanvaard,moest overigens wel de autoruiten schoon krabben.
    Tot zaterdag collega ijsberen

  21. Onderstaande 9 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (16 november 2018),firstme (17 november 2018),gustave_dekker (17 november 2018),mentholbear (19 november 2018),Mr Bluenose (16 november 2018),mynasch (16 november 2018),pret (16 november 2018),schoolmeester (17 november 2018),Uit-Drenthe (16 november 2018)

  22. #637
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht

    Er was een prima line up met nieuwe dames, tevens een prachtige dame die vroeger ook 2 maanden in VM gewerkt heeft,namelijk Leila weet nog niet eens of ze Bulgaars of Roemeens is,
    Zie mijn opmerking op haar paspoortje uit v Goch dat naar Gallardo verhuist kan worden.
    Leila is Roemeens/Grieks en op mijn vraag of het nog altijd “aan” zou zijn met mijn ex-verloofde reageerde zij zelf in de tamtam nogal fel... ik moest onmiddellijk naar Hamminkeln komen!
    Niets veranderd in die 2 jaar dat ik haar niet gezien heb, nog net als voorheen een gepassioneerde gypsy furie!
    Het is kennelijk nog aan
    En Garde

  23. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Eric vb (16 november 2018),Husky (17 november 2018),Mr Bluenose (16 november 2018),Viscamessi (16 november 2018)

  24. #638
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Eddy V,Leila of Layla heeft veel ex verloofdes bemerkte ik

  25. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 november 2018)

  26. #639
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik ga binnenkort zeker nog een keer naar Gallardo: kijken of er verbetering is opgetreden in het aanbod van dames. ALs ik het hier zo lees is dat inderdaad het geval en dan kan het een heel mooie dag worden

  27. Onderstaande 2 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (18 november 2018),schoolmeester (18 november 2018)

  28. #640
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Vroeg in de morgen de zaterdag bijlage van de Telegraaf gelezen,o.a. een artikel over het mooie Jamaica,zon,palmen,mooie vrouwen, reggae via de muziek van Bob Marley en Jimmy Cliff,ik heb veel reggae CD muziek in mijn huis en geniet er regelmatig van
    Dat is mijn aanloop naar het bezoek zaterdag aan Gallardo,kwam binnen rond 14.00 uur,knuffel van de Poolse Nathalia,snelle lunch,sauna en zwemmen in het ijskoude water van het zwembad,je komt er als een nieuw mens weer uit!!!
    En wat zag mijn oog......................een prachtige ebbenhouten schoonheid,mooi gezicht en weelderige vormen,haar naam in Gallardo is Jennifer,voorheen o.a. werkzaam 4 km verder in Venus onder de naam Naomi,had het daar om verschillende reden niet naar haar zin,en via een tussenstation in München zaterdag voor het eerst in Gallardo,en ze komt uit Jamaica!!
    Ze spreekt goed Engels en een klein beetje Duits en is 28 jaar oud,heerlijk geknuffeld en TZ op de Sofa,voorzichtig zocht Jennifer de kleine Husky op die enthousiast reageerde en zijn kopje nieuwsgierig omhoog stak,bovendien is ze een leuke babbelaar in vloeiend Engels.
    Samen wat gegeten en haar het systeem van a la carte dineren uitgelegd en uitsluitend de ruime kamer 14 bezocht,afgesproken een half uurtje,maar na 5 minuten direct een upgrade naar 60 minuten,
    heerlijke geile seks,TZ,BJ dan weer snel dan weer tergend langzaam,69 positie waarbij ik haar grote clitoris met het puntje van mijn tong intensief beroerde,ze kwam heel snel al kreunend tot een heftig orgasme,haar poes veranderde in een klein vijvertje
    Moest heel subtiel en geconcentreerd likken, want bij aanraking met mijn snor kreeg ze een kietelstuip!!
    Daarna heerlijk geneukt in diverse posities,aansluitend weer prima orale seks en via haar mondje mijn nakomelingen de ruimte geven
    heb echt genoten van deze mooie vrouw met haar lieve gezicht en grote
    Ze heeft maar een probleem.................. ze praat en vraagt veel over mijn wensen,en haar wensen
    Dat gebeurde allemaal toen we staande elkaar aan het opgeilen waren,werd het een beetje zat,tilde haar op en via een zachte landing belande ze op het bed met deze grote ijsbeer er bovenop,de rest zie je via bovenstaande tekst.
    Een fijne nieuwe ervaring met een mooie gretige Jamaicaanse dame
    Hierna een fijne massage bij de Thaise Tuk,had `smorgens nog gevoetbald en een heftige sessie met Jennifer,kon dus een goede harde massage goed gebruiken en was daarna weer als herboren
    Nog leuk gepraat met een aantal schrijvende en niet schrijvende ijsberen, waaronder de sympathieke ijsbeer met de langste nickname "forgetskinnyletsgetfatty"
    Deze ijsbeer deelde als een volleerde zwarte piet bedragen van 20,50 en 100 Euro aan de dames uit,alleen waren ze wel van chocolade,wel een leuke actie
    De line up was als volgt: de Roemeense Sabrina,Rosa een schoonheid staat op mijn verlangslijstje, Alexandra,Monica,Maja,Lea,Bea/Laura,de Griekse Constatina,de Hongaarse Karla,Dominicaanse Clenny,
    Poolse Eva en Kamila,Jamaicaanse Jennifer,Bulgaarse Suzy,Casandra en Andrea, Marokkaanse Cora en 3 ik denk Roemeense ex Magnun DVP,naam niet bekend,totaal 19 dames!
    In de middag zo rond de 15-20 ijsberen,echter na 22.00 uur 35-40 ijsberen,ik denk 40 % Duits/Nederlands de rest Armeens,Turks,Chinees,Roemeens!
    Dames hadden veel te doen,en er onstonden wachttijden om op kamer te gaan, 8 vrouwen er bij was optimaal geweest.
    Tussendoor nog een maaltijd groente soep verorbert met een crêpe chocolade,sauna,zwemmen,lectuur gelezen en mij weer begeven onder de witte horde ijsberen
    De dagsluiting bestond uit een fijne sessie met Cora,het was al een kunst om haar te strikken in al die drukte,lekker gevreeën op de sofa en Cora de kamersleutel laten halen, helaas alle kamers bezet incl. de twee buitenhutten en een aantal tenten,25 minuten moeten wachten, was ook geen slechte zaak want we begonnen het voorspel al op de sofa
    Eindelijk na 25 minuten wachten kwam kamer 12 in de kelder vrij,met een grote spiegel aan de muur!
    Het was weer een uur puur genieten met deze lieve vrouw die ik al lang ken, heerlijke intieme seks met een hoog GFE gehalte
    Rond 1.00 uur aan de terugreis begonnen naar de altijd mooie Veluwe, uitgezwaaid door de charmante Nathalia,
    volgende week verleg ik de bakens naar het zuiden via twee doordeweekse bezoeken dinsdag en woensdag aan Sixsens en Babylon,heb deze combinatie incl.een overnachting in Lemiers meer gemaakt en is me
    bijzonder goed bevallen,alle twee super saunaclubs

  29. Onderstaande 10 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (18 november 2018),Elmo3108 (18 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (18 november 2018),gustave_dekker (19 november 2018),mentholbear (19 november 2018),Mr Bluenose ( 2 december 2018),mynasch (18 november 2018),pret (18 november 2018),schoolmeester (18 november 2018),Zultbroek81 (18 november 2018)

  30. #641
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    ..een prachtige ebbenhouten schoonheid,mooi gezicht en weelderige vormen,haar naam in Gallardo is Jennifer,voorheen o.a. werkzaam 4 km verder in Venus onder de naam Naomi,had het daar om verschillende reden niet naar haar zin,en via een tussenstation in München zaterdag voor het eerst in Gallardo,en ze komt uit Jamaica!!
    Haha, ik ken haar sinds haar eerste dag in VENUS Ik weet nog hoe ze met haar bagage door de club word geleid. Ze was nu enkele maanden in het buitenland? Italie? Tegen me zei ze vaak "my boyfriend" in Venus.

    Het is een raare dame, maar ik had vaak veel plezier met haar.

    Ik zal voorlopig wel niet naar GALLARDO komen, omdat een gast mij lastig valt (afpersing en dreiging)

  31. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (18 november 2018),SAS (21 november 2018)

  32. #642
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    al politie aangifte gedaan cath.leen?

  33. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (19 november 2018),Husky (18 november 2018)

  34. #643
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    cath.leen wat is dat nu,geen goed nieuws
    Een gast,een bezoeker?
    Als je het zo ernstig meent is inderdaad een aangifte bij de politie de oplossing!!

  35. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (21 november 2018)

  36. #644
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Een gast,een bezoeker?
    Als je het zo ernstig meent is inderdaad een aangifte bij de politie de oplossing!!
    Ja, een bezoeker. Ik ben een rustige type, dat weet iederein. Ik probeer het eerst zelfs optelossen. Maar als he nog een stap verder gaat, zoek ik help bij de politie.

  37. Onderstaande 5 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (19 november 2018),Husky (18 november 2018),SAS (21 november 2018),Smittie (19 november 2018),Uit-Drenthe (18 november 2018)

  38. #645
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Cathleen je moet je niet bang laten maken. In Holland zeggen wij dat blaffende honden niet bijten. Gewoon terugblaffen en anders melden bij security of receptie.

    Politie zou ik pas bellen na overleg met receptie, want andere kin je de club in een moeilijke positie brengen.

  39. #646
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    deze bezoeker even met een aantal beren duidelijk maken dat dit niet kan? Kom nou.. gewoon blijven komen Cathleen..
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  40. Onderstaande 6 leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (20 november 2018),Husky (19 november 2018),Mert42 (19 november 2018),Mooiejoke (19 november 2018),phoenix (19 november 2018),schoolmeester (20 november 2018)

  41. #647
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Nog leuk gepraat met een aantal schrijvende en niet schrijvende ijsberen, waaronder de sympathieke ijsbeer met de langste nickname "forgetskinnyletsgetfatty"
    Deze ijsbeer deelde als een volleerde zwarte piet bedragen van 20,50 en 100 Euro aan de dames uit,alleen waren ze wel van chocolade,wel een leuke actie.
    Om de voor mij nog onduidelijke redenen, waren de 200 en 500, het meest geliefd bij de dames.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  42. Onderstaande 6 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (20 november 2018),Eddy_V (19 november 2018),gustave_dekker (20 november 2018),Husky (19 november 2018),JonnyFontane (20 november 2018),Viscamessi (20 november 2018)

  43. #648
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Gisteren Gallardo bezocht,ik was er om 20.30 uur en dat is vrij laat voor mij doen,veel auto`s voor de deur en gezellig druk,stond nog met de badjas en de sleutel in mijn hand toen ik een stevige pakkerd kreeg van Mirella die eens kwam kijken op het oude nest,meestal werkzaam onder Eliza bij AG.
    Had al gegeten dus dook na de douche gelijk de sauna en aansluitend het zwembad in,er waren veel ijsberen en een line up van 28 vrouwen
    De volgende dames waren aanwezig voor zo ver ik ze ken: Nieuw Gabriela Spaans/Braziliaans en Jennifer niet Jamaica maar een ander nu Dominicaans ook redelijk nieuw 3 jonge dames uit Velbert en Salome namelijk Chris,Sonja en Mariana verder Sabrina,Bea/Laura,Monica,Raisa,Selana,Cleo,Rosa,Rebbekka,Adela ook nieuw,Ivana,Jasmin,Cleo,Mirella en Maja denk allen uit Roemenië,Andrea,Casandra en Suzy uit
    Bulgarije,Karla uit Hongarije,Anna uit Gambia,Glenny uit de Dominicaanse republiek,Cora uit Marokko,Kamilla uit Polen en Constatina uit Griekenland en twee die ik nog niet ken
    Er waren twee masseuses de Thaise Amon en de Griekse Effi,ik ben een uur lang intensief gemasseerd door de goedlachse Thaise Amon
    Er werd hier een daar gedanst, zeker door de mooie Andrea bovenop de bar ik kon nog snel mijn espresso terugtrekken tussen haar welgevormde benen!!!
    Roken mag niet meer in de barruimte en het sofa gedeelte, dat gebeurd nu buiten in een verwarmde tent met statafels en een kapstok met warme badmantels voor de dames,dus de niet rokers kunnen weer komen zonder rook in te ademen
    Heb nog a la carte een stukje vis met een dessert genuttigd, er staan nu ter afwisseling nieuwe gerechten op de kaart.
    Tussen de sauna,massage,zwemmen en eten met heel wat ijsberen gesproken,op gegeven moment waren er ruim 30,toen ik wegging om 4.00 uur nog zo`n 15 ijsberen.
    Mirella had het erg druk op de kamer en ik kon haar niet meer traceren,echter niet getreurd en eerst een uur op kamer geweest met Cora, na elkaar op de sofa al behoorlijk opgewarmd te hebben,
    de kleine Husky stond gespannen in de houding en Cora wist op prima wijze mijn de zo nodige vrijheid te geven.
    Later rond half drie een prima tijd mogen beleven met Laura,haar weldadige Rubens vormen werkt als een magneet op mijn hormonen en het was weer groot feest in kamer 14
    Voor Cora en laura natuurlijk voor de total package!!!!
    Met een tevreden gevoel om 4.00 uur door de regen naar de altijd mooie Veluwe gereden

  44. Onderstaande 13 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    berwick ( 2 december 2018),cath.leen ( 2 december 2018),Elmo3108 ( 2 december 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 december 2018),gustave_dekker ( 2 december 2018),Koekkoek ( 4 december 2018),Lesyeux ( 2 december 2018),Mr Bluenose ( 2 december 2018),mynasch ( 3 december 2018),phoenix ( 2 december 2018),rmjhexe ( 2 december 2018),schoolmeester ( 2 december 2018),uurtje ( 2 december 2018)

  45. #649
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Mijn broer is voor enkele dagen in NL en tijd om even wat te relaxen. Gezien hij goede herinneringen aan Marisol had, wilde hij graag terug en dus naar Gallardo. Het is erg persoonlijk, maar ik vind er niets, de laatste ervaringen (woensdag, vrijdag middag en avond en zondag) gaven mij een goed beeld van Gallardo en redenen om niet meer naar Gallardo te gaan. Bij binnenkomst sleutel en badjas ontvangen van een jongedame, die bij Gallardo goede zaken zou kunnen doen als DVP. Ook Mirella gegroet en kort gesproken.

    Na het normale ritueel naar boven gegaan, waar wij begroet werden door twee dames met een boven gemiddelde BMI. Totaal niet onze smaak en dus beleefd gegroet maar doorgelopen. Ik zag Cassandra lopen, en nog een of twee aantrekkelijke jonge dames, maar het gros van de dames konden ons niet bekoren. Dus maar even wat gegeten, voetbal gekeken en daarna weer een rondje maken om te zien of er nog iets veranderd was. Mijn broer werd aangeklampt door Constantina, en eigenlijk zag hij haar wel zitten, maar ze was zo aan het pushen (weinig werk, weinig mannen, te weinig geld verdiend etc) dat hij besloot het bij een gesprek te laten. Ondertussen kwamen er wederom wat vollere dames bij hem en mij een praatje maken, deze ook maar weer beleefd bedankt en ergens anders gaan zitten. Ik zat met mijn hoofd al in Venus en dus omstreeks 20:00 naar Venus getogen.

    Het is heel persoonlijk en ik heb zeker niet de intentie om mensen te beledigen, maar ik vind er niets. Het is club die ruim is, goede wellness heeft, genoeg mogelijkheden om een dutje te doen, goede Thaise massage, maar ik vind de line up altijd een beetje tegenvallen. Er kwam op een gegeven moment een Roemeense dame met een lief gezicht bij me staan, een rookgeur uit haar mond van heb ik jou daar, borsten die last hadden van de zwaartekracht en een kont die groter was dan die van mij. NO GO! Ze zal heel lief zijn, maar nee ik vind het niet aantrekkelijk. Het is mijn persoonlijke mening dat wanneer Gallardo een top tent wil worden en klanten wil aantrekken ze selectiever zullen moeten zijn met de line up. Constantina is een mooie en lekkere dame, maar beheerst de kunst van het upsellen als geen ander. In Venus heb ik daar met geen van dames last van, alleen wanneer je speciale verzoeken hebt, ga je meer betalen. Maar goed, genoeg redenen om niet meer naar Gallardo te gaan en gewoon op het vaste honk Venus te blijven. Ik realiseer me dat er vele ijsberen zijn die het niet met mij eens zijn en Gallardo een fantastische club vinden en dat is ok, daarom nogmaals het is mijn persoonlijke mening. All the best.

    Calvin

  46. Onderstaande 8 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 december 2018),cath.leen ( 2 december 2018),Elmo3108 ( 2 december 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 december 2018),gustave_dekker ( 2 december 2018),Koekkoek ( 4 december 2018),Mr Bluenose ( 2 december 2018),uurtje ( 2 december 2018)

  47. #650
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 17:13
    Berichten
    94
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    70 in 30 posts

    Standaard

    inderdaad calvin je slaat de spijker op ze kop mooie tent met veel potentie maar kwa dames is karig je moet het vergelijken met venus als albertheijn en gallardo als de aldi dus dat maar goed ieder ze smaak moet wel zeggen enkele weken terug was ik in gallardo ook niet veel soeps tot dat nora marokkaanse begreep ik binnen kwam lopen dat was een mooie verschijning maar was blijkbaar eenmalig want heb haar niet meer gezien afgelopen keren . denk dat het binnen kort wel goed gaat komen aangezien acapulco velbert gaat sluiten zullen veel dames wel richting gallardo komen en daar zitten paar kanjers !!!!

  48. Onderstaande 3 leden hebben sam1011 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 december 2018),gustave_dekker ( 2 december 2018),phoenix ( 2 december 2018)

 

 
Pagina 26 van 46 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Living Room 468*60