Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Daumen hoch Chanel BE (32), Hasselt, Private Dreamgirls

    Vandaag kennis gemaakt met Chanel bij Private dreamgirls in Hasselt, ik had deze dame op internet zien staan en de mooie foto\'s van haar atletische strakke lichaam maakten direct indruk op mij.
    Uiteindelijk maar eens een afspraak gemaakt in Hasselt voor mij de eerste keer in deze zaak, moest nog even zoeken om de ingang te vinden.
    Maar de ontvangst is zeer hartelijk en correct ik maakte meteen kennis met de dame in een redelijk huiselijke en relaxte sfeer.

    Toen de kamer gereed was eerst daar even wat liggen kletsen, totdat de badkamer gereed was want deze is separaat alles is netjes en proper trouwens.
    Chanel en ik hebben ongeveer dezelfde leeftijd en en het klikte vrij goed tussen ons wat natuurlijk altijd erg helpt in een vrij sessie.
    Maar ik moet zeggen ik ben over het hele plaatje zeer tevreden Chanel is een echte Belgische dame met behoorlijk wat charme en zoals eerder aangegeven een prachtig strakke hardbody met ruime ( silliconen ) borsten.

    Dus ja moet je er verder nog over zeggen oh ja deze dame kan verder zeer goed masseren zowel b2b als met haar handen en de sex en het pijpen zou ik ook zeer goed willen nomen al met al een ruime kans op herhaling bij deze schat van een meid.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    billmartian (17 februari 2018),fg22 (30 november 2017),pret (30 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 februari 2008
    Last Online
    26 januari 2023 @ 14:10
    Berichten
    10
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ze is verdwenen van de website, weet iemand of we misschien gestopt is, of ergens anders aan de slag is ?

    BM

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Dame zou gestopt zijn maar ook ik hoop dat ze links of rechts weer eens ergens opduikt in het vak.
    I just don't give a fuck

  5. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ben er recent geweest en toen was het damesaanbod prima,gekozen voor Nora een donkerharige schoonheid met een uitstekend service pakket!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

  Freude 468*60