Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard Briana (Roemeense) Club La Vita



    Briana (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 130 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : PMC, Aftrekken, Russisch, Körperbesamung
    Extra info : Prijs is voor een dagkaart.





  2. Onderstaande leden hebben koosje12 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (29 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Uit het algemene LV topic:

    Het was dus even tjjd voor een wat langere pauze, dat was wel duidelijk geworden. Daarbij moest ik af en toe wel wat dames afwijzen, want omdat het aantal heren nog steeds iets lager was dan het aantal werkzame dames, waren ze op jacht naar kamergangen en dus muntjes. Dat gaf me wel de mogelijkheid om even goed te kijken wie er in aanmerking zou komen: vooral de kamergangen met Natalia en Diana waren wel goed bevallen, maar er was ook nog wel wat nieuws te verkennen. Zo was er de blonde Briana, die ik na een kamergang al wel zonder handdoek rond had zien lopen, op weg naar de douches en wat ik zag beviel me wel. Of een andere kleinere, slanke blonde schone waar ik de naam helaas niet van weet. Vooraf had ik gehoopt op de Poolse rondborstige babe Chayenne, maar ondanks dat ze aangekondigd was, stond ze de hele dag aan de verkeerde kant van de theke, dat was wel een dompertje. Ook good old Martina, waar ik tijdens een eerder bezoek mee had mogen kameren en daarvoor ook ooit al in Pauschalclub Münster was aangemeld, maar uiteindelijk niet werkzaam die dag.

    Uiteindelijk maakte Briana voor mij de keuze door enthousiast bovenop me te komen zitten en wie ben ik dan om haar weg te sturen..... Ze had ondertussen een zeer opvallende lipstift opgedaan en al gauw zat dat op diverse plekken op mijn nek. Toen ik vroeg of ik nu erg blauw was, reageerde ze verontwwardigd dat het groen was, ok da is het groen.... Briana zou het dus worden voor de volgende verkenning van een kamer. Daar volgde een een fanatieke verwenning met handjes, lipjes en borsten. Gezien de eerdere activiteiten die dag kostte het wat meer moeite, maar deze stoot wilde van geen ophouden weten en ik eigenlijk ook niet, want het was genieten. Uiteindelijk eindigde het met een forse explosie over haar lichaam, nog sorry voor de troep.

    Briana:
    herkomst: Roemenië
    taal: Duits
    leeftijd: begin-midden 20
    figuur: normaal
    borsten: b natuur
    haren: blond, tot aan schouders
    lengte: 1,65m
    geboden services: aftrekken, Frans, Russisch, COB
    uiterlijk: zeer goed
    vriendelijkheid: uitstekend
    dienstverlening: uitstekend

  4. Onderstaande 3 leden hebben koosje12 bedankt voor deze bijdrage:

    den fietser (29 november 2017),Kwakje (29 november 2017),Mr Bluenose (29 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Diamond 468*60