Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 43 van 43
  1. #26
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    28 maart 2024 @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Nou Viscamessi ... Gelukkig is er niks ernstigs met Deborah zelf gebeurd want ik mocht vandaag met haar kennismaken.
    Ik herken de verhalen hierboven ... Wat een heerlijke VROUW!
    Deborah is een dame waar ik graag een stukkie voor omrij.

    Hopen dat ze nog een tijdje blijft "wonen" aan de Gutenstrasse ...

    E.

  2. Onderstaande 3 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 1 november 2019),Sjeufke (31 oktober 2019),Viscamessi ( 3 november 2019)

  3. #27
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    8 april 2024 @ 09:41
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Verslag van 8-11:

    Al vroeg (ongeveer 12 uur) aangekomen (er waren toch al redelijk wat dames en heren), omgekleed, drankje gedaan, gesetteld bij de open haard en -wat een geluk- de fris
    aangekomen, omgeklede en gedouchte Deborah zet zich naast mij neer. IJsberen maakten oprukkende bewegingen uit alle windrichtingen maar: haha, ik zat al met haar te praten. Voorgesteld, wat small talk, en sleutel laten halen. Deborah had wat last van haar voet, er was iets gekneusd en daarvan is ze herstellende. Op hooker heels lopen gaat moeilijk, en dit verklaart haar onregelmatigheid de
    laatste tijd (ja, ik had de aanwezigheidslijst afgelopen week goed in de gaten gehouden). Deborah is een heerlijke meid, en geil! Gulzig en lang tongen ging over in een natte pijppartij, waarbij ze haar lichaam zo positio-neerde dat ik overal lekker aan kon zitten. Vakkundig bracht ze me telkens tot vlakbij het randje, om dan weer in te houden. Hierna haar op haar rug gelegd, ze snapte het
    al en opende haar benen, en ik begon haar te beffen. Godallejezus, wat een perfect poesje. Het smaakte heerlijk en spiegelglad, geen stoppel te bekennen. Ze begon luid te kreunen, wreef haar poes tegen mijn tong en drukte op mijn hoofd. Met een schreeuw kwam ze klaar. Of het nou echt was of fake maakt me niks uit, het was botergeil. Het eerste orgasme van de dag was altijd het meest intens,
    vertelde ze. Toen het condoom erom, en in cowboy, reverse cowboy, hondjes en vervolgens een oerdegelijke missionaris volgens grootmoeders recept kwam ik klaar. Hierna nog wat liggen tongen en keuvelen, en na 45 minuten afgerond. Wat een topwijf! Na deze kamer
    probeerde ze het nog even met haar voet maar het ging niet, en ze vertrok weer. Ze had deze dag dus één kamer, avec moi! Hoezo geluk?

  4. Onderstaande 4 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 8 november 2019),explo (10 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019),Viscamessi ( 8 november 2019)

  5. #28
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:48
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Nog uitblazend van mijn sessie met Riana zat ik met een frisdrank op de bank, toen Deborah binnenkwam. Ze begint haar werkdag doorgaans rond 13.00 uur. Het was me nog nooit gelukt om haar te verschalken, ook omdat ik in de loop van de middag doorgaans weer weg moet. En Deborah is populair, dus ik viste tot nu toe steeds achter het net. Ik was helaas nu nog niet aan een sessie toe omdat ik me even moest opladen na de vorige sessie. Deborah verdween al snel met een collega-ijsbeer naar de kamer. Ik besloot haar direct na terugkomst aan te spreken en hoopte dat dat niet al te lang zou duren. Gelukkig verscheen ze na een half uur weer in de zaal en ik vroeg haar meteen of ze na het opfrissen tijd voor me had. Dat was het geval. Ik was blij dat ik eindelijk een sessie met Deborah zou hebben, want ik heb veel positiefs over haar gelezen.

    Ze maakte mijn verwachtingen volledig waar. In de zaal vond ik haar wat zakelijk maar op de kamer bleek ze heel aardig te zijn. En je kunt leuk met haar kletsen (in het Engels). Het allerbelangrijkste is natuurlijk de seks en die was dik in orde. Ze vroeg tijdens het pijpen regelmatig hoe ik het hebben wilde. Ze pijpt heerlijk met veel teasewerk en vergeet de ballen ook niet. Tongzoenen doet ze veel en op een heerlijke manier. Haar kutje smaakt lekker, zo heb ik kunnen constateren. Ze genoot zelf ook erg van het beffen en wilde niet dat ik ermee ophield, maar ik vond het zo langzamerhand toch tijd om te neuken. We begonnen in missio en daar is het ook bij gebleven omdat Deborah zich begon klaar te rijden tegen mijn pik, af en toe met wat hulp van haar vingers. Nadat ze na enkele minuten luidkeels en schokkend klaar kwam kon ik het ook niet meer houden en vulde ik het condoom. Ze bedankte mij omstandig en hoopte dat ik het niet erg vond dat ze zo met haar eigen genot bezig was. Ik zei dat ik het een vrouw graag naar de zin maak ;-) Omdat er nog wat tijd over was bleven we tegen elkaar aan liggen en zoenden en kletsten wat. Mijn debuut bij Deborah is me zeer goed bevallen. Herhalingsgevaar 100%.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 november 2019),Superjohnny (18 november 2019),WANDELAAR5 (15 november 2019)

  7. #29
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Hoewel ik niet gepland had om naar Venus te gaan op vrijdag 3 januari, door het uitvallen van afspraken toch overdag in Venus beland. Ik was denk ik al twee uur binnen, het aantal ijsberen nam snel toe en op dat moment nog voldoende dames om uit te kiezen. De dames hadden zeker geen klagen over de mogelijkheden voor business. Anyway, op een goed moment kwamen er twee dames op mij af, de aan de bar zittende ijsberen zaten te kijken wat mij een oncomfortabel gevoel gaf, de dames in kwestie Eugenia en Deborah kwam vragen waarom ik al bijna twee uur binnen was maar nog niets had ondernomen Thats me.
    Gezien ik met beide nog nooit een kamer gedaan had, afgesproken dat ik eerst met Deborah zou kameren en daarna met Eugenia.

    Mijn kamer met Deborah kan ik wel omschrijven als geweldig, hoewel ik er heel lang mee gewacht heb (niets komt voor zijn tijd) was het echt super. Een uur met Deborah was voor mij energy consuming, in een leuke manier dan. Na 45 minuten was het vuur bij mij gedoofd en was er tijd om even na te praten. Deborah is naast een service kanon ook een leuk persoon! Van alles besproken, fijn dat ze goed Engels spreekt wat de communicatie makkelijk maakt. Deborah en Eugenia stelde in eerste aanleg een trio voor, nu ben ik daar niet zo voor omdat ik me graag focus op mijn main target, dat is lastiger in een trio. Maar Deborah en Eugenia samen zorgen er denk ik voor dat je ogen en oren te kort komt, maar zeker geen aandacht te kort komt. Wellicht komt het er in de toekomst van. Herhalingsgevaar met Deborah (als wel Eugenia) is 100%!.

    Calvin

  8. Onderstaande 5 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 4 januari 2020),Manureva ( 5 januari 2020),Patjax ( 4 januari 2020),Sjeufke ( 4 januari 2020),Viscamessi ( 5 januari 2020)

  9. #30
    Geregistreerd
    30 augustus 2016
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:11
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    63
    Thanked
    63 in 18 posts

    Standaard Jagende dames

    Het was rustig in de tent. Dames veel op een rij op de bank links vd bar. Er wordt dan ook niet actief door de dames op de beren gejaagd. Misschien waren ze allemaal al een keer geweest, dat zou kunnen, maar vind het persoonlijk wel jammer dat ze niet wat actiever zijn. Nu moet je letterlijk er één uitkiezen en aanspreken in aanwezigheid van. Ruimte om even apart te gaan zitten kletsen is er dan niet bij.
    Maar ja nu bij het langslopen werd ik aangesproken door Deborah, waar ik eigenlijk mijn zinnen ook op had gezet. Moest maar even tussen de dames plaatsnemen en bleek al snel, de dames wilden gezamenlijk snel scoren. Was rustig dus ze vonden dat Deborah en haar vriendinnen Eugenia en Sabina maar met mij op kamer moesten. Navraag wat de prijs vd package deal zou zijn wees uit dat dit het normale tarief was. Na wat geklets en getease hier toch maar vanaf gezien. Denk dat de aandacht voor een half uur dan teveel verdeeld wordt en een uur is best wel prijzig. Volgens Deborah wisten de dames het wel degelijk goed in te vullen. Ik dacht eerst maar eens vragen naar de ervaring van mede ijsberen op dit punt. Een keus voor een triootje vond ik sneu voor de dagje die af zou vallen dus maar 'gewoon' Deborah gegaan. En wat weer een top ervaring. Pijpen van haar is fenomenaal en tijdens de missio heerlijk echt zoenen. Ze genoot zelf ook zichtbaar. Afgemaakt in doggy en nog even liggen kroelen en kletsen. Blijft een heerlijke meid die staat voor wat ze zegt en doet. Die bril heeft haar en uitdagende look maar als die afgaat ziet ze er niet minder spannend uit. Kortom, wederom van haar genoten en volgende misschien toch eens de quatro experience. Overigens liepen de dames mij te jennen door mee te lopen richting de kamer. Mij het gevoel geëffend de boodschap niet begrepen te hebben. Bij een quatro overigens wel een grotere kamer gewenst, er zijn kamers die met 2 al flink benauwd zijn.

    Ik verneem graag de visie van meer ervaren venusijsberen.

  10. Onderstaande 5 leden hebben Hansieboi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 januari 2020),JonnyFontane (15 januari 2020),lekkersfan (15 januari 2020),Piet Plezier (15 januari 2020),Sjeufke (15 januari 2020)

  11. #31
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansieboi Bekijk bericht
    Ik dacht eerst maar eens vragen naar de ervaring van mede ijsberen op dit punt.
    Ik verneem graag de visie van meer ervaren venusijsberen.
    Mijn ervaring gaat niet verder dan een trio met Deborah en Sabina. Na eerdere zeer goede ervaringen met Deborah alleen stelde zij dit voor en je weet dan ook wel dat ze geen slechte dame meeneemt. Laatst zag ik Anka samen met Bea op zoek naar een speelmaatje en later vroeg ze mij of (net voordat we de kamer op gingen) ik zin had in een trio, maar ik heb niets met Bea en dus vriendelijk bedankt. Deborah en Sandra leek me echter wel een feestje. Op de kamer is het echter met twee van deze dames een dolle boel, maar mis ik de focus. Dat constante gewissel maakt het onrustig. Ik zou niet weten of Eugenia erbij dan meer zou hebben gebracht. Verwacht het eigenlijk niet...

  12. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (15 januari 2020)

  13. #32
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:55
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Uit ervaring Ja !

    dreamteam Deborah en Eugenia

  14. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (15 januari 2020)

  15. #33
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Laatst zag ik Anka samen met Bea op zoek naar een speelmaatje en later vroeg ze mij of (net voordat we de kamer op gingen) ik zin had in een trio, maar ik heb niets met Bea en dus vriendelijk bedankt.
    ik bedoelde Mia en niet Bea. Excuus.

  16. #34
    Geregistreerd
    30 augustus 2016
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:11
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    63
    Thanked
    63 in 18 posts

    Standaard

    Dank heren voor deze ontboezemingen. Ik ga nu zeker keer trio deborah + uitproberen.

  17. Onderstaande leden hebben Hansieboi bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 januari 2020)

  18. #35
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    Uit ervaring Ja !

    dreamteam Deborah en Eugenia
    Ik heb dit afgelopen woensdag mogen ervaren. En ik kan dit zeker aanbevelen! Werd vakkundig gesloopt binnen een half uur.

  19. Onderstaande 2 leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (20 januari 2020),JonnyFontane (19 januari 2020)

  20. #36
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.677
    Thanked
    9.542 in 3.444 posts

    Standaard

    Eerste en tweede kamer gisteren met Deborah gedaan in Venus. Was erg goed. Ze zou in Babylon meteen mijn top3 binnen komen. Op haar afgestapt in de rookruimte stelde ze zich voor als Cinderella met haar kinderstemmetje. Het was mijn eerste keer in Venus en Deborah heeft op de foto's blond haar. Deze dame had lichtbruin haar. Dus ik dacht al dat ik me vergist had... Nog even doorgepraat en toen vertelde ze lachend dat ze wel degelijk Deborah was. Nou ja ik maar gezegd dat ik wel hield van sprookjesfiguren en gevraagd om een kamer.

    We begonnen heerlijk te strelen en te tongzoenen. Dat doet ze top. Er zijn er in mijn hele leven maar 2 die het nog wat beter doen: Morena van Villa Vanilla en een Nederlandse DVP met tongpiercing. Nou ja we dwalen af, ze begint mij te pijpen, ook helemaal top en al snel stel ik voor om over te gaan op 69. Deborah genoot volop en werd kletsnat. Onbarmhartig ging ik door tot de stand 1-0 op het scorebord stond. Tijd voor het neuken. Zij on top en ze kreeg hem naar binnen. Toen begon ze mij heerlijk te berijden. Zo lekker dat ik veel te snel naar mijn zin klaar kwam. Ik heb het misschien 5 minuten volgehouden 1-1. Ik gaf de schuld ook maar aan het feit dat het pas het begin van de dag was, dan wil de druk er wel vaker snel af bij mij. Echt wat kan die dame neuken! Dus toen gezellig nog wat gestreeld en nagekletst en gezoend.

    Ze was wat ontevreden over haar buikje. Dan heb je het over 2mm huid bovenop haar sixpack. Maar vorig jaar had ze een sixpack, dus dat wilde ze nu weer. En ze etaleerde haar trio sales kwaliteiten. Zij zou wel een dame regelen die pas om 1 uur zou komen: Cataleya. Deal en daarna was het ook tijd. Later bij de show heb ik gezien waarom ze een voorkeur heeft voor Cataleya: Die verwent graag dames. Dus voor een lesbisch trio denk ik zeker aan te raden!

    Rond half twee bij haar eens geïnformeerd of de kamer er nog inzat. Maar Cataleya stond onder de douche en kennelijk was dat een vrij uitgebreid ritueel want Deborah zag het niet zitten dat ze binnen afzienbare tijd zou komen. Nu had Sabina al een paar keer mijn aandacht getrokken. Echt een leuke meid. Toen ik haar vertelde dat ik een afspraak had voor een trio met Deborah zei ze meteen dat dit met haar zou zijn, maar ik vertelde dat de keuze van Deborah op Cataleya was gevallen. Dus Sabina naar Deborah toe. Toen Cataleya niet op kwam dagen, toen stelde Deborah daarom een trio met Sabina voor. Brombeerzuid had mij al verteld dat Sabina top was, dus ik vond die switch prima! Een stuk of 5 ijsberen spraken Sabina en Deborah aan terwijl wij door het levende poortje naar de kamer liepen: Sorry mannen "Te laat" zei ik met een brede grijns.

    Was ook weer een heerlijke kamer. Sabina zoent ook helemaal top en zou ook direct mijn Babylon top3 binnen komen. De dames afwisselend mij zoenen, pijpen, ballen likken... Oh wat een verwennerij! Tijd om Sabina ook eens kennis te laten maken met mijn befkwaliteiten. Heerlijk, terwijl Deborah mij pijpte. Ik kwam handen te kort om aan al dat lekkers te zitten. Sabina dan maar eens op mijn jongeheer zetten en Deborah op mijn mond. Wow super neuken en beffen, Deborah werd weer kletsnat en Sabina kwam klaar 1-0. Overgestapt naar Doggy terwijl ik Deborah zoende. Daarna Deborah maar eens doggy neuken terwijl ik Sabina zoende en met haar borsten en billen speelde. En verdorie wat was dat weer goed. Deze keer hield ik het denk ik zelfs wat minder dan 5 minuten vol, geil als ik was door alles wat zich afspeelde 1-1.

    100% herhalingsgevaar voor beide dames.

  21. Onderstaande 10 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 februari 2020),CVARIA ( 2 februari 2020),Husky ( 3 februari 2020),Koekkoek (10 maart 2020),Kwant ( 2 februari 2020),mentholbear ( 9 maart 2020),Pandabeer82 ( 2 februari 2020),Patjax ( 4 februari 2020),Sjeufke ( 2 februari 2020),Viscamessi ( 2 februari 2020)

  22. #37
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.915
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Is en blijft de eredivisie.
    Wat kun je met haar heerlijk rollebollen.
    Zelf gaat ze heel goed mee in het spel en wil minimaal een gelijkspel zo dan niet de winst.

  23. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 5 februari 2020),Patjax ( 4 februari 2020)

  24. #38
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:09
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Vorig jaar heb ik Venus een tweetal keren bezocht. Super mooie club met erg mooie dames. Tijdens een van mijn bezoeken heb ik een heerlijke sessie gehad met Deborah. Had haar al een paar keer naakt door de club zien lopen. Super mooi figuur. Op een gegeven moment Deborah aangesproken en gevraagd of ze lekker bij mij kwam zitten, dat wilde ze wel. We namen plaats op de verhoging achterin de hoek op de banken. Echt mooi als zo'n lekkere naakte schoonheid met je mee loopt naar een bank. Deborah zag er van dicht bij super lekker uit, alleen had ze erg veel lippenstift op. Aangezien ik na mijn bezoek naar huis ga en wil voorkomen dat ik thuis vreemde zaken uit moet leggen maar gevraagd of Deborah haar lippenstift wilde verwijderen. Dat was geen probleem, ze ging even weg en kwam na een paar minuten weer terug en kroop met haar lekkere naakte lijf tegen mij aan.

    Het voorspel begon lekker op de bank met lekker strelen en zoenen wat overging in echt volop tongzoenen. Deborah haar hand verdween ook regelmatig onder mijn badjas en ze had al door dat mijn vriend al volledig op oorlogssterkte was. Deborah ontdeed mij van mijn badjas en daar zat ik poedelnaakt met een ontzettende stijve naast deze heerlijke schoonheid. Het tongzoenen en strelen ging lekker door en Deborah speelde en masseerde lekker met mijn stijve lid. Op een gegeven moment keek ze me erg geil aan en vroeg of ze even nader kennis mocht maken met mijn vriend....... Tuurlijk wilde ik daar geen nee tegen zeggen.

    Deborah positioneerde zich zo op de bank dat ik haar lichaam goed kon betasten en ging met haar hoofd naar beneden en begon mij daar boven op de bank ontzettend lekker te pijpen. Geen plekje werd overgeslagen en Deborah pijpt echt fantastisch. Tussendoor keek ze ook nog even geil omhoog om oogcontact te zoeken om vervolgens weer lekker toe te happen en door te gaan met pijpen. Op een geven moment Deborah maar even afgeremd en weer heerlijk aan het tongzoenen en strelen gegaan met Deborah. Het beviel mij erg goed zo boven op de bank. Na een tijdje zoenen vond Deborah het weer tijd worden om verder te gaan met haar orale verwennerij en werd ik weer overheerlijk door haar gepijpt. Een kamergang is er niet van gekomen aangezien ik mij niet meer kon inhouden en door Deborah haar orale verwennerij heerlijk klaar ben gekomen.

    Ik hoop dat Venus snel weer open gaat aangezien ik sta te popelen om weer een keer een lekkere sessie met Deborah te hebben. Ook Monica en Cataleya staan hoog op mijn verlanglijstje.....

  25. Onderstaande 4 leden hebben Superjohnny bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant (21 mei 2020),mentholbear (23 mei 2020),pret (20 mei 2020),Sjeufke (20 mei 2020)

  26. #39
    Geregistreerd
    2 maart 2007
    Last Online
    Gisteren @ 00:11
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weiß jemand, ob Deborah aktuell irgendwo aktiv ist?

  27. #40
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:55
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Deborah is zeker actief, eten koken in haar keuken en
    daarna afwassen.
    Voor de rest mij onbekend.

  28. Onderstaande 2 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (13 juli 2020),schoolmeester (13 juli 2020)

  29. #41
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Er was eens .........

    een ijsbeertje op ontdekkingsreis in 2016 door de wondere leenliefde wereld van de saunaclubs. Na kennismaking met een villa en het sprookjesbos bracht zijn queeste hem naar het diepste zuiden om een bezoekje te brengen aan het speelpaleis voor sugardaddies. De mythes over een aantal liefdesgodinnen waren hem ten gehore gekomen en hadden hem nieuwsgierig gemaakt. Alhoewel hij zoals achteraf bleek al bij zijn eerste bezoekje vluchtig kennis had gemaakt met de Bulgaarse Liefdesgodin Crystal zou het bijna een jaar duren alvorens hij aan den lijve ondervond dat de mythe geen fabeltje was maar op waarheid berustte.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...171#post549171

    We maken een sprongetje in de tijd.

    Het ijsbeertje was volwassen geworden. In zijn zoektocht naar het ultieme genot had hij al de nodige erotische etablissementen bezocht. In 2019 besloot hij terug te keren naar zijn geboortegrond. Zijn geboortehuis was er niet meer maar een klein sexplaneetje had gestaag een reputatie opgebouwd in het sexsterrenstelsel. Ook hier zouden een aantal leenliefdesgodinnen hun kunstje vertonen. Waar het destijds in het speelpaleis een queeste in the blind was, was dit nu niet het geval. Er waren redelijk herkenbare foto's en een bijkomende bijkomstigheid was dat hij nu een insidester had. De beste geloofsbrieven der geiligheid waren er van Deborah. Hij kon amper een glimp van haar opvangen gezien het feit dat ze drukbezet was maar wat opvallend was dat ze uiterlijk wel enige gelijkheid toonde met Crystal. Het brilletje en de verleidelijke vrouwelijke vormen zonder dat ze nu de absolute Hingucker was.

    Net als destijds zou er een lange periode overheen gaan voordat er uiteindelijk een intieme kennismaking plaats zou vinden. De belangrijkste reden was de brocode tussen FL en hem. Zij was lange tijd FL's favorietje en bij hun gaat het gezegde het zaad van je maat kan geen kwaad niet op.

    Na de eerste lockdown waren ze gezamenlijk naar Venus gegaan en op de terugweg zei FL dat ze fair game was en daarmee was de erecode opgeheven. Vlak voor de tweede lockdown bracht hij een bezoekje aan club 22. Hij had nog een belofte uitstaan aan Laura, een dame die hij al kende vanaf zijn eerste ijsbeerdag. De club ansich had niet veel te bieden en zorgde ervoor dat Laura en hij naar bijna vijf jaar achter hun status van friends de toevoeging with benefits konden plaatsen. Het was pas laat in de middag en aangezien het sexplaneetje niet ver daar vandaan lag besloot hij daar een kijkje te nemen.

    Nadat hij weer ijsbeer was besloot hij om eerst met een drankje te gaan acclimatiseren in het rokershok. Onderweg had hij de geilige drie eenheid van Deborah, Eugenia en Sabina al zien zitten. Hij had zich amper op een kruk gezet of Sabina kwam al binnen. Ze vond dat er maar eens van het geëigende patroon afgeweken moest worden en de eerste sessie met haar plaats moest vinden. Hij maakte haar duidelijk dat hij een man on a mission was en eerst wilde kameren met Deborah of Sara. Daarop verdween Sabina. Het mag dan ook geen verbazing wekken dat ze binnen vijf minuten weer terug was met de mededeling dat Deborah eraan kwam. Deborah was uitermate verrast dat hij met haar wilde kameren vanwege de brocode. Zijn uitleg was klip en klaar en na een tijdje bijgepraat te hebben ging ze voor de sleutel.

    Twee weken eerder was zij het rokershok binnengelopen toen Sabina en hij aan het dollen waren. Sabina wilde graag een massage en hij zei haar dat dit haar €500 ging kosten. Dit had natuurlijk Deborah's interesse gewekt en ze wilde wel eens ondervinden wat dit inhield. Tijdens de massage werd er van de gelegenheid gebruik gemaakt elkaar beter te leren kennen. Haar "Ice Queen" uitstraling verdween als sneeuw voor de zon en een warme persoonlijkheid met gevoel voor humor en meer inhoud dan de gemiddelde dame kwam tevoorschijn. Na een twintigtal minuten massage vond hij het wel genoeg en sassy als ze is vroeg ze of dit alles was of dat haar voorzijde ook nog aan de beurt kwam. Hij zei dat dit geregeld kon worden maar zij vond dat het tijd was om aan het intiemere deel van de kennismaking te beginnen.

    Hij legde zich zijdelings naast haar neer en ze lieten hun vingertoppen over elkanders lijf gaan. Ze vroeg of hij nog specifieke voorkeuren had. Hij zei dat hij van het spontane was en wel zou zien hoe het zich ontwikkelde. Voor haar het teken om met haar mond de zijne op te zoeken. Tedere tongzoenen werden uitgewisseld. Na een tijdje draaide ze hem op zijn rug. Haar brilletje ging af, de haartjes werden losgemaakt en ze legde zich als een warme deken op hem en haar mond zocht de zijne op. Ze schuurde onderwijl met haar middelste regionen over de zijne. Ze liet zich na een tijdje tussen zijn benen afzakken en haar mond en tong richtte hun aandacht op zijn klepel en klokkenspel. Hij onderging haar vaardigheden met groot genoegen. Ze vond dat haar liefdesgrotje er bekaaid vanaf kwam en in 69 gingen ze uitgebreid verder om hun erotische zintuigen te prikkelen en laten tintelen.

    Uiteindelijk reikte ze voor een voorbehoedsmiddel zodat zijn klepel zonder gevaar haar liefdesgrotje kon verkennen. Ze liet zich in CG eroverheen zakken. In een langzaam en zeer intiem ritme vond hun paringsdans plaats. Schijnbaar raakte de klepel haar lustknopje dusdanig dat ze zich overeind zette. Hij vroeg of ze van positie wilde wisselen. Ze knikte nee en maakte hem duidelijk dat hij haar haar gang moest laten gaan. Intens begon ze hem te berijden. Hij werd door haar "misbruikt" om haar lusten bot te vieren. Zelden had hij zoiets meegemaakt. Nadat ze haar hoogtepunt had bereikt stortte ze zich op hem. Ze vroeg welke positie hij wilde. Hij opperde sideway doggy en zij zag dit wel zitten. Ze kroop tegen hem aan, drukte goed tegen en draaide haar hoofd dusdanig dat ook de monden elkaar probleemloos vonden. Hij stootte heerlijk diep in haar. Hij voelde het langzaam maar zeker borrelen in zijn ballen en voerde het tempo op. Haar ademhaling versnelde en hoewel hij haar graag een tweede hoogtepunt had bezorgd vulde hij daarvoor net te snel het voorbehoedsmiddel. Na twee uur en een gelijke stand verlieten ze de kamer met de wederzijdse conclusie dat dit om een vervolg in de toekomst smeekte.

    Waar de ijsbeer destijds het gevoel had dat het afbreukrisico groter was dan een evenaring weet hij nu dat hij nog a whole lot of exploring heeft met deze Roemeense leenliefdegodin.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  30. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    De Vrijbuiter (30 december 2020),frits the cat (27 december 2020),Giodude (24 december 2020),mentholbear (21 december 2020),Pierke69 ( 9 januari 2021),pret (22 december 2020),WANDELAAR5 (21 december 2020)

  31. #42
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.677
    Thanked
    9.542 in 3.444 posts

    Standaard

    @ Mod, deze mag helaas naar de oude doos (maar ik blijf hopen dat ze toch ooit weer opduikt en velen met mij).

  32. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (20 juni 2021)

  33. #43
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Liefdesverdriet voor WANDELAAR5

  34. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (20 juni 2021),WANDELAAR5 (20 juni 2021)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Babylon 468*60