Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard ?? Christine?? (Roemeense)



    ?? Christine?? (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : PMC, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren
    Extra info : Het enige lichtpuntje aan het eind van een weekendje in de upsell en servicduisternis in Hessen. Gelukkig is haar ticket naar huis al geboekt en is terugkeer onduidelijk, anders zou ik nog op onzalige gedachten kunnen komen... zoals naar Hessen gaan





  2. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (28 november 2017),pret (27 november 2017),Sjeufke (26 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Tja... ik weet dus echt niet meer hoe ze heet. Toen ze zich voorstelde was ze een van de 15 die in korte tijd langs mij kruk kwam om een snelle 50 euro te scoren.

    Later plofte ze naast me op de bank en ondanks mijn "ammenooitniet" bleef ze maar even hangen, omdat ze geen zin meer had om rondjes te lopen. Een tijdje vrolijk in de bank de omgeving gade geslagen, zonder speciaal met elkaar bezig te zijn. Dan wat meet met elkaar bezig, naar Oase standaarden behoorlijk lang, en terwijl ik eigenlijk al had besloten geen geld meer te verbranden, was het toch wel een erg geinig praatje. Voor de verandering niet hoeven marchanderen voor zoenen, want in de aanloop zoende me ze een paar keer "bijna" om dan erg zelfingenomen te zeuren dat dat pas op de kamer kon.

    Eerst even de looks. Typisch Roemeentje met een mooi snoetje (zeker als ze lacht) en halflang platinageblondeerd haar in een permanentje. Beetje hetzelfde kapsel als Maria in Panthera had (en naast elkaar op bank zien ze er van achter net als duo penotti zussen uit). Lijf lekker strak met mooie a cupjes en eigenlijk een hele behoorlijke kont (viel me eigenlijk pas na de kamer op). Voelde in ieder geval lekker aan.

    Op de kamer vooral een erg leuke en intense tijd... tongzoenen meteen al best ok, maar later gewoon heel goed. Pijpen verrassend diep (inclusief schattige gag geluidjes). Haar lachende koppie naar me toe getrokken voor een dikke tongzoen en vloeiend een been omhoog gekropen voor bijzonder geil (en langzaam) pussysliden. Daar heeft ze echt de perfecte poes voor. Een tijd zo tussen pijpen en pussysliden gewisseld terwijl we elkaar zoete dingetjes in het Roemeens toefluisterden. "Ma sunt obosit", dus maar even naast elkaar verder prutsen, wat er niet al te lang later toe leidde dat ze kreunend mijn vingers aan het bereiden was... nou ja, zo doorgegaan tot we na een uur of zo hijgend naast elkaar lagen. Leukste sessie van de laatste maanden denk ik zo en de rest van de avond nog de nodige kusjes en knuffelpartijen.

  4. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (28 november 2017),Mr Bluenose (28 november 2017),Sjeufke (26 november 2017),Wentelt Eefje (27 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Diamond 468*60   Babylon 468*60