Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Reden Alkmaar achterdam Sylvia Bulgaarse

    Vanmiddag bij deze dame geweest. Ze nam rustig de tijd. Eerst een praatje en ik kon mezelf opfrissen. Daarna werd ik op bed gedirigeerd. Ik mocht haar flinke borsten kussen. Ze stonden hard vooruit van de silicone. Ik vroeg of ze er even naast kwam liggen. Dat was geen probleem en ze bood haar borsten aan om mee te spelen. Na verloop van tijd het cd erom en ik kreeg een heerlijke pijpbeurt. Precies zoals ik het wil, lekker langzaam met diepe halen. Ze ging best wel eenbpoos door. Tijd voor de wip. Ik was haar eerstevandaag dus een likje gel was wel nodig. Zij on top in het ritme bewegend. Dit was wel heel lekker. Stoppen dus anders was het zo voorbij.pff.... Tijd voor missio. Haar benen om me heen stevig wippen. Ze keek me geil aan en ik kon lekker doorstoten. Na een paar minuten naderde het einde. Ik kon niet meer stoppen. Ze kreunde lekker mee op Mn momentje. Nog wat strelen en helpen om uit haar te gaan zonder te morsen. Wassen en nog wat kletsen. Leuke vrouw, echt de moeite waard. Bij het afscheid nog een kus.

  2. Onderstaande 3 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    pret (23 november 2017),Sjeufke (24 november 2017),Wentelt Eefje (23 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.