Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 66
  1. #26
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ja, maar ik heb ook gehad dat d'r zijn die geen uur tarief doen, maar na 35 min zeggen (misschien 40): nou jonguh, het is klaar laten we gaan douchen...


    Ja dan had ik d'r net zo goed voor een half uurtje kunnen boeken
    Oh, dat heb ik ook wel eens gehad. Dat je ergens in een half uur zegt 'maak er maar een uur van', en dat zo'n dame op 35 minuten even in de versnelling gaat en je ff snel klaarrijdt. Bastards.

  2. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 november 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Oneens. Je kunt natuurlijk best vriendinnetjes hebben voor een paar maanden, ze in die paar maanden helemaal platneuken, en als de geilheid over is, de relatie uit laten sudderen en op zoek gaan naar een ander mokkel. De vraag is natuurlijk of je dat voorelkaar krijgt als je geen adonis bent ;-). Je kunt natuurlijk ook wat vrouwelijke 'friends with benefits' hebben, maar ook daarvoor geldt dat je wel in de smaak moet vallen bij de dames. D'r zijn natuurlijk wel stevige verschillen: vriendinnetjes willen dingen wel eens 'niet doen' (d'r zijn genoeg vrouwen die helemaal niets moeten hebben van pijpen of anaal), terwijl dat bij dvp's een optie is. nzc is natuurlijk wel een van de voordelen van een wat vastere relatie. En natuurlijk: bij echte vriendinnetjes wordt d'r toch een stuk minder theater gespeeld wbt geilheid dan door dvp's.
    Oneens,voor alle duidelijkheid wens ik geen vrouw in mijn huis! Ook geen vriendinnetje dat wat in de weg komt lopen en me komt irriteren.Ik wil me namelijk helemaal niet gedurende maanden platneuken op steeds hetzelfde mokkel.
    Ik ben een ijsbeer in hart en nieren,en wil me platneuken op 1001 delletjes die na de daad geen deel uitmaken van mijn leven.
    Lust zonder last is hier de huisregel

  4. Onderstaande 6 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2017),Eddy_V (26 november 2017),jansenroy (26 november 2017),lekkersfan (26 november 2017),schoolmeester (26 november 2017),stimpy3 (26 november 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Oneens,voor alle duidelijkheid wens ik geen vrouw in mijn huis! Ook geen vriendinnetje dat wat in de weg komt lopen en me komt irriteren.Ik wil me namelijk helemaal niet gedurende maanden platneuken op steeds hetzelfde mokkel.
    Ik ben een ijsbeer in hart en nieren,en wil me platneuken op 1001 delletjes die na de daad geen deel uitmaken van mijn leven.
    Lust zonder last is hier de huisregel
    Kan ik me iets bij voorstellen. Die vriendinnetjes die om de tijd wat moeten appen, je de ganse dag bellen, hun Facebook updaten met je kop erop, en weet ik het wat allemaal nog meer

  6. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2017),Hooker lover1 (26 november 2017)

  7. #29
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Kan ik me iets bij voorstellen. Die vriendinnetjes die om de tijd wat moeten appen, je de ganse dag bellen, hun Facebook updaten met je kop erop, en weet ik het wat allemaal nog meer
    Zit wat in natuurlijk, maar ik ben spaarzamer geworden met het uitdelen van mijn nummer aan de DVP's. Er zijn erbij die je erger stalken dan de meest verliefde burgermevrouw. Ik ben blij dat er maar een paar mijn nummer hebben. Ik heb er bij gehad die je de gehele dag gek draaien. Alles om me maar in de club te hebben. Was een beginnersfoutje lang geleden.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  8. #30
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik vermoed dat er na 31 december een ganze whatsapp uitwisseling inde sekindustrie gaan de zal zijn duitsland...degene die niet gaan voor registeren zullen de andere weg bewandelen. lovehotelletje starten voor dames van plezier in een stad als dusseldorf is nog niet zo gek gedacht. Dat kunnen toch afspraakjes voor meerdre uren worden.

  9. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2017),mentholbear (26 november 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Het streelt nogal wat mannen hun ego,te verkondigen dat ze niet hoeven te betalen voor sex.
    Het klinkt best stoer te verkondigen,dat betalen voor sex voor losers is,en of voor mannen die eruit zien als Dracula in het donker.
    Al die helden die zogenaamd gratis neuken,zeggen er natuurlijk niet bij dat ze er meestal bijlopen als het vijfde wiel aan de wagen.
    Uren als een hond door winkelstraten slenteren,van de ene schoenwinkel naar de andere...
    Uren dat gezaag aan je kop,koop ik nu het rode of het blauwe paar...
    Uiteindelijk blijken ze nadien nooit tevreden met hun keuze,en zit je alweer geterroriseerd door een zaag concerto waar elke normale man flauw van wordt! Komen ze toevallig voorbij een lingerie winkeltje,wordt je als een malloot mee binnen getrokken.
    Daar sta je dan als super held,meestal slechts om de gepeperde rekening te betalen.
    Je kreeg namelijk de belofte op stomende sex,als je haar dat geweldige setje cadoo zou doen...
    En dus,daar vliegen de centjes evengoed de deur uit,en of er wat gebeuren zal,is geheel aan de vrouw.
    Om dan nog maar te zwijgen over de uitstapjes met de vriendinnen,daar wil je als normale man al helemaal niets mee te maken krijgen.
    Verder heeft elke vrouw weleens last van wat periodieke ongemakken,en geen man op de wereld die niet weet hoe leuk het vrouwelijk geslacht zich dan gaat gedragen.Verder hoef je natuurlijk voor de sex niet te betalen,want ze zijn toch geen hoer...
    Maar je kan wel te pas en te onpas betalen voor allerhande levenskosten,want keer op keer kom je er wel achter dat achter die lieve snoetjes boekhoudkundige rekenrampen verscholen zitten.Heb je dan de pech dat je zo zot bent om met zo iemand wettelijk samen te wonen,dan kan je nog eens aardig verrast worden in negatieve zin om mee te mogen delen in hun financiële ellende...

    Allemaal leuk hoor,gratis sex
    Vergeet het,gratis bestaat niet,dat is slechts illusie!!!
    Wanneer ik bovendien een dagje vrijaf zou moeten nemen,om tijd te investeren in een mokkel om eens te sexen.
    Dan ben ik met de bijkomende kosten die je als gentleman altijd hebt,vele malen duurder uit,dan wanneer ik gewoon over een dvp ga tegen betaling.

    Tot slot,nogal wat mannen begrijpen de levensfilosofie van een ijsbeer niet!
    Een ijsbeer wil gewoon neuken,schud zijn klos af na de daad en stapt onder de douche.
    Elke vorm van last en overlast,gaat aan de ijsbeer voorbij.
    Om dit privilege en comfort te genieten,moet je slechts een fix bedragje betalen aan de dame van keuze.
    Verder heb je nooit enige verantwoordelijkheid te nemen,voor mogelijke ongelukjes.
    Ken genoeg helden die dachten dat ze gratis konden wippen,die uiteindelijk totaal gerenueerd door het leven moesten.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2017),Das (26 november 2017),jansenroy (26 november 2017),schoolmeester (26 november 2017),The Joker (26 november 2017),Wijze grijze (26 november 2017)

  12. #32
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik vermoed dat er na 31 december een ganze whatsapp uitwisseling inde sekindustrie gaan de zal zijn duitsland...degene die niet gaan voor registeren zullen de andere weg bewandelen. lovehotelletje starten voor dames van plezier in een stad als dusseldorf is nog niet zo gek gedacht. Dat kunnen toch afspraakjes voor meerdre uren worden.
    Vergeet die onzin over die registratie plicht,reeds meerdere dames gaven me toelichting over wat werkelijk gebeuren zal...
    Niet veel namelijk,het is slechts een storm in een glas water!

  13. #33
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Het feit is de wet in duitsland en die vraagt om registrering beste hooker love1, wat een dame ook vertelt.

  14. #34
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Die wet is helemaal geen storm in een glas water. Eea zal afhangen van hoe er gehandhaafd gaat worden maar is potentieel een stok om dames en club mee te slaan op het moment dat er niet aan die verplichting wordt voldaan. Misschien zelfs wel de klant als deze zich er niet van vergewist heeft of alles wel volgens de regels verloopt al weet ik niet of de wet ook die mogelijkheid biedt voor de Duitse justitie. Ga er maar vanuit dat de registratie plicht een hot topic is op dit moment onder de dames. De dames waar ik graag mee kamer voldoen aan de registratie of hebben reeds afspraken staan om het in orde te maken. Mocht straks nou blijken dat de registratie toch een behoorlijk effect heeft op het aantal dames (wat ik niet echt verwacht) dan zou het inderdaad wel eens effect kunnen hebben op de tarieven.

  15. #35
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Dat klopt phea,de wet is de wet!

    Echter,dames stonden reeds in het verleden evengoed geregistreerd!
    Aangezien dames als zelfstandige werken,moesten ze evengoed als zelfstandige gemeld en geregistreerd staan.
    De nieuwe wet maakt enkel melding van een officiële registratie plicht voor dvp.
    De effectieve registratie van aanwezigheid,gebeurt reeds jaren evengoed achter vitrines,laufhausen,en evengoed de clubs.
    Er was enkel geen specifieke regelgeving voorzien die als registratieplicht benoemt werd,die komt er nu wel...
    Maar veel.verschil zal het niet maken.
    Een dame was trouwens zo loslippig tegen mij,welke achterpoortjes reeds voorzien zijn om de dames enigzins tegemoet te komen...
    Hier gaan we natuurlijk op Fora niet over uitwijden

    De wet voorziet tevens in een striktere regelgeving wat betreft geslachtsverkeer en condoom gebruik,zoals algemeen wel bekend.
    Ook deze wet,is in werkelijkheid een tegemoetkoming naar de dvp om zich het recht toe te eigen op betere bescherming tegen handelingen die ze liever niet willen uitvoeren.Voorheen was dit in het clubwereldje ondenkbaar,want wie niet werkte zoals al de rest(opgedrongen door de clubs zelf),had gewoon geen werk.De nieuwe wetgeving is dus eerder in hun voordeel,en met zekerheid zullen inventieve dames de wet misbruiken om bepaalde handelingen nu tegen meerprijs aan te bieden.
    Wet of geen wet,we weten best allemaal....dat eenmaal op de kamer de wet niet meer controleerbaar is.
    Dames zelf hebben nu wel het recht op zelfbeschikking,wat niets eens zo gek is denk ik.

  16. #36
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    IK vraag me het af of het zoveel beter wordt voor de dames, vele die niet registeren komen in het zwarte circuit waar de regels gelden van degenen die betalen en/of de baas zijn. Ik ken ondertussen behoorlijk wat dvp's die stoppen en een aantal die zich zal registeren. Nogmaals lovehotels en andere hotels zullen nog meer dan voorheen uitpuilen van dvp en soms de pooier in de buurt.

  17. #37
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Oneens,voor alle duidelijkheid wens ik geen vrouw in mijn huis! Ook geen vriendinnetje dat wat in de weg komt lopen en me komt irriteren.Ik wil me namelijk helemaal niet gedurende maanden platneuken op steeds hetzelfde mokkel.
    Ik ben een ijsbeer in hart en nieren,en wil me platneuken op 1001 delletjes die na de daad geen deel uitmaken van mijn leven.
    Lust zonder last is hier de huisregel

    Oh, maar dat herken ik wel bij dvp's. Dat je een paar keer terugkomt bij dames en merkt dat het 'gewoontjes' wordt, en de sleur d'r in slipt.

  18. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (26 november 2017)

  19. #38
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    IK vraag me het af of het zoveel beter wordt voor de dames, vele die niet registeren komen in het zwarte circuit waar de regels gelden van degenen die betalen en/of de baas zijn. Ik ken ondertussen behoorlijk wat dvp's die stoppen en een aantal die zich zal registeren. Nogmaals lovehotels en andere hotels zullen nog meer dan voorheen uitpuilen van dvp en soms de pooier in de buurt.
    De grootste onzekerheid binnen de sector is actueel het sterk teruglopende bezoekersaantal!
    Dat staat buiten discussie,en zal door zowat iedereen binnen de sector bevestigd worden.
    De verdiensten lopen sterk terug,en geld is altijd al de hoofdreden geweest waarom dames zich prostitueerden.

    Buiten deze onzekerheid die menige dvp kopzorgen bezorgen,komt er een zekere onduidelijkheid over nieuwe wetgevingen.
    Duitsland is al jaar en dag zeer open en tolerant naar prostitutie toe geweest,en is dat nog steeds.
    Om ook de tegenstanders van het oudste beroep ter wereld tegemoet te komen,alsmede de misbruiken binnen de sectoren beter in de hand te hebben,komt men nu toch voorzichtig met enkele wetsaanpassingen.
    Net omdat Duitsland altijd zo tolerant geweest is,heerst er nu plots paniek...
    Ik denk echter onterecht,want de Duitse politiek is er zeker niet op gericht de prostitutie te verbannen.

    Verder zijn er ook wetten voorzien,met betrekking tot de privacy wetgeving.
    Deze wetten,zullen binnen deze sector met zekerheid met fluwelen handschoenen toegepast worden.

    Ik zou zeggen,eerst afwachten en objectief oordelen wat echt op ons afkomt.
    Het is zinloos zaken te suggereren die helemaal niet zeker zijn,en de onzekerheid alleen maar aanwakkeren.

    Met zekerheid zullen er wel wat dames stoppen,het gaat niet goed binnen de sector,en de lagere inkomsten doen nogal wat meiden besluiten om terug naar een normaal leven terug te keren.Er komen echter ook dagelijks weer nieuwe meiden de sector binnen waaien,en dat was en zal altijd zo blijven.Heel wat meiden lullen er uit onwetendheid ook maar wat op los,maar laat de gemiddelde dvp eens 8 uur echt werken aan een nominaal loon,en ze staan zo weer voor de club.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2017),satanic surfer (26 november 2017),schoolmeester (26 november 2017),Sjeufke (26 november 2017),stimpy3 (26 november 2017)

  21. #39
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1
    Echter,dames stonden reeds in het verleden evengoed geregistreerd!
    Aangezien dames als zelfstandige werken,moesten ze evengoed als zelfstandige gemeld en geregistreerd staan.
    De nieuwe wet maakt enkel melding van een officiële registratie plicht voor dvp.
    Veel dames staan idd geregistreerd als zelfstandige. Het verschil is dat ze straks als hoer geregistreerd staan. Nu kan dat van alles zijn, bijvoorbeeld masseuse.
    Daarnaast gaat de club straks daadwerkelijk controleren of ze een Hurenpass hebben. Dat is tot op heden ook niet zo.
    Veel dames kijken daar niet naar uit en twijfelen nog of ze wel willen registreren. Dat zullen grosso modo niet de rumbuls zijn...
    Juist de onduidelijkheid over wat de Steuer gevolgen zullen zijn straks en wie mogelijk toegang zullen hebben / krijgen tot de registratiedata, zorgt voor de nodige onrust en twijfel
    "Ohne Spaß kein Fun"

  22. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (26 november 2017)

  23. #40
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Er is ook veel onduidelijkheid bij de dames. Sprak vrijdag nog een erg ervaren dvp die denkt dat de registratie betekent dat ze in Roemenië maar op een knop op de computer hoeven te drukken en al die gegevens van de dames rollen er uit. Heb geprobeerd uit te leggen dat dit niet de bedoeling is en zo... maar ja je kunt niet garanderen dat die gegevens beschermd blijven hè. Veel interesse in Hessen voor YY ook...gek genoeg niemand over SS gehoord.

    Wat wetten betreft... sinds 1 juli is er ook een andere wet van kracht. Die heb ik ook al gebroken zien worden; op zijn minst 1 keer.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  24. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (26 november 2017),Sjeufke (26 november 2017),Wentelt Eefje (27 november 2017)

  25. #41
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Wie denkt dat men actueel in Roemenië niet weet waar die duizenden jonge meiden heen zijn,en wat ze doen....zit er vrolijk naast.
    Het beeld van Roemenië/bulgarije,als zijnde achterlijke landen is totaal fout.
    Men weet ook ginds best vanwaar de wind komt!

    Een massa jonge meiden trok weg,toch bleven die veelal officieel hun domicilie behouden in hun thuisland.
    Ook Roemenen en Bulgaren in reguliere sectoren,werken vrolijk in het buitenland en staan officieel nog steeds geregistreerd in hun thuisland.Op die manier kunnen ze bv met hun auto hier rondtoeren met bg of ro platen,en betalen ze nauwelijks taxaties....andere keuring criteria etc.Ook deze problematiek wenst men beter in kaart te brengen,door beter informatie uit te wisselen om dit soort van wantoestanden in kaart te brengen.

    Wat betreft die zogenaamde hoerenpas,een vrachtwagen chauffeur moet ook een rijbewijs hebben om aan het werk te gaan.
    Ik zie een hoerenpas dus als niets meer als een legitiem document,waarmee men in een club aan de slag kan.
    Maakt dit veel verschil met voorheen,ik denk het niet...
    Er zijn de laatste jaren genoeg invallen geweest in clubs,controles in vitrine buurten....waarbij ook de dames zich moesten legitimeren met hun paspoort.Hebben die daar ooit een nadeel aan ondervinden,diegene met een geldig en legaal paspoort met zekerheid niet.

    Verder blijft het speculeren over wat eventueel komen zal,eerst zien en dan oordelen.
    Heel wat dvp zijn nogal paranoïde als het over wetgeving gaat,en al zeker als het over taxaties in hun sector gaat.
    Officiële gegevens uitwisseling via de ambtenarij,is trouwens strikt gebonden aan de privacy wetgeving.

  26. #42
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Het gaat de dames er om dat het met zo een registratie zwart op wit komt te staan wat ze in Duitsland hebben uitgespookt...

    Een rijbewijs is overigens een document dat je het recht geeft te rijden. Of je dat doet voor je beroep, alleen voor de lol in je eigen vrachtwagen of om gestolen goederen het land uit te smokkelen staat daar niet op en is ook niet relevant.

    Bij de KvK geef je ook globaal aan wat je gaat doen als zelfstandige, ik heb nog nooit gehoord dat daar controle op is. Alleen voor prostituees moet dat wel, we gaan zelfs een database aanleggen.



    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  27. #43
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    genau, de dames zijn hier niet blij mee, want was het maar louter ene rijbewijs...de informatie die de staat ontleent aan registratie levert zelfs geld op...data zijn big business sinds het internet welig tiert inde wereld, zo ook in nederland...kijk eens hoe data ervoor zorgen inde zorg en het onderwijs ervoor zorgen dat er allerlei gieren op de markt die mensen die daar werken op een of andere manier geld proberen af te troggelen..ook hoeren zijn prima gegadigden om hygienecursussen te volgen....de clubs zijn natuurlijk ook de 'sjaak' want er komt een hele riedel aan vertegenwoordigers die wel een producten kan slijten in het kader van een nieuwe wet als het om veiligheid en hygiene gaat. Ja natuurlijk gebeurt dat al, maar dit is een industrie in duitsland die nog wel een boost nodig heeft. De agenda voor betere werkomstandigheden voor dames is niet goed uitvoerbaar, maar vele knijpen hem wel en gaan illegaal. Kijk maar eens hoeveel er in de regio Dortmund zich hebben alten registeren tot nu toe. zie hier de geringe aanmeldingen van dvp's in oktober http://www.ruhrnachrichten.de/Staedt...en-957982.html

  28. #44
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Ik denk dat heel wat dames de realiteit even aan het ontkennen zijn.
    Als je pakweg 10 jaar als dvp werkte in het buitenland,wat ga je dan op je cv plaatsen eenmaal terug in je thuisland.
    Ook als het dus niet zwart op wit op papier staat,kan je moeilijk loochenen dat je gedurende 10 jaar niet bestond!

    Het vb van de vrachtwagen chauffeur is enkel om duidelijk te maken,dat men ook in andere sectoren geregistreerd staat.
    Wie effectief werken wil als chauffeur,staat weldegelijk geregistreerd via de wettelijke code95 wetgeving,alsook de wettelijke digitale chauffeurskaart.En dit is geheel iets anders natuurlijk dan je rijbewijs gebruiken om lucratief rond te rijden.

    Hoewel er in belgie bv geen registratie plicht bestaat,zoals Duitsland nu zal invoeren...
    Worden raamdames hier reeds al jaren geregistreerd,zodat men op zijn minst weet,wie hier werkzaam is.
    Dit doet men niet om dvp te brandmerken als prostituee,het is slechts 1 van de maatregelen die genomen werden in een globaal veiligheids plan.

    Als je ziet hoeveel meiden hier de laatste jaren in massa's vitrine werk zijn komen doen,heeft het registreren van hun identiteit hun hierin niet echt afgeschrikt.

    Tot slot,en hierin zal helaas niet iedereen het eens zijn...
    Prostitutie had anno 2017 al lang erkend moeten zijn als legaal en volwaardig beroep.
    Op dit moment,is men met al hun wetgeving maar wat aan het klooien in het donker.
    Ik zie er geen schande in dat een vrouw ervoor kiest als prostituee te werken,de hypocriete samenleving daarentegen wel.
    En net dat,is de essentie waarom zoveel dames paranoïde zijn voor al de veranderingen die nu onduidelijk brengen.

  29. #45
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Dat klopt hooked lover1 en als ik jou was zou ik nog maar even genieten van de seks...want nog 5 hooguit 10 jaar en de hele 'vrije seks'' is verdwenen. Tenzij de neo kapitalisten de drugsjongens hun gang laten gaan ...waarom ? omdat de handel die bij ons plaats vindt o.a duitse saunaclubs wordt witgewassen.

  30. #46
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Kom, het oudste beroep ter wereld krijg je niet verboden. Plus dat de duitse regering dan ook wat saunaboeren zou moeten gaan uitkopen.

  31. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (26 november 2017)

  32. #47
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Het lijkt me geen slecht idee om nog enkele jaren te genieten van het rijkelijke aanbod aan dames dat we actueel hebben
    Met zekerheid zal het er binnen 5 tot 10 jaar geheel anders gaan uitzien,als het nog zo lang zal duren.

    De situatie die we de afgelopen 10 jaar beleefd hebben,is iets eenmalig in de geschiedenis!
    De prostitutie sector is letterlijk overspoeld geweest door een megalomane massa jonge en mooie meiden,uit voornamelijk bulgarije en Roemenië.Als je op dit moment de Bulgaren en Roemenen even uit de clubs wegdenkt,dan ga je je daar erg eenzaam voelen.
    De meidenstroom is niet oneindig,en het hoogtepunt hebben we nu wel gehad.
    Binnen dit en 5 jaar zal de sector zijn horizonten moeten verleggen,om de clubs nog gevuld te krijgen.

    In geen enkele sector werkt alles voor de volle 100% volgens de regeltjes,in de prostitutie sector dus zeker ook niet.
    Toch moet je opletten met elke club zomaar in verbinding te brengen met drugshandel en of witwas praktijken.
    De vergunnings criteria zijn erg strikt,wie buiten de lijntjes kleurt kan het wel vergeten.

    Dat er binnen 10 jaar geen vrije sex meer zal zijn,geloof ik niet.
    Ik geloof wel dat het anders zal zijn.
    De volgende wave aan dames zou weleens uit de Ukraine kunnen komen,en dan zitten we alweer 10 jaar gerust.

    De originele vraag was hier ooit echter,tarief meerdere uren

    Als je ziet wat voor een gesprek hier ontstaan is,vanwege een aanvankelijk onschuldige vraag...
    Kan je wel stellen dat prostitutie een boeiend thema is,een thema waarover men vermoedelijk nooit uitgesproken geraakt.
    Het zal daarom ook altijd blijven bestaan,hoe dan ook.

  33. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (26 november 2017)

  34. #48
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Vlak de baltische staten ook niet uit. Er zijn daar al een hoop jongeren geemigreerd vanwege de economische malaise daar, maar zeker met grote buur rusland naast de deur kan ik me prima voorstellen dat Estse/Litouwse jonge vrouwen liever een bestaan in duitsland opbouwen dan hopen dat Rusland de grenzen van de baltische staten respecteert de komende 50 jaar. En misschien dat we binnenkort ook britse dvp's krijgen ;-)

  35. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (26 november 2017)

  36. #49
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Ik zie een prachtig nieuw topic voor me: "Toekomst prostitutie vanuit het ijsberen perspectief"

  37. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (27 november 2017),Wentelt Eefje (27 november 2017)

  38. #50
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    'Vroeger waren de vrouwen mooier, kon je eindeloos lang kameren voor 30 euro per half uur wat in de praktijk drie kwartier was, en ze boden ze ook nog meer service. In de toekomst gaat het alleen maar slechter worden, alles moet in gummi verpakt worden en je mag nergens aanzitten. :D'

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Diamond 468*60   Living Room 468*60