Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard Made, Rendez-vous Privé, Witteweg 15, Claudia (NL-Pools)

    zaterdag 18 november: Claudia


    Laplagne heeft helemaal gelijk, en veel dank voor het spotten! Ik ben er vandaag even heen geweest. Echt een stuk dichterbij….

    Voor het eerst naar Rendez-Vous Privé geweest. Had wel even geïnformeerd of Claudia (zo heet ze hier) inderdaad een Poolse achtergrond heeft. Welaan dat was het geval.
    Ik op naar Made, met prachtige herfstluchten. Wat een mooie kleuren bestaan eer in Nederland die paar dagen als de bladeren vallen en er een beetje zon wil schijnen. Natuurlijk een beetje zenuwachtig een nieuw adres nar binnen, maar de gastvrouw Marsha bleek erg vriendelijk en wist me snel op mijn gemak te stellen. Je hebt twee mogelijkheden, of in een afgescheiden kamertje de dames een voor een langs laten komen, of in een wat grotere ruimte ze allemaal tegelijk de revue laten passeren. Ik deed het laatste, en nummer twee van de dames bleek inderdaad Claudia, die ik van een andere ontmoeting kende. Aangezien zij de dame was waar ik naar op zoek was niet lang gedraald. Ze bood mij vriendelijk een kopje thee aan, wat we gezamenlijk op het bankje opdronken. Een zeer geslaagde presales, waarbij we over van alles en nog wat spraken, en de verschillende stijlen van aanbod de revue passeerden (Saunaclub, privé huis, etc). In dit geval, niet veel tijd, afstand geen probleem bleek eea voor mij ideaal)
    De sessie kan ik kort over zijn: GEWELDIG. Ik snap dat ik het leuk vond om de eerdere sessie te herhalen. Super vrijpartij voor het bed, met lichte strelingen overal waar ik het lekker vond. Idem bij Claudia. Daarna heerlijke seks op het prima bed. Wat een dame zeg absoluut gezegend met een rijke seksuele intelligentie. In alle rust je vrijwel continue in extase brengend. En zelf ook echt haar deel, middels een befpartij van jewelste (wat smaakt ze lekker), en mij al neukend girl on top zlef klaarkomend… Mij daarna langzaam maar zonder draling naar een weergaloos orgasme gebracht…
    UITSTEKENDE ervaring….

    Na afloop nog een gezamenlijk kopje thee… ook niet te versmaden, zodat ik ook nog wat van het huis en haar andere bewoners (DVP’s) meekreeg. Lopen een paar fraaie exemplaren van het vrouwelijk geslacht rond….. prima aftersales….

    Opnieuw veel hulde voor Claudia



  2. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (20 november 2017),laplagne (26 november 2017),Wentelt Eefje (18 november 2017),Wijze grijze (18 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    Laplagne heeft helemaal gelijk.... ben er heen gereden en Claudia blijkt inderdaad Monica te zijn...

    super sessie........zie aldaar


  4. #3
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Moet misschien ook naar Made rijden, want in Yin Yang wordt de Poolse maar Nederlands sprekende Claudia helaas niet veel gezien en dan hoor ik zojuist het goede nieuws dat ook door hun website is bevestigd: Claudia werkt volgende week hele dagen bij Rendez Vous.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

  Diamond 468*60