Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sabrina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard Sabrina (Roemeense)



    Sabrina (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Russisch
    Extra info :





  2. Onderstaande 4 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (19 november 2017),Manureva (19 november 2017),Mr Bluenose (20 november 2017),pret (19 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Ik zat in het bubbel bad en toen viel mij een Damen op die voor bij kwam lopen en maar eens gevraagd aan yy lover wie het was het bleek sabrina te zijn mooi dame om te zien maar het zou een optie kunnen zijn na toen maar is op het form gezocht ma er was geen paspoort van en het was nog vroeg na het eten ma eens klaar gemaakt en die dacht van ik ga het toch maar eens proberen eerst even samen met haar zitten praten om vervolgens na de kamer te gaan daar aan gekomen ging alles uit en pff wat een stel mooi borsten en wat een mooi dame zal het niet snel zeggen maar dat was hele maal me type toen op bed beland en het bleek dat mevrouw er ook wel zin in had en begon te pijpen wat zeer aangenaam was en het neuken was ook goed heel af en toe moest ik haar een beetje af remmen maar dat was geen probleem en op den duur hield ik het niet meer en in doggy klaar gekomen toen nog heel even gepraat en toen waren de 30 min voor bij en zeer tevreden de kamer verlaten

    Normaal ga ik geen 2 keer met de zelfde dame op een dag naar de kamer maar na het eten ben ik nog een keer met haar geweest en toen 1 uurtje en dat was ook gewoon weer heel goed en nog beter als de eerste kamer gewoon een hele vriendelijke en leuke dame herhalingen is zeer groot

  4. Onderstaande 6 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (19 november 2017),Devante (19 november 2017),Manureva (19 november 2017),Mr Bluenose (20 november 2017),Sparky (19 november 2017),yylover (19 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.

Diamond 468*60   Living Room 468*60