Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard Roxana schipperstraat 22 vitrine 2

    Vandaag nog eens gaan wandelen in wat ooit het walhalla van de prostitutie was,het Antwerpse Schipperskwartier.Niet dat het er doods was,maar voor een zaterdag avond zeker niet echt druk te noemen.
    Wel veel kijkers,maar echte wandelaars bleken overduidelijk niet echt talrijk aanwezig te zijn.
    Toch zaten de meeste vitrines gevuld,talrijke dames stonden wortel te schieten wachtende op een klant.

    Mijn oog viel op een meid die ik zeker niet als de mooiste zou beschrijven,ik zag vanavond meiden die echt wel mooier waren.Toch liet mijn wandelaars ervaring me kiezen voor roxana,ze stelde zich voor als Roemeens/Hongaars.Erg spontane vriendelijke meid,die niet op de klok keek.Over geld of tijd of wat dan ook,daar werd met geen woord over gesproken....Wel een spontane babbel over het leven....En terwijl ik lag te wachten op mijn blow job,nam roxana met het rubbertje reeds in de hand,ruim de tijd haar verhaal te doen..

    Plots kwam ze dan toch terzake,vakkundig ging het rubbertje over mijn goede vriend.
    Die werd getrakteerd door een erg lekkere blow job,haar techniek was wat anders dan waar ik me aan verwachte...Erg lekker,gevarieerd,en vooral....nam ze er tijd voor.

    De blow job heb ik op eigen initiatief laten eindigen,want ik wou neuken natuurlijk.
    Neuken met deze meid was erg lekker,alweer werd er niet op de klok gekeken en liet ze me begaan.
    Ik hield het enkel bij missio,omdat roxana een geweldig mooie boezem heeft,die mijn volle aandacht kreeg tijdens het neuken.Uiteindelijk een lekker hoogptepunt mogen bereiken,en roxana bleek het wel te apprecieren dat ik lekker was klaargekomen in haar.Met de glimlach op het gezicht verwijderde ze het rubbertje,waarna ze zichzelf ging verfrissen.

    Tijdens het aankleden vroeg ze of ik regelmatige bezoekers ben,ik gaf toe dat ik dat in het verleden wel was.....maar dat ik actueel nog erg weinig vitrines bezoek omdat het sauna club gebeuren me meer aantrekt.
    Bij het woord sauna club begon ze te blazen,duidelijk had ik een gevoelige snaar geraakt...
    En daar kwam haar story dan....Ze had namelijk in het verleden ook in een sauna club gewerkt,en wat een ellende dat was....Ik ga jullie de details besparen,maar ze deed zonder gene haar verhaal over Duitse sauna clubs...De meid bleek wel erg veel tijd te hebben voor mij
    3 zoenen en een glimlach bij het buiten gaan,correcte meid en goed geneukt

  2. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman (19 november 2017),Patjax (19 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

  Living Room 468*60