Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Daumen hoch Doornik : Charnel Club

    Eerste bezoek aan deze Belgische FKK.

    http://www.charnel-club.be/

    Elke dag open. 45 € inkom + 45 € 30 min,65 45 min, 90 € 60 min.


    Groot herenhuis in het centrum van Doornik. Hoffelijk onthaal. Ik vermoed dat Engels lukt ... Nedrlands niet zo zeker.

    De (enige) drie gemeenschappelijke punten met een FKK zijn
    - je betaalt een entree prijs (45 €)
    - 2 alcohol of 3 soda dranjes inbegrepen.
    - je kan blijven rondhangnen tussen 2 sessies.
    Groot verschil, geen Spa, geen maaltijden, en dames zijn in lingerie, niet naakt.

    Ik ga naar de grote woonkamer en er komen een 10-tal meisjes opdagen. Kwaliteits line-up !!
    Ik vraag Alessia naast me te zitten. Mooie meid, maar helaas, heel weinig discussie met dit meisje.
    Ik wil niet met haar kameren omdat ik niet echt overtuigd ben.
    Gelukkig is dit geen probleem, en in de plaats van opnieuw alle meisjes op me af te sturen, vraag ik om me Tina te sturen ... geadviseerd door een collega die iets verder in een zeteltje zat.

    Een gans andere stijl die Tina. Leuk, plagend, sexy ... 10 minuten zijn genoeg om haar naar de eerste verdieping te volgen.
    Gelukkig maakt de ijskoude douche mijn erectie niet kapot.
    Ik neem 45 min aan 65 € met supplement voor PZC (+30€).
    Zeer goede sessie, met zeker een van de beste meisjes van deze club.
    Beffen, pijpbeurt, 69, ... Tongzoenen doet ze niet.


    Tussen 2 kamergangen spreek ik wat met collega's. Veel Fransen (daar prostitutie ginds verboden is)
    Leuk om het heen en weer van de meisjes te zien.

    Als ik Adriana wenk, denk ik dat haar service uitstekend moet zijn.
    Niet de mooiste, dus ... zal ze compenseren met wat ze te bieden heeft.
    Hoewel de sessie goed was, geen knuffels, niks beffen , tongzoenen of PZC.
    Vermoedelijk mogelijk voor een meerprijs ... maar de dag was al prijzig genoeg.
    Ik betaal 45 € voor 30 min aan Adriana.

    Tot slot: een club die ik adviseer zeker voor Belgen/Vlamingen ten Westen van Brussel.
    Een stuk dichterbij dan Duitse FKK's , en je krijgt er voor een vergelijkbare prijs een meer dan correcte service.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (29 november 2017),pret (18 november 2017),sofaking (18 november 2017),VAZKOR (14 januari 2018),Wentelt Eefje (18 november 2017),Wijze grijze (18 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Tweede bezoek.
    De club verhuist binnekort, en ik begrijp dat de nieuwe plek luxueus zal zijn. Blijkbaar een FKK, behalve dat je niet als ijsbeer rondloopt. Ik installeer me in het salon, en de meisjes komen zich voorstellen. Een twaalftal. Wat een mooie line-up. De derde is Carla. Ik doe alsof ik aarzel en blijf kijken naar het prachtige plafond van de grandioze ruimte die zal worden vervangen door alles-er-op-en-eraan installatie in de nieuwe plaats.
    Carla dus. ± 40 jaar, Franse, blond, 1,65 m, C-cup en een droom van een achterwerk. Ze lijkt op de actrice Resse Witherspoon. http://images2.fanpop.com/images/pol...g?v=1233090788
    Resse Witherspoon.jpg
    Zonder onthullingen te maken die tussen haar en mij zijn … een interessante vrouw.

    Ze vraagt om wat te drinken, maar ik ga liever kameren. Ik zie dat ze teleurgesteld is, dat ik slechts 30 minuten neem ... maar het is mijn keuze (en vooral mijn geld)
    Na een ijskoude douche (leve de nieuwe plek), wacht ik op het bed. Ze komt eraan. Haar naaktheid stelt me niet teleur ... maar maakt indruk op mij. Ik krijg strikte instructies: niet tongzoenen, noch tong noch vinger langs voor (of achter). Passief laat ik haar doen. Ze pijpt me ZC en rolt een condoom uit.
    Langzamerhand krijg ik een stijve ... zijn mijn 30 minuten toch wel niet voorbij. Logisch dat ik teleurgesteld ben, maar ik dat laat ik niet zien. Deze vrouw is zo mooi dat ik besef dat ik verliefd kan worden op zo'n dame.

    Terug beneden houdt ze me gezelschap tijdens mijn hersteltijd (wat niet echt overeenkomt met wat er net is gebeurd). In het begin vind ik het een beetje vervelend dat ze me niet alleen laat, maar tijdens het gesprek opnieuw val ik terug onder haar charmes. Ik betaal haar een drankje (30 €), en zij adviseert me een aantal meisjes voor m’n tweede kamergang.
    Gezien dat ik haar gezelschap erg waardeer en dat ze de mooiste is ... besluit ik om opnieuw met haar te gaan. Een uur deze keer.
    Het scenario is vergelijkbaar, maar heel anders. Ze masseert mijn rug met haar borsten, pijpen, beffen, cunni (je tong niet naar binnen steken ... jaà ik weet het), om op z’n hondjes te eindigen.

    Algemeen gesproken heel tevreden met mijn middag, ga ik naar huis. Ze zullen me terug zien bij de Charnel Club.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (14 januari 2018),Mr Bluenose (15 januari 2018),VAZKOR (14 januari 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    26 februari 2020
    Last Online
    7 januari 2024 @ 01:02
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    110
    Thanked
    51 in 8 posts

    Standaard

    Misschien een kleine update want deze club komt hier niet of nauwelijks aan bod maar zou dit best wel verdienen. De club huist nu in een ander pand.
    De Charnelclub is een no-nonsens ontmoetingsplaats niet zo ver van de Belgisch-Franse grens (Tournai of Doornik dus), een degelijke club met een goede line-up (zelfs op een maandag 10 à 12 dames), een aardige mix van ladies die in een groot net salon (met bar en vele sofa's) samen zitten en waaruit je je keuze kan maken (ik zag Belgische, Franse, Roemeense en Zuid-Amerikaanse dames). Nederlands wordt daar naar mijn ervaring niet gesproken. Het geheel biedt een verzorgde indruk.
    De dames zijn gekleed, een beetje pittig, soms wat schaarser, maar steeds decent. Deze plek is zoveel beter dan bijvoorbeeld Club Mabuhay in Houthalen waar je zelfs geen drankje aan een dame kan aanbieden, waar de douches niet of nauwelijks werken, toch niet toen ik er was, en het daar dus meteen voor bekeken hield. Hier kan je uitvoerig praten met dames die dat naar waarde schatten en hun tijd nemen bij een drankje. De sfeer tussen de dames zelf is goed en ook tegenover de klanten geven de dames blijk van hartelijkheid. Je voelt je hier goed onthaald.
    Persoonlijk vind ik het wat overwhelming als 10 of 12 dames zich samen en tegelijkertijd aan jou komen voorstellen om nadien terug te gaan zittten op de vele banken.

    Er is geen wellness en evenmin wordt er eten ter beschikking gesteld. Je betaalt tegenwoordig 50 € toegang en je krijgt daarvoor 4 drankjes. Je blijft zolang je wil en wie graag veel kamert op eenzelfde dag zal aardig aan zijn trekken komen. Betaal je een glas aan een dame dan betaal je wel 30 € extra. Er wordt vóór en na een douche genomen, jij en zij! Fair enough.

    Kameren heeft een standaardprijs van 50 € voor een half uur. Sommige dames bieden extra's tegen een meerprijs. Ik vond de kamer op de eerste verdieping best fraai en smaakvol ingericht. Je hebt niet het gevoel in een hol te zijn beland hoewel de prijs erg democratisch blijft.
    De dame die ik ontmoette is inmiddels verhuisd naar Engeland ("waar ze veel vrienden heeft") en aan een nieuwe toekomst gaat beginnen. Dit werk zal ze "in bijberoep" en in alle discretie uitoefenen.

    Volgens de website zijn er soms evenementen of thema-avonden. Maar daar weet ik verder niets over.

  6. Onderstaande 12 leden hebben bearforoneday bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 oktober 2022),Ascari ( 7 oktober 2022),bram4826 ( 5 oktober 2022),mechelen ( 5 oktober 2022),mentholbear ( 5 oktober 2022),Patjax ( 5 oktober 2022),Pierke69 ( 7 oktober 2022),pret ( 5 oktober 2022),schoolmeester ( 5 oktober 2022),The Saint ( 6 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 5 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 5 oktober 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    De thema-avond morgen gaat over stikstof....

  8. #5
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Voor 20 uur is dat misschien goed, maar na 20 uur en je blijft langer dan 2 uur op de kamer blijkt dit erg prijzig te worden, daar je verplicht bent om een
    fles champagne aan te schaffen. Zulk systeem bestaat ook in Venus, aleen is het dan pas na 3 uur 30 op de kamer en gelukkig voor ons omzeilen de dames
    het daar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

  Diamond 468*60