Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Den haag Melissa

  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Cool Den haag Melissa

    Lekkere dame. Ik zag haar al staan terwijl de zich aan het voorbereiden was. Eenmaal klaar was ik er ook klaar voor. Eerst betaald daarna de kleertjes uit. Even opfrissen aan de wastafel. Dit deed zijzelf en ook bj mij. Op het bed heerlijk met haar borsten gespeeld. Daarna naar beneden afgezakt, en ze liet zich lekker likken. Eerste klant dus lekker fris. Na een minuut of 10 werd het tijd voor haarvorsle actie. Dit was vol overgave. Lekker langzaam zoals ik verzocht had. Tussentijd kon ik lekker met haar lichaam spelen. Onderwijl ging het cd eromheen en kwam ze lekker op me zitten. Ze ziet er heeerlijk uit en bewoon ook lekker. Dus vol overgave mij lekker laten genieten. Dit ging ik niet kang volhouden en dat begreep ze. Het tempo ging omlaag zodat ik controle kon blijven houden. Tijd voor een andere positie. Gewoon ouderwets dus. Langzaam beginnend maar al snel ging het tempo erop. Dit was niet meer te stoppen en al snel vulde ik de cd. Ze kneep nog een poosje na met haar poes totdat de kracht afvan. Daarna hielp ze met het afvoeren van de restanten en keer ik nog een lekkere zoen. Tijdens het aankleden kreeg ik nog steeds het gevoel dat ze Mn vriendin wilde zijn. En zelfs buiten door het raam kreeg ik bij weggaan nog een vette knipoog. Al met al een lekker half uurtje en zeker voor herhaling vatbaar.

  2. Onderstaande 2 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 november 2017),Wentelt Eefje (12 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard

    Vandaag maar weer is een bezoekje gebracht aan Melissa . Ze was bijna klaar om te starten met haar werkdag. Ik was de eerste dus. Ze herkende me van de vorige keer en kreeg gelijk een kus vol op de mond. Eerst de zakelijke kant afgehandeld en daarna de kleertjes uit. Haar lange haren bleven los. En volovwrgave stonden we lang te kussen en te strelen. Zij zitten op bed en ik staand was de goede hoogte voor oraal contact.wat na verloop van tijd liggend werd voortgezet. Ook ik liet Mn tong werken en ze kreunde er lustig op los. Soms kwam er een onverwachte beweging alsof ze het toch lekker vond. Het rubber werd gemonteerd en z pijpte er weer vrolijk op los. Lekker diep en met lvol overgave. Het werd tijd dat ze me ging bestijgen. Ze danste er lustig op Oosterwijk k haaar mooie borsten kuste. In missio afgemaakt. Na afloop bleef ze nog een poosje knijpen met haar poes totdat ik hem er uit haalde. Nog wat met elkaar gesproken. Via een vertaal programma dan wel want ze spreek geen woord nl.

  4. Onderstaande leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60