Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 140
  1. #26
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elmo3108 Bekijk bericht
    Klatergoud in Heaven7 die een leuk en informatief verslag uitbrengt, heerlijk om te lezen als je zelf deze maandag een eerste bezoek aan deze club op de planning hebt staan!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...772#post577772

    Thanks, en veel plezier.

  2. Onderstaande leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 8 oktober 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Ilovethaigirls : https://www.ijsberenforum.com/forum/...167#post578167

    Dit is namelijk een unicum hoe een 'schildpad' in contact komt met 'zoef,zoef de haas'
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (10 oktober 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ilovethaigirls : https://www.ijsberenforum.com/forum/...167#post578167

    Dit is namelijk een unicum hoe een 'schildpad' in contact komt met 'zoef,zoef de haas'
    + 1

  6. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (10 oktober 2017)

  7. #29
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard Nominatie Elmo3108

    Nominatie voor Elmo3108 op ontdekking in een voor hem nieuwe stek: Heaven 7 of toch Togo!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...244#post578244

  8. Onderstaande 2 leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (10 oktober 2017),Patjax (10 oktober 2017)

  9. #30
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:35
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Nominatie voor Elmo3108 op ontdekking in een voor hem nieuwe stek: Heaven 7 of toch Togo!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...244#post578244
    +1

  10. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (10 oktober 2017),Patjax (10 oktober 2017)

  11. #31
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    +1



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Nominatie voor Elmo3108 op ontdekking in een voor hem nieuwe stek: Heaven 7 of toch Togo!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...244#post578244

  12. Onderstaande 2 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (11 oktober 2017),Patjax (10 oktober 2017)

  13. #32
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Nominatie voor Elmo3108 op ontdekking in een voor hem nieuwe stek: Heaven 7 of toch Togo!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...244#post578244
    +1

  14. Onderstaande leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (11 oktober 2017)

  15. #33
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Het verdict van de eerste periode

    Qua aantal nominaties was er geen enkele uitschieter waardoor het "think different" principe de doorslag heeft gegeven. Alle genomineerden nog eens opnieuw gelezen. Hoewel net buiten de boord gevallen wil ik toch mijn waardering uitspreken voor de recensie van Freek12000.

    De eerste winnaar is Mr. Bluenose
    Drie bezoekjes in vijf dagen leveren drie verslagen boordevol nuttige informatie.
    Een avondje opwarmen in Samya om een dag later in SS liefst 4 kamergangen met dezelfde Roemeense dame te doen, onderbroken door een half-time trio met 2 Bulgaarse dames. Op zijn going away feestje gaat hij voorbij aan zijn vaste dames en ondergaat de wicked sense of humor van Kim en ondervind dat sluipmoordenaarster Simona op de kamer transformeert in een GFE-dametje.
    Samya:https://www.ijsberenforum.com/forum/...077#post577077
    SS:https://www.ijsberenforum.com/forum/...389#post577389
    SS:https://www.ijsberenforum.com/forum/...555#post577555

    De tweede winnaar is Nulnulzeseneenhalf
    Onze "buitenaardse geheim agent" treedt buiten zijn comfort zone en besluit een verjaardagsfeestje te bezoeken. Zijn recensies zijn immer respectvol en kenmerken zich door een "onderkoelde" vorm van humor en een vleugje ironie.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...785#post576785
    Hoewel niet genomineerd in periode 1 is zijn LR-verslag mede bepalend geweest.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...reply&p=578007

    Helaas mag ik alleen beoordelen en niet veroordelen. Anders had ik hem op een zaterdagavond naar Samya gestuurd voor een diepgravende missie.


    Deze periode heeft ook een kandidaat opgeleverd voor de triple s award (startende schrijvers steunfonds). Winnaar hiervan zal in periode 3 worden bekend gemaakt.
    Devante in PHG:https://www.ijsberenforum.com/forum/...876#post577876

    Gezien de weersverwachting voor komend weekend zie ik de zonnige verslagen met graagte tegemoet. Alle nominaties tot volgende week vrijdag 0.00 uur dingen mee voor de twee beschikbare kaartjes van periode 2. Uitslag volgt ergens op zaterdag. Dus club, schrijf en nomineer.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 11 oktober 2017 om 19:08

  16. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (11 oktober 2017),De Shyman (11 oktober 2017),Devante (12 oktober 2017),Elmo3108 (11 oktober 2017),Giodude ( 7 maart 2020),mechelen (11 oktober 2017),Mr Bluenose (13 oktober 2017),Pierke69 (25 november 2021),Sjeufke (11 oktober 2017),VAZKOR (11 oktober 2017),yylover (11 oktober 2017)

  17. #34
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    SixSens Nomi's Special


    +1 Jansenkoning, aangenaam kennis maken

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...474#post578474


    +1 Meneer Blauwneus

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...389#post577389

    +1 Johan de 35ste

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...156#post578156


    +1 Kanarie-piet uiteindelijk gezwicht voor Julia. Natuurlijk, dat.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...155#post577155
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (11 oktober 2017),mechelen (11 oktober 2017),Mr Bluenose (13 oktober 2017),Patjax (11 oktober 2017)

  19. #35
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Allereerst bedankt voor de vrijkaart.
    Vervolgens vind ik het fijn te constateren dat er toch nog personen zijn alhier die mijn humor herkennen. Gezien enkele recente ontwikkelingen op deze site begon ik daaraan sterk te twijfelen, alsmede aan mijn eigen interpretatie ervan.
    Respect begint de wereld mee volgens mij. En alhoewel we hier een hobby beoefenen die door een groot deel der bevolking wat anders geïnterpreteerd wordt, blijf ik van mening dat ook de contacten met de dames op deze pijler moeten steunen.
    In het verleden heb ik weleens geprobeerd te broodschrijven, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet werkt. Smaak valt nou eenmaal niet over te twisten. Op dit moment schrijf ik eigenlijk maar om 2 redenen. Enerzijds om iets van mij af te schrijven wat ik niet aan vrienden en familie durf te vertellen, en sommige zitten daar ook zeker niet op te wachten. Anderzijds ter lering ende vermaack voor de lezers alhier. Al moet ik er bij zeggen dat de lering soms ver te zoeken is.
    Betreffende het doel van mijn vrijkaart heb ik een groter probleem. De clubs die ik op dit moment met enige regelmaat bezoek geven geen vrijkaarten (meer) uit. Ik heb van onze Willem een lijstje gekregen met clubs die wel nog mogelijk zijn. Ik hoop dat hij hier ook leest want ik wil daar toch even een paar dagen over denken, of nachten van wakker liggen. Nu word ik hier min of meer uitgedaagd om naar Samya te gaan. Na enig leeswerk heb ik geconstateerd dat dit meer een avond,nachtclub is en ik ben meer een middagmens. Dat wordt weer een nachtje slecht slapen, wat niet goed uitkomt omdat de donderdag normaliter, en ook deze week, mijn zwaarste dag is.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  20. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (12 oktober 2017)

  21. #36
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    ....Ik heb van onze Willem een lijstje gekregen met clubs die wel nog mogelijk zijn. Ik hoop dat hij hier ook leest want ik wil daar toch even een paar dagen over denken, of nachten van wakker liggen. Nu word ik hier min of meer uitgedaagd om naar Samya te gaan. Na enig leeswerk heb ik geconstateerd dat dit meer een avond,nachtclub is en ik ben meer een middagmens. Dat wordt weer een nachtje slecht slapen, wat niet goed uitkomt omdat de donderdag normaliter, en ook deze week, mijn zwaarste dag is.
    Ik lees alles
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (11 oktober 2017),Patjax (12 oktober 2017)

  23. #37
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Na enig leeswerk heb ik geconstateerd dat dit meer een avond,nachtclub is en ik ben meer een middagmens. Dat wordt weer een nachtje slecht slapen, wat niet goed uitkomt omdat de donderdag normaliter, en ook deze week, mijn zwaarste dag is.
    Och, je hebt nog wel wat bedenktijd hoor. Of betekent dat meerdere slapeloze nachten?

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (12 oktober 2017)

  25. #38
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Betreffende het doel van mijn vrijkaart heb ik een groter probleem. De clubs die ik op dit moment met enige regelmaat bezoek geven geen vrijkaarten (meer) uit. Ik heb van onze Willem een lijstje gekregen met clubs die wel nog mogelijk zijn. Ik hoop dat hij hier ook leest want ik wil daar toch even een paar dagen over denken, of nachten van wakker liggen. Nu word ik hier min of meer uitgedaagd om naar Samya te gaan. Na enig leeswerk heb ik geconstateerd dat dit meer een avond,nachtclub is en ik ben meer een middagmens. Dat wordt weer een nachtje slecht slapen, wat niet goed uitkomt omdat de donderdag normaliter, en ook deze week, mijn zwaarste dag is.
    Beste meneer Nulnulzesenhalf.

    Hoewel we elkaar wel eens tegenkomen hebben we behoudens een knikje ter herkenning nog nooit met elkaar gesproken. Uit de verhalen die U schrijft was allang gebleken dat U een dagjesmens bent, daarom was mijn Samya suggestie ook een twisted hersenkronkel in het kader van think different. Het vrijkaartje geeft de kans om eens een nieuwe club te ontdekken. Babylon en zeker PSR zullen beter bij uw voorkeur passen. Zowel Villa Vertigo en PHG hebben een rustig gedeelte als ook een party gedeelte, waardoor dit ook opties zijn. Op een zonnige dag is het bij beiden ook buiten zeer goed vertoeven. Nadeel is wel dat de hoeveelheid dames bij beiden in de middaguren niet overhouden. In ieder geval is de ontdekkingsreis naar en in een nieuwe club een gevalletje van ter lering en met de juiste dame(s) komt het ter vermaak gedeelte ook wel goed .

    Met vriendelijke groet,

    de juryvoorzitter/tiran

  26. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 7 maart 2020),Nulnulzeseneenhalf (12 oktober 2017),Pierke69 (25 november 2021)

  27. #39
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    . Babylon en zeker PSR zullen beter bij uw voorkeur passen. Zowel Villa Vertigo en PHG hebben een rustig gedeelte als ook een party gedeelte, waardoor dit ook opties zijn. Op een zonnige dag is het bij beiden ook buiten zeer goed vertoeven. Nadeel is wel dat de hoeveelheid dames bij beiden in de middaguren niet overhouden.
    Ik weet niet of ie er al komt, maar ik hoor dat bij Golden time de bezetting aan dames overdag er beter schijnt te zijn. Zelf geen ervaring mee, omdat ik er alleen een keer in de avond er Was.
    Ook vind ik de wellness met jacuzzi er fraai.

    Nadeel wel dat ik er geen rustig hoekje heb gevonden waar ik wat kon werken, dat er binnen gerookt wordt en eten buiten in een tent gebeurt.

  28. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (12 oktober 2017)

  29. #40
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik weet niet of ie er al komt, maar ik hoor dat bij Golden time de bezetting aan dames overdag er beter schijnt te zijn. Zelf geen ervaring mee, omdat ik er alleen een keer in de avond er Was.
    Ook vind ik de wellness met jacuzzi er fraai.

    Nadeel wel dat ik er geen rustig hoekje heb gevonden waar ik wat kon werken, dat er binnen gerookt wordt en eten buiten in een tent gebeurt.
    GT geeft geen vrijkaarten uit.

  30. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2017),Patjax (12 oktober 2017)

  31. #41
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Bedankt voor alle adviezen, ook per pb, we zijn overigens heel erg off-topic aan het raken. Zoals ik gisteren al schreef is de donderdag mijn drukste dag in de week, en vandaag, uh gisteren, was mijn agenda nog voller. De opmerking over de slapeloze nachten was, zo zult U allen begrijpen, een slappe poging tot humor en ironie. Zo erg is het natuurlijk ook weer niet.
    Ik ben een gewoontemens, als iets goed verloopt en ik voel me er gelukkig bij, dan hoef ik niet te veranderen. Ookal is het ergens anders beter of goedkoper of gezelliger of noem zelf nog maar wat. Maar ook een gewoontedier moet af en toe veranderen. Dat is in de laatste jaren gebeurt in mijn werk, mijn woonomgeving, mijn tijdinvulling, en ook heb ik ruim 2,5 jaar geleden het koene besluit genomen om eens een saunaclub binnen te stappen. Dat was toen YY. Dichtbij, ik kende de locatie nog van toen het 10 jaar ervoor nog een priveclub was, dus mocht het tegenvallen dan was ik zo weer thuis. Ik heb overigens een jaar eerder al eens op de parkeerplaats gestaan, maar heb me toen omgedraaid. De tijd was nog niet rijp.
    Ik ben ook lui, als je je hand niet optilt, dan hoef je hem ook niet te laten zakken. Concreet vertaald in mijn clubbezoeken betekent dat dat ik eigenlijk niet ver wil rijden. YY is voor mij een half uur, de rest is verder. Ik realiseer me nu dat er hier mensen zijn die van hun stoel vallen, al was het maar omdat sommige al 2 uur in de auto moeten zitten om in een gebied te komen waar de voertaal niet hoog Nederlands is, om nog maar te zwijgen over de tijd die ze moeten spenderen om überhaupt in de buurt van een saunaclub te komen.
    Ik ben vorig jaar eenmaal in PSR geweest, en ik wilde nog eens terug gaan, maar op het allerlaatste moment kwam er toen een kink in de kabel. Het is echter anderhalf uur rijden voor mij, enkele reis. GT ben ik vorig jaar tweemaal geweest en ik heb daar toen ook over geschreven. Ik vond het toen niets, als ik lees is het, voor mij althans, nog minder geworden. Behalve als je van maandag tot donderdag vroeg op de dag kunt gaan. Mijn berichten daarover werden toen niet in dank afgenomen.

    Ik heb besloten om de uitdaging op te pakken. Dat wil zeggen, ik ga op een zaterdagavond, laat in de middag, naar een voor mij onbekende club. Ik wil nog wel echter een slag om de arm houden over welke het moet worden. Ik hoop morgen of overmorgen genoeg tijd te hebben om van alle kansrijke clubs iets te lezen. Ik hoop dan ook dat de altijd meelezende Willem2 mij die paar dagen nog wil geven.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2017),Patjax (13 oktober 2017)

  33. #42
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Geachte heer 006,5 het valt mij op dat U de laatste tijd heel veel off topic schrijft.

  34. #43
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Geachte heer 006,5 het valt mij op dat U de laatste tijd heel veel off topic schrijft.
    Ik denk dat het nog meevalt. Maar als ik on-topic schrijf in bepaalde topics dan word ik gewist, verguisd of voor draaikont uitgemaakt. Dus, sorry, ik weet het effe ook niet meer

    Please, somebody, stop me.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  35. #44
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    De opmerking over de slapeloze nachten was, zo zult U allen begrijpen, een slappe poging tot humor en ironie. Zo erg is het natuurlijk ook weer niet.

    Ik heb besloten om de uitdaging op te pakken. Dat wil zeggen, ik ga op een zaterdagavond, laat in de middag, naar een voor mij onbekende club. Ik wil nog wel echter een slag om de arm houden over welke het moet worden. Ik hoop morgen of overmorgen genoeg tijd te hebben om van alle kansrijke clubs iets te lezen. Ik hoop dan ook dat de altijd meelezende Willem2 mij die paar dagen nog wil geven.
    Als je dan toch de uitdaging aanpakt, dan misschien misschien es wat anders en wat verders? Ik weet niet of je al ooit eens in een Fkk bent geweest, maar misschien dat Babylon het overwegen waard Is? Voor mij Was het wel even een culture shock dat alle dames er naakt rondhuppelen.
    Paar ups en downs, ze hebben er geen badjassen wat het voor mij wat fris maakt, ik weet niet of hun jacuzzi al gereed Is of dat je er misschien op kunt wachten, zeer belangrijk: bel slechts 1X aan en niet zoals ik 2X keer omdat ik dacht dat ik niet goed Had gedrukt, want bij meer dan 1X drukken je de welkomst comité mist (bestaande uit alle vrij beschikbare dames die bij de receptie je komen verwelkomen), en handig om je in het begin ergens te positioneren waar je de dames goed kunt zien wanneer ze heen en weer naar de receptie lopen, zodat je kunt zien wat voor 'vlees in de kuip' je hebt.

    Ik weet zelf niet hoe de situatie nu bij Magnum Is, maar tijdens mijn rondreis Had ik handig gebruikt gemaakt van de ruime openingstijden van de club. Vrijdag en zaterdag waren ze namelijk tot 7 uur in de ochtend geopend. Je zou er overdag aan kunnen kloppen, hele dag lekker relaxen, rond een uurtje of 00:00 naar de bovenste bar klauteren waar het lekker rustig Is en ze lange bankjes hebben. Een kleine 7 uurtje slapen, en in de ochtend van de meestal rustige zondag op je gemakje terug naar huis rijden.

    Hoop dat je hier wat aan hebt. Enneh, ik was het knipoog Emoji vergeten, maar denk dat iedereen wel doorhad dat die slapeloze nachten en grapje Was.

  36. #45
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

  37. Onderstaande 2 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (15 oktober 2017),Patjax (15 oktober 2017)

  38. #46
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Het belooft een zonnige nominatiezondag te worden. Laten wij daarvan maar gelijk profiteren met wat nominaties:


    MooieJoke in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/...828#post578828
    +1 voor Mooiejoke

    een openbare golden shower.... bewijst toch maar weer eens dat in Babylon zo'n beetje alles mogelijk is...
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  39. Onderstaande 2 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (15 oktober 2017),Patjax (15 oktober 2017)

  40. #47
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    +1 voor Mooiejoke

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=578828#post578828


    Alle vleselijke zonden zijn toegelaten in Babylon
    De zwarte wolf

  41. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (15 oktober 2017),Patjax (15 oktober 2017)

  42. #48
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    +1 voor den Elmo in de 7de Hemel

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...244#post578244

    Die foto, ja dat is een mooie kamer, hun mooiste, eigenlijk.
    De zwarte wolf

  43. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (15 oktober 2017),Patjax (17 oktober 2017)

  44. #49
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:14
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.977 in 965 posts

  45. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (15 oktober 2017)

  46. #50
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    +1

  47. Onderstaande leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (15 oktober 2017)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Freude 468*60