Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Annabelle (Roemeense)

    AnnabelleBunnyseks again
    Bij deze recensie



    Annabelle (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen, Massage, SM
    Extra info : Service kan/mag aangevuld. Dame gaf me de indruk soms te zeer haar best te willen doen (wat overacting) maar is verder correct in service jegens mij.






    DVP-Kenmerk – gepimpte bunny

    Bijzonderheden

    Ze lijkt op Cila en is daarmee een van mijn favoriete type dames nl. een bunnydame: grote lippen, vleiende stem, blond haar, sili’s, grote ogen die je ondeugend aankijken. Ze spreekt gearticuleerd beleefd en uit heel haar houding spreekt een respect voor de klant uit. Ze is niet opdringerig en aanvaardde het dat ik eerst naar de wellness wou omdat ik net al een kamer op had zitten.

    Ze heeft mogelijks siliconen borsten die toch zacht aanvoelen en haar lippen zijn mooi vol en groot. Ik hou van dames met sensuele grote lippen en mooie grote (voor)tanden die ze wulps tussen haar lippen laat schitteren. Ze heeft het.


    Waar hij haar ontmoette en de presales

    Ze zag me alleen zitten in de bar met een cola in de hand. Ze ging naast me zitten en stelde zich voor en streelde me onderhand. We maakten kennis en zei haar dat ik straks ging relaxen. Ze ging niet meteen weg en na wat praten vertrok ze naar een volgende potentiële klant.

    Later, toen ik Maria zag weg gaan met een andere beer, kwam ze weer naast me zitten. We spraken verder en ik legde haar mijn wensen uit voor op de kamer. Ze ging daarop nog een sigaret roken en kwam terug nadat ik een dame had moeten afwimpelen. We tokken naar een kamer. Of beter gezegd, we moesten eerst in de wachtzaal zitten. Een beeld van een hospitaal kwam bij me op, zelfs de ‘beltoon’ klonk even klinisch als in een hospitaal. Gelukkig was de zuster die me ging onderzoeken eentje die haar werktenue uitdoet en onderzoekt hoe het gaat met de seks tegenwoordig. Zulke seks-zusters, dat hebben ze niet in de hospitalen. Het nummer werd het onze, de klinische toon ging af en ze ging de sleutel halen na een aangenaam praatje in de wachtzaal.


    Kamer 48

    Het is een kamer op het gelijkvloers ergens. Het is de kleinste die ik heb gehad met een bed in de hoek met een spiegel, het licht werd helderder gezet. Het was ook warm dus ik zweette weer veel hier.


    Sessie

    De sessie met Annabelle begon met een snelle douche op haar vraag terwijl ze het bed gereed maakte. Ze vroeg de klassieke vragen of ik getrouwd ben, kinderen heb, waar ik woonde, wat ik deed etc. Bij de laatste vraag zei ik dat ik dat later zou vertellen. Ze merkte vast dat ik aan de verlegen kant was.

    We gingen op bed en begon met m’n wensen weer uit te leggen en die deed ze vervolgens uitstekend. Ik merkte wel dat ze ‘een rol speelde’. Eigenlijk deed ze alles net als Cila al wist ze niet dat die dame dit al 2x gedaan heeft. Weer vroeg ik me af of ze familie zijn. Ik heb het haar niet gevraagd, helaas. Het enige verschil is dat Annabelle het wat tè goed wil doen. In het uitleven van haar rol haar klant te plezieren dreigt ze in de acteerval te trappen. Hiermee bedoel ik dat de dame ze te hard probeert haar rol te spelen, dat het wat te duidelijk wordt dat ze het speelt. Deze zijn ook de dames die luidruchtig worden als je ze neemt. Sommige menen dat en doen dat als ze ervan genieten, andere dames spelen dat en dat is extra ergerlijk.

    Het condoom werd al redelijk snel omgedaan. Seks met haar op me ging gewoon niet goed en dat komt omdat m’n onderbewuste het over-acteren heeft opgepikt. In doggy ging het wel makkelijker en ik kwam heftig zwetend klaar. Het is de 5de kamer en voor mij duidelijk om het hierbij te houden. De tijd gaat erg snel in een club en had ik een van de olijke dames willen nemen die ik tijdens het ontbijt had gezien maar er was simpelweg geen tijd en geen energie meer over.


    Afsluiten

    Na de seks ging ik weer douchen en dan spraken we wat na terwijl we afruimden. De laatste vraag ‘wat ik deed’ moest ze per se weer stellen en gezien m’n frustratie aangaande werkverandering zei ze dat het een risico is: het kan goed uitpakken of niet. Op naar de lockers en mijn laatste 50€ van het weekend afgestaan. Ze gaf me een kus en weg was ze. Later zag ik Cila en dat bevestigde nog eens mijn vermoeden hoe goed die 2 op elkaar lijken.


    Aftersales

    Geen, ik bleef ook niet lang. Ik zag ze langs gaan met een andere klant toen ik me weer omkleedde.


    Conclusie en score

    Een correcte vriendelijke dame, komt wat ‘fake’ over maar is geen jaagster, geen fuck & go. Ze kan wat doen aan haar overacting. Herhaling zie ik niet meteen gebeuren.

    Score: 7,0 / 10

  2. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 oktober 2017),Mr Bluenose (27 oktober 2017),Sjeufke (26 oktober 2017),sofaking (26 oktober 2017),yylover (27 oktober 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Kan samengevoegd worden met al reeds bestaande topic.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...120#post544120

  4. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    ANNABELLE (SixSens) - Servicegerichte bunny
    Bij deze recensie


    Uiterlijk en Karakterschets

    Een dame met dikke lippen? Check. Diktiet? Check. Goed gemanierd, verstandig spreken en duidelijk GFE-materiaal? Alles check. De dame ziet er in eerste opzicht 'onecht' uit, ze is nogal opgemaakt. Ze spreekt echter goed Engels en is in het trotse bezit van het olifantengeheugen DVP's eigen want ze herkende me van Yinyang. Dat was dd. 29 Februari al enige tijd geleden. Zelf moest ik dit opzoeken: dit is de dame die ik toen verwarde met Cila want ze hebben dezelfde présence van de bunny. Ze moest toen blond zijn geweest, nu zijn haar haren zwart waardoor ik ze natuurlijk niet herkende.

    Presales

    Haar herkenning uit Yinyang deed me veel pogingen wagen de dame plaatsen, uiteindelijk heb ik in mijn YY-verslagen en gewraakte excelletjes moeten zoeken en daar stond ze inderdaad. Het is gemakkelijker als de dame je reeds kent en weet welke knoppen ze moet indrukken om deze ijsbeer ge te maken en ik liet haar de sleutel halen.


    Kamer

    Nr 1 met de Nr. 1


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    GFE met een toffe dame die nu wordt gemist in deze tijd van het jaar.

    2) Duur:
    30 minuten

    3)Sessie:
    Dit is een verstandige dame en ik kan met haar meer en betere conversatie voeren dan met andere DVP's en dit is omdat ik me bij haar meer op mijn gemak voelde, begrepen, gerespecteerd. Dat kan echt een wereld van verschil maken in een sessie, en het ging in de richting van een GFE. Ze was goed in het dominantiespel en kon me daar goed in verleiden. Ze heeft heerlijk zachte borsten en was erg goed mee in wat ik wou, ze weet hoe ze me gek kon maken en ik kon zo geil worden van haar lekkere zachte lichaam en haar borsten te strelen en de mooie lippen te beroeren. De seks was heerlijk ze deed heel goed mee. We maakten het af in doggy-style en ik kwam heerlijk in haar klaar. In het condoom dan toch... Het verliep met wat meer moeite: dit is een teken dat de vermoeidheid hier toesloeg en de winterdip nog niet was geweken. Na de seks was het relax en bleven we nog napraten, ze keek niet strikt op de tijd. Corona was toen al ter sprake, de ernst ervan was nog niet bij ons beiden doorgekomen. Met deze dame is het super kameren en is voor mij een aanrader nog eens terug te keren als die gelegenheid zich mag voordoen.

    4) Afhandeling - betaling:
    Correcte afhandeling, 50€ en een kus


    Aftersales

    We hadden later elkaar nog gekruist en ze vraagt naar het welbvinden, ook in de varanda zat.

    Fazit en Score beleving

    Deze dame geeft goede correcte service en ga zeker nog op herhaling!

    Belevingsscore: ****
    De zwarte wolf

  5. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 7 juni 2020),mentholbear ( 7 juni 2020),pret ( 8 juni 2020),schoolmeester ( 7 juni 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Freude 468*60