Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Diana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard Diana (Roemeense)

    Deze Milf dame zat aan de bar, en gebruikte haar gezichtsmime om aandacht te trekken. Animeren mag niet in VV.
    Ik had al een paar maal kort met haar gekletst.
    Uiteindelijk met haar naar de kamer.
    Nou, ze is goed geproportioneerd. Ze gaf aan het lekker te vinden dat ik m et mijn lippen over haar lichaam heen ging. Ze stond voor me op de rand van het bed, ik kon overal goed bij!
    Staand voor haar heeft ze me prima gepijpt. Dat hebben die oudere dames wel vaker dat ze dat goed beheersen. Diana i i g ook.
    Haar daarna gewoon lekker stevig van voren genomen. Het condoom zat goed vol, dat had ze dus prima gedaan.

    Ja, was echt prima.
    Ze zouden eigenlijk altijd een paar goede Milfs in elke club paraat moeten hebben. Grote kans op een goeie beurt.

    Johan
    (zeker te weten dat deze topic niet al bestond??)
    Laatst gewijzigd door Johan35; 9 augustus 2015 om 18:51 Reden: niet ondertekend

  2. Onderstaande 2 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 augustus 2015),Don Rudo ( 9 augustus 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Misschien kunnen we daar Picasso 1 eens op af sturen zodat hij kan checken of deze goed geproportioneerde MILF inderdaad een rasechte Spaanse is.

  4. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 9 augustus 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    dit is waarschijnlijk lorena uit Acapulco gold, ze spreekt ook goed spaans. Een dame die zich in acapuco gold lorena noemde en hier in vila vertigo diana heet. Ik had een ontspannen gesprek met haar na de eerste sauna. Ze deed echt geen enkel poging om ene sleutel, dat gaf later de doorslag. Ze is heel relaxed, echte milf dat wel, die zich graag van ell kanten laat pakken, C-cup hanteren, lekker volle kont , ik mocht heerlijk vanachter klaarkomen, met een volle zaak is at toch wel een inde betere orgasmes om mee te beginnen.

  6. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (26 juni 2016),pret (26 juni 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik zat in de loungebar en met de aanwezige dames een wedstrijdje gekke bekken trekken te doen. De zon viel binnen op een wijze waardoor een dame haar ogen samenkneep. Ik bood haar mijn zonnebril aan en gretig maakte ze daarvan gebruik. Ze vroeg of ik rookte en na mijn ja zochten we het terras op. Ze stelde zich voor als Diana, een 34-jarige Spaanse (maw Roemeense). Al snel bleek dat we beiden dezelfde schroefjes misten. De kamervraag van haar kant bleef uit dus zelf maar voorgesteld om ons in intiemere sfeer terug te trekken.

    Wat volgde was een rustige GFE-sessie met een dame die goed aanvoelt wat de voorkeuren van een man zijn en binnen no time de "gevoelige" plekjes ontdekt heeft. Het tongzoenen was teder en sensueel. Het pijpen was precies zoals ik het lekker vind, maar had met meer druk gemogen. De ballen werden uitvoerig gelikt, ook in 69 waren we complementair en haar edging handjob is werkelijk subliem. Uiteindelijk hebben we het geheel in twee standjes afgemaakt waarbij onze ritmes moeiteloos op elkaar aansloten.

    Na 90 minuten zeer tevreden de kamer verlaten. Deze MILF weet hoe het heurt en heeft daarnaast dezelfde absurde humor als ik. Nu kom ik niet zo vaak in VV, maar zou bij een volgend bezoekje zo weer met haar naar de kamer gaan als ze er is.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (12 maart 2019),licky luke (15 mei 2017),Manureva (16 mei 2017),Sjeufke (14 mei 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Diana (Roemeense)

    Diana (Villa Vertigo) - De Zotte doos
    Bij deze recensie


    Paspoortje



    Diana (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal tot streus
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
    Extra info : Krullend zwart haar, vrolijke dame, zeer goede service en veel aftersales. Kleur ogen groen-bruin






    DVP-Catalogus - De zotte doos

    Bijzonderheden

    Een streus gebouwde dame, helemaal niet volslank ze is gewoon wat zwaarder gebouwd waarbij alles nog op de juiste plaatsen zit, laten we maar zeggen. Ze heeft pretlichtjes in haar ogen en is erg spontaan. Ze valt op met haar prachtige zwart krullende haar en omdat ze zo druk doende en actief is. Later op de avond en in de nacht was ze vaak lachend op de dansvloer van de bar te vinden dansend op Manele gekscherend met klanten, ook met mij. TZ zit in haar service.


    Waar hij haar ontmoette en de presales

    Ik zag haar in de tweede barruimte bij de sauna om het maar zo te noemen. Ze was pralines aan het eten en ik had onmiddellijk een klik met haar. Ik wist gewoon dat het goed ging komen. We hebben ons in een van de ruime ligzetels genesteld en kennis gemaakt. We hadden een leuk gesprek en lang duurde het niet want ik was verkocht voor haar. Ik vroeg haar de sleutel te halen.


    Kamer 21

    Deze keer was het een kamer op het gelijkvloers dat je kan bereiken vanuit de 2de barruimte. Ze had zelf een voorkeur voor kleinere beter verlichte kamers zoals ik, een pluspunt dat ons verbond.


    Sessie

    We begonnen direct aan de actie en ze deed in alles zeer goed mee. Rolspellen en dominantie kan ze goed en ze genoot er naar eigen zeggen zelf enorm van. De seks verliep helaas wat moeizamer voor mij: ik kon niet komen ofschoon dat goed had moeten zijn. Vreemd maar goed zo was dat. Er was wat glijmiddel bij gemoeid, misschien daarom? Trying too hard wellicht? Ik zweette ook erg. Zijzelf beweerde dat ze klaar gekomen was. Dat valt voor mij moeilijk te bewijzen natuurlijk. Ik ben dan masturberend klaargekomen terwijl ze me verder teasde. We waren ene paar minuten overtijd maar dat rekende ze niet mee.


    Afsluiten

    We ruimden rustig pratend af en aan de lockers gaf ik haar 50€ mee.


    Aftersales

    Uitgebreid! Ik heb haar vaak weer omhelsd, gekust, met haar gedanst,... ze was steeds spontaan en vriendelijk.


    Conclusie en score

    Een hele leuke dame die een herkansing waardig is op gebied van seks. Zoiezo was haar service-niveau bij de hoogste dit jaar!

    Score: 9,5 / 10
    Vazkor-score: **
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 26 oktober 2017 om 21:29

  10. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),Mr Bluenose (27 oktober 2017),Sjeufke (26 oktober 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Kan samengevoegd worden met het volgende al reeds bestaande topic

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...563#post441563

  12. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 6 maart 2020),Manureva ( 1 november 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Diana is sinds gisteren met vakantie.

  14. #8
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    is deze dame nog gesignaleerd in de vila?

  15. #9
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    is deze dame nog gesignaleerd in de vila?
    Ja deze dame is nog in de Villa aanwezig. (Leeftijd 35jaar)

  16. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 maart 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

  FKK Artemis 468*60