Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Aleksandra (Roemeense)

    Aleksandra (Villa Vertigo) - Lookalike van een failed date
    Bij deze recensie


    Paspoortje




    Aleksandra (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Vingeren, SM
    Extra info : ROllenspel + Dominanz ok, zeer goede sessie mee gehad






    DVP-kenmerken - date-lookalike

    Bijzonderheden

    De dame is lichtjes gebruind en heeft lang bruin haar tot haar middel. Ze was gekleed in een zwart setje en keek me direct in de ogen gedurende de presales. Het was geen geforceerd gesprek geweest en dat zat wel goed met die klik. Ze is slank, maar niet te slank. Een zachte dame en ik hield ervan haar mooie lichaam te strelen.

    Een ander kenmerk dat meer persoonlijk is hier dat ze me sterk deed denken aan een meid waar ik nog een Valentijnsdate mee had...or so I thought. Die had echt een vijs of 3 los en dronk de ene Amaretto na de andere (meer dan 10 for sure), goot borrelnoten op de grond omdat een of andere vent 3 seconden te lang naar haar borsten keek en zette daarom de bloembakken van het café bij de buur waar ze nog maanden bleven staan ook. Geen goede herinneringen, ik geilde erop, zij speelde de manipulatieve bitch dat zich liever door klootzakken liet neuken…

    Toch ging ik met Aleksandra op kamer al was het maar omdat ik weer geilde op (de herinnering aan) haar: het verleden dat weer tot leven kwam, zeg maar. Met haar heb ik weer een afrekening mogen afstrepen op de todo bitch-lijst. Aleksandra had gelukkig correctere manieren en was veel vriendelijker dan die dame uit mijn dating-verleden. Dat ze me nog eens dit schrikken door 'Boe!' te zeggen maakte de gelijkenis nog eens helemaal af want die andere deed dat constant in 't echt, op chats,...


    Waar hij haar ontmoette en de presales

    Ik zat helemaal achteraan in de club in een van de mooie zetels achter de bar naast de kino. Ze stapte op me af om gewoon wat te praten en natuurlijk te vragen naar boven te gaan. Ik hield de boot eerst af maar we hebben wel verder gepraat over vanalles, typisch de gemeenplaatsen zoals het werk, een favoriet onderwerp tegenwoordig (not). Tussen de stiltes door keek ze glimlachend in m'n ogen en ik begon me warm te voelen. Een goede techniek: lang in de ogen kijken. Ze zou m'n frustraties en down-gevoel wegnemen met het plezier dat we zouden beleven. Heb haar dan maar over m'n wensen ingelicht en ze ging enthousiast in mee. Ik besloot het erop te wagen. Ten slotte was de presales positief, ze was niet erg opdringerig en ik ondervond toch een klik. Ze heeft me betoverd met die lange blikken, zal ik maar zeggen.


    Kamer 5

    Dit is een kamer op de bovenverdieping. Deze zijn ruim en zien er erg stijlvol uit. Ze hebben een douche en je kan er apart gaan zitten want er is een tafel en zetels. Nadeel is dat de kamer niet erg goed verlicht is. Je kan ervoor kiezen de kamer duister te houden maar niet om het lichter te hebben met die 2 groteske lampenkappen aan beide zijden van het ruime bed. Dat is jammer.


    Sessie

    Ik ontdekte ineens dat ik de verkeerde plastiekzak mee had dus moest ik terug naar de lockers om dat te wisselen wat niet onopgemerkt was. Met het juiste gerief incl. chocolade toog ik weer naar de kamer en ze stond achter de deur om 'Boe!' te roepen. Dat is nog het enige dat ze moest doen om de gelijkenis met m'n failed date compleet te maken wat haar onder vrienden de bijnaam 'boe-vrouw' opleverde. En deze DVP deed net hetzelfde. Toeval bestaat niet.

    Ze had het bed gereed gemaakt en ze kleedde zich uit. Werkelijk een mooi lichaam had ze en ben gewoon zeker dat m'n date al evenzo was maar met haar dikkere borsten erbij. Ze speelde eerst met me, deed het rollenspel heel goed mee en vervolgens hadden we redelijk geode seks. Dit duurde lang genoeg en we bleven in het standje waarbij ze me bereed. De geweldige dame heeft me lekker klaar gereden en ik had een heel goed eerste orgasme van het weekend. Ze trok zich zachtjes terug en het condoom werd verwijderd.


    Afsluiten

    We praatten en speelden nog na en ik zei haar dat een 2de maal mogelijk was (maar niet op dezelfde dag noodzakelijk). We ruimden af en gingen naar de lockers waar ik haar 50€ gaf. Ze vroeg ineens een fooi bij. Vind ik not done maar goed, gaf haar toch maar een want ze heeft ten slotte 2 fantasieën in één verwezenlijkt. Dat van die failed date weet ze trouwens niet. En als ik er zo naar terugkijk moet ik zeggen dat ik geen seconde verrast was dat ze die fooi voor zichzelf vroeg.


    Aftersales

    Nauwelijks helaas. Als haar aftersales even goed waren geweest als de presales was ik misschien nog 50€ armer. Ze deed geen toenaderingen meer en bleef zitten of keek me van verre aan. Ze vertelde wel alles door aan haar vriendin die Cleo of Clea heette. Die wou ook met mij op kamer. Het had goed kunnen zijn maar het is er niet van gekomen met haar een kamer te delen.


    Conclusie en score

    Een hele goede dame bij wie herhalingsgevaar vast staat! Ze heeft me compleet verrast in positieve zin betreffende de service in deze club. Later zou ik nog tot de conclusie komen dat ik met m'n eerste Vertigo-dame Danielle net minder geluk heb gehad in December want daarna is het steeds super geworden.

    Score: 8,5 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 26 oktober 2017 om 21:28

  2. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (26 oktober 2017),dennisw (29 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),Mr Bluenose (27 oktober 2017),Sjeufke (26 oktober 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

  Living Room 468*60