Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Rookie

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2017
    Last Online
    7 december 2020 @ 20:59
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Rookie

    Hoi, ik ben Ijsbaard.
    Een nieuweling als het gaat om wandelen.
    Sterker nog, ik heb nog nooit gewandeld. Echter lijkt het me zeer interessant, vandaar dat ik op dit forum hopelijk wat informatie kom opdoen.

    Wees vrij om me tips te geven! Gevraagd en ongevraagd

  2. #2
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 16:54
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    welkom en veel plezier met wandelen

  3. #3
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Tips ? Kerel, er zitten honderden beren op dit forum met evenveel verschillende meningen.

    Laat maar weten wat je precies zoekt en de tips komen vanzelf.

    Mijn tip, scroll door dit forum en bekijk de verschillende sauna clubs, lees de verhalen om daarna gewoon ergens te beginnen.
    We lezen overigens wel heel graag jouw eerste verslag.

    Succes !!

  4. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Indien je nooit gewandeld hebt, is het beste advies die we je kunnen geven, is om er niet aan te beginnen.

  5. #5
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    ja het is uiterst verslavend, er zijn zo veel mooie dame soms nog te hebben en er zijn er iedere dag weer nieuwe heerlijke geile dvp's
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  6. #6
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Welkom ijsbaard.
    Ga nooit langer dan een half uurtje en pak nooit iemand meer dan 1 keer op een dag, ga niet pannekoeken en luister niet naar de verhalen van de dames. Eigenlijk laat alles na wat ik wel doe. Wens je veel plezier in het gebeuren en wie weet zien we elkaar eens.

  7. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijsbaard Bekijk bericht
    Hoi, ik ben Ijsbaard.
    Een nieuweling als het gaat om wandelen.
    Sterker nog, ik heb nog nooit gewandeld. Echter lijkt het me zeer interessant, vandaar dat ik op dit forum hopelijk wat informatie kom opdoen.

    Wees vrij om me tips te geven! Gevraagd en ongevraagd
    Ik ben geen expert op het gebied van de termen, maar Was wandelen niet de ramen, of valt het ijsberen er ook onder?

    Tip voor iemand die nog niks over saunaclubs weet, zoek eerst een op wat het Is, verschil met fkk, RTC en andere type clubs, en kom met gerichte vragen. Een hele stormvloed aan tips is ook overweldigend.

    Misschien wel handig zou een sticky zijn met een soort basic info overzicht. Er zijn wel posts met algemene info, maar weet niet waar die zijn.

  8. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Zorg dat je een relatie met een (bij voorkeur Roemeense) DVP begint (in elk geval dat jij het als relatie ziet). Druk iedere lezer hier op het hart dat het slechts een vriendschap is en dat jij erop staat om alle bezoekjes gewoon het volle pond te betalen. Schrijf er hier over! Laat ons meegenieten, nu de laatste pogingen in deze richtingen weer met een sisser dreigen af te lopen... ...

    En nu even serieus: verlies je er gewoon niet in. Bepaal wat jou leuk lijkt. Wil je (snelle) sex en uitvinden hoe het is om sex tegen betaling te hebben. Bezoek een ramenbuurt, afhankelijk van wat je zoekt dicht bij je in de buurt of juist verder weg.

    Wil je echt naar een club? Een dagje relaxen, met als mooie bijkomstigheid ook nog sex met een vrouw die je in elk geval beter hebt kunnen "voorselecteren" omdat je de dames hebt kunnen observeren en aan een intakegesprek hebt kunnen onderwerpen, bezoek een saunaclub.
    Afhankelijk van je voorkeur voor Botox-bimbo's of girls-next-door en disco of familiaire sfeer in de club en overdag of juist 's nachts clubben kun je je hier op het forum een goede mening vormen als je de verschillende clubtopics doorleest.

    Laat je bij de keuze voor een dame vooral niet leiden door de recensies hier. Different strokes for different folks! Verken als je enig zelfvertrouwen hebt de clubs en dames (in elk geval in het begin) in je eentje, ondanks de tendens die ontstaan is dat ervaren ijsberen zich als mentor in hun favo-club opwerpen om vervolgens hun favo-dames in de uitverkoop aan je te doen.

    Je definitieve voorkeur weet je pas als je zelf meerdere soorten van P6 en/of clubs bezocht hebt, want niets is wat het lijkt en niets lijkt wat het blijkt. Veel plezier!
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  9. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 oktober 2017),pret (25 oktober 2017)

  10. #9
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Buiten de goede adviezen die reeds gegeven werden...
    Realiseer jezelf dat wandelen als ongebonden man helemaal iets anders is,dan wandelen als gebonden man.
    Maak voor jezelf vooraf uit,of het wandelen top secret moet zijn/blijven,of dat je er mee naar buiten komt.
    Bedenk dat eens je gaat wandelen,de wandeling nooit zal eindigen.
    Bekijk objectief jou eigen financiële situatie,om uit te maken of wandelen financieel realistisch is,het kost namelijk geld!
    Stem je wandel gedrag dan ook af naar je eigen financiën,ga dus niet tellen op fora hoe dikwijls anderen het doen....
    Bedenk dat zowat alles wat met prostitutie te maken heeft,maatschappelijk niet aanvaard wordt(jawel anno 2017 nog steeds).
    Gebruik maken van de diensten van een prostituee,is evengoed maatschappelijk not done.
    Binnen een gesloten gemeenschap van gelijkgezinden zoals op dit forum,lijkt het allemaal heel normaal...
    In de echte wereld,liggen de zaken heel anders!
    Hou er rekening mee dat sex met een pro,helemaal anders is dan sex met je vriendin.
    Bedenk tevens dat niet elke man geschikt is om als wandelaar door het leven te gaan,sommige mannen kunnen het nu eenmaal niet plaatsen...en of voelen zich er niet comfortabel bij.Dat laatste komt trouwens meer voor dan je zou denken,aldus talrijke dvp die mij dit tijdens prive etentjes wisten te vertellen.
    En last but not least,hou sex en liefde volledig gescheiden....anders ben je zo een vogel voor de kat.

    Indien je aan al deze criteria kan voldoen,is wandelen op zich niet alleen sexueel bevredigend,maar tevens een verrijking en meerwaarde in het leven.Je zal dames uit geheel de wereld ontmoeten,in contact komen met culturen die je voorheen totaal onbekend waren.Kan je dit alles niet op een nuchtere manier plaatsen,blijf je beter uit het wereldje van de full illusion!

  11. Onderstaande 3 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (25 oktober 2017),Wentelt Eefje (25 oktober 2017),yylover (25 oktober 2017)

  12. #10
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Als het je leuk lijkt, zou ik gewoon eens gaan eigenlijk. Afhankelijk van wat je aanspreekt, kun je met de informatie op het forum wel een leuke club vinden om te beginnen. Ik zou dan niet alle recensies door gaan akkeren, maar even kijken naar wat voor soort club het is. Als je graag discosfeer hebt 's avonds, dan is bijvoorbeeld PSR niet de meest geschikte tend. En als je voor het kameren graag relaxt met een dame wilt hangen en babbelen, dan is GT ook niet de ideale club om te beginnen.

    Verder is het belangrijk dat je na het volledig genieten van de illusie, de parkeerplaats afrijdend alles wel op waarde in weet te schatten. Het zijn hoerenkasten. Niets meer, niets minder. Verder hebben volgens mij velen vooral na de eerste keren het gevoel dat ze de dag erop alweer terug willen.

  13. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 oktober 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.