Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Julia (Roemeense) Vingerlingstraat, kamer 15/4



    Julia (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig), Onbekend
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Ultraslank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 40 min + minuten
    Service : NMC, PMC, Massage
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (24 oktober 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Vandaag zat ze op 15/4, las elders dat ze ook wel op 15/1 en 15/2 gezeten heeft. Nieuwe aanwinst, en wat voor 1. Een van de betere SKW ervaringen van de afgelopen periode, Top3 zeker wel. Geniepige meid, ze zegt dat ze van niks weet maar ondertussen... Ik kan het nog gekker vertellen, vanavond bij haar geweest , kennismaking, spontaan verlengd voor een wat langere massage "not good in it no experience".. Nou meid, als je dit "not Good "noemt dan belooft dat voor als je wat bijgeleerd hebt (jaja Beren, ze wil wat massagelessen gaan volgen) . Nou moet ik zeggen dat het voor het eerst in lange tijd is dat ik op de vraag of iemand ook masseert niet meteen de "yoou pay extra"vraag kreeg, Julia ging gewoon aan de gang, gaf een beleefde reminder dat de tijd er op zat en toen ik zei dat ik dan wat langer wilde blijven zei ze gewoon "ok" en niet het de laatste tijd gebruikelijke "pay first".. Wel veel olie gebruikt, dus niet iets als de toverheks thuis op je wacht. Intiem van grote klasse. Stevig meebewegen... Tot zover niet echt "kan het nog gekker maken", dat komt nu. Geheel bij over deze ontdekking ging ik de straat weer op, op zoek naar een volgende prooi. Er bleef wat knagen... Rondje lopen, ik keek naar links, ik keek naar rechts... Mwaaaah net niet... Nee die ook niet... Oh help die zware trans in VT lonkt en probeert me weer te lokken... Heeelp.... Nee... Oh die... even vragen "gatver wat een vislucht uit die bek"en we mompelen iets van "mebbie leejter"... Dan zie een stel zatte onguren types bij 15/4 ... Nou, normaal sta ik daar vrij neutraal tegenover maar vanavdon dacht ik "neee niet jullie" en ze dropen af... En verdorie. Ik ging die kant op... En ik ging weer naar julia... En nu ging het echte helemaal los.... twee keer op dezelfde avond bij dezelfde dame, nog nooit gedaan


    Eigenlijk is ze iets te slank, mager zelfs, maar ze kan maar niet aan het eten wennen hier, flink afgevallen. Op mijn tip dat ze maar chocolade moest eten zei ze dat ze daar niet tegen kon. Goed, deze dame kunnen we dus niet met chocodingen verwennen
    Cupje A? Da's misschien wat overdreven het zijn wat zachte mini A tjes..
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 24 oktober 2017 om 02:20
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  4. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (25 oktober 2017),Patjax (24 oktober 2017),pret (24 oktober 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Eigenlijk is ze iets te slank, mager zelfs, maar ze kan maar niet aan het eten wennen hier, flink afgevallen. Op mijn tip dat ze maar chocolade moest eten zei ze dat ze daar niet tegen kon. Goed, deze dame kunnen we dus niet met chocodingen verwennen
    Cupje A? Da's misschien wat overdreven het zijn wat zachte mini A tjes..
    Stroopwafels en ander caramel spul?

    Wel goed tandjes spoelen en poetsen. Voor je het weet ziet haar lach er anders als een piano toetsenbord uit 🎹

  6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (25 oktober 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

FKK Artemis 468*60