Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Anna (Nigeriaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard Anna (Nigeriaanse)



    Anna (Nigeriaanse)
    Leeftijd : 39 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Anders Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Beffen, Aftrekken, Rimmen bij haar
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

  3. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (20 oktober 2017),phoenix ( 4 november 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Lekker Diing 24 november 2017 sessie 1: Anna (KENIA)


    mogelijk een andere dame (deze komt nl zeker uit Kenia, woont al zeven jaar in Duitsland)
    stukje uit mijn eerder prozaatje

    . En wel zette ik me naast Anna (Kenia). Een dame waar ik vorige leer wel een leuk gesprek hag gehouden, en waarvan ik toen al dacht….op mijn verlanglijst. Ze was een beetje schuchter, en vroeg of ik op een andere dame aan het wachten was (Cora, Bea, Diana somde ze op). Sportief van haar en opmerkzaam dat ze inderdaad wist dat ik af en toe met genoemde dames kamerde… Na haar verteld te hebben dat ik het leuk vond om met haar even te kletsen en niet op een andere dame wachtte nam ze het heft in handen… vleide zich lekker tegen me aan, een been van haar over mijn ben, en met haar vingers besloot ze heel zachtjes mijn ballen af en toe te strelen… onder mijn berenvachtje dat wel, maar het voelde weergaloos. Doortrapte Anna…. Maar ze had mijn verstand met deze slimme benadering uitgekregen. En mijn lul op aan… Gelukkig stond ze op mijn verlanglijst dus na een kwartiertje kroelen maar een kamer opgezocht. Nu, Anna wee hoe het moet heren beren. Uitgebreide vrijpartij al staande voor het bed. Volop zoenen/strelen/ alle plekjes aan de beurt. Minstens een tiental minuten. Daarna uitgebreid vozen op het bed, lichte strelingen op haar buik met olie en al, uiterst sensitieve dame, die het heerlijk vond om tot een eclatant orgasme te worden gebeft. Ik aan de beurt, super blowjobs en veel tongzoenen. Jummie neuk partij, steeds tot vlak aan het randje…. Een 69-er waar ik helemaal van onder de indruk was, en de kleine mynasch ook kan ik u verzekeren. Al liggend op mijn rug haar nog heerlijk uitgelikt en tegelijk haar lichaam betastend. Dit leverde een tweede orgasme bij de dame op. Ze had eerder al verteld dat ze net van vakantie cruise op de middellandse zee terugkwam een paar weken geen orgasme had gehad. Welaan dat euvel was verholpen/ We hebben er geloof ik beide van genoten. En Anna, heel veel dank. Kom vast terug….


  5. Onderstaande 3 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (25 november 2017),phoenix (25 november 2017),schoolmeester (25 november 2017)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    zomer in Gallardo sessie twee: Anna (Ghambia?)

    ik denk dat dit draadje naar Gallardo kan.



    deze anna komt (zei ze) uit Ghambia...

    Het werd een beetje drukker, en bij de bar zaten Anna en Cora, waar ik een poosje bijheb staan praten. Die trachtten natuurlijk mij aldaar op voor hen goede gedachten te brengen. Was een geil gesprek, waarin de onderwerpen snel de revue passeerden, en ik flink “ter hand” werd genomen. Leuke ervaring. Een trio wilde ik echter (nog) niet aan. In de kino kwam ik later Anna tegen, die mij mijn tweede sessie inluidde.
    Opnieuw een heel fijne sessie. Super meid die probeert het zo lekker en leuk mogelijk voor jou te maken. Respekt voor deze dames is volledig op zijn plaats. En wat een passie. Flapperdeflap.


  7. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar ( 9 juni 2018),Husky ( 9 juni 2018),jansenroy ( 9 juni 2018),Sjeufke ( 9 juni 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.