Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 213
  1. #26
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard

    Helemaal goed dan! Ben er een jaar geleden geweest. Was toen prima. Veel sex sessies gedaan en sfeer was prima. Toen ook nog groepsex! Wat is dat gaaf zeg. Maar dat zal nu in de november actie wel niet terug zijn. Laat je relaas horen, firstme. Dan volgen er vast weer meer (en ik ook).

  2. #27
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Ben afgelopen maand 2 maal geweest en beide keren heb ik het er goed naar de zin gehad. Prijzen van entree en dames waren oke, service was bij de dames die ik bezocht heb goed en ik vond de sfeer fijn. Nu ze weer teruggaan naar pt concept is dat voor mij een reden om weer ff weg te blijven, ik heb geen zin om tussen als schoorsteen rokende en luid schreeuwerige afwerksex roma tantes te zitten. De laatste 2 jaar was het een aflopende zaak qua sfeer en service van de dames. Ik begrijp de leiding daar wel want toen ik er de laatste keren was waren er 5 dames en zo ongeveer evenveel heren en ja daar kan de kachel daar natuurlijk niet van branden. Ze hadden het wat meer tijd moeten geven, jammer.

  3. #28
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erru Bekijk bericht
    Ben afgelopen maand 2 maal geweest en beide keren heb ik het er goed naar de zin gehad.

    Nu ze weer teruggaan naar pt concept is dat voor mij een reden om weer ff weg te blijven, ik heb geen zin om tussen als schoorsteen rokende en luid schreeuwerige afwerksex roma tantes te zitten.

    Ik begrijp de leiding daar wel want toen ik er de laatste keren was waren er 5 dames en zo ongeveer evenveel heren en ja daar kan de kachel daar natuurlijk niet van branden. Ze hadden het wat meer tijd moeten geven, jammer.
    Meer tijd geven..dat zal ook vast wel gaan gebeuren want na 31/12 is het Partytreff concept definitief verboden.

    Denk je dat er nu weer andere dames komen??
    Daar zat toch het grootste probleem, te weinig dames en vooral de types die elders niet aan de bak kunnen komen.

    Met een vergelijkbare line up als in de jaren 2007-2011 redden ze het gemakkelijk met het nieuwe concept, maar om de één of andere reden lukt het ze maar niet om leukere dames binnen te krijgen en binnen te houden. Beetje kip-ei verhaal maar vooral een stelselmatig falen van de bedrijfsleiding waar de rol van Barbara nog de meest negatieve is.

    Vroegah was alles beter...
    En vroegah komt ook niet meer terug, maar dat de club er al een paar jaar een prutzooi van maakt is gewoon triest, voor zowel de bezoekers maar ook voor de dames die dit behoorlijk in hun inkomsten voelen en dus al snel hun biezen pakken.
    Kip-ei dus als het ware, met maar één redmiddel: Andere zetbaas erin of de eigenaar en zijn sympathie vrouw er zelf weer een dagelijkse rol laten spelen. Zij wisten in ieder geval hoe een club gerund moest worden en waren in staat om toppertjes binnen te halen.

    Heel misschien ga ik Xanten nu toch nog maar eens één keer bezoeken; als onderdeel van een "Ten years after" afscheids tournee.
    En Garde

  4. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye (17 december 2017),rmjhexe (11 november 2017)

  5. #29
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 18:00
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Xanten enkele jaren geleden....., mooie tijden beleefd daar, vooral met ELVIRA, dame was ergens in de 50 maar haar orale kunsten waren uitmuntend.
    Die gouden tijden op de oude lokatie, geweldig was dat.
    Nieuwe adres ben ik nog niet geweest, maar dat zal nog wel een keer gebeuren.
    Ik wens alle ijsberen nog veel wandelplezier en geniet ervan.
    Groeten van de schoolmeester.

  6. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye (17 december 2017)

  7. #30
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    De laatste 2 keren dat ik er geweest ben was er een Ned. thekedame, een verademing bij Barbara vergeleken en het eigenaarsechtpaar waren beide dagen aanwezig. Ze maakten met iedereen een praatje, gezellig dus zoals het was in Xanten. Ja Elvira en haar kameraadjes van die tijd dat zal wel nooit meer gebeuren en dat is inderdaad jammer want dat was een toptijd. Maar ik denk als ze weer een paar servicekanonnen aantrekken en het prijspeil concurrerend houden met de tenten in de omgeving dat het dan wel weer gaat lopen. Ik zou zeggen ouwe Xanten liefhebbers ga er toch weer eens kijken als het weer een saunaconcept heeft, ennuh ik heb geen aandelen daar hoor.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 november 2017),schoolmeester (12 november 2017)

  9. #31
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    Een Heerlijke middag "Am Roschen"'.
    Donderdag 19 Oktober, een zonovergoten dag, 1 van de laatste dit jaar, om 11:45u` geklingelt an der tur` van het nieuwe Saunaclub Xanten.


    De zeer vriendelijke Theke, en dat bleef zij de hele middag, ruilde mijn 35 Euro in voor een heerlijk zachte, nieuwe Groene Badjas en witte handdoek, badslippers breng ik zelf mee. "Waren Sie schon einmal hier?" Nee,voorheen was hier Partytreff Xanten en ik hou niet zo van dat Concept. Niet dus en kreeg een korte rondleiding van, naar laterbleek, de mooie, kleine Afrikaanse Cindia.


    Eerst een heerlijke douche genomen om daarna in groen Berevel, mezelf naar boven te verplaatsen en aan de bar een Koffie te vragen die ik zelf mocht inschenken in het restaurant-gedeelte. En ben heerlijk op het grote Balkon gaan zitten met koffie en een Sigaretje. dat Balkon is netjes afgesloten van spiedende ogen, mooi ingedeelt met verschillende zitgroepen en een eet gedeelte voor als je buiten wil eten.
    De dames die er ook zitten laten je met rust, als je wil kun je een praatje maken en schuiven ze wat dichter naar je toe om je vervolgens met hun handjes lekker te verwennen. Ik heb door de gehele middag een 5-tal DVP`s gespot en in totaal 5 beren. Ik was er tot ongeveer 18,15 uur ik weet natuurlijk niet hoe druk het in de avond is. Maar voor overdag zou het wat drukker mogen/moeten zijn. de locatie nodigt daartoe uit. Het is er ruim, echt schoon en Hygienisch zowel Kleed, douche en toiletruimte, ook alle zitruimten en "werkkamers" , en de Sauna met relax gedeelte ziijn clean. Overal liggen schone Handdoeken.


    Terwijl ik dus koffie dronk, met èèn van de dames, een Roemse, nog even gesproken, Engels ging haar het beste af ze zat met een heerlijke, oud roze, badjas te relaxen. Hierna ben ik begonnen aan een rondgang door het pand en kwam uiteindelijk beneden, in de omkleed ruimte met de lockers uit, waar je naar buiten kunt, waar zich een Jacuzzie, onder het brede afdak, bevind en een grote tuin met diverse zitjes. Terug boven maar weer naar de bar gegaan waar ik mijn "gids" Cindia en de Poolse milf Marika aantrof, beide zaten aan de toog, mijn oog was al eerder op de blonde poolse gevallen dus nam ik plaats naast haar. "Zehts dich schatsi, was willst du trinken". Een cola graag.


    Nadat we kennis gemaakt hadden vroeg ik haar of ze rookte, omdat ik graag naar buiten wilde voor een Sigaretje, ze ging mee en we nestelde ons gezellig op een bankje. Na wat gekeuvel, in de Duitse taal, ging haar hand onder mijn badjas en ik liet haar. Mijn hand schoof in de bovenkant van haar swimsuit en pakte een heerlijke zachte borst, een C-D cup. Na zo gezellig, half liggend, op dat bankje te hebben gechit chat, vroeg ik haar of we niet wat meer privè verder konden gaan, en dat deden wij op Zimmer 4 boven.


    Na een heerlijke stoeipartij van 3 kwartier, met een hele goede Service, haar beneden bij de Lockers mijn schuld af betaald zijnde 50 Euro. Na een verfrissende douche weer naar boven waar ik na bestelling van een Colaatje weer lekker buiten op het balkon ben gaan zitten naast Afrikaanse Cindia.
    Met haar gezellig gekeuvelt, in het Engels, en op een gegeven moment legde zij haar handje op mijn knie, dat was voor mij het teken om voorlopig afscheid van haar te nemen, ik zei haar nog even in de Sauna te willen relaxen, en dat wij elkaar later misschien nog wel zouden ontmoeten, dat vond zij prima.


    Omdat de Sauna nog niet op temperatuur was, besloot ik eerst maar in de Jaccuzi te gaan liggen, die was lekker warm. Op een gegeven moment komt Marika buiten en ik vertelde haar dat de Sauna niet aan stond, geen probleem zei ze, die zet ik meteen aan. Nadat ik zo een half uurtje in de Jaccuzi had liggen Bubbelen, ben ik mij zelf af gaan drogen en ben ik in de Sauna gaan zitten, die was nog niet goed op temp. maar er kwam toch wat lui zweet uit mijn lijf. Marika kwam nog even controleren of de Sauna al warm was, kreeg nog een kus en weg was zij weer. Hierna een verfrissende douche en maar weer naar boven voor een drankje en een sigaretje.


    Een Colaatje besteld en maar weer lekker buiten gaan zitten, en naar enkele minuten kwam Marika weer en vleide zich lekker bij mij, dat vond ik prima, ik ben nou eenmaal gek op Milfjes! Nadat ik mijn Sigje had gerookt besloot ik dat ze maar weer een schlussel moest gaan halen en belanden we weer op Zimmer 4.
    Dit werd een ontmoeting, beter dan de vorige, met lekker variatie in standjes en dit samenzijn bleek een uurtje te hebben geduurd waardoor ik haar bij de Lockers 60 Euro diende te overhandigen. hierna bleek mijn maag behoorlijk te knorren dus moest er iets gegeten worden.


    Na een Douche te hebben genomen ben ik weer boven naar de bar gelopen en de vriendelijke Theke vertelde mij dat het warme eten juist was geserveerd in het kleine restaurant naast de bar, Lekker onder het genot van een Bel witte wijn, mijzelf opgeschept, Hollandse Pot met gekookte aardappelen, Hache en Rotkohl.


    Hierna nog even met een glas wijn buiten plaats genomen waarbij ik besloot om huiswaarts te keren. Vlak voordat ik wilde vertrekken kwam een leuke blonde meid, ik denk de Theke voor de avond, mij vragen of dit bezoek was bevallen. We hebben nog even gesproken over de vorige situatie, de Partytreff, en toen heb ik de deur achter mij dicht getrokken. Voor mij zondermeer een heerlijke middag beleefd en ik ga zeker nog eens terug.


    Op de valreep lees ik dat er de gehele maand November weer terug gegrepen word naar het oude concept van Partytreff, jammer maar begrijp het wel, er moeten Kohlen binnen komen, daarom hoop ik dat er in het vernieuwde Xanten meer beren en dus meer dames zullen komen, deze club verdiend dat.


    Garoeten en heel veel plezier met wat je doet!

  10. Onderstaande 18 leden hebben firstme bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 november 2017),Agronymus1 (13 november 2017),bertje600 (12 november 2017),brombeerzuid (12 november 2017),Eddy_V (12 november 2017),Elmo3108 (12 november 2017),Erru (12 november 2017),hallodaarbenikweer (12 november 2017),Kwakje ( 1 december 2017),mentholbear (28 november 2017),Pandabeer82 (12 november 2017),Patjax (12 november 2017),schoolmeester (12 november 2017),snow.m (12 november 2017),Tony M (18 december 2017),Wentelt Eefje (12 november 2017),Wijze grijze (12 november 2017),wooley (16 november 2017)

  11. #32
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Vraag van de bevolking??? Of was het saunaconcept EEN SLECHT IDEE??? Ja dus ik was er eenmalig en het was ARMOEDE TROEF!! ZEER SLECHT ETEN-KOFFIE UIT EEN KAN VERDER GEEN KOFFIESPECIALITEITEN EN EEN PAAR DAMES DIE ER OOK AL NIET GEWELDIG UITZAGEN!! Jammer, maar ik zeg gewoon hoe ik het vond en dat was gewoon slecht!!

  12. #33
    Geregistreerd
    4 april 2008
    Last Online
    29 januari 2023 @ 20:59
    Locatie
    Het Oosten van Nederland
    Berichten
    72
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    31 in 6 posts

    Standaard

    Vandaag de trip gemaakt naar Saun club Xanten. Was voor mij de eerste keer dat ik deze mooie club ging bezoeken. Ik melde mij iets over 12 bij de ingang.

    Tot mijn verrassing werd ik verwelkomt door een super vriendelijke Nederlandse vrouw die mij het concept uitlegde. Kon keuze maken uit dag entree van 119 euro. Drie uren verblijf voor 99 euro of 35 euro toegang en dan elke kamer gang met de dames 30 euro betalen. Gezien ik een vrijkaartje had werd het dus het laatste.

    Gezien het de eerste keer was werd er eerst een rondleiding gegeven en moet zeggen was erg aangenaam verrast door de deze club alles was ruim opgezet en schoon.

    Eenmaal in mijn badjas en slippers gestoken op naar boven waar de dames zaten te wachten bij binnen komst waren er 4 andere mannelijke gasten en 11 meiden dus keuze genoeg toch.

    De trip was best lang dus besloten eerst maar eens een broodje te pakken met bakje koffie je kunt tenslotte niet op lege maag werken toch. In de eetgelegenheid wordt je met rust gelaten zodat je ff je dingetje kunt doen.

    Eenmaal aan de bar genesteld kwam al snel een dame bij me zitten en stelde zich voor met Anouk een Roemeense schoonheid van 27 jaar super aardige meid en hebben zonder tijdsdruk of het gevoel krijgen dat ze je naar de kamer wilt hebben gekletst. Uiteraard met deze dame eerste kamer sessie gehad. Heb toch wel een paar dames gehad maar bij haar had ik voor het eerst het GF gevoel ze kwam lekker bij me liggen en begon te kussen en te strelen langzaam daalde ze af en nam hem in de mond zonder condoom ze had vooraf gevraagd of ik daar een probleem mee had of dat ze eerst condoom om moest doen. Nou pijpen met condoom is lang niet als zonder dus al snel aangegeven dat het zonder mocht. Vervolgens heb ik haar ook nog lekker verwent met mond en vingers en wat kroelde ze op dat bed ze werd helemaal nat kwam ook echt klaar nou als hij dan niet meer hard wordt toch. Van positie veranderd condoom om ze begon me als cowgirl te bereiden terwijl ik met haar borsten speelde al snel was het zakje vol gespoten. Wat schetst me verbazing niet van ik ga douchen en doei maar ze kwam bij me in de armen liggen kletsen en we hebben nog ff gezoend ze gaf me echt het gevoel dat ze me leuk vond (dit was dan ook gelijk de beste kamer gang van de dag de andere meiden hebben dit helaas niet overtroffen)

    Na de douche op de bank genesteld en al snel kwam Elly aan gedarteld en kwam tegen me aanliggen. Na ff gekltetst te hebben gingen de handen op onderzoek uit onder de badjas en ja dan blijft hij niet slap. Vertelde haar dat ik net tien minuten van de kamer afwas en dat het nog te vroeg was. Geeft niet zegt ze blijf lekker bij je hangen en dat deed ze ook terwijl ze bleef friemelen achter de badjas. Tegen beter weten in binnen tien minuten toch gezegd van laten we sleutel halen. Eenmaal boven heerlijk op bed elkaar beetje betasten en hier ging gelijk condoom om en begon ze te pijpen dit deed ze wel goed maar ja eerste sessie was zonder dus stond niet helemaal in verhouding. Naar een tijdje ging ze op me zitten en gleed hij er lekker in. Positie gewisseld naar doggy style dacht het zo af te maken maar lukte niet tijd tussen de kamer gangen was te kort kon zij niets aan doen ik had beter moeten weten.

    Tussen tweede en derde sessie in lekker gelucht en sauna genomen. De Nederlandse dame kwam bij me en vroeg of ik in de sauna wou dan zou ze ff een Aufguss doen nou dat was een plan dus op naar beneden. Sauna was heerlijk warm en er werd wat water toegevoegd aan de sauna ff kwartiertje lekker zweten om daarna onder koude douche te stappen.

    Hiernaar weer op de bank plaats genomen waar Ebru bij me kwam zitten, zij had mij ook de rondleiding gedaan en vroeg of ik het naar mijn zin had en antwoord was uiteraard ja. Zij kwam ook lekker tegen me aankruipen en ging gelijk op onderzoek uit. Zat net met een vol glas drinken en dacht wacht maar ff kom net uit sauna ben lekker warm en heb nog geen zin in een kamer gang. Ook zij vond het geen probleem en liep niet weg maar bleef lekker bij me hangen friemelen aan de jongeheer. Vervolgens met haar laatste kamer gang gehad en die was OK.

    Het was toch echt tijd om naar huis te gaan. Bij inlevering van sleuteltje nog ff gekletst met de Nederlandse dame waarvan ik begreep dat zij de boel daar runde en aangegeven dat ik zeker nog een keer terug kom en dit ga ik zeker doen.

    Al met al een super geslaagde middag, ondanks dat het erg rustig was heeft deze club echt wel potentie om te groeien. Aanbod van vrouwen is ok en zijn leuke meiden die niet opdringerig zijn. Heb ook paar dames zien rondlopen die wel een paar pondjes te veel hebben als ze het voor elkaar krijgen wat strakkere dames te krijgen met super looks dan is het compleet.

    Mochten er mede wandelaars twijfelen ik zou zeggen ga zelf kijken en ervaar het mij is het zeker niet tegengevallen.

    ​​​​​​​geschoren
    Verandering van Spijs doet eten

  13. Onderstaande 17 leden hebben geschoren bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 december 2017),bertje600 (17 december 2017),Erru ( 2 december 2017),firstme ( 1 december 2017),Gethijsem ( 2 december 2017),hallodaarbenikweer ( 2 december 2017),J.S. ( 1 december 2017),Kwakje ( 1 december 2017),Liefje ( 1 december 2017),mentholbear (11 maart 2018),NieuwTeddyBeertje ( 2 december 2017),pcenter ( 1 december 2017),pret ( 1 december 2017),schoolmeester ( 2 december 2017),Skytec22 ( 2 december 2017),Wentelt Eefje ( 1 december 2017),Wijze grijze ( 2 december 2017)

  14. #34
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    iemand een vermoeden waar sissy nu verblijft voorheen altijd werkzaam in partytreff xanten
    wil graag weten of iemand weet waar ze nu werkt

  15. #35
    Geregistreerd
    16 juli 2017
    Last Online
    6 mei 2018 @ 20:34
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    16 in 6 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens hier geweest.
    Zaak is netjes, ziet er nog goed uit.
    Misschien komt het door mijn timing en hebben vele dames vakantie. Ik herkende in ieder geval niemand van de site.
    3 maal gekamerd: vingeren en zoenen is voor sommige dames een brug te.ver. Jammer natuurlijk. Bleef een beetje afstandelijk.
    Sommige dames ronduit te fors, maar ook enkele mooie dames gespot
    Wel nog een echt goede massage gehad van een iets vollere duitse dame, die wist wel wat ze deed.
    Laatste kamer met een dame die normaal bij salon cora werkte vertelde ze, maar voor een paar dagen in xanten was.

    Zeker wel voor dat geld geslaagd. Eigenaar vertelde dat ze in 2018 gewoon door mochten gaan met het party concept. Blijkbaar hebben ze dit lokaal politiek kunnen regelen.
    Als de dames dan wat beter worden, of althans je kunt zien wie er is en dit geen verrassing wordt, dan wordt het wel weer iets.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Starter bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (23 december 2017),J.S. (30 december 2017),Kwakje (24 december 2017),mentholbear (11 maart 2018),phoenix (24 december 2017)

  17. #36
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Zij hebben nog het oude Partytreff-concept.
    Wel is het mogelijk om een dagkaart voor toegang aan te schaffen.
    Die was eerder € 35,= maar dat is nu verhoogd naar € 45,=.
    Daarnaast is een sessie met een dame € 30,= per halfuur.
    Ik ga binnenkort eens kijken hoe de situatie is aldaar.
    Daar hou ik de ijsberen natuurlijk van op de hoogte.

  18. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (12 januari 2018)

  19. #37
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Dat bezoek wordt wel einde februari wanneer ik weer terug ben uit het buitenland.
    Jullie zullen het verslag over mijn wederwaardigheden aldaar nog wel geduld moeten hebben.

  20. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (21 januari 2018)

  21. #38
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    site is terug online 27 party time


    sti6

  22. #39
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    dus party treffen is weer terug????? hoe doen ze dat dan, dacht dat het verboden zou zijn

  23. Onderstaande leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 1 februari 2018)

  24. #40
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mooneye Bekijk bericht
    dus party treffen is weer terug????? hoe doen ze dat dan, dacht dat het verboden zou zijn
    Goede vraag. Geldt hetzelfde ook niet voor Pausaclubs

  25. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye ( 5 februari 2018)

  26. #41
    Geregistreerd
    5 maart 2007
    Last Online
    16 februari 2021 @ 21:48
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Volgens de website zou nu ook het lude concept weer terug zijn. Is er iemand recent nog geweest die dit kan bevestigen?

  27. #42
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:06
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 26 posts

    Standaard prijzen

    de toegangs prijs voor 3uur is 99 euro de hele dag is 119 euro en 45 euro toegang en daarna 30euro voor een half uur of 6o euro per uur per kamer gang.

  28. #43
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    de oude vertrouwde anni was er ook weer zag ik, en het partytreff
    concept is er ook nog steeds, ziet er naar uit dat ik weer eens een
    bezoekje moet brengen en ouderwets als een beest met anni tekeer
    moet gaan.

  29. #44
    Geregistreerd
    15 maart 2015
    Last Online
    1 november 2022 @ 16:22
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked 14 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo collega’s
    Zijn hier nog ervaringen te melden? Ik wil komende week hier weer eens binnen stappen, maar alleen als het de moeite waard is.
    Dus ik lees het heel graag als jullie recente ervaringen hebben!!

  30. #45
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ga er heen en doe verslag zou ik zeggen...

  31. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (11 maart 2018),Wijze grijze (11 maart 2018)

  32. #46
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim491 Bekijk bericht
    en het partytreff
    concept is er ook nog steeds
    Wat ik Had begrepen was dat bij flat rate Partytreff alles in het openbaar gebeurde. Bij Pauschalclub heb je wel kamers. Nu ze een soort saunaclubs zijn geworden met kamers, zijn ze dan niet eigenlijk een Pauschalclub?

  33. #47
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Ik had het geluk een vrijkaartje voor deze club te mogen ontvangen via een ander forum.
    Bij binnenkomst werd mij verteld dat het vrijkaartje alleen gold voor de entree en dat voor de actie met
    dames aan hen betaald diende te worden.
    Nu had ik een vermoeiende rit achter de rug dus ik heb het geheel maar aangekeken.
    Veel is er niet veranderd.
    De line-up was niet denderend maar er was voldoende klandizie om de dames aan de gang te houden.
    Ik kwam in aanraking met Natasha die mij vertelde dat zij alleen voor de betaalde actie daar aanwezig was.
    Zij is wel een beetje ouder, rond de 40 jaar, maar dat is alleen van heel dichtbij te herkennen.
    Zij heeft wel een aparte kamer aldaar met een eigen sleutel.
    Zij zei van Russische afkomst te zijn maar uit Letland te komen.
    We hebben heerlijk van elkaar genoten waarbij zij tijdens het beffen heerlijk kronkelend klaarkwam.
    Daarna heb ik het netjes voor mij afgemaakt en zijn we genietend liggend naast elkaar tot rust gekomen.
    Toch dient er wel wat te gebeuren aldaar.
    Het concept van Partytreff is enigszins achterhaald en de line-up kan ook wat beter.
    Het zijn veelal nog dezelfde dames die daar hun tijd doorbrengen.
    Wel kwam er een nieuw dametje binnen, erg jong die als nieuweling werd ingewijd in de
    ins en outs van de club.
    Ik begreep dat ze daar net begon.
    Zelf had ik geen tijd meer om van een nieuweling te genieten.
    Wellicht komt dit nog een keer.

  34. Onderstaande 4 leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 3 april 2018),Husky (12 maart 2018),Kwakje (12 maart 2018),Tony M (17 maart 2018)

  35. #48
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ik was al geruime tijd nieuwsgierig naar het concept van Xanten, naar de dames (kijkend naar de dames op de website) en vind persoonlijk dat je iets moet ervaren om er een mening over te vormen. Dus vanmorgen op mijn gemakt naar Xanten gereden om het een keer te gaan ervaren. Binnengekomen (11:50) een dagkaart gekocht, alles werd netjes uitgelegd en Anna liet mij zien waar de faciliteiten zich bevonden. Omgekleed en gedoucht, en naar het restaurant en het bar gedeelte gelopen. Het ziet er allemaal iets verouderd uit, maar zover ik kon zien is het wel netjes. Een andere ijsbeer gaf tijdens de lunch aan dat er recent verbouwd en refurbished zou zijn, maar hij kon niet echt ontdekken wat er was veranderd op opgeknapt. Na de lunch (prima, maar niets bijzonders) op een bank gaan zitten in het restaurant gedeelte. Ik ben bij Anna gaan zitten omdat alle andere beschikbare dames niet echt mijn smaak waren. Anna was dat ook niet helemaal maar zij kwam dichtbij wat ik leuk vind. Zonder de andere dames te kort te doen, als ik kijk naar de dames op de website en de dames die vandaag aanwezig waren, dan moet ik eerlijk zeggen dat de website moet worden aangepast. Het is eigenlijk een beetje oplichting, want op de website staan een flink aantal dames die er goed uit zien, variërend in de maten 36 tot 38 en iets meer. Maar ik heb vandaag met eigen ogen mogen zien dat met uitzondering van Anna (maatje 38) alle dames maatje 40 - 44 en 44 +. Prima als je daarvan houdt, voor mij is het geen optie. Ik heb een snelle kamer met Anna gedaan, was ok, niets bijzonders zonder enige pre sales, after sales, enthousiasme, drive, bla bla bla. Na de sex gaf ze ook aan dat ze weinig andere dingen doet in het leven als neuken. Het was ok, plichtgetrouw, herhalingsgevaar 0.

    Daarna nog ff wat gegeten, inmiddels was er soep op het menu. Ik heb nog een keer goed in de ruimte gekeken waar de dames zaten, maar kwam tot dezelfde conclusie. Dus ik ben omstreeks 14:30 uur naar beneden gegaan en weg gegaan. Ik heb aan de theke netjes uitgelegd dat de dames mij niet kunnen bekoren. Ze keek een beetje verbaasd waarop ik het nogmaals genuanceerd heb uitgelegd. Hoewel ik niet van dikke dames houd, zullen er genoeg heren zijn die deze dames wel aantrekkelijk vinden.

    Ik heb het zelf mogen ervaren en vond het tegenvallen. Ik was blij dat ik weer weg kon, en ik weet dat ik wellicht beter een drie uur kaart had kunnen kopen, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik heb een paar uur voor doorgebracht in Xanten, een kamer gedaan met Anna en twee keer gegeten. Time to leave! Ik had eerder via email contact opgenomen met het management van Xanten, ik zal ze dan ook via een reply laten weten wat mijn ervaringen zijn. Genuanceerd, fair maar eerlijk. Ik denk dat maar weinig dames van de website aanwezig zijn bij deze sauna club. Mijn advies, als je van een maatje meer en oudere dames houdt, dan zit je in Xanten goed. Houd je daar niet van, dan kan je beter je geld elders besteden.

  36. Onderstaande 16 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 maart 2018),brombeerzuid (16 maart 2018),Eddy_V (17 maart 2018),Elmo3108 (17 maart 2018),fr_loper (23 maart 2018),GrandCru (18 maart 2018),hallodaarbenikweer (17 maart 2018),Kwakje (27 maart 2018),Mr Bluenose (17 maart 2018),noglangnietuitgewandeld (17 maart 2018),pcenter (18 maart 2018),phoenix (17 maart 2018),schoolmeester (17 maart 2018),stimpy3 (16 maart 2018),Wijze grijze (16 maart 2018),zaadgranaat (18 maart 2018)

  37. #49
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Bedankt voor deze goede uitleg, ik wilde er altijd nog een keer naar toe maar net als jij val ik niet op dikke ladies.

  38. Onderstaande leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (24 maart 2018)

  39. #50
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Allereerst nog een bedankje voor het vrijkaartje.
    Gezien de laatste berichten over deze club lang getwijfeld of ik wel zou gaan.
    Toch was ik nieuwsgierig en wilde dit ook eens gezien hebben.

    Ik arriveerde om 12:00 na een uurtje rijden van mijn woonplaats af. De dame aan de receptie nam mijn vrijkaartje aan en vertelde wel dat ik de dames dan zelf moest betalen. Nogal logisch zei ik. Er werd een dvp bijgeroepen die mij de weg wees.
    Na het douchen ontbijt/lunch genuttigd. Niet meer dan een broodje, wat beleg en koffie uit een thermoskan.
    Maar het meest bedroevend die dag waren toch de dames. Erg vriendelijk vond ik ze niet. Alleen maar volslanke tot dikke dvp's gezien.
    Stond natuurlijk ook al vermeld hier. Er was helaas geen enkele klik mijnerzijds te bespeuren.

    Saunaatje en relaxen dan maar. De sauna kwam de 60 graden niet te boven, en de club was toch al enige uren open.
    Ik had het wel zo' n beetje gezien en wilde mijn tijd hier dan ook niet uitzitten.

    Jammer, maar ik denk dat men hier toch best iets moois van zou kunnen maken.


    Never regret a single moment in your life!

  40. Onderstaande 7 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 maart 2018),CVARIA (28 maart 2018),jabby ( 1 april 2018),Kwakje (28 maart 2018),Mr Bluenose ( 1 april 2018),phoenix (28 maart 2018),schoolmeester (28 maart 2018)

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.

Living Room 468*60