Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Vingerlingstraat 7/3, Jeanetta

    Kleine meid.

    Ik had al eens vernomen van wat extra mogelijkheden en hoewel ik zeker niet in was voor "alles" was ik wel in voor meer dan standaard. Dus naar Jeanetta getogen. Duurde even voor ze op haar plek zat maar dan kwam het er toch van. Uiterlijk niet helemaal mijn soort dame maar dat zie je zelden en ik heb ook met lelijker vrouwen mooie tijden gehad, uiterlijk is niet alles.
    Begon met 50. Allemaal leuk en aardig, vroeg of ze ook PZC deed. "mo monie". Eerlijk is eerlijk, dat dacht ik al en was geen probleem voor mij. Maar verder was het maar matig, de hele dienstverlening, van pijpen tot zoenen (ik zou het niet eens TZ noemen). Paar keer hield ze op met pijpen en schudde met haar mond ... Ik snapte r niks van... Toen wees ze naar haar mon "neeeed, neeed"...
    Ik snapte er nog minder van.... Uiteindelijk, werd me duidelijk dat "need" haar variant wast op "Niet".. mocht niet in haar mondje komen "Not nice in mouth" of zoiets... Maar goed, dan maar neuken... Condoom er over , een klodder glijvet en voila, plopperdeplop.... Ik had er geen zin meer in... Tal van dames in het SKW en daarbuiten die met condoom lekkerder pijpen...

    Haarkleur/-lengte : bruin/zwart lang
    Lengte dame : 1,50-1,55
    Postuur/Cupmaat : klein slank A
    Nationaliteit/Taal : Niet duidelijk geworden...
    Leeftijd : 20-25
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
    Service: PZC ,
    Voordelen: PZC
    Nadelen: PZC
    Tijdsduur : 20 min
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek: Dat ik weer eens weet dat je ook geld kunt weggooien als je niet uitkijkt...
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 2 oktober 2017 om 11:08
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 2 oktober 2017),Zultbroek81 ( 2 oktober 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

FKK Artemis 468*60